Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nainen sanoo että haluaa miehen olevan mies, mitä se tarkoittaa?

Vierailija
05.01.2024 |

En nyt ihan ymmärrä. 

Kommentit (404)

Vierailija
301/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksi kertoi mitä haluaa eikä siinä kyllä mitään eriäviä mielipiteitä silloin tarvita. Typerää edes kuvitella tuollaista.

Miks ylipäänsä kirjoittaa näkemyksiään nettiin jossei halua kuulla muiden näkemyksiä?

Tässä tapauksessa jokainen voi kirjoittaa omat näkemykset, eikä vääntää toisen näkemystä toiseksi.

Mitään ei väännetty toiseksi. Kysyttiin vaan toisen näkemystä. Siitä lähti tajuton raivo päälle

Yritit vääntää! Väitit, että hän kuitenkin pitää feminiinisyydestä miehissä. Vaikka sanoi, ettei. 

Onko kyselyikä yhdistynyt jankkausikään?

Vierailija
302/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksi kertoi mitä haluaa eikä siinä kyllä mitään eriäviä mielipiteitä silloin tarvita. Typerää edes kuvitella tuollaista.

Miks ylipäänsä kirjoittaa näkemyksiään nettiin jossei halua kuulla muiden näkemyksiä?

Tässä tapauksessa jokainen voi kirjoittaa omat näkemykset, eikä vääntää toisen näkemystä toiseksi.

Mitään ei väännetty toiseksi. Kysyttiin vaan toisen näkemystä. Siitä lähti tajuton raivo päälle

Yritit vääntää! Väitit, että hän kuitenkin pitää feminiinisyydestä miehissä. Vaikka sanoi, ettei. 

Mitä itse nyt jankkaat?

Yritin vaan selittää, mitä asioiden määritelmät tarkoitta, ja kuinka asiat muuttuu sen perusteella kuinka ne määritellään. Mutta tais mennä kilometrikaupalla yli tän hilseen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle on nykyään nimikin: manspleinaus. 

Eli jos mies on mistään eri mieltä naisen kanssa se on manspleinausta? No kai se on tapa tuokin olla kuuntelematta mitään mitä miehet sanoo

Kyllä, jos mies väittää naisen mielipiteen toiseksi, kuin nainen itse! 

Missään ei väitetty että asia olis jotain toista. Tarjottiin vain toisenlaista näkökantaa ja sekin niin varovasti mitä kyettiin. Puhuttiin "kenties ripauksesta femiinisyyttä", kuinka paljon pehmeämmin asia pitäis ilmaista?

Niin pehmeästi, ettei sitä olisi näkynyt ollenkaan...ainakaan toistuvasti. Onko elämäsi tylsää? Saatko tästä jankkajankka -jutusta jotain sisältöä? On kyl köyhää.

Vierailija
304/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle on nykyään nimikin: manspleinaus. 

Eli jos mies on mistään eri mieltä naisen kanssa se on manspleinausta? No kai se on tapa tuokin olla kuuntelematta mitään mitä miehet sanoo

Kyllä, jos mies väittää naisen mielipiteen toiseksi, kuin nainen itse! 

Missään ei väitetty että asia olis jotain toista. Tarjottiin vain toisenlaista näkökantaa ja sekin niin varovasti mitä kyettiin. Puhuttiin "kenties ripauksesta femiinisyyttä", kuinka paljon pehmeämmin asia pitäis ilmaista?

Niin pehmeästi, ettei sitä olisi näkynyt ollenkaan...ainakaan toistuvasti. Onko elämäsi tylsää? Saatko tästä jankkajankka -jutusta jotain sisältöä? On

Itseppähän täällä myös kirjoittelet.

Itse kirjottelen lähinnä ajankuluks, vastailen joskus vähän hölmömpiinkin viesteihin sen toivossa että välillä joku jotain järkevääkin kirjottais.

Vierailija
305/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä yksi jankkaajaneitimies voi ihan vapaasti tykätä niistä feminiinisistä miehistä ja antaa heille peräänsä, mutta anna meidän naisten itse päättää mistä me pidämme. Suurimman osan heteronaisten makuun ei mahdu neitimäiset miehet.

Käytökseltään kyllä palstalanaiset muistuttaa enemmän jotain kiroilevaa rekkalesboa :D Että ei sinällään yllättäs vaikka pitäisivät naisista

No jos pitää naisista, ei esitä, että pitää miehistä. Naisilla ei ole niin tarvetta elää kaapissa. Miehille sieltä ulostulo on yleensä vaikeampaa ja se on surullista.

