Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa jos nainen sanoo olevansa feministi?

Vierailija
05.01.2024 |

Tarkoittaako se miehelle pahaa?

Kommentit (84)

Vierailija
1/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu naisesta, eri henkilöt tuntuvat tarkoittavan feminismillä eri asioitta.

Vierailija
2/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyö sinua paistinpannulla ja sanoo tee itte ruokas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hon har varit utan länge.

Vierailija
4/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väistä

Vierailija
5/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää ihmisiä tasa-arvoisina.

Vierailija
6/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MT-ongelmia.

Vierailija
7/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän pitää kaikkia ihmisiä tasa-arvoisina ja edellyttää sinun kohtelevan häntä kuin ihmistä. 

Vierailija
8/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että nainen on elämäänsä pettynyt miesvihaaja, joka käyttää aikansa Naisasialiitto Unionin peilipiirissä tutkimassa omia ulkoisia genitaalejaan. Painoa minimissään 100 kg.

Vierailija
9/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylijäämät ..........Katsokaa ulkonäköä.Kaikki piercingit, lilat hiukset ym läskit kuuluu sarjaan. Vulgäärejä kamppailijoita. 

Vierailija
10/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän naiselta, olen naisellinen, olen naimisissa miehen kanssa ja olen Kokoomusnaisten jäsen. Sen lisäksi tunnen ylpeyttä naiseudestani, pidän isoista autoista ja teen mielelläni isoja päätöksiä. 

Vierailija
11/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa jakautua vahvasti 2 leiriin, toiset toivovat vain tasa-arvoa ja työrauhaa naisille, kun taas toiset ovat sellaisia, joiden on pakko vouhottaa ja tehdä numero joka asiasta.

Tämä jälkimmäinen ryhmä on onnistunut antamaan feministeille hyvin vastenmielisen ja vihatun kuvan, joten heillä olisi peiliin katsomisen paikka.

ps sama ilmiö tapahtuu vaikka instabeibejen kohdalla, jotka alistavat ja esineellistävät naista ja tekevät naisen asemalle huonoa, näissä olisi samalla tavalla peiliin katsomisen paikka vaikka he sitä peiliä muutoinkin liikaa tuijottavat :)

Terveisin: naiset aiheuttavat itse omat epätasa-arvonsa

Vierailija
12/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa yleensä sitä, että kyseinen ihminen ei ota mitään kritiikkiä vastaan omista huonoista piirteistään ja tavoistaan vaan kääntää kritiikin aina jonkinlaiseksi naisvihaksi ja rakenteelliseksi syrjinnäksi. Uhriutuminen ja muiden (miesten, patriarkaatin yms) syyttely omasta saamattomuudesta on myös ominaista feministille. Kaiken kaikkiaan hyvin raskasta seuraa ja suosittelen välttämään.

Vierailija
13/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaa sitä, että nainen on elämäänsä pettynyt miesvihaaja, joka käyttää aikansa Naisasialiitto Unionin peilipiirissä tutkimassa omia ulkoisia genitaalejaan. Painoa minimissään 100 kg.

On tainnut jäädä lääkkeet ottamatta.  Törkeää mölinää. 

Vierailija
14/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, eikä kiinnosta, rehellisesti kirjoitettuna

Vierailija
15/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi olla huono juttu. Mä olin nuorena feministi mutta en todellakaan enää. Se touhu ja ne vaatimukset on menneet yli kaiken järjen ja kohtuuden. Miehistä on tehty vihollisia.

Vierailija
16/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että JUOKSE!

Vierailija
17/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän naiselta, olen naisellinen, olen naimisissa miehen kanssa ja olen Kokoomusnaisten jäsen. Sen lisäksi tunnen ylpeyttä naiseudestani, pidän isoista autoista ja teen mielelläni isoja päätöksiä. 

Olet lisäksi sekaisin päästäsi, tuo ei mitenkään liity kysyttyyn asiaan.

Vierailija
18/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi olla huono juttu. Mä olin nuorena feministi mutta en todellakaan enää. Se touhu ja ne vaatimukset on menneet yli kaiken järjen ja kohtuuden. Miehistä on tehty vihollisia.

Se ken siihen ryhtyy niin tulee katumaan. Taivaan isälle ei pottuilla, varsinkaan jos on rehellisesti antanut lausunnon asiasta, kuten minä.

En tiedä, eikä kiinnosta!

Jos ryhdyt feministiksi minua kohtaan etkä ole ihminen minulle, senkin paskiainen, niin tulet saamaan sitä mitä olet tilannut

Vierailija
19/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siilitukkainen kovaääninen lesbo. Pitää monesti myös aktivismista ja kasvissyönnistä.

Vierailija
20/84 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuvat oikeaa asiaa mutta väärässä maassa. Heidän pitäisi hyödyntää osaamistaan siellä missä sitä tarvitaan: Iranissa, Venäjällä, Afganistanissa. Samoin kuin elokapinan (se kuuluu kirjoittaa pienellä) kuuluisi istua kaduilla Venäjällä tai Kiinassa. Eihän mikään juttu toimi ja tuota tulosta jos resurssit on suunnattu aivan väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän