Olen 43v mies ja haluaisin löytää naisen jonka kanssa perustaa seurustelun jälkeen ydinperheen...Mihin minun kannattaisi suunnata katseeni?
Selvisin 38-vuotiaana viimein pitkästä masennuksesta, ja viimeiset 5 vuotta olen rakentanut elämääni sellaiseksi että perhe olisi mahdollista perustaa...Olen kouluttautunut, hankkinut hyvä työpaikan, ostanut auton, asunnon ja urheillut itseni hyvään kuntoon.
Haluaisin löytää itselleni naisen jolla olisi samankaltaisia toiveita tulevaisuudesta kanssani.
Mistä etsiä?
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuhan ei suomalaista läskilaiskaa lehmää ota niin hyvin pärjää.
Tämä, suomalaiset naiset eivät halua edes laittaa ruokaa perheelleen. Woket amerikkaisetkin sentään sen tekevät mielellään.
Kyllä suomalaiset naiset laittavat ruokaa perheelleen. Sitten, kun viimeisinkin lapsi lähtee omilleen, voikin siitä jatkuvasta ruuanlaitosta hellittää. Aikuinen mieskin osaa kokata, jos vain viitsii. Kun tulee nälkä, niin sitten sitä viitsimistäkin alkaa löytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tulee kohta vastailemaan omaan aloitukseen, että Aasiaanhan se katse kannattaa kääntää :D
Tämä on hyvä vaihtoehto. Aasiassa on edelleen paljon itsestään huolta pitäviä naisia, jotka eivät ole kuulleetkaan feminismistä.
Ja siinäpä onkin kaltaisesi sikamiehen ainut vaihtoehto. Ostonainen, joka ei tiedä mistään mitään ja jota voi kohdella kuin esinettä.
Kyllä sinä pidät aasialaisia typerinä. Siellä on vanhempi sivistys ja koulutetumpi kansa kuin te persulit ikinä osaatte kuvitellakaan.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä. Sinun Fantasioissasi. Sinä kun et oikeassaelämässä kykene edes hikisestä ja likaisesta 15m Korson asunnostasi ulos poistumaan ilman pakkoa. Pakko on kaljan ja tupakan hakeminen, koska niitä ei Wolt toimita."
Ymmärrän että harmittaa kun joku suomalainen mies on onnellinen muualla maailmalla. Sinähän et sitä halua. Kuole kissojesi kanssa sinne yksiöösi Korsossa. Minä olen kauas poissa kaltaisesi seurasta. Aasiassa vanhepiakin(49v) miehiä vielä arvostetaan :) Ei ole vaikeata ymmärtää miksi miehet eivät kaltaisiasi halua. Toki onhan se voimaannuttavaa heitellä noita feministiläppiä täällä muiden voimaantuneiden naisten parissa.
Kielitaidosta (sen puutteesta) päätellen Iiiiigor.
Kokeile tinderiä ja Valoa. Laita ikähaarukaksi 30-45-vuotiaat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä, suomalaiset naiset eivät halua edes laittaa ruokaa perheelleen. Woket amerikkaisetkin sentään sen tekevät mielellään.
Kyllä suomalaiset naiset laittavat ruokaa perheelleen. Sitten, kun viimeisinkin lapsi lähtee omilleen, voikin siitä jatkuvasta ruuanlaitosta hellittää. Aikuinen mieskin osaa kokata, jos vain viitsii. Kun tulee nälkä, niin sitten sitä viitsimistäkin alkaa löytyä.
Höpö höpö, lue näitä ketjuja joissa naiset valittavat jos pitäisi laittaa lapsille ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tulee kohta vastailemaan omaan aloitukseen, että Aasiaanhan se katse kannattaa kääntää :D
Tämä on hyvä vaihtoehto. Aasiassa on edelleen paljon itsestään huolta pitäviä naisia, jotka eivät ole kuulleetkaan feminismistä.
