Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa jos nainen sanoo olevansa feministi?

Vierailija
05.01.2024 |

Tarkoittaako se miehelle pahaa?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni sanoi kun seurusteltiin että miehen tehtävä on saada tällainen nainen koukkuun ja sitten vähitellen istuttaa häneen uudet, paremmat mielipiteet. Että naisten mielipiteet ovat yleensä helposti muokattavissa.

Olin aluksi eri mieltä, mutta nykyään olen samaa mieltä.

N41

Vierailija
82/84 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministejä on monenlaisia. Tämä uusfeminismi on itselleni aika vieras, itse olen näitä vanhan liiton feministejä jotka kannattaa sukupuolten välistä tasa-arvoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyfeminismin viesti on mielestäni ristiriitainen. Yhtäältä halutaan lyödä kiila miehen ja naisen väliin ja toisaalta väittää, ettei sukupuolia ole, että ne ovat vain kulttuurisia ja sosiaalisia rakennelmia.

Puhut ihan eri porukoista. Tuo "kiilan lyöminen" on sukupuolten erojen tunnistamista ja sen tosiasian ymmärtämistä, että nimenomaan naiskehoisia ihmisiä kohdellaan monin ihmisarvoa loukkaavin tavoin ja nimenomaan siksi että ovat naiskehoisia, ei vain jostain sattuman oikusta. Tämän vuoksi tämän porukan mielestä naiset tarvitsevat omia tiloja ja suojelua.

Toinen porukka on sitä mieltä että kuka vain voi päättää olla nainen koska naiseus on vain tuntemus ja kuka vain saa sanoa olevansa nainen. Tämän porukan mielestä on ihan ok että kun joku sanoo olevansa nainen, tämä joku voi luonnollisesti mennä naisten tiloihin eikä tarvitse miettiä mitään motiiveja tämän taustalla koska kukaan ihminen ei ilmeisesti voi valehdella tai omata pahoja aikeita. Lisäksi tämän porukan mielestä on normaalia tuntea kehonsa totaalisen vääräksi eikä sitä asiaa saa missään nimessä käsitellä terapiassa vaan ratkaisu on leikkaukset tai vähintään että kaikki muut alkavat leikkiä mukana että henkilön keho tosiaan on väärä.

Ihan eri porukkaa.

Vierailija
84/84 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sitä, että nainen on elämäänsä pettynyt miesvihaaja, joka käyttää aikansa Naisasialiitto Unionin peilipiirissä tutkimassa omia ulkoisia genitaalejaan. Painoa minimissään 100 kg.

Mä olen telaketjufemisnisti, en vihaa miehiä, kaikkea muuta! Sinun kaltaisesti yksinkertainen ja kapeakatseinen urvelo ei voisi mun ulkonäöstä ikinä päätellä yhtään mitään. Jokainen itseään kunnioittava normaalijärkinen nainen on feministi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi