Mikä on tasoni? Olen pitänyt itseäni alhaisen tason miehe.
Olen tälläinen ikisinkkumies:
-pituus 178cm
-hiukan ylipainoa
-naaman ihan ok mutta ei komea
-karvoja on naamassa,rinnoissa... jne
-pukeudun tylsästi tavallisiin vaatteisiin
-työskentelen teollisuudessa ja teen sekä korkeakoulutetun että duunarin hommia.
-koulutustaso ammattikoulu
-palkka 3000-4000 euron väliin
-omaisuus oma asunto,kesämökki,auto ja osakkeita on
Mikä on tasoni?
Kommentit (99)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle oisit täysin yhdentekevä, koska elämäsi keskittyy vaan itseesi ja omaan "tasoosi". Ei mitään yleishyödyllisiä harrastuksia, ei vapaaehtoistyötä, ei mitään kiinnostavaa. Muuten oisit ihan kiinnostava.
Mikä heleveti on "yleishyödyllinen harrastus"?
Kävely? Lentopallo? Huilun soitto?
Sun tasoa laskee puolestaan yleissivistyksen puute. Rautalangasta: harrastus, joista on hyötyä muillekin kuin harrastajalle itselleen. Jos et keksi yhtään niin voivoi.
Pitääkö harrastuksesta olla hyötyä muille? Eli jonkinlainen vapaaehtoistyö, hyväntekeväisyys, junioriurheilun valmentajuus on tasoa nostava tekijä ja sen puute tasoa laskeva?
Jälleen, en usko että valtavirta ajattelee näin tason määrityksessä (vaikka tällainen toki ihailtavaa onkin).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet liian tavallinen eli liian tylsä naisille. Naiset haluaa että mies on joko pahis,rikas tai julkkis.
Mikä näistä isäsi on?
Ei mikään. Isäni on elänyt eri aikaa kuin minä, silloin kun hän rakastui äitiini ja äiti isääni niin silloin ihmiset oli erilaisia. Siihen aikaan parisuhdekulttuuri ja deittikulttuuri oli erilaisia kuin nykyään.
Taitaa olla tosiaan niin, että ajat on muuttuneet. Seksi jakautuu paljon epätasaisemmin nykyään. On pieni vähemmistö suosittuja miehiä, joista jokainen hoitaa monen naisen seksuaalisen tyydyttämisen. Näin ollen nykyään on paljon aiempaa enemmän miehiä, joiden seksuaalisen tyydyttämisen hoitaa oma käsi.
En tiedä mil
Merkittävin muutos verrattuna 80 ja 90 lukuun on se, että tinderin yms ansiosta nyt myös komeat, mutta sosiaalisesti kömpelöt ja ujot miehet saavat helposti seksiä. Nämä miehet ovat tämän muutoksen voittajia. Koska naisten ja seksin määrä on rajallinen, jotkut ovat muutoksen häviäjiä. Varmaan ainakin vähemmän komeat supliikkimiehet. Tinder ei toimi heille ja livenäkin on aiempaa vaikeampaa, kun pariutuminen on siirtynyt niin paljon sovelluksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mulle oisit täysin yhdentekevä, koska elämäsi keskittyy vaan itseesi ja omaan "tasoosi". Ei mitään yleishyödyllisiä harrastuksia, ei vapaaehtoistyötä, ei mitään kiinnostavaa. Muuten oisit ihan kiinnostava.
Mikä heleveti on "yleishyödyllinen harrastus"?
Kävely? Lentopallo? Huilun soitto?
Sun tasoa laskee puolestaan yleissivistyksen puute. Rautalangasta: harrastus, joista on hyötyä muillekin kuin harrastajalle itselleen. Jos et keksi yhtään niin voivoi.
Eli tarkoitat 99,99% kaikista harrastuksista ja samalla harrastajista ei ole yleishyödyllisiä. Tämähän meinaa sitä ettei se ole siis tarpeellista parinmuodostuksen kannalta.
Vierailija kirjoitti:
"Ei mikään. Isäni on elänyt eri aikaa kuin minä, silloin kun hän rakastui äitiini ja äiti isääni niin silloin ihmiset oli erilaisia. "
Täällä vedotaan aina siihen että on ihan biologista että naiset haluavat pitkän komean ja rikkaan. Mutta jos se on biologista niin ei se silloin ole voinut muuttua mihinkään.
Jotkut asiat ovat biologisia (kuten tämä), jotkut asiat sosiaalisia ja kulttuurillisia eli aikakauteenkin liittyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ei mikään. Isäni on elänyt eri aikaa kuin minä, silloin kun hän rakastui äitiini ja äiti isääni niin silloin ihmiset oli erilaisia. "
Täällä vedotaan aina siihen että on ihan biologista että naiset haluavat pitkän komean ja rikkaan. Mutta jos se on biologista niin ei se silloin ole voinut muuttua mihinkään.
Jotkut asiat ovat biologisia (kuten tämä), jotkut asiat sosiaalisia ja kulttuurillisia eli aikakauteenkin liittyviä.
Jos pitkien, komeiden ja rikkaiden haluaminen on täysin biologista niin miten ajat olisivat voineet sen suhteen olla ennen erilaisia?
Ajattelin kanssa arvioittaa oman markkina-arvoni:
-pituus 180cm
-horoskooppimerkkini on leijona
-timmissä kunnossa
-naama ihan hyvä, joskus pieni seksikäs parransänki
-karvoja on myös rintakehällä, alakerta siisti
-pukeudun työssä pikkutakkiin ja kauluspaitaan, muutoin rento asuste ehkä mielummin hiukan vartalonmyötäisiä asuja kuin löysiä. Ei lippistä.
-työskentelen johtotehtävissä ulkomailla ja olen usein esillä kansainvälisillä areenoilla
-koulutustaso tohtorin tutkinto
-käteen jäävä palkka reilusti yli 10000 kuukaudessa
-omaisuus on kiinteistöjä neljässä eri Euroopan maassa,kesämökit Lapissa ja järvisuomessa. Pari uudehkoa premium luokan autoa (BMW ja Tekla) ja osakesijoituksia kuusinumeroisissa summissa.
-puhun sujuvasti kuutta kieltä ja puhe- ja keskustelutaitoni ovat hyvällä tasolla.
-intohimoni on matkustelu kaikilla mantereilla, vielä puolet maailman maista korkkaamatta. osaan myös purjehtia ja lentää pienkonetta.
-kämmin rakastaja, uskollinen kumppani.
Mikä on tasoni?
"Mikä on tasoni?"
Tuon verran hyvillä tarinointikyvyillä ehkä 5/10
Mites toi sun sosiaalinen elämä? Ihmiset pariutuu kavereiden kautta, töissä ja harrastuksissa. Eli ootko laiminlyönyt ihmissuhteesi ja uusiin ihmisiin tutustumisen elämässäsi muuta "tasoa" rakentaessasi ja näin huomaat eläväsi ulkoisista puitteista huolimatta yksinäistä elämää.
Sinänsä vaikuttaa, että sulla on elämässä muuten kaikki kunnossa, joten nyt ylös, ulos ja ihmisiä tapaamaan. Mieti millaisten ihmisten seurassa viihdyt ja etsi sellaista naista.
Vierailija kirjoitti:
-pituus 180cm
-timmissä kunnossa
-pukeudun työssä pikkutakkiin ja kauluspaitaan, muutoin rento asuste ehkä mielummin hiukan vartalonmyötäisiä asuja kuin löysiä. Ei lippistä.
-työskentelen johtotehtävissä ulkomailla ja olen usein esillä kansainvälisillä areenoilla
-omaisuus on kiinteistöjä neljässä eri Euroopan maassa,kesämökit Lapissa ja järvisuomessa. Pari uudehkoa premium luokan autoa (BMW ja Tekla) ja osakesijoituksia kuusinumeroisissa summissa.
-puhun sujuvasti kuutta kieltä ja puhe- ja keskustelutaitoni ovat hyvällä tasolla.
-intohimoni on m
No jos tällaisia miehiä olisi oikeasti olemassa, 10/10.
Unohdit toki listalta olevasi kilpaurheilija 1-2 lajissa, soittavasi 1-2 eri instrumenttia sekä entinen ylioppilaspoliitikko ja nykyään nouseva kokoomuspoliitikko.
Ihmisen elämän peruspilarit ovat:
- terveys
- mielenterveys
- ihmissuhteet
- taidot
- omaisuus
Miehet yleensä luulee, että vain omaisuudella on väliä ja keskittyy siihen ja sitten ihmettelevät kun naisia ei kiinnosta - ja päättelevät, että omaisuutta pitäis olla vieläkin enemmän, vaikka oikeasti saamattomuus johtuu muun elämän puutteista. Yleensä siinä ihmissuhdepuolella. Ihmissuhdetaitoja ei ole tajuttu opetella, kun on ollut kiire suorittaa muuta elämää (tai pelata).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pitkien, komeiden ja rikkaiden haluaminen on täysin biologista niin miten ajat olisivat voineet sen suhteen olla ennen erilaisia?