Milloin meinasit toteuttaa tämän? Ja miten?Olet vuosikausia asiaa jankannut täällä, ja mitään et ole saanut aikaiseksi.
En ole vuosikausia jankannut. Kohta taas koronan jälkeen vuosi Aasiassa(kolme vuotta ennen) ja täällä homma toimii. Miehestä pidetään hyvää huolta ja toki pidän hyvää huolta naisestani myös. Täällä ei ole sossua, eikä kelaa
Tuolla miehellä on dissosiaatiohäiriö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aasiasta. Thaimaa, Filipiinit, Korea, Kiina, Japani. Vaikeata tulee olemaan kulttuurierojen kanssa. Sieltä voit löytää vielä 22-vuotiaan naisen.
Mitä vaikeuksia kulttuurierojen kanssa? Itse en ole 30 vuoden aikana sellaisia kokenut, oli sitten aasialaisista tai etelä-amerikkalaisista kyse.
Hoono suomi ja kirjoitusvirheet= et ole korkeasti koulutettu, ja suomi ei ole äidinkielesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt sitä miksi palstan Aasiasta itselleen kauniin nuoren naisen löytäneet kuulostaa aina niin katkerilta. Yksikään ei kuulosta onnelliselta ja rennolta vaan ovat säännönmukaisesti kummallisen kettumaisia ja kiukkuisia. Olen vetänyt siitä sen johtopäätöksen että jokin jutussa kuitenkin mättää. Ehkä rahalla saa nuoruutta ja kauneutta muttei rakkautta.
Tämän lisäksi minä ihmettelen sitä, että tämä mies viettää näin paljon aikaa täällä paikallista aikaa keskellä yötä ja laitteilla, joissa on ääkköset. Aasiassa?
No joo, eihän tämä palstan vakitrolli mikään järjen jättiläinen olekaan :)
Haukut muita ja ihmettelet miten voi olla laitteessa ääkköset. Uskomatonta mutta totta 😅 Ei helvetti tänne kirjoittelee niin tyhmiä tyyppejä ettei ole tosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sinä itse? Tilaatko orlkästään Woltista tai Foodorosta, vai käykö äitisi laittamassa ruuat? Sinun äitisihän ei ole suomalainen, vaan venäläinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, lue näitä ketjuja joissa naiset valittavat jos pitäisi laittaa lapsille ruokaa.
On syytäkin valittaa, jos mies on kotona eikä tee lapsille ruokaa vaikka vaimo on töissä tai jossain muualla. Lasten ruokahuolto kuuluu kummallekin vanhemmalle tasapuolisesti.
Valo deittipalvelu tai seurakuntaan liittyminen.
Kello on näköjään puoli kaksi Thaikuissa. Mitä se sun ihana aasialainen nainen on siitä mieltä että roikut suomalaisten naisten kanssa netissä aamuyöllä?
Vierailija kirjoitti:
Valo deittipalvelu tai seurakuntaan liittyminen.
Miksi uskovainen nainen haluaisi miehen, joka ei ole uskovainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se juna meni jo.
Etenkin rölliltä
Miksi se olisi mennyt?
apLiian myöhäistä. Olet liian vanha leikkimään lapsosten kanssa, eikä ikäisesi naiset enää välttämättä raskaudu. Adoptioonkin olet jo yli-ikäinen, paitsi jos ajattelit teiniikäistä adoptiolasta.
Miksi nelikymppinen ei jaksa leikkiä lapsien kanssa? Itse olen 51 enkä tarvitse paljon untakaan ja jaksaisin kyllä ihan yhtä hyvin kuin nuorempana. Ja tottakai naisen pitää olla nuorempi, älä nyt naurata millään oman ikäisillä naisilla.
Miksi nuorempi nainen haluaisi lapselleen viisikymppisen isän?
Ei oikein mitään syytä kun/jos voi saada nuoremman. Sitä en väittänytkään vaan kysyin miksi nelikymppinen ei jaksaisi leikkiä lasten kanssa. Tyypillistä naisilta ettei voi vastata kysymykseen.
