Olen 43v mies ja haluaisin löytää naisen jonka kanssa perustaa seurustelun jälkeen ydinperheen...Mihin minun kannattaisi suunnata katseeni?
Selvisin 38-vuotiaana viimein pitkästä masennuksesta, ja viimeiset 5 vuotta olen rakentanut elämääni sellaiseksi että perhe olisi mahdollista perustaa...Olen kouluttautunut, hankkinut hyvä työpaikan, ostanut auton, asunnon ja urheillut itseni hyvään kuntoon.
Haluaisin löytää itselleni naisen jolla olisi samankaltaisia toiveita tulevaisuudesta kanssani.
Mistä etsiä?
Kommentit (224)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Korealaiset ja japanilaiset naiset haluavat suomalaisia miehiä.
Ja heti suomalaisista miehistä kilpailevat suominaiset aloittivat alapeukuttamisen.
No jos minä olisin nuorena tiennyt miten huonon diilin tein hankkimalla lapsia suomalaisen miehen kanssa joka suomalaisen miehen tyyliin käytti vapaa-aikansa alkoholin parissa joko ravintolassa tai kotona. Kun vihdoin pääsin hänestä eroon niin suomimies ei ole se jonka kanssa vietän loppuelämäni. Se on varma ja kaikkien kokemusteni jälkeen suomimiehistä niin taidan olla mieluummin sinkkuna. Ei tarvii sitä örvelökänniläistä tai muuten vaan huonosti käyttäytyvää miestä katella.
Suomimiehistä ne aasialaiset naisetkin ottaa avioeroja melkoisen paljon. Taitaa tulla heillekin ikävänä yllätyksenä tämä suomimiesten alkoholiriippuvuus ja sen seuraukset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä. Sinun Fantasioissasi. Sinä kun et oikeassaelämässä kykene edes hikisestä ja likaisesta 15m Korson asunnostasi ulos poistumaan ilman pakkoa. Pakko on kaljan ja tupakan hakeminen, koska niitä ei Wolt toimita."
Ymmärrän että harmittaa kun joku suomalainen mies on onnellinen muualla maailmalla. Sinähän et sitä halua. Kuole kissojesi kanssa sinne yksiöösi Korsossa. Minä olen kauas poissa kaltaisesi seurasta. Aasiassa vanhepiakin(49v) miehiä vielä arvostetaan :) Ei ole vaikeata ymmärtää miksi miehet eivät kaltaisiasi halua. Toki onhan se voimaannuttavaa heitellä noita feministiläppiä täällä muiden voimaantuneiden naisten parissa.
"Aasiassa". Sinun unelmiesi maassa. Pölhökustaa ei tajua, että Aasia kattaa TODELLA laajan alueen. Toki et tietysti voi puhua mistään maasta näissä trollailuissasi,
Aasia ei ole maa :D Tämä tästä. En viitsi todella katkerien trollien kanssa asiasta vääntää enempää. Kuole kissojesi kanssa siellä Korson yksiössä. Minulla menee täällä Thaimassa erittäin hyvin :)
Olet perjantaiyönä vauvapalstalla suomimammojen kanssa, just saying.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt sitä miksi palstan Aasiasta itselleen kauniin nuoren naisen löytäneet kuulostaa aina niin katkerilta. Yksikään ei kuulosta onnelliselta ja rennolta vaan ovat säännönmukaisesti kummallisen kettumaisia ja kiukkuisia. Olen vetänyt siitä sen johtopäätöksen että jokin jutussa kuitenkin mättää. Ehkä rahalla saa nuoruutta ja kauneutta muttei rakkautta.
Tämän lisäksi minä ihmettelen sitä, että tämä mies viettää näin paljon aikaa täällä paikallista aikaa keskellä yötä ja laitteilla, joissa on ääkköset. Aasiassa?
No joo, eihän tämä palstan vakitrolli mikään järjen jättiläinen olekaan :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderiin ja kohderyhmäksi 33-38-vuotiaat naiset. Monella on niin kiire perustaa perhe, että vähän heikompitasoinen mieskin kelpaa, kunhan perusasiat on kunnossa.
Ei. Naiset etsivät omanikäistään.
Ilmeisesti eivät ole löytäneet, jos vielä 33-38-vuotiaina etsivät :-D
Kyllä ne naiset, jotka noissa deittisovelluksissa ovat, etsivät omanikäisiään miehiä. Ja kuten tiedät, yhtä naista kohti on noissa vähintäänkin 4 miestä. Että miehet eivät ole löytäneet, minkään ikäistä naista.
