Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuon Scarlett Johanssonin ulkonäköä aina hehkutetaan?

Vierailija
05.01.2024 |

Minusta ihan tavallisen näköinen ihminen. Tuossa Rough Night leffassa ei ole tällätty niin näkee että on kuin kuka tahansa naapurintyttö.

Symppiksen oloinen kyllä, sitä en kiellä. Tämä avaus koski vain ulkonäköä.

Ymmärrättekö te hänen kauneutensa hehkutusta?

Kommentit (180)

Vierailija
121/180 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni ihan nätti, mutta en sanoisi että varsinaisesti kaunis, kuten esim Catherine Zeta-Jones on. 

Vierailija
122/180 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen perunanenä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/180 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan ei ole kaunis kerrassaan millään tasolla. Hyvä jos keskiverto 🤣 Joku vaikka Emma Kimiläinen on miljoona kertaa kauniimpi.

Vierailija
124/180 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Scarlett Johansson on hyvin kaunis ja viehättävä nainen. Hänellä on luonnostaan kauniit piirteet ja silti naapurintyttömäinen olemus, joten totta kai viehättää monia, kun on myös ilmaisuvoimainen näyttelijäkin.

Jos itse saisin päättää toisen puolesta, olisin hänen sijassaan jättänyt tatuoinnit ja muut kauneusoperaatiot tekemättä. Silloin olisi vielä kauniimpi. 

Täytyy myös muistaa, ap ja muut, että jokaisella on oma makunsa ja mielipiteensä, mitä pitää kauniina ja mistä tykkää eniten. Jos tykkää latinotyyppisestä naiskauneudesta, tietenkin se miellyttää silloin enemmän kuin vaalea skandinaavihenkinen look. Ei se haittaa, jokainen saa tykätä juuri siitä, mistä itse tykkää. Mutta ei tarvitse arvostella muiden ulkonäköä tai myöskään muiden naismakua (tai vaihtoehtoisesti miesmakua). Mielipidekysymyksissä ei ole oikeaa tai väärää.

Itsekin pidän hyvin erityylisiä naisia kauniina. Kauneutta on niin monenlaista, eikä sitä tarvitse arvottaa keskenään. Eri kriteerit myös pätevät sen suhteen, katsooko elokuvanäyttelijää vai naapuria taloyhtiön pihalla. Toki naisena en katso sillä silmällä muita naisia, mutta sama juttu pätee myös miehiin; jokaista meistä miellyttävät eniten juuri ne, joista itse eniten pidämme, ei se, mitä muut ihmiset ihannoivat.

Vierailija
125/180 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upea nainen ainakin Avengersin Natashana. Yhdistelmä vamppia ja naapurintyttöä. 

Vierailija
126/180 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aivan uskomattoman kaunis.

Vierailija
127/180 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Angelina Jolie aina kaunein, vaikka ne huulet vähän överit.

Ne huulet on luonnolliset. 

Vierailija
128/180 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nicole Aniston on kaunis. Näin naisenkin mielestä. Yksi työkaveri näytti hänen kuvansa. En tiennyt kuka hän edes on..

Vierailija
129/180 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä tavallinen 🙂 kyllähän hollywood tähdistä , tavallisista/perusnäteistäkin saadaan upeita laittamalla tarpeeksi. Sama kuin perus naisilla, moni ei ole minkään näköinen ilman meikkiä mutta meikin kanssa upeita.

Luonnonkauniita on hyvin vähän,etenkin haalean vaaleissa suomalaisissa.

Vierailija
130/180 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nainen, jonka jokainen mies haluaisi vaimoksi. Ei vain sänkyyn - vaan vaimoksi. Äidillinen, lämmin Polvinen, muta samalla tuhma, älykäs, viekoitteleva ja söpö.

Luonne lisää kauneutta, ilmeet, flirtti, naisesta huokuva lämpö.

Siinä kaikki - kaikki mitä mies haluaa

Plus isot tissit ja blondi

Vierailija
131/180 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh 🥵

Vierailija
132/180 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellinen

Vierailija
133/180 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet miehet, kuten minä etsivät naisen joka muistuttaa Scarlett Johanssonia 😍

Nyt jo 3 lasta 🤗

Vierailija
134/180 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet miehet, kuten minä etsivät naisen joka muistuttaa Scarlett Johanssonia 😍

Nyt jo 3 lasta 🤗

Oon kyl kade

Vierailija
135/180 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän on nainen, jonka jokainen mies haluaisi vaimoksi. Ei vain sänkyyn - vaan vaimoksi. Äidillinen, lämmin Polvinen, muta samalla tuhma, älykäs, viekoitteleva ja söpö.

Luonne lisää kauneutta, ilmeet, flirtti, naisesta huokuva lämpö.

Siinä kaikki - kaikki mitä mies haluaa

Plus isot tissit ja blondi

Kuumaa

Vierailija
136/180 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomalainen blondi on paljon kiinnostavampi kuin tuo eukko. 

Vierailija
137/180 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään oikein ymmärrä. Nätti nainenhan se on, mutta ei mikään varsinainen kaunotar. 

Olen mies ja olen samaa mieltä, se, että pitääkö sitten olla super kaunis vai ei on toinen kysymys, joskus tällainen "sanotaan nyt arvosanan 9" nainen on ikään kuin uskottavampi monessa roolissa.

Totta. Joskus katsoin jonkun elokuvan jossa kaikki ihmiset oli mielestäni kauniita ja komeita. Oli vähän ärsyttävää katsoa kun oli jotenkin epäuskottavaa. 

Vierailija
138/180 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa hyvät ihmiset sen naisen kasvoja joka oli arvioitu tieteellisesti maailman kauneimmaksi. Että hän vastaa eniten kultaista leikkausta. Mitä enemmän kukaan näyttää samalta kuin hän, niin älkää ihmetelkö jos sellaisia hehkutetaan. Ja Scarlett Johanssonissa on todella paljon samaa näköä kuin siinä naisessa.

Vierailija
139/180 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kauniit piirteet, ei silti Kate Winsletin kaltainen kaunotar.

Vierailija
140/180 |
07.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100% naisista jotka ei ymmärrä kauniin naisen ulkonäön hehkutusta on itse rumia. Ei itsensä kanssa sinut oleva ihminen edes mieti tällaisia.

Minun silmääni ei vaan ole kaunis. Minusta kauniita ovat esim. Eva Longoria, Sienna Miller, Elsa Pataky.

Ap

Eva Longoria nyt näyttää miltä vain kauniilta latinolta. Kyllä Scarlet on poikkeuksellisen näköinen, sillä hänessä on muutama persoonallinen piirre. Isot rinnat, isot silmät, kaunis iho, persoonallinen nenä ja poskipäät yhdistettynä hyvään kroppaan tekevät Johanssonista seksisymbolin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yhdeksän