Ootko nyt ihan varma? Kyll

Voi varmasti ollakin. Mitään tutkimusta ei ole asiasta esittää. Sen mukaan tullut käsitys, mitä olen kyseisten ihmistwn kanssa jutellut. 

Naisilla se on ollut usein "herääminen" siihen tosiasiaan, että pitävätkin naisista. Tai ovat bi. Eivät ole niin häpeilleet tai pyrkineet piilottelemaan suuntautumistaan. Yhden tunnen, joka tiesi jo silloin, kun tietoisuus itsestään kehittyi. 

Miespuolisilla on enemmän ollut häpeää ja pelkoa siitä, että tuottaa pettymyksen lähimmilleen. 

Varmaan joo, kutakuinkin näin. Toisaalta kyllä niitäkin tarinoita naisilta kuulee, että on vuosia oltu heterosuhteessa kunnes on tajuttu että on homo. 

Vierailija
306/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisussasi on paljon petraamisen varaa, jos tuota halusin ilmaista, mutta toteutit sen jankkaamalla jonkun randomkommentoijan mielipidettä kaakkoon.

Vierailija
307/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisussasi on paljon petraamisen varaa, jos tuota halusin ilmaista, mutta toteutit sen jankkaamalla jonkun randomkommentoijan mielipidettä kaakkoon.

Noh, tekemällä oppii. Ehkä

Vierailija
308/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voin kuvailla omaa miehekästä miestäni, ihan vain vaikka tämän viikon perusteella. Hän on käynyt oma-aloitteisesti tarkastamassa suvun vanhuksien tilannetta näin pakkasella, jotka asuvat omillaan. Käynyt sulattamassa jäätyneet putket ja viemässä lisälämmitykseen laitteita ja auttamassa autojen kanssa. Hän on saanut monta puhelua, kun autot ovat jääneet tien päälle. Ihmiset tietävät, että häneen voi luottaa ja hän tietää mitä tehdä.

Tänä aamuna on herännyt aikaisin keittämään mulle kahvit ja laittamaan auton lämmitykseen ja takkaan tulet. Huolehtii, että meidän rippiteini pääsee kymmeneksi kirkkoon ja hakee parhaillaan pari tytön kaveriakin matkalta, että kenenkään ei tarvitse mennä kävellen tai pyörällä. Sanoi, että käy tullessaan tarkastamassa yhden naapurin tilanteen, kun oli ikkunat olleet huuruisen näköiset.

Ja sama oma-aloitteinen, huomioiva ja toimeen tarttuva asenne on kaikessa muussakin olemisessa ja te

Olet onnekas, mahtava mies sinulla.

Tällaisen miehen minäkin haluan. Ja nimenomaan tuo oma-aloitteisuus. En halua olla mikään miehen äiti.

Vierailija
309/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EDELLEEN: mua raivostuttaa se, että sä yrität sanella mitä mä haluan!!!!!! Opettele nyt jumaliste lukemaan!!! Mä olen tämän sulle kertonut jo aikoja sitten, mutta ei mene millään jakeluun. 

Ei erityisemmin kiinnosta mistä pidät. Alunperinkin esitin tän kysymyksenä johon olisit voinut vastata vaan ei tai tarjota oman mielipitees. Et ole ainoa tässä ketjussa jolle oon tästä samasta asiasta puhunut, mutta ainoa olet joka siitä noin pahasti raivostui. Vähän tuntuu, että jotain padottuja tunteita sulla on mutta en ala nyt arvuu

Niin kuin tässä on yritetty sulle selittää mitä teit väärin ja missä menit metsään. Et vain tajua.

Vierailija
310/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EDELLEEN: mua raivostuttaa se, että sä yrität sanella mitä mä haluan!!!!!! Opettele nyt jumaliste lukemaan!!! Mä olen tämän sulle kertonut jo aikoja sitten, mutta ei mene millään jakeluun. 

Ei erityisemmin kiinnosta mistä pidät. Alunperinkin esitin tän kysymyksenä johon olisit voinut vastata vaan ei tai tarjota oman mielipitees. Et ole ainoa tässä ketjussa jolle oon tästä samasta asiasta puhunut, mutta ainoa olet joka siitä noin pahasti raivostui. Vähän tuntuu, että jotai

Niin kuin tässä on yritetty sulle selittää mitä teit väärin ja missä menit metsään. Et vain tajua.

