Olen 43v mies ja haluaisin löytää naisen jonka kanssa perustaa seurustelun jälkeen ydinperheen...Mihin minun kannattaisi suunnata katseeni?
Selvisin 38-vuotiaana viimein pitkästä masennuksesta, ja viimeiset 5 vuotta olen rakentanut elämääni sellaiseksi että perhe olisi mahdollista perustaa...Olen kouluttautunut, hankkinut hyvä työpaikan, ostanut auton, asunnon ja urheillut itseni hyvään kuntoon.
Haluaisin löytää itselleni naisen jolla olisi samankaltaisia toiveita tulevaisuudesta kanssani.
Mistä etsiä?
Kommentit (224)
Ap on oikeasti liian vanha siihen mitä yksipuolisesti haaveilee (= todellisuudessa ulottumattomissaan), pulinat turhia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuhan ei suomalaista läskilaiskaa lehmää ota niin hyvin pärjää.
Tämä, suomalaiset naiset eivät halua edes laittaa ruokaa perheelleen. Woket amerikkaisetkin sentään sen tekevät mielellään.
Kyllä suomalaiset naiset laittavat ruokaa perheelleen. Sitten, kun viimeisinkin lapsi lähtee omilleen, voikin siitä jatkuvasta ruuanlaitosta hellittää. Aikuinen mieskin osaa kokata, jos vain viitsii. Kun tulee nälkä, niin sitten sitä viitsimistäkin alkaa löytyä.
Höpö höpö, lue näitä ketjuja joissa naiset valittavat jos pitäisi laittaa lapsille ruokaa.
Miksi naisen pitää olla se, joka laittaa ruokaa? Siivoaa, pyykkiä, ja hoitaa lapset? Mikseivät miehet tee noita? Jos ei tee, niin itse vilkaisin pihalle, en ottaisi mieslasta huollettavaksi.
Onko tärkeämpää tietyn ulkoisen ideaalin toteuttaminen vai löytää rinnalle sopiva ihminen?
Terveisin shovinisti setämies 1950- luvulta