Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko liikaa vaadittu tämä? Haluaisin että naiset arvostaisivat miehiä ihmisinä eikä ammatin/rahan perusteella?

Vierailija
05.01.2024 |

Nykyisin naiset arvostavat miehet juurikin ammatin ja rahan perusteella, luonteella ja miehen arvomaailmalla ei ole merkitystä. 

Ärsyttää nykyinen pinnallinen meno.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On liikaa vaadittu. Nykyinen deittikulttuuri ja ihmisten välinen rakastumis kulttuuri on rikki.

Vierailija
2/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvostan mun miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mulla ei oo mitään käsitystä, paljonko kaipaamani henkilö nykyään tienaa, mutta Arvostan 😍 

Vierailija
4/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyisin miehet arvostavat naiset juurikin ulkonäön ja seksin perusteella, luonteella ja naisen arvomaailmalla ei ole merkitystä. 

Vierailija
5/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä luonne, sosiaaliset taidot ja käytöstavat on vähänniinkuin perusedellytys jota ei pitäisi joutua erikseen pyytämään tai "arvostamaan". Vähän kuin hengittäminen, ei kukaan ulise siitä että miksi ei arvosteta tarpeeksi sitä että on sentään elossa ja olemassa. 

Vierailija
6/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsin mieheni jo 18-vuotiaana, silloin oltiin köyhiä molemmat. Vuorollaan tuettiin toistemme opiskelut loppuun ja perustettiin perhe, keskituloisia ollaan nyt keski-ikäisenä molemmat.

Jos jostain kumman syystä olisin aikuisena miestä valitsemassa, tuskin mieleenikään tulisi raha tai omaisuus. Ennemmin talouteen liittyen ehkä toisen ja oman uran arvostus ja se, onko esim. kiinnostusta mennä töihin lainkaan. Ei ehkä kiinnostaisi elättää enää aikuisena muita kuin omia lapsia.

Vierailija
7/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisin miehet arvostavat naiset juurikin ulkonäön ja seksin perusteella, luonteella ja naisen arvomaailmalla ei ole merkitystä. 

Pysy aiheessa. Älä vaihda puheenaihetta tai saat piiskaa.

T:miehinen mies

Vierailija
8/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan tämän 0/5 arvoiseksi.

Ei mitään omaperäisyyttä, luovuutta saati uutta. Koko aloitus on kuin valmiiksi huonon elokuvan entistä huonompi remake.

Vierailija
9/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko kaikki naiset. Haittaako, jos lihavat, rumat, vanhat ja älykkäät jättävät toiveeI huomioimatta?

Kuule se on aivan sama noille sun tasojutuilles. Yrität autistisesti väittää tuota sontaa päivästä toiseen.

Yritä kasvaa ihmisenä ja ymmärrä, että naiset ovat ihmisiä myös.

Vierailija
10/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammatinvalinnassahan ne miehen arvot parhaiten näkyvät ja ammatissa menestymisessä kyvykkyys. 

Vierailija
11/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, eli sun pitäisi saada koulutettu ja hyvin tienaava nainen, vaikka itse olet työhaluton kouluja käymätön juntti? Sitähän tässä tarkoitetaan.

Vierailija
12/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös miehet voisi tehdä saman eli arvostaa ihmisinä(?). Varmasti joillekin ei väliä paljonko miehen tulo on, jos on muuten kiva tai etsiikö henkistä miestä - mitä kukakin etsii. Ehkä osa vain hakee tukea miehestä tai sukulaisesta hieman, koska tukia ei käytännössä Suomessa ole, on vain leikattu malli. Ja kiristetty. Sinkuilla on todella vaikeaa. Myös yrittämisen aloittaminen on tehty haasteelliseksi.

Vierailija
13/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä arvostan mun miehessä kilttiä luonnetta, komeaa ulkonäköä, hyvän kokoista munaa ja sänkytaitoja paljon enemmän kuin rahaa ja ammattia.

Vierailija
14/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen ulkonäkö on ollut aina tärkein kriteeri 

Vierailija
15/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä arvostan Suomi-miestä. Eivät ole mitään haihattelijoita tai kiihkouskiksia jotka vartioivat naista kuin esinettä. 

Vierailija
16/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostamme miehiä juurikin luonteen perusteella. Ja se luonne ilmenee ihmisen käytöksestä, ei siitä mitä mieltä hän itse sattuu olemaan omasta hyvästä luonteestaan. 

Vierailija
17/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ulkonäkö on ollut aina tärkein kriteeri 

Kyllä se, että nainen oli hyvä työihminen (vahva, terve ja ahkera) oli agraariyhteiskunnassa paljon tärkeämpää kuin pinnallinen koreus, sillä kyse oli hengissä selviytymisestä.

Vierailija
18/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän kirjoituksen mukainen luulottelu kun saataisiin ensiksi pois. Loukkaavaa ainakin minua kohtaan, jolle luonne ja eritoten aitous ovat kaikki kaikessa.

T. M34

Vierailija
19/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kyllä arvostan mun miehessä kilttiä luonnetta, komeaa ulkonäköä, hyvän kokoista munaa ja sänkytaitoja paljon enemmän kuin rahaa ja ammattia.

Sama. Ei hyvää miestä ja hyvää seksiä saa rahalla. Ja mulla on tarpeeksi rahaa itelläni, ei tarvitse lokkeilla.

Vierailija
20/80 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysy aiheessa. Älä vaihda puheenaihetta tai saat piiskaa.

T:miehinen mies

LOL. Puhut vaan lämpimiksesi poju.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi