Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi tuon Scarlett Johanssonin ulkonäköä aina hehkutetaan?

Vierailija
05.01.2024 |

Minusta ihan tavallisen näköinen ihminen. Tuossa Rough Night leffassa ei ole tällätty niin näkee että on kuin kuka tahansa naapurintyttö.

Symppiksen oloinen kyllä, sitä en kiellä. Tämä avaus koski vain ulkonäköä.

Ymmärrättekö te hänen kauneutensa hehkutusta?

Kommentit (180)

Vierailija
41/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.imdb.com/title/tt0831887/mediaviewer/rm2775582208/

Kyllä tuo aika kuuma on.

T: Aadolf

Aika hyvä. Tuolle vois voimamieskin antautua.

Vierailija
42/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100% naisista jotka ei ymmärrä kauniin naisen ulkonäön hehkutusta on itse rumia. Ei itsensä kanssa sinut oleva ihminen edes mieti tällaisia.

Minun silmääni ei vaan ole kaunis. Minusta kauniita ovat esim. Eva Longoria, Sienna Miller, Elsa Pataky.

Ap

Minä taas en ymmärrä, miten joku voi pitää eva longoriaa tai sienna milleria scarlettia kauniimpina. Minulle heistä tulee mieleen joku jyrsijä, varsinkin evasta. Elsa patakysta ei hajuakaan. 

Ihmisillä on erilainen maku, siksi voin hyvin ymmärtää miksi Scarletiakin hehkutetaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä Scarlett Johansson on yksi kauneimpia julkkiksia ellei jopa kaunein. En tiedä, mikä siinä on, koska yleensä pidän tummempipiirteisistä enemmän. Ehkä joku valovoimaisuus tai karisma, joka välittyy elokuvienkin kautta. Jos golden ratiota miettii, niin aika korkeat pisteet Scarlett saa siitä. Se ei tietysti välttämättä mitään tarkoita.

T. Nainen

Jotenkin sensuelli. Vaikea kuvailla, mutta jos ajatellaan jotain kaunista Megan Foxia tai jotain Giselle Bundchenia niin kyllä Scarlett on naisellinen ja seksikäs. Pieni, vähän hauraan oloinen, kuitenkin vahva ja vähän vihjailevalla tavalla tuhma. Toinen on Margot Robbie, mutta hänessä ei ole sellaista herkkyyttä.

t. myös nainen

Siinähän ne perustelut tuli. Ehkä Scarlett tosiaan on helpostilähestyttävän näköinen ja ns. naapurintyttömäinen. Aika luonnollinen kai tai ainakin luonnollisen näköinen ja sehän vetoaa tänä päivänä. 

Itse en Margot Robbiesta hirveästi perusta. Näyttää aika kovalta kasvoiltaan ja siltä, että olisi tehty kauneustoimenpiteitä.

Vierailija
44/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään oikein ymmärrä. Nätti nainenhan se on, mutta ei mikään varsinainen kaunotar. 

Ei edusta lainkaan omaa naismakuani. Ei saa viisaria värähtämään, vaikka jotkut jostain käsittämättömästä syystä pitävät häntä kovinkin seksikkäänä.

Vierailija
45/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

100% naisista jotka ei ymmärrä kauniin naisen ulkonäön hehkutusta on itse rumia. Ei itsensä kanssa sinut oleva ihminen edes mieti tällaisia.

Olet oikeassa. Ap:lla on takuulla ongelmia ulkonäkönsä ja minäkuvan kanssa, kuulostaa kehonkuvan häiriöstä kärsivän pakkomielteisen jutuilta. T. Terapeutti

Että tällaista analyysia yhden keskustelunavauksen perusteella😁

Ap

Kyllä. Yleensä ihmiset eivät ihmettele, miksi selvästi hyvännäköisen ihmisen ulkonäköä kehutaan. Ihmiset ymmärtävät, että mieltymyksiä on erilaisia ja yleisen kauneusihanteen mukaisten ihmisten ulkonäköä ihaillaan. Siksi on erikoista, että joku jaksaa väsätä tällaisen ketjun ihmetellen asiaa. Olisi ollut kiinnostavaa kuulla, osuinko oikeaan? Kärsitkö kehonkuvan häiriöstä tai pakkoajatuksista? Vertailetko usein ulkonäköäsi muihin ja onko sinulla jotakin piirteitä, joista et yhtään pidä ja ne ovat sinulle suorastaan ongelma? T. Sama terapeutti

Vierailija
46/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena jos arvioin niin "arkipäiväinen" "naapurintyttö". Sellainen poikamainen, pirtsakka "neiti näpsä". Ei siis mikää Hollywoodin kulta-ajan "patriarkkaalinen" vanhanajan seksisymboli kuten Marilyn Monroe tai femme fatale kuten Vivien Leight.

Vierailija
47/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Margot Robbie on myös yksi jonka hehkutusta en ymmärrä. Oudot kasvot,

En pysty katsomaan tuota naamaa ollenkaan. Naama alkaa ärsyttämään.

Älä nyt, sehän on kuin kim basinger, ehkä kaunein hollywood nainen ever

Vierailija
48/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Ap:lla on takuulla ongelmia ulkonäkönsä ja minäkuvan kanssa, kuulostaa kehonkuvan häiriöstä kärsivän pakkomielteisen jutuilta. T. Terapeutti

Terapeutti olet joo :D

Vierailija
49/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en ymmärrä. Mielestäni kasvonpiirteet on jotenkin oudot, silmät tosi kaukana toisistaan ja tuollainen samalla suppea mutta turpea suu.

Mielestäni kauniita ovat esim. Margot Robbie, Olivia Wilde, Rebel Wilson ja Gillian Anderson.

Vierailija
50/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun silmääni ei vaan ole kaunis. Minusta kauniita ovat esim. Eva Longoria, Sienna Miller, Elsa Pataky.

Ap

Kauneus on katsojan silmässä, sanotaan. Minusta Scarlett Johansson on aina ollut tosi kaunis, yksi suosikkinäyttelijöitäni. 

Vierailija
51/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scarlett on kyllä kaunis ja ihanat DAISARIT

Vierailija
52/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän sama kuin joku palstamies ihmettelisi, kun ei ymmärrä Jason Momoan ulkonäön hehkutusta. 

Vierailija
53/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en ymmärrä. Mielestäni kasvonpiirteet on jotenkin oudot, silmät tosi kaukana toisistaan ja tuollainen samalla suppea mutta turpea suu.

Mielestäni kauniita ovat esim. Margot Robbie, Olivia Wilde, Rebel Wilson ja Gillian Anderson.

Minustakin Margot ja Olivia tosi kauniita, mutta Rebel ja Gillian rumia. Niin me näemme kaikki eri tavoin. 

Vierailija
54/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä. Yleensä ihmiset eivät ihmettele, miksi selvästi hyvännäköisen ihmisen ulkonäköä kehutaan. Ihmiset ymmärtävät, että mieltymyksiä on erilaisia ja yleisen kauneusihanteen mukaisten ihmisten ulkonäköä ihaillaan. Siksi on erikoista, että joku jaksaa väsätä tällaisen ketjun ihmetellen asiaa. Olisi ollut kiinnostavaa kuulla, osuin

Onhan täällä muutkin tehneet kyselyitä aiheesta ja vastauksiakin on niihin tullut. Kunhan nyt vain tuli mieleen tuosta leffasta missä hän näyttelee. Jotenkin muistin että olisi ollut kauniimpi. Ei tästä nyt suuttua tarvitse? Kuten sanoin, on ihan symppiksen oloinen mutta ei omaan silmääni niin kaunis kuin miten häntä olen kuullut hypetettävän.

Ap

Vierailija
55/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Scarlet sopisi hyvinkin lasteni äidiksi mutta lapsluku on jo täynnä ja nuorempiakin tarjolla.

- hopeakettu

Vierailija
56/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kaunis oli esim. Tyttö ja helmikorvakoru -leffassa.

Vierailija
57/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaa jotain outoa puoleensavetävää sensuellisuutta ja seksikkyyttä. Voin täysin ymmärtää, etteivät naiset näe tätä

-miehinen mies

Vierailija
58/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Margot Robbie on myös yksi jonka hehkutusta en ymmärrä. Oudot kasvot,

En pysty katsomaan tuota naamaa ollenkaan. Naama alkaa ärsyttämään.

Älä nyt, sehän on kuin kim basinger, ehkä kaunein hollywood nainen ever

Kim Basinger näyttää ihan siltä kuin nuo nykyajan sukupuoltaan korjanneet.

Vierailija
59/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Kyllä. Yleensä ihmiset eivät ihmettele, miksi selvästi hyvännäköisen ihmisen ulkonäköä kehutaan. Ihmiset ymmärtävät, että mieltymyksiä on erilaisia ja yleisen kauneusihanteen mukaisten ihmisten ulkonäköä ihaillaan. Siksi on erikoista, että joku jaksaa väsätä tällaisen ketjun ihme

Eli sun on siis vaikeaa käsittää, miten joillain voi olla eri maku kuin sulla? Mielenkiintoista. 

Vierailija
60/180 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rebel Wilsonilla on se mainitsemasi turpea suu ja ruma sellainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kuusi