Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Treffinaiseni kahvilan ostot, kahden vaiheilla nyt

Vierailija
05.01.2024 |

Eli tavattu tänään eka kertaa. Kahvilassa. Oli puhe että kahville ja tarjouduin miehenä maksamaan. Otin kahvin (2,90€) ja luulin että nainenkin ottaa sen kahvin tai teen, tuohan nyt on vähän niin että jotain otettava kun mennään juttelemaan ja tutustumaan. 

Nainen otti ison kaakaon ja jonkun paninin mikä lie. Ne maksoivat 14,70! Mietin tekikö tahallaan kun ties että mä maksan. Ei hyvä. Mutta ei sekään hyvää kerro rahatalouden hoidosta vaikka olisi itse maksanut. Kuitenkin opiskelijoita ollaan vielä. 

Naiset, kumpaa tuo oli? Meni kyllä fiilis vaikka ihan kaunis on. Olis nyt voinut tilannetta lukea ja ottaa saman hintaiset juomat kuin minäkin. Ei sentään ottanut konjakkia päälle, sitäkin kahvilassa oli myynnissä. 

Tuo 14,70 on jo sellainen hinta että työssäkäyvä ihminen käy syömässä ravintolassa buffeen tuolla hinnalla. Ja jonkun mielestä se on sopiva kahvittelu, ja vielä toisen rahoilla. 

En ole aiemmin tällaiseen törmännyt ja treffeillä nyt on tullut käytyä. 

Ikä 23-26 v. 

Kommentit (2659)

Vierailija
1/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä tarjoudu maksamaan, jos on noin vaikeaa. Kyllä minäkin otan kahvilassa yleensä jonkun leivoksen tai suolaisen piirakan kahvin kylkeen. Harvemmin alta tuon hinnan pääsee. Ihan normaali työssäkäyvä ihminen olen, opiskelen myös samalla.

En käy kahvilassa kuin ehkä kerran kuussa. En minä silloin mene sinne kuivin suin istumaan.

Vierailija
2/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pihit miehet ei toisille treffeille pääse. Muista ens kerralla vaatia, että nainen maksaa oman ja mielellään myös sun tilauksen, ni ei jää harmittamaan. 

Maksustako käyt siis treffeillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohita suosiolla, että pääsee nainen valkkaamaan oikean miehen.

Vierailija
4/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pihit miehet ei toisille treffeille pääse. Muista ens kerralla vaatia, että nainen maksaa oman ja mielellään myös sun tilauksen, ni ei jää harmittamaan. 

Sinun kanssasi en edes maksusta.

Vierailija
5/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ollu musta kyse. Ap:tä närästi kallis tilaus. Hänelle vinkkasin, kuinka tämän voi välttää jatkossa. 

Vierailija
6/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinun kanssasi en edes maksusta.

Mutta muiden kanssa kyllä? 

Vierailija
7/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan mulle mitään maksanut, kaikki maksanut omansa. Tosin viimeksi käynyt treffeillä 90-luvulla.

Vierailija
8/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En maksa ekoilla treffeillä. Tämä oli hyvä tapa karsia rahan perässä juoksevat akat pois.

Aijaa, minä ignooraisin sellaiset treffeinä, en tajuaisi niiden olevan treffit

Vierailija
9/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se lehmä!

Vierailija
10/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaisi ottaa mitään muuta kuin kahvin. Aina kun mies tarjoutuu maksamaan, otan vain juoman. Olisi noloa ottaa muuta etenkin jos ei maksaja itsekään ota.

Vierailija
11/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oletit hänen juovan kahvia tai teetä? Mä aina otan jotakin syötävää kun käyn kahvilassa. Se on normaalia.

Vierailija
12/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ollu musta kyse. Ap:tä närästi kallis tilaus. Hänelle vinkkasin, kuinka tämän voi välttää jatkossa. 

Maksat siis omat juomasi ja ruokasi?

Vierailija
13/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ne ovat hänen normaalit kahvilaostokset eikä ajatellut sen enempää. Tietysti olisi hyvä ottaa tarjoajan rahatilanne huomioon ja itse yritän suhteuttaa aina hänen tilaukseensa, mutta treffit voi olla niin jännittävät, ettei vain tajua huomioida kaikkea. Anna nyt vielä mahdollisuus, jos nainen muuten vaikutti kivalta. Ehkä hän tarjoaa ensi kerralla?

Vierailija
14/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En maksa ekoilla treffeillä. Tämä oli hyvä tapa karsia rahan perässä juoksevat akat pois.

Olet kai itse sitten perinteinen nainen?

Vierailija
15/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. Tuota se tulee sitten olemaan jokainen ravintolakäynti ja lomareissu, jos nainen Apn kanssa sellaisille edes pääsee. Pikkurahan pihtaamista, ainaista kyräilyä ja valitusta. Koskaan ei saa valita mitä oikeasti haluaa, vaan pitää ottaa se halvin, tai mies alkaa kitistä ja sitten olisi ollut sama jäädä kotiin.

14,90€ ei edes ole paljon kahvilassa tänä päivänä. 

Vierailija
16/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä olisin jo alussa sanonut, ota mitä haluat, joten ei ois haitannut moiset ostot

Vierailija
17/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia on syödä jotain treffeillä. Sovi ensi kerralla etukäteen, että molemmat maksaa omansa. Tai sano suoraan, että haluat tarjota vain kahvit. Sekin on ihan ok.

Vierailija
18/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kehtaisi ottaa mitään muuta kuin kahvin. Aina kun mies tarjoutuu maksamaan, otan vain juoman. Olisi noloa ottaa muuta etenkin jos ei maksaja itsekään ota.

Tämä. Minulle ei tulisi mieleenkään ottaa olennaisesti kalliimpaa mitä tarjoaja. 

Ihmeellisiä vastauksia  Ap on kyllä saanut. Itse jättäisi tapailut tuohon yhteen kertaan. Kertoo nimittäin aivan riittävästi naisen persoonallisuudesta ja käytöstavoista.

Vierailija
19/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet kai itse sitten perinteinen nainen?

En, mutta jos mies ei edes ehdottaisi maksamista  (tämä ei tarkoita ettenkö voisi maksaa itse) 

Vierailija
20/2659 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse otan kahvin ja tarjoudun maksamaan miehellekin, niin toisia treffejä ei tommosen tilauksen jälkeen tulisi. Pitäisin ahneena. Vähän hyväksi käytetty olo tulis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi