Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt
Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan.
Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä.
Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä.
Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla.
En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä.
Ikä 23-26 v.
Kommentit (2659)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks naisella on varaa valita se mies joka maksaa eikä mee heti treffien jälkeen konkurssiin. Melkein kuka tahansa nainen pystyy siihen jos panostaa itseensä, näin vinkkinä👌
Suomessa treffeillä maksaminen ei vaikuta mitenkään siihen saako mies naiselta seksiä vai ei. Ainoastaan miehen komeus ratkaisee asian. Ruman, lyhyen tai lihavan miehen mitkään määrät tarjoilua ei auta saamaan seksiä. Ulkomailla hyvät käytöstavat riittävät, mutta Suomessa ei riitä. Näin ollen tarjoaminen on turhaa Suomessa.
Vain Suomessa ja yksinäiset,häirii ntyneer inkel-rungg arit on kiimaisena naisen kimpussa ja ehdottelemassa pnoa kakkoseen,kun ne kerran 20 vuodessa pääsee säälitreffeille. Vain suomalainen mies kuvittelee , että kun hän tarjoaa,niin siitähyvästä pitää saada vähintään suikkari. Panninii ja kaako= sexxiorgiat.
Siksi minä ja monet muut emme deittaile suomalaisten miesten kanssa. Siksi emme tykkää teistä Tinderissä, emmekä vastaa keskusteluyrityjsiin,kun vähintään joka neljäs on joku him okas jonne joka luulee että naiset on siellä hakemassa kyrrrbäää.
Vierailija kirjoitti:
Ap on vastannut että etukäteen sanoi että mennään kahvit ottaa tms. Ja meni kassalle itse edeltä ja sanoi että kahvi. Ja sen jälkeen leidi räjäytti pankin.
Ei tuossa ole mitään kuita taivailta luvattu rahamiehen elkein.
Nainen ilmeisesti totesi että ei mies kiinnosta niin syödään nyt sitten edes sen piikkiin.
Minäkin jotenkin näen tilanteen näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselta puuttuu tilannetaju. Jos toinen maksaa, niin silloin ei todella tilata listan kalleimpia tuotteita. Älykäs nainen olisi tilannut kahvin myös ja kysynyt, että jaetaanko jälkiruoka yhdessä. Nainen on tyhmä kuin saapas.
Älykäs, siis oikeaasti älykäs nainen tilaa kalleinta ja katsoo maksaako mies. Jos ei maksa ni lähtee menee.
Älykäs nainen maksaa itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiselta puuttuu tilannetaju. Jos toinen maksaa, niin silloin ei todella tilata listan kalleimpia tuotteita. Älykäs nainen olisi tilannut kahvin myös ja kysynyt, että jaetaanko jälkiruoka yhdessä. Nainen on tyhmä kuin saapas.
Älykäs, siis oikeaasti älykäs nainen tilaa kalleinta ja katsoo maksaako mies. Jos ei maksa ni lähtee menee.
Älykäs, siis oikeasti älykäs nainen on käynyt monet kerrat kahviloissa ja ravintoloissa. Missään koskaan missään tilanteessa älykäs nainen ei tilaa listan kalleinta tuotetta, jos toinen maksaa. Älykäs nainen odottaa, että tuntee miehen paremmin ja hänen varallisuuden ja tilaa sitten sen mukaan. Mutta ei koskaan missään tilanteessa yli toisen varallisuuden.
Ei hitto. Miestä, joka maksimoi hyödyn missä tahansa tilanteessa, pidettäisiin älykkäänä. Nainen on muka älykäs tyytyessään hiirenä halvimpaan kahviin ja servettiin 😂. Ei taida olla äly merkki se, einstein 😉.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat asiat pitää olla järjestyksessä ensin, sitten vasta on toisellekin jotain annettavaa - enkä tarkoita annettavalla rahaa vaan omaa mielentilaa ja kykyä huomioida toinen aidosti.
No sitä kykyä huomioida toinen aidosti ei näyttänyt tarinan tytöllä olevan. Ja sinun poikasi taas huomioi treffikumppaninsa aidosti - rahalla.
Siis tämä tapaushan on sama kuin jos lupaisin jollekulle, että voin maksaa taksimatkan johonkin todella tärkeään menoon, henkilön kotoa johonkin tiettyyn paikkaan, niin hän ajaakin todella pitkän matkan, tuplasti pidemmän kuin mihin olen lupautunut, ja maksattaa sen minulla. Tuntuisi vähän hölmöltä.
Koko ketjun juju on naisen kyky reagoida oikein tilanteessa.
Ei ole, vaan se, että suurin osa sinkkumiehisyä on sinkkuja ihan syystä,kuten ap ja kaikki häntä yläpeukuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan lainaustoiminnot on kyllä todella syvältä.
Onneksi kontekstista voi vähän arvailla mihin viestiin kukin vastaus on, mutta on se vähän hankalaa.
Mutta muuten tämä ketju on oikein hauska ja viihdyttävä.
Jos mulla olisi kahvila, tulisi listalle tuote Superkaakao. Saisi paninin kanssa könttähintaan 14,70€. Ehkä vielä pieni vissy päälle.
Onkohan tänään kylmänä päivänä mennyt paljon kalliita kaakaoita kahvilassa? Onkohan tarjoilijalla pokka pitänyt jos törmännyt tähän ketjuun? Tai eilen palvellut tätä superkaakaopariskuntaa. Miehellä ollut varmaan joku Tonnin seteli ilme kun joutunut maksamaan.
Mä laittaisin päivän erikoistarjouksen: panini superkaakaolla 14 €!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneks naisella on varaa valita se mies joka maksaa eikä mee heti treffien jälkeen konkurssiin. Melkein kuka tahansa nainen pystyy siihen jos panostaa itseensä, näin vinkkinä👌
Suomessa treffeillä maksaminen ei vaikuta mitenkään siihen saako mies naiselta seksiä vai ei. Ainoastaan miehen komeus ratkaisee asian. Ruman, lyhyen tai lihavan miehen mitkään määrät tarjoilua ei auta saamaan seksiä. Ulkomailla hyvät käytöstavat riittävät, mutta Suomessa ei riitä. Näin ollen tarjoaminen on turhaa Suomessa.
Eli tämän ketjun opetus on se, että kun suomalainen mies tarjoaa, se tarkoittaa sitä, että naisen pitää tajuta antaa.
Minusta tämän ketjun opetus on se, minkä olen tajunnut jo kauan aikaa sitten, on se , että suomalaisia miehiä ei kannata deittailla, ovat pihejä,heiltä puuttuvat käytöstavat ja eivät osaa keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omat asiat pitää olla järjestyksessä ensin, sitten vasta on toisellekin jotain annettavaa - enkä tarkoita annettavalla rahaa vaan omaa mielentilaa ja kykyä huomioida toinen aidosti.
No sitä kykyä huomioida toinen aidosti ei näyttänyt tarinan tytöllä olevan. Ja sinun poikasi taas huomioi treffikumppaninsa aidosti - rahalla.
Siis tämä tapaushan on sama kuin jos lupaisin jollekulle, että voin maksaa taksimatkan johonkin todella tärkeään menoon, henkilön kotoa johonkin tiettyyn paikkaan, niin hän ajaakin todella pitkän matkan, tuplasti pidemmän kuin mihin olen lupautunut, ja maksattaa sen minulla. Tuntuisi vähän hölmöltä.
Koko ketjun juju on naisen kyky reagoida oikein tilanteessa.