Lainaukset ei toimi. Mikä muuten oli kans yks mistä tää raivoaja mulle mekkaloi. Niin en tiedä mihin täsmälleen viittaat.

Mutta joo, en oo mikään täydellinen ihminen, joka onnistuis pitämään itsensä täysin tyynenä ja kääntämään toisen posken, kun toinen raivoaa, syyttelee, ja puhuu tyhmyyksiä. Enkä sinällään koe että pitäskään, tuollasten hullujen kanssa kirjottelu on sinällään usein ihan viihdyttävää. Etenkin kun ketjuun ei samanaikaisesti mitään järkeviä viestejä tullut, joihin olis voinu vastailla.

Vierailija
311/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei erityisemmin kiinnosta mistä pidät. Alunperinkin esitin tän kysymyksenä johon olisit voinut vastata vaan ei tai tarjota oman mielipitees. Et ole ainoa tässä ketjussa jolle oon tästä samasta asiasta puhunut, mutta ainoa olet joka siitä

Siis sulle on jo moneen kertaan huomautettu tuosta, että sä jankkasit ja yritit vääntää toisen mielipiteen muuksi. Et millään suostu tajuamaan, että sä olit itse nyt se typerys tässä. Sä olet se tyhmä joka ei tajua vaikka miten sulle selitettäisiin monen eri ihmisen toimesta, että jonkun naisen maku miesten suhteen ei ole meidän muiden mielipideasia eikä siihen kysytty mitään eriäviä käsityksiä tai muuta sontaa. Sä itse jankkasit vaikka sulle selvästi jo vastattiin, että ei hän ei pidä feminiinistä piirteistä miehessä. Sä olit se joka selkeästi yritti muuttaa toisen mielipidettä vaikka et tätä suostu myöntämään.

Et millään vain tajua ja kuvittelet olevasi kovinkin fiksu. Olet joko äärettömän tyhmä ihminen tai sitten autisti.

Vierailija
312/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hullu tässä ketjussa on tuo jankkaaja joka ei suostu tajuamaan, että itse mokasi.

Vierailija
313/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei erityisemmin kiinnosta mistä pidät. Alunperinkin esitin tän kysymyksenä johon olisit voinut vastata vaan ei tai tarjota oman mielipitees. Et ole ainoa tässä ketjussa jolle oon tästä s

Siis sulle on jo moneen kertaan huomautettu tuosta, että sä jankkasit ja yritit vääntää toisen mielipiteen muuksi. Et millään suostu tajuamaan, että sä olit itse nyt se typerys tässä. Sä olet se tyhmä joka ei tajua vaikka miten sulle selitettäisiin monen eri ihmisen toimesta, että jonkun naisen maku miesten suhteen ei ole meidän muiden mielipideasia eikä siihen kysytty mitään eriäviä käsityksiä tai muuta sontaa. Sä itse jankkasit vaikka sulle selvästi jo vastattiin, että ei hän ei pidä feminiinistä piirteistä miehessä. Sä olit se joka selkeästi yritti muuttaa toisen mielipidettä vaikka et tätä suostu myöntämään.

Et millään vain tajua ja kuvittelet olevasi kovinkin fiksu. Olet joko äärettömän tyhmä ihminen tai sitten autisti.

En kuvittele tämän keskustelun perusteella olevani kovin fiksu. Muut vaan ovat uskomattoman tyhmiä

Vierailija
314/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei erityisemmin kiinnosta mistä pidät. Alunperinkin esitin tän kysymyksenä johon olisit voinut vastata vaan ei tai tarjota oman mielipitee

Mistä päästään taas siihen, että pidät tyhminä kaikkia jotka ovat eri mieltä sun kanssa eikä tee kuten sä haluat. Eli olet itse aivan äärettömän tyhmä ja ylimielinen ihminen.

Vierailija
315/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei erityisemmin kiinnosta mistä pidät. Alunperinkin esitin tän kysymyksenä johon olisi

Mistä päästään taas siihen, että pidät tyhminä kaikkia jotka ovat eri mieltä sun kanssa eikä tee kuten sä haluat. Eli olet itse aivan äärettömän tyhmä ja ylimielinen ihminen.

