Olen 43v mies ja haluaisin löytää naisen jonka kanssa perustaa seurustelun jälkeen ydinperheen...Mihin minun kannattaisi suunnata katseeni?
Selvisin 38-vuotiaana viimein pitkästä masennuksesta, ja viimeiset 5 vuotta olen rakentanut elämääni sellaiseksi että perhe olisi mahdollista perustaa...Olen kouluttautunut, hankkinut hyvä työpaikan, ostanut auton, asunnon ja urheillut itseni hyvään kuntoon.
Haluaisin löytää itselleni naisen jolla olisi samankaltaisia toiveita tulevaisuudesta kanssani.
Mistä etsiä?
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Se juna meni jo.
Etenkin rölliltä
Miksi se olisi mennyt?
ap
Ukrainan suuntaan kääntäisin itse katseeni.
Aloittaja tulee kohta vastailemaan omaan aloitukseen, että Aasiaanhan se katse kannattaa kääntää :D
Vierailija kirjoitti:
Peiliin päin.
Minähän kerroin että olen viimeiset 5 vuotta muokannut elämästäni "salonkikelpoisen"
ap
Maapallo on täynnä naisia.
Sinun on hurmattava heistä vain yksi.
Thaimaahan, sinne kelpaa kaikki, sitten seuraavaan ja mielenkiintoisempaan aiheeseen.
Mielenterveystoimisto.
Sulta tulee nyt näitä aloituksia siihen tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja tulee kohta vastailemaan omaan aloitukseen, että Aasiaanhan se katse kannattaa kääntää :D
Tämä on hyvä vaihtoehto. Aasiassa on edelleen paljon itsestään huolta pitäviä naisia, jotka eivät ole kuulleetkaan feminismistä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenterveystoimisto.
Sulta tulee nyt näitä aloituksia siihen tahtiin.
Tämä yksi vain.
Miksi pitää olla noin ilkeä?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vasempaan käteesi.
Miksi olet noin ilkeä?
ap
Jos ehdottomasti haluat biologisia lapsia niin kannattaa tutustua kumppanuusvanhemmuutta etsivien sovelluksiin. Toisaalta rasitteidesi vuoksi olisi parempi, kun et hankkisi biolapsia. Adoptioonkin taidat olla liian vanha. Keskity mukaviin harrastuksiin ja muista hyvä hoitotasapaino, ettet masennu uudestaan!
Vierailija kirjoitti:
Jos ehdottomasti haluat biologisia lapsia niin kannattaa tutustua kumppanuusvanhemmuutta etsivien sovelluksiin. Toisaalta rasitteidesi vuoksi olisi parempi, kun et hankkisi biolapsia. Adoptioonkin taidat olla liian vanha. Keskity mukaviin harrastuksiin ja muista hyvä hoitotasapaino, ettet masennu uudestaan!
"Suomen adoptiolaista määräytyy 25 vuoden vähimmäis- ja 50 vuoden yläikäraja. Adoptioprosessi keskeytyy mikäli adoptionhakija täyttää 50 vuotta ennen kuin lapsi on nimetty adoptionhakijalle. Lapsen ja vanhemman välinen ikäero saa olla korkeintaan 45 vuotta."
Ihan kaikkialle, missä on naisia, jotka sopii sun elämään. Jos oot uskovainen, niin huomattavasti paremmat mahdollisuudet toteuttaa tuo unelma kuin muualla, koska kirkon piiristä löytyy samoja haluavia naisia.
Muuten, etsi yh jolla on haaveissa vielä 1 lapsi. Saat nopeasti perheen.
Yleisesti ottaen perheen perustamista haluava mies "viedään käsistä" kun vain löydät oikean paikan. Parveilisiko sinkkunaisia riittävästi jossain deittitapahtumassa?
Viime vuonna muistan lukeneeni jostain miten jossain oli joukkotreffitapahtuma, jossa oli pulaa miehistä. Apn tapauksessa on tärkeää ensin tutustua ja jos juttu etenee pidemmälle, kertoa rehellisesti menneisyyden ongelmasta ja vakuuttaa nainen siitä ettei se uusiudu.
Suljetulta osastolta löytyy aina. En kyllä suosittele sillä liitto päättyy monen kohdalla. Kokemusta on minullakin.
Käännä katseesi kauas pois Suomesta.
Omasta mielestäni nopein tapa löytää isompia valikoimia vapaita naisia on luultavasti erilaiset konsertit ja muut vastaavat jotka edelleen vetää väkeä. Suosittuja baarejakin ja yökerhoja on vielä isommissa kaupungeissa, vaikka niiden suosio on hiipunut vuosien varrella. Suomen lisäksi Itä-Eurooppa on monen suosiossa hakea perinteisimpiä naisia, jotka arvostavat "salonkikelpoisia" miehiä - vaikkapa Puola, Bulgaria, Romania, varsinkin maaseudummissa kaupungeissa. Osa Aasiasta tietysti myös (Filippiinit, Thaimaa), naismausta riippuen. Onnea matkaan.
Se juna meni jo.
Etenkin rölliltä