"Ei oikein mitään syytä kun/jos voi saada nuoremman. Sitä en väittänytkään vaan kysyin miksi nelikymppinen ei jaksaisi leikkiä lasten kanssa. Tyypillistä naisilta ettei voi vastata kysymykseen."
Nyt 43-vuotias mies, jolla ei ole aavistustakaan, mistä löytäisi tulevalle lapselle äidin, on lähempänä viittäkymppiä kun lapsi on leikki-iässä. Ikä näkyy ja tuntuu tuon ikäisissä miehissä, ei ne jaksa kuten nuoremmat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sinä itse? Tilaatko orlkästään Woltista tai Foodorosta, vai käykö äitisi laittamassa ruuat? Sinun äitisihän ei ole suomalainen, vaan venäläinen.
Olen normi toimistoaikaan töissä ja vaimo myöhemmin. Teen meille illalla ruokaa viitenä päivänä viikossa ettei vaimon väsyneenä tarvitse kun illalla kotiin palaa. En ole koskaan käyttänyt foodoraa tai wolttia. Äitini on suomalainen. Eli väärin meni kaikki tietosi. Olet tyhmä ja asennevammainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se juna meni jo.
Etenkin rölliltä
Miksi se olisi mennyt?
apLiian myöhäistä. Olet liian vanha leikkimään lapsosten kanssa, eikä ikäisesi naiset enää välttämättä raskaudu. Adoptioonkin olet jo yli-ikäinen, paitsi jos ajattelit teiniikäistä adoptiolasta.
Miksi nelikymppinen ei jaksa leikkiä lapsien kanssa? Itse olen 51 enkä tarvitse paljon untakaan ja jaksaisin kyllä ihan yhtä hyvin kuin nuorempana. Ja tottakai naisen pitää olla nuorempi, älä nyt naurata millään oman ikäisillä naisilla.
Miksi nuorempi nainen haluaisi lapselleen viisikymppisen isän?
Ei
Ei oikein mitään syytä kun/jos voi saada nuoremman. Sitä en väittänytkään vaan kysyin miksi nelikymppinen ei jaksaisi leikkiä lasten kanssa. Tyypillistä naisilta ettei voi vastata kysymykseen.
Kaipa sitä jaksaa, pakkohan se on jos siinä iässä on vielä pieniä. Mä en olisi jaksanut, koska sekin on hyvin vahvasti aikansa kutakin -hommaa.
Vierailija kirjoitti:
"Ei oikein mitään syytä kun/jos voi saada nuoremman. Sitä en väittänytkään vaan kysyin miksi nelikymppinen ei jaksaisi leikkiä lasten kanssa. Tyypillistä naisilta ettei voi vastata kysymykseen."
Nyt 43-vuotias mies, jolla ei ole aavistustakaan, mistä löytäisi tulevalle lapselle äidin, on lähempänä viittäkymppiä kun lapsi on leikki-iässä. Ikä näkyy ja tuntuu tuon ikäisissä miehissä, ei ne jaksa kuten nuoremmat.
Se on oma vikasi jos olet tekemisissä heikkojen ja jaksamattomien miesten kanssa. Nykyajan parikymppisistä miehistä ei ole mihinkään. Sitähän täälläkin toitotetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on oma vikasi jos olet tekemisissä heikkojen ja jaksamattomien miesten kanssa. Nykyajan parikymppisistä miehistä ei ole mihinkään. Sitähän täälläkin toitotetaan.
Minun mies on kuusikymppinen. Hän ei olisi jaksanut leikkiä taaperoiden kanssa viisikymppisenä vaikka hyvässä kunnossa muuten oli. Iän myötä monellekin tulee sairauksia tai vaivoja, jotka heikentävät jaksamista.
https://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/a/f32e5186-e5e4-49f8-a0da-8628…