Kyllä täällä moni on tajunnut että se mikä on femiinistä ja mikä ei, riippuu pitkälti määritelmästä. Tarkoitin "tällä keskustelulla" tuota yhtä raivoajaa sekä teitä hänen puolustelijoita

Vierailija
316/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei erityisemmin kiinnosta mistä pidä

En tuolla ulosannilla ja kirjoitustaidoilla lähtisi keulimaan.

Vierailija
317/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tuolla ulosannilla ja kirjoitustaidoilla lähtisi keulimaan."

Hieman koomista kuinka tuo suuri raivoava profeettasi niin paljon möykkäsi viestien huonosta lainaamisesta, ja te hänen seuraajat ette saa edes sitä viestiä näkyviin mihin vastaatte.

Vierailija
318/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hieman koomista kuinka tuo suuri raivoava profeettasi niin paljon möykkäsi viestien huonosta lainaamisesta, ja te hänen seuraajat ette saa edes sitä viestiä näkyviin mihin vastaatte.

Se johtuu ihan tästä palstasta, mutta sitäkään sä vähäjärkinen et tajua. 

Miten ihminen voi olla oikeasti noin sokea omalle toiminnalleen vaikka hänelle on useampi ihminen huomauttanut asiasta. Sulle vastattiin, että ei ole kiinnostunut feminiinistä piirteistä miehessä. Se oli tämän naisen mielipide ja makuasia. Sä sen sijaan lähdit jankkaamaan ja parissakin viestissä toit esille, että kyllä uskot hänen oikeasti pitävän feminiinisistä piirteistä miehessä. Tuo nainen vastasti sulle pariinkin kertaan, että häntä ärsyttää sussa se, että yrität määrätä siitä mitä hän oikeasti haluaa.

Sä et vain tajua mikä kertoo susta kaiken oleellisen. Olet todella raskas tyyppi. Mä inhoan tuollaisia jotka kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken, jopa toisten ihmisten tunteet ja ajatukset. 

Vierailija
319/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihminen voi olla oikeasti noin sokea omalle toiminnalleen vaikka hänelle on useampi ihminen huomauttanut asiasta. Sulle vastattiin, että ei ole kiinnostunut feminiinistä piirteistä miehessä. Se oli tämän naisen mielipide ja makuasia. Sä sen sijaan lähdit jankkaamaan ja parissakin viestissä toit esille, että kyllä uskot hänen oikeasti pitävän feminiinisistä piirteistä miehessä. Tuo nainen vastasti sulle pariinkin kertaan, että häntä ärsyttää sussa se, että yrität määrätä siitä mitä hän oikeasti haluaa.

Sä et vain tajua mikä kertoo susta kaiken oleellisen. Olet todella raskas tyyppi. Mä inhoan tuollaisia jotka kuvittelevat tietävänsä kaikesta kaiken, jopa toisten ihmisten tunteet ja ajatukset. 

Samaa sanoin silloin tuolle raivoajalle, että palsta on rikki eikä sen vuoks lainaukset toimi. Eipä se häntä vakuuttanut vaan minua pilkkasi kun lainasin lainausmerkein enkä palstan toimintoa käyttäen.

Itsestä on todella käsittämätöntä miten jaksat puolustella tätä selkeästi mielenterveys-tapausta joka sekoaa noin pahasti ihan vaan pienestä asian ääneen teorisoinnista. Etkä vieläkään näytä tajuavan sitä perusasiaa, että mikä on femiinistä ja mikä ei, riippuu siitä keneltä kysytään.

Ihmetyttää edelleen tämä viha, raivo ja pelko kaikkea edes etäisesti femiinistä kohtaan. 

Vierailija
320/404 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ihminen voi olla oikeasti noin sokea omalle toiminnalleen vaikka hänelle on useampi ihminen huomauttanut asiasta. Sulle vastattiin, että ei ole kiinnostunut feminiinistä piirteistä miehessä. Se oli tämän naisen mielipide ja makuasia. Sä sen sijaan lähdit jankkaamaan ja parissakin viestissä toit esille, että kyllä uskot hänen oikeasti pitävän feminiinisistä piirteistä miehessä. Tuo nainen vastasti sulle pariinkin kertaan, että häntä ärsyttää sussa se, että yrität määr

Sä tässä olet seonnut. Hän vastasti ihan asiallisesti, että ei häntä ei kiinnosta feminiiniset piirteet miehissä. Olisit tyytynyt siihen vastaukseen etkä lähtenyt jankkaamaan.