Olen 43v mies ja haluaisin löytää naisen jonka kanssa perustaa seurustelun jälkeen ydinperheen...Mihin minun kannattaisi suunnata katseeni?
Selvisin 38-vuotiaana viimein pitkästä masennuksesta, ja viimeiset 5 vuotta olen rakentanut elämääni sellaiseksi että perhe olisi mahdollista perustaa...Olen kouluttautunut, hankkinut hyvä työpaikan, ostanut auton, asunnon ja urheillut itseni hyvään kuntoon.
Haluaisin löytää itselleni naisen jolla olisi samankaltaisia toiveita tulevaisuudesta kanssani.
Mistä etsiä?
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyviä perhekeskeisiä sinkkunaisia löytyy etelä-amerikasta ja aasiasta.
Näiden maanosien maissa valkohipiäisellä ja itsestään huolta pitävällä pohjoismaalaisella on yllättäen vielä valtavasti kysyntää.
Suomihupakot on pilalla.
Lykkyä tykö!
On se erikoista että suomimiestä arvostavia naisia löytyy VAIN köyhistä maista 🤔.
Oletko vähän yksinkertainen. Kyllä sieltä köyhistä maista takuulla löytyy mutta vain rahalla tietenkin. Mutta sitähän ap:lla varmaan on kun sitä on ihan sitä varten hyvä tutkinto ja työ hankittu 😄.
miksi te miehet sitten haukutte noita lompakkoloisia kun sellaisten perään kuitenkin hingutte. 🤨
"Kyllä. Sinun Fantasioissasi. Sinä kun et oikeassaelämässä kykene edes hikisestä ja likaisesta 15m Korson asunnostasi ulos poistumaan ilman pakkoa. Pakko on kaljan ja tupakan hakeminen, koska niitä ei Wolt toimita."
Ymmärrän että harmittaa kun joku suomalainen mies on onnellinen muualla maailmalla. Sinähän et sitä halua. Kuole kissojesi kanssa sinne yksiöösi Korsossa. Minä olen kauas poissa kaltaisesi seurasta. Aasiassa vanhepiakin(49v) miehiä vielä arvostetaan :) Ei ole vaikeata ymmärtää miksi miehet eivät kaltaisiasi halua. Toki onhan se voimaannuttavaa heitellä noita feministiläppiä täällä muiden voimaantuneiden naisten parissa.
Ydinvoimalaan, ja siellä ytimeen.
Perhe ei ole mikään projekti, joka vaatii täydelliset olosuhteet ja 40 vuotta ennenkuin ihminen on päässyt tähän idylliseen pisteeseen. Parisuhteet ja perheet ovat vaikeita, ja jos löydätkin naisen jonka kanssa saat lapsia, voit yllättyä ettei perhe-elämä ja lasten kasvatus ole täydellistä vaan raskasta hommaa. En siis ymmärrä mitä olet koko ajan mukamas valmistellut kaikki nämä vuodet. Elämä tuo eteen haasteita vaikka kuinka olisit perfektionisti. Lisäksi huolestuttaa ettet tuohon ikään ole kartuttanut parisuhdetaitojasikaan.
Itse olen 33v mies ja ikisinkku, minun juna menee myös pian ohi :D Olenkohan sitten 43 vuotiaana ikisinkkuna täällä kyselemässä samoja asioita kuin ap?
Ihan hyvä työpaikka löytyy minulta, palkkaa saan rapiat 3000e kuussa, oma asuntolaina on, oma auto on mutta en ole vielä treenannu itelleni sitä lihaksikasta kroppaa vaan olen daddykroppanen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tulee kohta vastailemaan omaan aloitukseen, että Aasiaanhan se katse kannattaa kääntää :D
Tämä on hyvä vaihtoehto. Aasiassa on edelleen paljon itsestään huolta pitäviä naisia, jotka eivät ole kuulleetkaan feminismistä.
Milloin meinasit toteuttaa tämän? Ja miten?Olet vuosikausia asiaa jankannut täällä, ja mitään et ole saanut aikaiseksi.
