Mikä on tasoni? Olen pitänyt itseäni alhaisen tason miehe.
Olen tälläinen ikisinkkumies:
-pituus 178cm
-hiukan ylipainoa
-naaman ihan ok mutta ei komea
-karvoja on naamassa,rinnoissa... jne
-pukeudun tylsästi tavallisiin vaatteisiin
-työskentelen teollisuudessa ja teen sekä korkeakoulutetun että duunarin hommia.
-koulutustaso ammattikoulu
-palkka 3000-4000 euron väliin
-omaisuus oma asunto,kesämökki,auto ja osakkeita on
Mikä on tasoni?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian tavallinen eli liian tylsä naisille. Naiset haluaa että mies on joko pahis,rikas tai julkkis.
Mikä näistä isäsi on?
Ei mikään. Isäni on elänyt eri aikaa kuin minä, silloin kun hän rakastui äitiini ja äiti isääni niin silloin ihmiset oli erilaisia. Siihen aikaan parisuhdekulttuuri ja deittikulttuuri oli erilaisia kuin nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian tavallinen eli liian tylsä naisille. Naiset haluaa että mies on joko pahis,rikas tai julkkis.
Mikä näistä isäsi on?
Ei mikään. Isäni on elänyt eri aikaa kuin minä, silloin kun hän rakastui äitiini ja äiti isääni niin silloin ihmiset oli erilaisia. Siihen aikaan parisuhdekulttuuri ja deittikulttuuri oli erilaisia kuin nykyään.
Eli pojastaan tuli netissä ruikuttava palstaluuseri.
EtT KERRO käyttäytymisestäsi, luonteestasi ? Sen takia semmoinen 7-8
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näistä isäsi on?
Miksi naiset saa valittaa ja avautua asioita mutta jos miehet tekee saman niin se on "ruikuttava palstaluuseri"?
Tasosi on alin mahdollinen, siksi että kyselet mikä se on ja uskot siis vakaasti että se on olemassakin vielä. Tekee niin vastenmielisen ja vähähärkisen oloisen sinusta,että en kertakaikkisen koskaan voisi kuvitella lähisuhdetta kenenkään kaltaisesi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näistä isäsi on?
Miksi naiset saa valittaa ja avautua asioita mutta jos miehet tekee saman niin se on "ruikuttava palstaluuseri"?
Faktan toteaminen ei ole yhtä kuin kielto valittaa ja avautua asioista.
Todelliset tasot:
1 Jeesus Kristus
2 kaikki maailman miehet jotka koskaan ovat eläneet ja tulevat ikinä elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näistä isäsi on?
Taitaa olla tosiaan niin, että ajat on muuttuneet. Seksi jakautuu paljon epätasaisemmin nykyään. On pieni vähemmistö suosittuja miehiä, joista jokainen hoitaa monen naisen seksuaalisen tyydyttämisen. Näin ollen nykyään on paljon aiempaa enemmän miehiä, joiden seksuaalisen tyydyttämisen hoitaa oma käsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle oisit täysin yhdentekevä, koska elämäsi keskittyy vaan itseesi ja omaan "tasoosi". Ei mitään yleishyödyllisiä harrastuksia, ei vapaaehtoistyötä, ei mitään kiinnostavaa. Muuten oisit ihan kiinnostava.
Mikä heleveti on "yleishyödyllinen harrastus"?
Kävely? Lentopallo? Huilun soitto?
Sun tasoa laskee puolestaan yleissivistyksen puute. Rautalangasta: harrastus, joista on hyötyä muillekin kuin harrastajalle itselleen. Jos et keksi yhtään niin voivoi.
Tasosi mukaan olet oikeutettu mt-ongelmaiseen, pierunhajuiseen siiderivalaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle oisit täysin yhdentekevä, koska elämäsi keskittyy vaan itseesi ja omaan "tasoosi". Ei mitään yleishyödyllisiä harrastuksia, ei vapaaehtoistyötä, ei mitään kiinnostavaa. Muuten oisit ihan kiinnostava.
Sun tasoa laskee puolestaan yleissivistyksen puute. Rautalangasta: harrastus, joista on hyötyä muillekin kuin harrastajalle itselleen. Jos et keksi yhtään niin voivoi.
