Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Exä seurailee ja tarkkailee häiritevästi, miten saan loppumaan

Vierailija
05.01.2024 |

Erosta jo vuosi ja hän seurustelee nyt vakipanonsa kanssa.

Ajelee mun kodin ohi päivittäin ja istuu autossa tuijottamassa työpaikan parkkipaikalla ja kaupan pihassa. Ei tee mitään sellaista, minkä perusteella voisin hakea lähestymiskieltoa. Sitä en tiedä, mitä sitten tapahtuu jos joskus alan tapailla uutta miestä

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota ihan ensiksi yhteys poliisiin. Selvitä myös, ettei autoosi ole laitettu mitään seurantalaitetta. Kokeile lähteä töihin ja menoihisi eri aikaan ja mene julkisilla tai taksilla. Tarkista ettei kännykässäsi ole seurantasovellusta. Itse vaihtaisin koko kännykän ja puhelinnumeronkin. Onko sinulla joku sporttrackeri tai googlen palvelu käytössäsi, jonka tietoihin miehellä on pääsy? Aika moni tuollainen seurustelusuhteen aikana jaettu tieto helposti unohtuu. Onko miehellä sinun salasanojasi tai tietoja, joilla voi saada pyydettyä salasanojasi eri palveluista?

Jos löytää seurantalaitteen se voi siirtää väärään paikkaan. Siinähän ajelee rekan perässä Ouluun. hahah

Vierailija
42/42 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä tehdä tälle tapaukselle, mutta älä nyt ainakaan toista samaa tulevaisuudessa. 

Miehet ovat liian vaarallisia, parasta pysyä kaukana. Itse pääsin tietyistä eroon vain maata vaihtamalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla