Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt

Vierailija
05.01.2024 |

Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan. 

Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä. 

Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä. 

Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla. 

En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä. 

Ikä 23-26 v. 

Kommentit (2659)

Vierailija
921/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillekin naisille tuntuu kelpaavan mies, joka koskaan ei maksa mitään. Kaikki maksetaan itse, kaikki maksetaan 50/50 vaikka tulot olisivat mitä, mutta minulle tämä ei kävisi. Minä en tähän suostuisi.

Naiselle ei käy mies jonka kanssa kaikki maksetaan puoliksi.

Mitä järkeä olla tällaisessa parisuhteessa? Mitä tällaisesta suhteesta saa? Tällainen suhde on friends with benefits -suhde, kaveri suhde eduilla ei mikään parisuhde.

Tällaisesta parisuhteesta saa kaikkea muuta paitsi sitä, mitä naiset ensisijaisesti parisuhteesta haluavat. Rahaa ja sosioekonomista hyötyä.

Vierailija
922/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei tarjoa ekoilla treffeillä, pahastun. Ja oman empiirisen tutkimuksen mukaan ne miehet jotka ovat tarjonneet (edes sen kahvit) ovat olleet fiksuja. Ja ne, jotka eivät ole, ovat paljastuneet aikalailla elämänkoululaisiksi!  

Ja itsellä ei oo kyse mistään rahasta, vaan tavasta Ja ehdottomasti miehen kanssa tarjottava. Oli se sitten pelkkä kahvi tai kahvi + joku leipä. Tienaan itse sen verran, että nimi on verolistoilla, joten karsin tuolla tavalla myös pois ne ketkä miehet ovat vaik rahan perässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen varmaan outo, mutta en pystyisi ekoilla treffeillä syömään mitään.

Sä et ookkaan lokki joka pystyy syömään niin paljon kuin ilmaseks saa.

Vierailija
924/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkoa edelliseen, nainen 31

Vierailija
925/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kahvilassa ap. kävit?

Vierailija
926/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäs saablarin "päiväkahvit" ne sitten mukamas olivat jos et itse saanut "piparia"?

Vierailija
927/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden vaiheilla?? Tuskin olet koska eipä tuollaista nillittäjää useasti tee mieli tavata. Tapaisiasi luonnevikaisia miehiä on tässä maassa erityisen paljon. Ihan mahdoton vaihtoehto suhteelle tai perheelle. Nuo geenit saa sammua. Tarvitaan joustavia, sympaattisia ja humaaneja miehiä isiksi lapsille.

Vierailija
928/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei tarjoa ekoilla treffeillä, pahastun. Ja oman empiirisen tutkimuksen mukaan ne miehet jotka ovat tarjonneet (edes sen kahvit) ovat olleet fiksuja. Ja ne, jotka eivät ole, ovat paljastuneet aikalailla elämänkoululaisiksi!  

Ja itsellä ei oo kyse mistään rahasta, vaan tavasta Ja ehdottomasti miehen kanssa tarjottava. Oli se sitten pelkkä kahvi tai kahvi + joku leipä. Tienaan itse sen verran, että nimi on verolistoilla, joten karsin tuolla tavalla myös pois ne ketkä miehet ovat vaik rahan perässä.

Tämä. Lokkeilemalla voi karsia lokkeja.

Vierailija
929/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Lokkeilemalla voi karsia lokkeja.

Tulee mieleen se naisten logiikka että kiinnostavalle miehelle ei voi tehdä aloitetta siksi, koska mies ei ole tarpeeksi kiinnostunut jos ei itse tee aloitetta. Treffimiehelle ei voi tarjota siksi, että karsii siten rahan perässä juoksijat, mutta pahastuu jos mies ei tarjoa itselle.

Vierailija
930/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kahden vaiheilla?? Tuskin olet koska eipä tuollaista nillittäjää useasti tee mieli tavata. Tapaisiasi luonnevikaisia miehiä on tässä maassa erityisen paljon. Ihan mahdoton vaihtoehto suhteelle tai perheelle. Nuo geenit saa sammua. Tarvitaan joustavia, sympaattisia ja humaaneja miehiä isiksi lapsille.

Tämä. Mitä tyhmempi mies, sitä enemmän sille synnytetään. Tyhmä mies ei tajua ehkäistä edes liikakansoitusaikoina.

Väestön ÄO laskee sukupolvesta toiseen.

Vierailija
931/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tämä nainen on nyt sikaillut? Ap TARJOSI, ehkä tuo oli ihan normisettiä kahvilassa tälle naiselle, eikä voinut tietää, että nyt kaatuu ap:n budjetti ja maailma.

AP sanoi tarjoavansa kahvin, ei lounasta. Nainen otti lounaakseen paninin ja kahvia kalliimman juoman. Eli sikailua. Jos AP kutsuu kahville, niin se ei tarkoita 15 euron syöttöporsaan annosta.

Kyllä suomalaiseen kahvikutsuun perinteisesti kuuluu myös "kahvileipä". Harva kutsuu kotiinsakaan vieraita kahville ilman mitään tarjottavaa sen kanssa.

Kahvileipä ei ole mikään panini-patonki, vaan jokin pieni leivonnainen.