Eli seksi on hyödyllinen harrastus? Mies joka harrastaa naisten kanssa paljon seksiä harrastaa hyödyllistä harrastusta koska siitä seksistä on hyötyä myös muille eli naisille?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näistä isäsi on?
Taitaa olla tosiaan niin, että ajat on muuttuneet. Seksi jakautuu paljon epätasaisemmin nykyään. On pieni vähemmistö suosittuja miehiä, joista jokainen hoitaa monen naisen seksuaalisen tyydyttämisen. Näin ollen nykyään on paljon aiempaa enemmän miehiä, joiden seksuaalisen tyydyttämisen hoitaa oma käsi.
Jos se on pelkästä seksistä kiinni niin ronkelit runkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli seksi on hyödyllinen harrastus? Mies joka harrastaa naisten kanssa paljon seksiä harrastaa hyödyllistä harrastusta koska siitä seksistä on hyötyä myös muille eli naisille?
Voi luoja kuinka tyhmä sitä voikaan olla.
Tärkein tasomittari ovat arvosi, luonteesi ja käytöstapasi.
Tästä johtuu, että kaikki tasopuhe on useimmille naisille totaalinen turn-off. Se kun kertoo välineellistävästä ihmiskäsityksestä sekä monesti myös hyvin mustavalkoisesta ajattelusta ja jopa naisvihasta.
"Ei mikään. Isäni on elänyt eri aikaa kuin minä, silloin kun hän rakastui äitiini ja äiti isääni niin silloin ihmiset oli erilaisia. "
Täällä vedotaan aina siihen että on ihan biologista että naiset haluavat pitkän komean ja rikkaan. Mutta jos se on biologista niin ei se silloin ole voinut muuttua mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näistä isäsi on?
Jonkin verran asiat ovat voineet muuttua mutta ainakaan 50 vuoteen ei ole ollut tilannetta jossa ujompi ja sosiaalisilta taidoiltaan kömpelö mies olisi saanut parisuhteen sormia napsauttamalla. Itsekin kipuilin naisen löytymisen kanssa 90-luvulla eikä se todellakaan ollut helppoa vaikka minussa ei edes millään mittarilla ollut mitään erityistä vikaa.
Kyllä se on aina vaatinut rohkeutta ja pokkaa että on uskaltanut ottaa kuinnon kontaktia naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä näistä isäsi on?
En tiedä milloin on ollut aika kun seksiä on ollut jotenkin helpostyi saatavilla kaikilla. Ei sellaista ollut ainakaan 80- ja 90-luvuilla kun itse olin nuori. Todella paljon sai tavismies silloinkin tehdä asian eteen töitä ja samalla tavalla kadehdimme sitä pientä joukkoa suosittuja miehiä joille se oli helppoa.
Pariutuminen on aina olluit kilpailuja jossa osa on voittajia ja osa häviäjiä.
Vierailija kirjoitti:
"Ei mikään. Isäni on elänyt eri aikaa kuin minä, silloin kun hän rakastui äitiini ja äiti isääni niin silloin ihmiset oli erilaisia. "
Täällä vedotaan aina siihen että on ihan biologista että naiset haluavat pitkän komean ja rikkaan. Mutta jos se on biologista niin ei se silloin ole voinut muuttua mihinkään.
Sinulta unohtui nyt tasoteorian tärkein ominaisuus. Se palvelee aina inkkelimiehiä ja sen takia tasoteorian logiikka muuttuu jatkuvasti eikä siinä ole alkeellisintakaan johdonmukaisuutta.
Oikeasti kun kyseessä ei ole teoria, vaan uskonto ja uskonnothan palvelevat aina kyseisen seurakunnan jäseniä.
"Taitaa olla tosiaan niin, että ajat on muuttuneet. Seksi jakautuu paljon epätasaisemmin nykyään. "
Sanoisin ennemminkin että prioriteetit ovat muuttuneet. Ennen se pariutuminen koettiin paljon tärkeämmäksi koska parisuhde, avioliitto ja perhe olivat yksi sosiaalisen aseman mittari. Ne siis piti saavuttaa hinnalla millä hyvänsä.
Se ajoi vähän ujommankin "tikanpojan puuhun".
Nyt sinkkuus on ihan ok joten ihmisen on paljon helpompi olla ensinnäkin valikoiva ja toisekseen myös heittää hanskat tiskiin ja lopettaa yrittäminen.
Mikä näistä isäsi on?