Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äidit joiden pojat/tytöt on nyt menossa inttiin, mitkä fiilikset?

Vierailija
05.01.2024 |

Onko olo iloinen, haikea, helpottunut vai jotain muuta? 

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos menee inttiin, kroppa täytyy saada minttiin, ei voi tyytyä sinttiin. Mummo menee vinttiin.

Ja sinä tulet hinttiin.

Itse asiassa täytyy sanoa, että itse en tunne yhtään homoa, joka ei olisi käynyt armeijaa, mutta sen sijaan tiedän monia heteroita, jotka ei ole käyneet edes sivaria. Kaikki homot ei vaan mainosta homouttaan.

Et siis tunne Pekka Haavistoa, Jani Toivolaa tai Jorma Uotista.

Vierailija
62/63 |
10.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmistunut. Esikoinen sairastui astmaan homeparakeissa. Hami, että pikkuveljenkin on armeija käytävä. Isänmaallisia olemme, ja velvollisuudet hoidetaan. 

Ois hakenu jonnekin muualle

Miksi ylipäätään tehdä työtä ilman palkkaa?

Työtä? Koulutuksiahan he siellä saavat. 

Sivaripalveluksensa jälkeen kaverini oli aika lailla enemmän koulutusta ja työkokemusta omaava kuin meikäläinen, +20 ov avoimen yliopiston kursseja jotka pystyi hyväksilukemaan tulevaan tutkontoonsa ja sen lisäksi +12 kk työkokemusta laajasta/vaativasta tietoverkkoympäristön ylläpidosta.

Minulla kotiinviemisenä vasemman korvan tinnitus ja

Siviilipalveluksesta pitäis kyllä tehdä sellanen että sillä ei voi edistää omaa uraa. Vaan että siinä oltas linnotustöissä lapion varressa/armeijan sukkavarastolla nakkihommissa.

Tulevana vuosikymmenenä varmaan koko tätä hommaa uudistetaan ku sodan uhka on realistinen nyt 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
12.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtö on niin lähellä, että nyt ahistaa jo valtavasti. Ikävä tulee olemaan kova, ja varmasti tirautan itkut maanantaina, kun jään yksin, mutta eiköhän sitten helpota. 

Mun poika pääsi joulua ennen pois, kesällä meni ja se oli hirveetä, ikävä ihan kamala.

Mikä sulla helpotti ikävää? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi