Mikä on tasoni? Olen pitänyt itseäni alhaisen tason miehe.
Olen tälläinen ikisinkkumies:
-pituus 178cm
-hiukan ylipainoa
-naaman ihan ok mutta ei komea
-karvoja on naamassa,rinnoissa... jne
-pukeudun tylsästi tavallisiin vaatteisiin
-työskentelen teollisuudessa ja teen sekä korkeakoulutetun että duunarin hommia.
-koulutustaso ammattikoulu
-palkka 3000-4000 euron väliin
-omaisuus oma asunto,kesämökki,auto ja osakkeita on
Mikä on tasoni?
Kommentit (99)
kunhan on hyvä ihminen ja kiva meininki
Minäki oon tasokas ja se taso on kenossa joten valun alamäkeen
Lakatkaa änkyröimästä Turkkiin lähdön osalta. Naiskuumeen ollessa noinkin korkealla sitä luulisi miehen tekevän voitavansa saadakseen naisen. Varaudu satsaamaan 500-700e/kk kotirouvan pitämiseen. Torista saa edullisesti aitoustodistuksella varustettuja lahjoja. Asukokonaisuus:
https://www.amazon.com/COOFANDY-Premium-Stylish-Business-Blazers/dp/B08…
https://www.amazon.com/MorwenVeo-Mens-Linen-Pants-Casual/dp/B08BFH8Z5V/…
https://www.amazon.com/Coofandy-Casual-Dress-Button-Shirts/dp/B075WS7FK…
https://www.amazon.com/NIMAL-Perfume-Citrus-Lavender-Friendly/dp/B0CB4F…
https://www.rbth.com/arts/2016/07/08/a-survival-guide-for-dating-russia…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle oisit täysin yhdentekevä, koska elämäsi keskittyy vaan itseesi ja omaan "tasoosi". Ei mitään yleishyödyllisiä harrastuksia, ei vapaaehtoistyötä, ei mitään kiinnostavaa. Muuten oisit ihan kiinnostava.
Mikä heleveti on "yleishyödyllinen harrastus"?
Kävely? Lentopallo? Huilun soitto?
Sun tasoa laskee puolestaan yleissivistyksen puute. Rautalangasta: harrastus, joista on hyötyä muillekin kuin harrastajalle itselleen. Jos et keksi yhtään niin voivoi.
Pitääkö harrastuksesta olla hyötyä muille? Eli jonkinlainen vapaaehtoistyö, hyväntekeväisyys, junioriurheilun valmentajuus on tasoa nostava tekijä ja sen puute tasoa laskeva?
Jälleen, en usko että valtavirta ajattelee näin tason määrityk
Kyllä tuollainen harrastus ainakin mun silmissä nostaa heti miehen pisteitä. Kertoo siitä, että välittää muista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin kanssa arvioittaa oman markkina-arvoni:
-pituus 180cm
-horoskooppimerkkini on leijona
-timmissä kunnossa
-naama ihan hyvä, joskus pieni seksikäs parransänki
-karvoja on myös rintakehällä, alakerta siisti
-pukeudun työssä pikkutakkiin ja kauluspaitaan, muutoin rento asuste ehkä mielummin hiukan vartalonmyötäisiä asuja kuin löysiä. Ei lippistä.
-työskentelen johtotehtävissä ulkomailla ja olen usein esillä kansainvälisillä areenoilla
-koulutustaso tohtorin tutkinto
-käteen jäävä palkka reilusti yli 10000 kuukaudessa
-omaisuus on kiinteistöjä neljässä eri Euroopan maassa,kesämökit Lapissa ja järvisuomessa. Pari uudehkoa premium luokan autoa (BMW ja Tekla) ja osakesijoituksia kuusinumeroisissa summissa.
-puhun sujuvasti kuutta kieltä ja puhe- ja keskustelutaitoni ovat hyvällä tasolla.
-intohimoni on m
En osaa arvioida tasoasi, mutta pelkkien speksien perusteella ottaisin mieluummin ap:n. Tosin jos hän vakavasti uskoo tasoihin, en haluisi häntäkään.
