Mitä tarkoittaa jos nainen sanoo olevansa feministi?
Kommentit (84)
Sama asia, jos mies ilmoittaisi olevansa maskulinisti. Kyseessä on siis mt-ongelmat ja noita emakkoja kannattaa välttää.
Vierailija kirjoitti:
Että nainen on älykäs, nykyaikaan sopeutunut ja ymmärtää mitä on tasa-arvo, hän ei hae sinun tai kenenkään muunkaan hyväksyntää olemalla pick me -girl, eli hyvä jätkä ,
hän se ole sellainen nainen,
joka kokisi toiset naiset uhaksi.
Mutta sellainen nainen kokee uhaksi ne toiset naiset/pick me-girlit? Logiikka?
Kostonhimoinen narsisti, väkivaltainen ja miesvihaaja.
Juokse.
Mikäpä estää kysymästä siltä naiselta, ap? Me kun emme voi tietää.
Feminismi kuitenkin edistää syrjinnän lopettamista ja ihmisten yhdenvertaisuutta. Intersektionaalisena se käsittää kaikki ihmisryhmät ja vähemmistöt, myös lihaa syövät vinkuvat ja piipittelevät riipputissipojut, joilla on outo näkemys itsestään heteromiehinä.
Kyllä, se tarkoittaa miehelle pahaa.
Kukaan ei osannut vastata joten minä tein sen, koska olen ihminen, feministi ei ole ihminen
Feminismi on hyväksyttävä mutta feministi ei
Naisen kuuluu olla femiininen miehelle eikä feministinen
Feministi ajaa sukupuolten taas-arvoa. Eli se nainen kannattaa sitä.
Sitä ettei ole sovinisti. Olet joko sovinisti tai feministi. Feministi on sitä mieltä, että kukaan ei ole toista parempi sukupuolen takia. Sovinisti on sitä mieltä että miehiset kusivehkeet tekee ihmisestä paremman kuin muut.
Turha väittää mitään paskaa että feministit sitä ja tätä vihaa miehiä, joitain "aktivisteja" on kourallinen, mutta kyllä lähes kaikki naiset ovat sitä mieltä että ovat ihmisenä yhtä arvokkaita kuin miehet, ja kaipa nykyään niin ajattelee suuri osa miehistäkin. Onneksi sovinismi on vähenemään päin.
Vierailija kirjoitti:
Puhuvat oikeaa asiaa mutta väärässä maassa. Heidän pitäisi hyödyntää osaamistaan siellä missä sitä tarvitaan: Iranissa, Venäjällä, Afganistanissa. Samoin kuin elokapinan (se kuuluu kirjoittaa pienellä) kuuluisi istua kaduilla Venäjällä tai Kiinassa. Eihän mikään juttu toimi ja tuota tulosta jos resurssit on suunnattu aivan väärin.
Kyllä feminismiä pitää olla joka paikassa missä on naisia. Kyllä meillä täälläkin on omat ongelmamme, jopa omissa perheissä. En minä ala sovinistiksi siksi että jossain toisessa maassa on enemmän sovinisteja kuin täällä. Kyllä minun elämääni vaikuttaa se, olenko minä ja perheenjäseneni sitä mieltä että nainen on saman arvoinen ihmisenä kuin mies.
Jokaisen naisen pitää olla feministi, asui missä maassa hyvänsä, ei saa alistua sovinismille, niin se vaan on. Naiset kasvattavat poikia, ja se asenne lähtee sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Hän pitää ihmisiä tasa-arvoisina.
Ei todellakaan .Senhän huomaa täälläkin kun ultralesbot v-uilee miehille ja miehistä koko ajan.Olette surkeita.
Feministi kannattaa naisten ja miesten tasa-arvoa. Ei liity mitenkään ulkonäköön, seksuaaliseen suuntautumiseen tai siihen, onko parisuhteessa vai ei. Jokaisen naisen tulisi olla feministi, jos ei pidä itseään miestä alempiarvoisena pelkän sukupuolensa takia.
Käytännössä: aika tillin tallin, mt-kuntoutuja, miehekäs nainen, polyamorikko, lesbo, hysteerikko etc.
Vierailija kirjoitti:
Feministi ajaa sukupuolten taas-arvoa. Eli se nainen kannattaa sitä.
Uusmarxilainen uhrihierarkia-filosofia on kaukana tasa-arvoisesta.
Kyllä meitä feministejä on myös nättejä pitkätukkaisia.
useimmat tuntemani miehet kannattavat myös miesten ja naisten välistä tasa-arvoa.
Olin luullut tähän asti, että feministi ajaa naisten asiaa ja olisi siksi vaarallinen näin miehen näkökulmasta.
Oikea selitys fenimismille on tasa-arvo. En ole kyllä tiennyt. Olen tasa-arvon mies, mutta nimi on jotenkin väärä, ehkä parempi olisi humanismi, jossa tasa-arvo koskee kaikkia ihmisiä.
En tiedä miksi ihmistä nimitetään, jos hän ajaa naisten asioista. Olisi ollut loogista kuvitella ne ihmiset feministeiksi.
Että nainen on älykäs, nykyaikaan sopeutunut ja ymmärtää mitä on tasa-arvo, hän ei hae sinun tai kenenkään muunkaan hyväksyntää olemalla pick me -girl, eli hyvä jätkä ,
hän se ole sellainen nainen,
joka kokisi toiset naiset uhaksi.