En ole vuosikausia jankannut. Kohta taas koronan jälkeen vuosi Aasiassa(kolme vuotta ennen) ja täällä homma toimii. Miehestä pidetään hyvää huolta ja toki pidän hyvää huolta naisestani myös. Täällä ei ole sossua, eikä kelaa, joten raha-asiat pitää hoitaa muulla tavalla :)<
Astut yhä syvemmälle nolouteesi jatkamalla näitä tarinoitasi... 🤭
Ei tavismiehet kelpaa pullukoille suomi akoille.
Jos Aasiassa perheellä on varaa kouluttaa tytöt maistereiksi asti, niin ei kai he vaadi myöhemmin tytöiltään rahaa?
Vierailija kirjoitti:
Ei tavismiehet kelpaa pullukoille suomi akoille.
Ei niin. Ne pullukat suomiakat vaatii miehiltä edes käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderiin ja kohderyhmäksi 33-38-vuotiaat naiset. Monella on niin kiire perustaa perhe, että vähän heikompitasoinen mieskin kelpaa, kunhan perusasiat on kunnossa.
Ei. Naiset etsivät omanikäistään.
Miksi aina pitäisi etsiä jotain? Eikö se joku voi vaan vahingossa tupsahtaa elämään.
Terveisin en etsinyt uusioperhettä, sellaisessa vahingon kautta olen ja ikäero vuosikymmenen
Kiva kuulla, että löysit kymmenen vuotta nuoremman, lapsettoman miehen teidän perheeseen.
146, no worries. Tuot vaan kovasti mieleen erään vihaisen itäsuomalaisen nuoren miehen, joka satuilee yhtä huonosti eikä pysty kirjoittamaan ilman hymiöitä. :)
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi "täysin tulottoman naisen"? Naiset käyvät töissä ja kun mies maksaa laskut, naisella jää enemmän rahaa perheen elättämiseen. Win-win kaikille. Nykyinen puoliso on valmistunut laskentatoimen maisteriksi yliopistosta, joten ihan turha itkeä, ettei koulutusta olisi.
Toki Suomessa miehet eivät halua maksaa treffeillä mitään,. koska te olette vahvoja ja itsenäisiä naisia ja maksatte itse kulunne. Täälläpäin mies maksaa aina, koska se kuuluu kulttuuriin. Itse olette paskoneet asianne feminismillänne ja mies ei todellakaan maksa yhtään mitään.
No tuohan nyt vasta helkkarin huono diili naiselle onkin. Korkeakoulutus, sen myötä asiantuntijatyö ja kaikki kotityöt, koska pipulilla ei pysty. Juu, mieluummin vahva ja itsenäinen ja rinnalla mies, joka pitää siitä.
Niin sinun mielestäsi tuo on huono diili. Täälläpäin se on hyvä diili. Yliopisto ei tarkoita asiantuntijatöitä, koska niistä ei kummoista liksaa saa. Täällä yrittäjyys on paljon helpompaa kuin hullujen verojen Suomessa. Fiksuimmat ovat yrittäjiä ja tienaavat ihan kivasti ja silti arvostavat miestään.
Eipä ole mikään yllätys miksi Suomesta lähtevät kaikki pois, joilla siihen on mahdollisuus tai ketkä uskaltavat. Moni voisi lähteä, mutta ei ole uskallusta tai osaamista sellaisista duuneista, joita voi tehdä etänä ulkomailta sellaisissa maissa, joihin ei pääse sanomalla Asylum :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sanoi "täysin tulottoman naisen"? Naiset käyvät töissä ja kun mies maksaa laskut, naisella jää enemmän rahaa perheen elättämiseen. Win-win kaikille. Nykyinen puoliso on valmistunut laskentatoimen maisteriksi yliopistosta, joten ihan turha itkeä, ettei koulutusta olisi.
Toki Suomessa miehet eivät halua maksaa treffeillä mitään,. koska te olette vahvoja ja itsenäisiä naisia ja maksatte itse kulunne. Täälläpäin mies maksaa aina, koska se kuuluu kulttuuriin. Itse olette paskoneet asianne feminismillänne ja mies ei todellakaan maksa yhtään mitään.
No tuohan nyt vasta helkkarin huono diili naiselle onkin. Korkeakoulutus, sen myötä asiantuntijatyö ja kaikki kotityöt, koska pipulilla ei pysty. Juu, mieluummin vahva ja itsenäinen ja rinnalla mies, joka pitää siitä.
Niin sinun mielestäsi tuo on huono diili.
Heippa. Kukaan ei usko, että olet "Aasiassa" , joten lopeta jo.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaille. Etelä-Euroopassa nelikymppinen mies, jolla talous ja elämä kunnossa on ihan kelpo materiaalia. Kokemusta on.
Siis Etelä- Eurooppalaiset nuoret naiset haluavat suomalaisen miehen, joka on keski- ikäinen ja tienaa sen 3800€/kk, minkä keskivertomies tienaa?
No eivät halua. Olen asunut ' Etelä-Euroopassa', ja kyllä siellä, kuten täälläkin pariudutaan ensisijaisesti omanikäisten kanssa. Meillä suomalaisilla on melko juntit tavat, että kannattaa ensin opetella maan kieli+ kulttuuri+ tavat ennen seurustelemista. Lisäksi ' Etelä- Euroopan' katolisissa maissa seurustelu tarkoittaa naimisiinmenemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin sinun mielestäsi tuo on huono diili.
Kyllä, minun mielestäni se on huono diili naiselle, tai olet huono avaamaan sitä. Millä tavalla mies siellä arvostaa naistaan? Puhe lienee halpaa sielläkin, ja kaikki kodin hommathan olivat naisella, jolla on myös enemmän rahaa elättää perheensä? Mitä se nainen tuosta saa (palstaspesiaali aasialaisvaimoineen ei osaa vastata)?
Olen ihmetellyt sitä miksi palstan Aasiasta itselleen kauniin nuoren naisen löytäneet kuulostaa aina niin katkerilta. Yksikään ei kuulosta onnelliselta ja rennolta vaan ovat säännönmukaisesti kummallisen kettumaisia ja kiukkuisia. Olen vetänyt siitä sen johtopäätöksen että jokin jutussa kuitenkin mättää. Ehkä rahalla saa nuoruutta ja kauneutta muttei rakkautta.
Kuhan ei suomalaista läskilaiskaa lehmää ota niin hyvin pärjää.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä. Sinun Fantasioissasi. Sinä kun et oikeassaelämässä kykene edes hikisestä ja likaisesta 15m Korson asunnostasi ulos poistumaan ilman pakkoa. Pakko on kaljan ja tupakan hakeminen, koska niitä ei Wolt toimita."
Ymmärrän että harmittaa kun joku suomalainen mies on onnellinen muualla maailmalla. Sinähän et sitä halua. Kuole kissojesi kanssa sinne yksiöösi Korsossa. Minä olen kauas poissa kaltaisesi seurasta. Aasiassa vanhepiakin(49v) miehiä vielä arvostetaan :) Ei ole vaikeata ymmärtää miksi miehet eivät kaltaisiasi halua. Toki onhan se voimaannuttavaa heitellä noita feministiläppiä täällä muiden voimaantuneiden naisten parissa.
"Aasiassa". Sinun unelmiesi maassa. Pölhökustaa ei tajua, että Aasia kattaa TODELLA laajan alueen. Toki et tietysti voi puhua mistään maasta näissä trollailuissasi, koska silloin paljastaisit, että et tiedä mistään mitään. Tämä aasialaisfantasuasi tulee jostain PokeHubista, mistä katselet aasialaisia naisia touhuamassa ja vetelet ko videoiden tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Korealaiset ja japanilaiset naiset haluavat suomalaisia miehiä.
Milloin ja missä aiot hyödyntää tämän option? Vai odotatko hamaan tappiin asti, että korealainen nuori nainen tulee pimputtamaan killeriyksiösi ovea ja pyytää sinua aviomiehekseseen?
Miksi aina pitäisi etsiä jotain? Eikö se joku voi vaan vahingossa tupsahtaa elämään.
Terveisin en etsinyt uusioperhettä, sellaisessa vahingon kautta olen ja ikäero vuosikymmenen