Valitettavasti masennuksen sairastaminen ja siihen uudelleen sairastuminen on vahva taipumus. Vaikka kulissit olisi saanut kasattua muutaman vuoden aikana kuntoon, niin alttius pysyy. Siitä syystä itse en enää ottaisi puolisokseni mielenterveysongelmiin taipuvaista ihmistä.
sinuna kokeilisin ensitreffit alttarilla-tyylistä reittiä, koska siinä saa asiantuntijoilta paljon henkistä tukea parisuhteen muodostamiseen.
toinen vaihtoehto on jättää kertomatta menneisyydestä ja masennuksesta
Vierailija kirjoitti:
Olen ihmetellyt sitä miksi palstan Aasiasta itselleen kauniin nuoren naisen löytäneet kuulostaa aina niin katkerilta. Yksikään ei kuulosta onnelliselta ja rennolta vaan ovat säännönmukaisesti kummallisen kettumaisia ja kiukkuisia. Olen vetänyt siitä sen johtopäätöksen että jokin jutussa kuitenkin mättää. Ehkä rahalla saa nuoruutta ja kauneutta muttei rakkautta.
Ei kai kukaan ole sanonut, että naiset ovat nuoria(kauniita toki), kun perhettä ei ole tarvetta enää tehdä lisää. Täällä 40v nainen näyttää about samalta kuin 25v Suomessa. Ainoa asia mikä hommassa mättää, ovat katelliset suomalaiset naiset, jotka haluavat kertoa kaikille, miten he ovat parhaita ja aasialaiset naiset ovat rahan ahneita pyrkyreitä.
Suosittelen kaikille perhettä haluaville miehille matkaa Aasiaan. Älkää vaan tuoko niitä naisia Suomeen. Tuloksena on juuri tälläinen änkyräfeministi, joka halveksuu kaikkia perinteisiä tapoja ja perinteitä. Kuten sanottu täällä Aasiassa kukaan nainen ei ole koskaa kuullut feminismistä, eikä tule kuulemaankaan, ellet roudaa naista Suomeen tai muuhun länsimaahan.
Menneeseen katselun sijaan kannattaisi alkaa katsetta totutella nykyhetkeen, koska sitä mennyttä aikaa ja tuhlattua elämäänsä ei takaisin saa vaikka kuinka haikailisi.
Tuollainen perinteinen seurustelusuhde ilman hoppuilua, joka johtaa aikanaan perheen perustamiseen olisi pitänyt ymmärtää aloittaa viimeistään jo noin 20 vuotta sitten eli silloin kun olit 23-vuotias.
Siinä pari-kolme vuotta seurustelua, kihlautuminen 25-26-vuotiaana, häät vuotta kahta myöhemmin ja sitten eka lapsi niin kas, sitä olisi silti ollut liki 30-vuotias ja nyt sitten olisi esiteini-ikäinen esikoinen eli ei edes olisi ollut mitenkään nuori isäksi/vanhemmaksi.
Se sun juna perheen perustamiselle meni jo. Ihan kaikkine lisävuoroineenkin. Jos se lohduttaa niin et ole ainoa.
Ei enää mistään, koska elämä ei odota vaikka olisi mikä masennus.
Vierailija kirjoitti: Aikakoneen suuntaan katsoisin ihan ekana, nappaat pois sellaiset 10 vuotta niin johan alkaa löytymään! Seriously, jos ydinperheen haluat, pitäisi katseen olla yli 10 vuotta nuoremmissa naisissa. Muista kuitenkin että aivan valtaosa pareista muodostuu ihan muutaman vuoden ikäerolla. Olen itse myöhään asiaan herännyt mies, olin 40 kun tulin isäksi (ja vaimolla oli jo edellisestä liitosta yksi tyttö), vaimon ollessa 32. Nyt hän tuskailee sen kanssa että mitä sitten kun eläkeikä lähestyy, minä jään kotiin ja hänen pitäisi vielä 8 vuotta jatkaa, miten sellainen suhde toimii? Ei tämä ongelmatonta siis ole. Samaan aikaan ymmärrän että noin paljon nuoremman vaimon nappaaminen oli varsin poikkeuksellista. Summa summarum: vaihtoehtosi ovat vähissä, mutta se ei ole kenekään ulkopuolisen vika.
Ei voi muuta sanoa kun että oletpa tyhmän vaimon löytänyt jos tuskailee että pääset aiemmin eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä. Sinun Fantasioissasi. Sinä kun et oikeassaelämässä kykene edes hikisestä ja likaisesta 15m Korson asunnostasi ulos poistumaan ilman pakkoa. Pakko on kaljan ja tupakan hakeminen, koska niitä ei Wolt toimita."