"Enemmän kuin se minkä koulun olet käynyt 15 v sitten vaikuttaa se millainen ihminen olet. Oletko hauska, oletko sivistynyt ja perillä asioista ja hyvä keskustelemaan, oletko fiksu, miten puhut muista ihmisistä, oletko itsekäs/rasisti/sovinisti, luetko kirjoja vai mölisetkö somessa jne. Ja miten kohtelet naisia. Ja tässä ei auta se, että on näennäisen mukava naisille saadakseen heiltä jotain, vaan suhtaudutko heihin aidosti ihmisinä kuten miespuolisiinkin ihmisiin elämässäsi, arvostaen ja ilman taka-ajatuksia. Todella moni mies suhtautuu naisiin alentuvasti tai puhuu heistä rumasti itse sitä huomaamattaan, mutta naiset heidän ympärillään huomaavat sen 100% varmuudella. Vasta kun nämä kaikki ovat kunnossa, kannattaa miettiä koulutuksen tai tulotason vaikutusta yhtään mihinkään. Mukavilla ihmisillä on aina enemmän vientiä, mutta todella moni itsensä mukavaksi mieltävä mies ei todellisuudessa ole mukava, vaan kaikkea muuta. Ja sitä ei korjata millään vaateshoppailulla. Kuukausi naisena elämistä avaisi silmiä monella. Lisäksi jos itse on pyylevä keski-ikäinen tavisduunari, on turha katsella 20 v nuorempia supermalleja, vaan se oma kumppani löytyy todennäköisemmin sieltä samanikäisten pyylevien tavisnaisten joukosta."
Samaa mieltä!
Itse olen normaalipainoinen ja ihan tavis nainen noin muuten, mutta jos mies on treffeillä tai muuten jollain tavalla haukkunut tai halveksunut esimerkiksi lihavia tai kouluttamattomia tai vaikka ihan vaan vanhempia naisia, se on tosi paha turn off.
Vierailija kirjoitti:
Noilla meriiteillä olet minun silmissä täysi 0. Tai annetaan 3/10 siitä, että olet töissä ja elämänhallinta on ainakin jonkinlaisessa kuosissa. Huomasitko, että et antanut yhtään mitään tietoa siitä, mikä sinua kiinnostaa tässä maailmassa tai ylipäätään harrastatko edes mitään? Voit olla vaikka maailman komein mies, mutta jos elämäsi on tasoa telkkarin katselu töiden jälkeen olet täysi 0.
Aika rumasi rankkaat tuntemattoman ihmisen nollaksi.
Musta ap vaikuttaa ihan tavikselta, ihan normaalin näköinen ja ihan kivasti tuntuu menestyvän elämässään. Ei mitään vikaa tuossa.
Mikään hänen kirjottamastaan ei kuitenkaan tee hänestä kiinnostavaa ainakaan minusta, koska en saanut tietää mitään häneen persoonastaan tai luonteestaan.
Sinua ei ole olemassa, tai sitten vaan olet se tinder swindler?
Too good to be true.
Naisena ottaisin mielummin aapeen.
Olin tulossa sanomaan samaa! Mäkin ottaisin mielummin ap:n. En tiedä, onko tuollaisia olemassa, mutta en ole koskaan ollut kiinnostunut jupeista tms.
Mitä tarkottaa ap:n hiukka ylipaino? Nykyään ihmiset on öhm.. suurin osa vähän ylipainoisia. Jos on muutama ylipainokilo, sä oot ihan normaali, eikä se ole mikään este seurustelulle.
Jos taas tarkoitat muutamaa kymmentä kiloa ylipainoa, se voi olla ongelma jo joillekin.
Tärkeimmät puuttuu:
- Oletko hauska?
- Oletko hyvää juttuseuraa?
- Oletko positiivinen?
- Oletko itsevarma?
- Osaatko kohdata pettymyksiä katkeroitumatta?
Vierailija kirjoitti:
Mitä merkitystä tasomäärittelyllä? Kiinnostavuutesi muiden ihmisten silmissä on vielä täysin yksilökohtaista. Vaikka jollain kriteereillä saisimme määriteltyä, että kyllä Pajusen asteikolla olet 6 niin mihin se vaikuttaisi? Muuttuisiko nyt sinusta epäkiinnostava ihminen kiinnostavaksi tai voisitko mennä baarissa juttelemaan ihmiselle aloittamalla "kun ole P6, niin voinko tarjota sulle drinkin?"
Kun tietää oman tasonsa niin voi vähän hahmottaa että minkätasoista kumppania on realistista odottaa. Eipä sille mitään numeroa kyllä tarvitse antaa, kyllä elämä jokaiselle sen oman tason näyttää jos ei oma ajattelu nyt ihan todellisuudesta ole irrallaan.
Vaikutat perustylsältä, sinussa ei ole vaaran ja arvaamattomuuden tuntua jota nainen odottaa, koska sellainen tuntuu naisesta rakkaudelta. Pitää olla vuoristorataa joka tökkii tunnetta esiin, sillä ei ole väliä onko se pääosin positiivista vai negatiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että rinnoissa karvaa? Onko sulla joku muutos meneillään?