Entäs jos treffityttö on keliaakikko? Maksaa vielä enemmän nuo paninit ja leivokset. Mitkä eivät kyllä ole halpoja perusversionakaan kuten ketjussa on tullut ilmi. 

Seuraavaksi ketju jossa aprikoidaan, kannattaako edes tavata jos selviää että tytöllä on keliakia? 

Kysyy keliaakikko nainen joka tosin itse maksaa sufeet ja kastettavansa. Täytyykö laittaa ilmoitukseen varmuuden vuoksi maininta: olen keliaakikko mutta maksan kuluni itse joten rohkeasti vaan vastaamaan. 

Vierailija
932/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvien käytöstapojen mukaan ensimmäisillä treffeillä nainen tarjoutuu maksamaan omansa, mutta kohtelias mies kieltäytyy ottamasta tarjousta vastaan (ravintolan valinta miehen tulotason mukaan.)Todella fiksu herrasmies on jo ravintola henkilökunnan kanssa käynyt selvittämässä laskun henkilökunnan kanssa, ilman että sitä tuodaan edes pöytään, jolloin vältytään tilanteelta, pitäisikö maksaa puoliksi vai ei. Hän voi käyttää vaikka vessaan menemistä varjosyynä poistuakseen pöydästä ja maksaa laskun. Tämä toki olettaen, että treffikumppani on myös ollut hyvin käyttäytyvä ihminen. Seuraavalla kerralla voi sitten vaikka nainen tarjoutua.

Vierailija
933/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kuule oma vikasi, kun et sanonut paikan päällä naiselle, että hänen tilauksensa on liian kallis etkä voi maksaa sitä. Turha sitä nyt jälkikäteen on valittaa

Vierailija
934/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää osata kommunikoida. 

-Tarjoan sinulle kahvin tai teen, en muuta.

Mutta jos sanotaan: Minulle yksi kahvi. Mitä sinä haluat? Minä maksan.

Turha valittaa jälkikäteen. 

Vierailija
935/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset miehet on niin vaikeita ja ankeita, etten itse ole viiitsinyt käydä treffeillä aikoihin. Aina siellä joku henkinen persu puhisee tyytymättömyyttään kaikkeen ja kaikkiin. Kivempi käydä drinkeillä kavereiden kanssa.

Vierailija
936/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persaukisen ei kannata alkaa tarjoamaan. Sanoo suoraan että ei maksa kun kahvin tai teen. Sitten me jotka emme juo kumpaakaan voidaan itse maksaa maukas juoma  itsellemme.

Vierailija
937/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvien käytöstapojen mukaan ensimmäisillä treffeillä mies tarjoutuu maksamaan omansa, mutta kohtelias nainen kieltäytyy ottamasta tarjousta vastaan (ravintolan valinta naisen tulotason mukaan.)Todella fiksu hieno nainen on jo ravintolahenkilökunnan kanssa käynyt selvittämässä laskun henkilökunnan kanssa, ilman että sitä tuodaan edes pöytään, jolloin vältytään tilanteelta, pitäisikö maksaa puoliksi vai ei. Hän voi käyttää vaikka vessaan menemistä varjosyynä poistuakseen pöydästä ja maksaa laskun. Tämä toki olettaen, että treffikumppani on myös ollut hyvin käyttäytyvä ihminen. Seuraavalla kerralla voi sitten vaikka mies tarjoutua.

Vierailija
938/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lässytät? Olisit pistänyt jonkun määrän eli tarjoat vaikka 3 euroon asti jotakin. Eukko valikoi mitä saa sillä rahalla. 

Vierailija
939/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huvittavaa, kun jotkut inkuttaa että kyse on köyhyydestä, jos valittaa 15 euron perään. Ap toki voi olla köyhä, mutta kyllä minäkin pitäisin epäkorrektina käytöksenä tilata ensitreffeillä 15 eurolla mättöä toisen piikkiin. Siten ei vain kohteliaisuussyistä toimita, jos oikeasti olet täyspäinen ja haluat tehdä toiseen aidosti hyvän vaikutuksen. En pidä kyseistä muijaa kovinkaan älykkäänä tapauksena jo pelkästään tämän kahvilakäyttäytymisen takia. Yleensä tuollainen kuvastaa, että on elämässä pelisilmä käyttäytymisen suhteen hukassa muillakin osa-alueilla.

Eli: ei jatkoon, kiitos kun kävit.

Kyl se niin on että jos kerran sanooo että minä maksan niin ei kannata sitten vinkua jos naisen ostama tårta maksaakin 14 eikä 4 euroa.

Maailmanmiehen ilme vaan naamalle ja kortti vinkumaan. Seuraavaksi voi olla tarjolla parempaa tårtaa tai sitten ei. röh röh

Vierailija
940/2659 |
06.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persaukisen ei kannata alkaa tarjoamaan. Sanoo suoraan että ei maksa kun kahvin tai teen. Sitten me jotka emme juo kumpaakaan voidaan itse maksaa maukas juoma  itsellemme.

On parempi, ettei mene ollenkaan sellaiseen paikkaan, missä voi kulua rahaa.