Näin viime yönä unta että se Pallaksella kadonnut poika löytyi puun läheltä
Männyn vierestä siis. Mutta liekö näistä kannattaa mihinkään ilmoittaa. Näen enneunia ja ne ovat pitäneet usein paikkaa.
Kommentit (32)
Kas kun ei tammen tai jalavan vierestä tai palmun.
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata ilmoittaa. Nauravat sulle. Minäkin nauran. Tuolla ei nimittäin mäntyjä kasva.
Kasvaahan siellä vaivaisesti. Olen kaksi kertaa sen reitin kesällä kulkenut.
Lääkkeet? Ottamatta. Ja F-diagnoosi puuttuu?
Harhat loppuu, kun todellisuudentaju palautuu. Luulin minäkin ennen olevani yhteyksissä vaikka mihin😂😊😄😆💥
Uskon kyllä ap:n kykyihin nähdä enneunia. Näen itsekin usein. Ei kannattaisi nauraa. Ne jotka ovat yhteydessä syvemmällä tasolla maailmaan, jota ei näe, kokevat asioita, joille muut nauravat. Mutta kyllä te 3 D ihmisetkin vielä pääsette etenemään 4D tasolle:)
Minun kristallipalloon kertoo, että löytyy lumen alta.
Vierailija kirjoitti:
Lääkkeet? Ottamatta. Ja F-diagnoosi puuttuu?
Harhat loppuu, kun todellisuudentaju palautuu. Luulin minäkin ennen olevani yhteyksissä vaikka mihin😂😊😄😆💥
Kiusaaja
minulla taasen mututuntuma , että poika löytyy oikealta puolelta kurun rotkoa. Tärkeintä että saavat työrauhan ja lapsi löytyy ,mutuillaan me mitä tahansa.
Voi luoja taas näitä harhoissa eläviä. Enneunia muka:D
Vierailija kirjoitti:
Minä taas näin unta, että laskin liemet ap:n pyllyyn. Olikohan enneuni?
Oletko sinäkin homo?
-Ap-
Kannattaa ilmoittaa tästä johonkin!
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa ilmoittaa tästä johonkin!
Siis tarkoitin tämän hänelle, joka kertoi laskeneensa unissaan liemet AP:hen
Wau, ja mä näin et se löyty jostain missä on lunta, tulee oleen uskomaton sattuma jos näin käy! *eye roll*
Vierailija kirjoitti:
Uskon kyllä ap:n kykyihin nähdä enneunia. Näen itsekin usein. Ei kannattaisi nauraa. Ne jotka ovat yhteydessä syvemmällä tasolla maailmaan, jota ei näe, kokevat asioita, joille muut nauravat. Mutta kyllä te 3 D ihmisetkin vielä pääsette etenemään 4D tasolle:)
Vain otettu lääke auttaa!
Ehdottomasti kannattaa ilmoittaa. Kaikista vihjeistä on apua.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä ne ihmiset eivät ole ylimielisiä.
Mihin voisi ilmoittaa AP.stä. heräsi huoli hänen mielenterveydestään.voi kun AP saisi nyt apua itselleen ja harhoihinsa.tätä se on, kun sairaudentuntoa ei ole
Ja minä näin unta, että se ratsasti yksisarvisella nirvanassa. Kumman enneunen mukaan etsijöitä pitäisi ohjeistaa, vai pitäisikö kummankaan?
No ei kannata ilmoittaa. Nauravat sulle. Minäkin nauran. Tuolla ei nimittäin mäntyjä kasva.