Muuten noissa luettelemissasi asioissa ei ole sinkkuutesi syy. Kuten sanot, olet täysin tavallinen ihminen. Se että et ole puolisoa vielä löytänyt johtuu siitä että et ole vielä kohdannut häntä ja jutellut hänen kanssaan, saati nauranut hänen kanssaan yhdessä. Hän ei ole päässyt kuulemaan ääntäsi, haistamaan tuoksuasi ja kuulemaan nauruasi tai tuntemaan kosketustasi.
Eli odottelet vielä sitä henkilöä jonka kanssa rakastutte toisiinne. Millään tasoilla ei ole mitään väliä. Se on hormonitoimintaa, varsinkin naisilla joilla eri hormoni vaikuttaa joka viikko mielialaan ja ihan kaikkeen, kuten siihen miten altis on ihastumaan. Ja seksi taas on se joka saa ihmiset rakastumaan toisiinsa, se kun saa mielihyvähormonit liikkeelle.
Ap etsii liian tasokasta naista. Sen pitäisi laskea rimaa ja kelpuuttaa ruma
Rumia naisia ei ole olemassa, jokainen on omalla tavallaan kaunis.
Tasoon vaikuttavat sosiaaliset taidot, yleissivistys, keskustelutaito eri tasoisten kanssa, vuorovaikutustaidot, pukeutuminen, kielitaito, aktiivisuus työssä, kotona, harrastuksissa. Energia. Ihmisen kohtaaminen ihmisenä. Ei siis pituutena/painona tmv. ominaisuutena.
Mikä on tasoni. Seurustelen naisen kanssa joka on 165 cm 62 kg, itse olen 167 cm 90 kg. Tulot on alle tonnin ja 1300 euron välillä. Tyttöystäväni tehnyt töitä mallina ellos lehdelle jotain vaate kuvauksia ja muille lehdille myös, koulutus yliopiston käynyt ja töissä kaupungintalolla.
Että jotkut jaksaa omaa tasoaan edes miettiä. Kertoo surkeasta itsetunnosta ja huonoista sosiaalisista taidoista. Sen takia mitään naisia ette saa. Tunnen 120 kg miehen jotka seurustelee normaalipainoisen naisen kanssa ja heille 3 lasta. Mies on joku konekuski ammatiltaan ainakin joskus, en tiedä mitä nykyään tekee mutta sillä on ihan hyvännäköinen vaimo.
En jaksa teitä tasojankkaajia. Typerä konsepti, koska jokaisella ihmisellä, joka kumppania etsii, on ne omat toiveet ja kriteerit kumppanille, jonka perusteella sitten se "taso" muodostuu.
Jos joku etsii perus penkkiurheilijapetteriä, riittää että mies käy suihkussa ja töissä, niin olet varmaan sitten täysi kymppi. Jos joku haluaa vaikka kumppanin, jonka kanssa kannustavat toisiaan kehittymään ihmisenä ja saavuttamaan omat tavoitteet tai vaikka käymään stimuloivaa keskustelua yhteiskunnasta, niin sitten sinulla ei ehkä ole ihan kauheasti annettavaa.
Mieti itse millaisen kumppanin haluat, sitten mieti mitä kriteerejä haluamallasi naisella voisi olla kumppanille ja lähde siitä itseäsi kehittämään, jos koet, että et sovi kuvioon.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää käyvän toisilla tunteisiin. Jokainen kohta listassani on faktaa eli se siitä patologisesta valehtelusta. Ulkonäkö on toki subjektiivista, mutta jos body countini on yli 100 ikähaarukassa 18-30 niin susirumakaan tuskin olen. Joukossa ei ainuttakaan synnyttänyttä naista, koska en ole perheenrikkoja. En oikein ymmärrä tuota kommenttiasi äidinkielen käytöstä kirjoituksessani, kopioinhan ilmiselvästi aloittajan muotoilua ihan noin tyyliseikkana kaikkine kielioppivirheineen. Pari lapsusta siihen toki pääsi tämän kännykän näpyttelyn vuoksi, mutta luettavuuteen nämä virheet (Tekla - po. Tesla; kämmin - po. lämmin) eivät kuitenkaan vaikuttaneet. Ylioppilaskirjoituksista kirjoitin äidinkielessä laudaturin eli se siitä väitteestä.
Eihän tähän voi koko cv:tä kirjoittaa mutta en siis ole poliitikko enkä kilpaurheilijakaan. Musikaalinen olen toki ja soitin konservatoriossa 10 vuotta. Jääkööt kertomatta, mikä oli instrumentti. Harrasta
Mies, joka puhuu body countista 🤢🤢
Ihan tavikset seurustelee katsokaa vaikka kadulla ihmisiä ja pariskuntia kaupassa tuskin ne miettii omaa tasoaan. Ovat normaaleja eikä ne kysele netissä tasoaan. Jos miettii omaa tasoaan niin tuskin on koskaan seurustellut.
mikä helvetin taso ihminen on kokonaisuus