Ymmärrän että harmittaa kun joku suomalainen mies on onnellinen muualla maailmalla. Sinähän et sitä halua. Kuole kissojesi kanssa sinne yksiöösi Korsossa. Minä olen kauas poissa kaltaisesi seurasta. Aasiassa vanhepiakin(49v) miehiä vielä arvostetaan :) Ei ole vaikeata ymmärtää miksi miehet eivät kaltaisiasi halua. Toki onhan se voimaannuttavaa heitellä noita feministiläppiä täällä muiden voimaantuneiden naisten parissa.
"Aasiassa". Sinun unelmiesi maassa. Pölhökustaa ei tajua, että Aasia kattaa TODELLA laajan alueen. Toki et tietysti voi puhua mistään maasta näissä trollailuissasi,
Miksi jankutat jatkuvasti täällä, että sinulla menee hyvin? Jos ihmisellä menee oikeasti hyvin, sen ei sitä tarvitse jankuttaa. Varsinkaan jollain av palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Kuhan ei suomalaista läskilaiskaa lehmää ota niin hyvin pärjää.
Samaa mieltä. Siksi menin naimisiin brittimiehen kanssa.
40-v aasialainen nainen näyttää kyllä 70-vuotiaalta. Älä nyt viitsi. Ja hyvin harva thaikku on kaunis. Sellaisia peruslättänaamoja. No mitä kukakin kauniina pitää.
M42
Vierailija kirjoitti:
Niin pärjää, kun oletusarvo on, että nainen pyyhkii perseesikin, jos et itse vaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se juna meni jo.
Etenkin rölliltä
Miksi se olisi mennyt?
ap
Liian myöhäistä. Olet liian vanha leikkimään lapsosten kanssa, eikä ikäisesi naiset enää välttämättä raskaudu. Adoptioonkin olet jo yli-ikäinen, paitsi jos ajattelit teiniikäistä adoptiolasta.
Mistäköhän Aasian maasta puhut?
Affgqnistan?
Itä-Timor?
Vierailija kirjoitti:
Aasiasta. Thaimaa, Filipiinit, Korea, Kiina, Japani. Vaikeata tulee olemaan kulttuurierojen kanssa. Sieltä voit löytää vielä 22-vuotiaan naisen.
Mitä vaikeuksia kulttuurierojen kanssa? Itse en ole 30 vuoden aikana sellaisia kokenut, oli sitten aasialaisista tai etelä-amerikkalaisista kyse.
Vierailija kirjoitti:
Tämä, suomalaiset naiset eivät halua edes laittaa ruokaa perheelleen. Woket amerikkaisetkin sentään sen tekevät mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se juna meni jo.
Etenkin rölliltä
Miksi se olisi mennyt?
apLiian myöhäistä. Olet liian vanha leikkimään lapsosten kanssa, eikä ikäisesi naiset enää välttämättä raskaudu. Adoptioonkin olet jo yli-ikäinen, paitsi jos ajattelit teiniikäistä adoptiolasta.
Miksi nelikymppinen ei jaksa leikkiä lapsien kanssa? Itse olen 51 enkä tarvitse paljon untakaan ja jaksaisin kyllä ihan yhtä hyvin kuin nuorempana. Ja tottakai naisen pitää olla nuorempi, älä nyt naurata millään oman ikäisillä naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se juna meni jo.
Etenkin rölliltä
Miksi se olisi mennyt?
apLiian myöhäistä. Olet liian vanha leikkimään lapsosten kanssa, eikä ikäisesi naiset enää välttämättä raskaudu. Adoptioonkin olet jo yli-ikäinen, paitsi jos ajattelit teiniikäistä adoptiolasta.
Miksi nelikymppinen ei jaksa leikkiä lapsien kanssa? Itse olen 51 enkä tarvitse paljon untakaan ja jaksaisin kyllä ihan yhtä hyvin kuin nuorempana. Ja tottakai naisen pitää olla nuorempi, älä nyt naurata millään oman ikäisillä naisilla.
Miksi nuorempi nainen haluaisi lapselleen viisikymppisen isän?
Aasia ei ole maa :D Tämä tästä. En viitsi todella katkerien trollien kanssa asiasta vääntää enempää. Kuole kissojesi kanssa siellä Korson yksiössä. Minulla menee täällä Thaimassa erittäin hyvin :)