Ei ole, vaan se, että suurin osa sinkkumiehisyä on sinkkuja ihan syyst
Olen kylläkin nainen, ja naimisissa, lapsiakin on. Ei ole ollut tarvetta testailla miehen maksukykyä tai -halua millään lounaan hintaisilla kahvilan myyntiartikkeleilla. Kyllä se miehen laatu ja lompsan paksuus selviää muutenkin, ekoilla treffeillä katsotaan muut ominaisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi oletit hänen juovan kahvia tai teetä? Mä aina otan jotakin syötävää kun käyn kahvilassa. Se on normaalia.
No ei tasan ole, mikäli maksaja ottaa itselleen vain kahvin.
Normaalia on lukea tilannetta. Ja jos joutuu valitsemaan itse ensin niin voi kysyä, että olitko ajatellut itse ottaa jotain makeaa tai suolaista. Jos toinen sanoo, että otan pelkän kahvin, niin silloin ehdottomasti ei oteta itsekään muuta kuin juoma.
Mitä jos on nälkä? Eikö ole ihan yhtä noloa ottaa treffiäijältä kahvi ja sitten tilata omaan piikkiin voikkari? Siis noloa sen äijän kannalta.
Kukaan normaaliälyllä varustettu ei mene kahvitreffeille nälkäisenä. Tai jos menee, niin kieltäytyy kohteliaasti tarjoamisesta ja maksaa itse.
Tarkoitatko ettei naisilla ole normiälyä? Kun nälkäisenä kahvilaan menevät naiset joilla ei siihen ole varaa eivätkä miehet joilla siihen on varaa. Naisia on kuitenkin niin paljon että pakkohan heidän on määritellä normaali.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen tarjoaa sanoilla "ota mitä tahdot", ja päästää seuralaisen edelleen valitsemaan, niin silloin on vain maksettava mukisematta niin kuin on luvannut. Jos tarjoaja menee edeltä, niin silloin on tyylikästä ottaa samaa hintaluokkaa kuin, mitä tarjoava ottaa. Jos haluaa tarjota pelkästään teen tai kahvin, niin silloin sanotaan selkeästi, että otatko teen tai kahvin, minä tarjoan.
Ap on vastannut että etukäteen sanoi että mennään kahvit ottaa tms. Ja meni kassalle itse edeltä ja sanoi että kahvi. Ja sen jälkeen leidi räjäytti pankin.
Ei tuossa ole mitään kuita taivailta luvattu rahamiehen elkein.
Nainen ilmeisesti totesi että ei mies kiinnosta niin syödään nyt sitten edes sen piikkiin.
Naiset on sillai älykkäitä 😉.
Oikeasti se menee niinpäin, että jos nainen ei ole kiinnostunut, niin silloin ei halua "jäädä velkaa". Vaikka se, että mies tarjoaa, ei tarkoitakaan sitä, että nainen lupaa tai on heti velkaa seksiä, niin kyllä naiset itsekin jollain tasolla sen tajuavat, että jossain vaiheessa pitäisi sitten antaa takaisinkin. Tämä on ehkä raa'asti sanottu nykymaailmassa ja joku saattaa hätkähtää, mutta niin mieli toimii. "Itsenäiset naiset" saattavat vielä hanakammin vastustaa sitä, että mies tarjoaa, etteivät vain "menetä oikeuttaan sanoa ei", mutta oikeasti kaikki jollain tasolla sitä mieheltä tulevaa hemmottelua kaipaisivat, jos olo olisi tarpeeksi turvallinen siihen.
Eikä tämä ole pelkkää kylmää kaupankäyntiä seksistä, kysymys on laajempi. Elämänkumppania ja suhdettahan siinä haetaan ja myös mitataan miehen sitoutumisen astetta ja halukkuutta (mitä enemmän, sitä aidommin kiinnostunut ja valmis satsaamaan, ehkäpä siis myöhemmin myös lapsiin = hyvä isäehdokas).
Huhhuh, olen AP sun puolella, tilannetajutonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan lainaustoiminnot on kyllä todella syvältä.
Onneksi kontekstista voi vähän arvailla mihin viestiin kukin vastaus on, mutta on se vähän hankalaa.
Mutta muuten tämä ketju on oikein hauska ja viihdyttävä.
Jos mulla olisi kahvila, tulisi listalle tuote Superkaakao. Saisi paninin kanssa könttähintaan 14,70€. Ehkä vielä pieni vissy päälle.
Onkohan tänään kylmänä päivänä mennyt paljon kalliita kaakaoita kahvilassa? Onkohan tarjoilijalla pokka pitänyt jos törmännyt tähän ketjuun? Tai eilen palvellut tätä superkaakaopariskuntaa. Miehellä ollut varmaan joku Tonnin seteli ilme kun joutunut maksamaan.
Tun nimeksi voisi laittaa Miljonäärin Kaakao ja Pohatan Panini combo
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ota kahvit termariin ja osta ruotsalaisia halpis-Pågen -pullia. Menette puiston penkille kahveille.
Ai 20 asteen pakkasessa?
Musta on vähän outoa mennä kahvilaan ja ottaa pelkkä kahvi. Tietysti riippuu myös paikasta. Yleensähän kahviloissakaan ei pidetä siitä, että tullaan tunti tolkulla istumaan yhden kahvin hinnalla. Lisäksi ajattelen (varmaan vähän tyhmästi), että ehkä naisella oli vaan nälkä tai että ehkä hän ei halunnut juoda kahvia tyhjään vatsaan. Toki olisi voinut etukäteen sopia, että kumpikin maksaa omat eväänsä. Epäilen kyllä, että ap:n ilme on ollut sellainen, ettei naista kyllä enää kovin kiinnostele.
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Kukaan ei ole vielä kertonut AP:lle tällaista loistavaa vinkkiä jatkoa ajatellen:
Valitse AP jatkossa treffeille vain keski- ja isotuloisia naisia, joilla on varaa tarjota sinulle kahvit/ateriat ensitreffeillä 🙂
Eikö olekin ihan mahtava idea?!
Minä olen jo kauan yrittänyt sanoa miehille, että kannattaa kiinnittää huomiota naisen tulotasoon. Mutta ei.
Korkean tulotason naiset panosta riittävästi ulkonäköönsä. Yleensä ainakin vartalossa on ylimääräistä.
Meneekö ensi viikolla vielä 100 sivua rikki ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kesällä voi selvitä evästreffeillä puistossa, mutta talvella aina rahaa menee. Piknikeilläkin näkee elintason, onko tottunut tarjoamaan vai köyhäilyyn. Kävelylle pitää mennä, jos ilmaista tekemistä haluaa.
Kesällä kauniina päivänä menen mieluiten meten rannalle piknikille. Ostan pari pulloa kuohariä viileäkassiin, mansikoita, mustikoita, salaatteja, kroissantteja ja pari erikoissuklaata.
Ei taida nämä miehet raaskia ostaa kuoharia, mansikoita, mustikoita, salaatteja, kroissantteja ja erikoissuklaata...
Voin ottaa puuhapussiin Virosta ostettua lonkeroa ja viedä nainen kallioille istumaan kevätauringon paistaessa.
Vierailija kirjoitti:
Kahden vaiheilla?? Tuskin olet koska eipä tuollaista nillittäjää useasti tee mieli tavata. Tapaisiasi luonnevikaisia miehiä on tässä maassa erityisen paljon. Ihan mahdoton vaihtoehto suhteelle tai perheelle. Nuo geenit saa sammua. Tarvitaan joustavia, sympaattisia ja humaaneja miehiä isiksi lapsille.
Haluat siis lisää ihmisiä ulosottoon?
Oisko ollu nälkä. Se on mulla yleensä syy syömiseen. Oisit sanonut etukäteen että se n varaa VAIN kahviin, nii ois voinut ostaa ite mut tai tavata muualla.
Räjäytti pankin 😂😂😂. Aikamoinen panini.