Miksi tuon Scarlett Johanssonin ulkonäköä aina hehkutetaan?
Minusta ihan tavallisen näköinen ihminen. Tuossa Rough Night leffassa ei ole tällätty niin näkee että on kuin kuka tahansa naapurintyttö.
Symppiksen oloinen kyllä, sitä en kiellä. Tämä avaus koski vain ulkonäköä.
Ymmärrättekö te hänen kauneutensa hehkutusta?
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin joku palstamies ihmettelisi, kun ei ymmärrä Jason Momoan ulkonäön hehkutusta.
Itse en naisena ymmärrä Jason Momoan ulkonäön hehkutusta, mutta makuja on toki monia.
Ei tuokaan ulkonäkö itsestään ole syntynyt:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama kuin joku palstamies ihmettelisi, kun ei ymmärrä Jason Momoan ulkonäön hehkutusta.
No ei se nyt ihan sama asia ole. Naisten kauneuskisatkin on ihan kansainvälistä viihdettä ja niitä katsoo enimmäkseen luullakseni naiset kuin miehet? En tiedä mutta ei ainakaan pelkästään miehet niitä katso. Naiset ylipäätään ovat niitä joiden ulkonäköön keskitytään sekä miesten että naisten taholta ja myös naiset itse miettivät ja ehostavat ulkonäköään enemmän kuin miehet. Yhä edelleen vuonna 2024 nainen on se jonka ulkonäkö on aina tapetilla, miesten ulkonäkö ei kiinnosta ketään sukupuoleen katsomatta yhtä paljon. Jopa homomiehet ovat kiinnostuneita siitä miltä naiset näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Omaa jotain outoa puoleensavetävää sensuellisuutta ja seksikkyyttä. Voin täysin ymmärtää, etteivät naiset näe tätä
-miehinen mies
Tämä, naiset ja miehet eivät useinkaan näe asioita samoin. Scarletia luultavasti lämmittää enemmän miesten kuin naisten ihailu, hetero kun käsittääkseni on.
Scarlett Johansson on kaunis erityisesti miesten silmissä.
Naisten silmissä "naapurintyttö".
vrt. muotivloggaaja vantoee, myös erityisesti miesten mieleen.
Tossa lähi Lidlissä on paremman näköisiä myyjiä kuin tuo Scarlet.
Vierailija kirjoitti:
Omaa jotain outoa puoleensavetävää sensuellisuutta ja seksikkyyttä. Voin täysin ymmärtää, etteivät naiset näe tätä
-miehinen mies
Siis toki näen että on hyvä kroppa! Se hänessä kiinnittää huomioni positiivisessa mielessä. Mutta kasvoiltaan on minun silmään tavallinen. Ei siinä mitään pahaa ole tietenkään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tossa lähi Lidlissä on paremman näköisiä myyjiä kuin tuo Scarlet.
Kai olet jo lähestynyt kaikkia treffikutsun muodossa? Jutustellut joka ostoskerta jotain nasevaa. XD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-miehinen mies
Siis toki näen että on hyvä kroppa! Se hänessä kiinnittää huomioni positiivisessa mielessä. Mutta kasvoiltaan on minun silmään tavallinen. Ei siinä mitään pahaa ole tietenkään.
Ap
Niin ketä pitäisi kiinnostaa, että sun mielestä on tavallisen näköinen????
Koska hän on persoonallisen kaunis ja superseksikäs. Ei mikään pikkusievä peruspirkko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-miehinen mies
Ap
Sua näköjään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en ymmärrä. Mielestäni kasvonpiirteet on jotenkin oudot, silmät tosi kaukana toisistaan ja tuollainen samalla suppea mutta turpea suu.
Mielestäni kauniita ovat esim. Margot Robbie, Olivia Wilde, Rebel Wilson ja Gillian Anderson.
Rebel Wilsonilla on se mainitsemasi turpea suu ja ruma sellainen.
Mäkin ihmettelin että oikeastiko Rebel Wilson. 😂 ei kuulu tuohon kaunottarien joukkoon ollenkaan.
Joku näyttää itse Scarlettilta ja veti herneen nenään? Vai mistä nää täällä suivaantuu?
Av-mammat ja palsta-ulit lyttäävät Scarletin 😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsekään en ymmärrä. Mielestäni kasvonpiirteet on jotenkin oudot, silmät tosi kaukana toisistaan ja tuollainen samalla suppea mutta turpea suu.
Mielestäni kauniita ovat esim. Margot Robbie, Olivia Wilde, Rebel Wilson ja Gillian Anderson.
Rebel Wilsonilla on se mainitsemasi turpea suu ja ruma sellainen.
Mäkin ihmettelin että oikeastiko Rebel Wilson. 😂 ei kuulu tuohon kaunottarien joukkoon ollenkaan.
Varmaan muistuttaa kirjoittajaa itseään niin siksi.
Munkin mielestä hän on nätti muttei hänessä sellaista glamouria oikeenole.
Vierailija kirjoitti:
100% naisista jotka ei ymmärrä kauniin naisen ulkonäön hehkutusta on itse rumia. Ei itsensä kanssa sinut oleva ihminen edes mieti tällaisia.
Tai sitten vaan on niin vaativa ja tarkka. Voivat olla sitä miestenkin kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Koska hän on persoonallisen kaunis ja superseksikäs. Ei mikään pikkusievä peruspirkko.
Lisään vielä että olen heteronainen, vaikka joskus nuorena seurustelinkin naisen kanssa. Mutta ei todellakaan ole niin etteivät naiset Scarlettin upeutta näe.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-miehinen mies
Ap
Ketä pitäisi kiinnostaa sun mielipiteet tällä palstalla? Mene pois.
En tiedä miltä hän näyttää, mutta en ymmärtänyt kyllä koskaan mitä ihanaa oli Kate Mossissa. Tai justiinsa tuossa Gillian Anderssonista. Minusta Andersson muistuttaa Muumipeikkoa ihmismuodossa.
PS. Olen nainen, mutta en myöskään ymmärrä sen Momoan hehkutusta. Ei vaan nappaa.
Onneksi makuja on monia.