Eivät ne olekaan, sitähän tuossa juuri kirjoitin. Evoluutiobiologiaan liittyvät ominaisuudet (pitkä, komea, alfauros) ovat niitä ikuisia.
Sosiaalisia ja kulttuurillisia eli tiettyyn aikaan tai paikkaan liittyviä ovat koulutuksen arvostaminen, tietyn poliittisen suuntauksen suosiminen, uskonnollisuus tai maallisuus, tietyn harrastuksen (kuten taiteellisuus, luontohenkisyys tai tässä ketjussa mainittu yleishyödyllisyys) kokeminen tasoa nostavana tai laskevana.
Enemmän kuin se minkä koulun olet käynyt 15 v sitten vaikuttaa se millainen ihminen olet. Oletko hauska, oletko sivistynyt ja perillä asioista ja hyvä keskustelemaan, oletko fiksu, miten puhut muista ihmisistä, oletko itsekäs/rasisti/sovinisti, luetko kirjoja vai mölisetkö somessa jne. Ja miten kohtelet naisia. Ja tässä ei auta se, että on näennäisen mukava naisille saadakseen heiltä jotain, vaan suhtaudutko heihin aidosti ihmisinä kuten miespuolisiinkin ihmisiin elämässäsi, arvostaen ja ilman taka-ajatuksia. Todella moni mies suhtautuu naisiin alentuvasti tai puhuu heistä rumasti itse sitä huomaamattaan, mutta naiset heidän ympärillään huomaavat sen 100% varmuudella. Vasta kun nämä kaikki ovat kunnossa, kannattaa miettiä koulutuksen tai tulotason vaikutusta yhtään mihinkään. Mukavilla ihmisillä on aina enemmän vientiä, mutta todella moni itsensä mukavaksi mieltävä mies ei todellisuudessa ole mukava, vaan kaikkea muuta. Ja sitä ei korjata millään vaateshoppailulla. Kuukausi naisena elämistä avaisi silmiä monella. Lisäksi jos itse on pyylevä keski-ikäinen tavisduunari, on turha katsella 20 v nuorempia supermalleja, vaan se oma kumppani löytyy todennäköisemmin sieltä samanikäisten pyylevien tavisnaisten joukosta.
Vierailija kirjoitti:
-pituus 180cm
-timmissä kunnossa
-intohimoni on m
Ottaen huomioon, että olet patologinen valehtelija (ja lisäksi vielä huono sellainen) etkä kirjoita sujuvasti tai oikein edes suomea, 1-2/10.
Toisekseen, myös todellisessa elämässä heteromiehet arvioivat oman ulkonäkönsä AINA vahvasti yläkanttiin. Tästä on olemassa kymmeniä tutkimuksia. Miehen itsensä mielestä naama ok on naisten mielestä susiruma. Mutta koska koko kirjoitus oli pelkän peruskoulun 6-7 keskiarvolla suorittaneen fantasiointia, ei faktoilla ole merkitystä.
Noilla meriiteillä olet minun silmissä täysi 0. Tai annetaan 3/10 siitä, että olet töissä ja elämänhallinta on ainakin jonkinlaisessa kuosissa. Huomasitko, että et antanut yhtään mitään tietoa siitä, mikä sinua kiinnostaa tässä maailmassa tai ylipäätään harrastatko edes mitään? Voit olla vaikka maailman komein mies, mutta jos elämäsi on tasoa telkkarin katselu töiden jälkeen olet täysi 0.
Näyttää käyvän toisilla tunteisiin. Jokainen kohta listassani on faktaa eli se siitä patologisesta valehtelusta. Ulkonäkö on toki subjektiivista, mutta jos body countini on yli 100 ikähaarukassa 18-30 niin susirumakaan tuskin olen. Joukossa ei ainuttakaan synnyttänyttä naista, koska en ole perheenrikkoja. En oikein ymmärrä tuota kommenttiasi äidinkielen käytöstä kirjoituksessani, kopioinhan ilmiselvästi aloittajan muotoilua ihan noin tyyliseikkana kaikkine kielioppivirheineen. Pari lapsusta siihen toki pääsi tämän kännykän näpyttelyn vuoksi, mutta luettavuuteen nämä virheet (Tekla - po. Tesla; kämmin - po. lämmin) eivät kuitenkaan vaikuttaneet. Ylioppilaskirjoituksista kirjoitin äidinkielessä laudaturin eli se siitä väitteestä.
Eihän tähän voi koko cv:tä kirjoittaa mutta en siis ole poliitikko enkä kilpaurheilijakaan. Musikaalinen olen toki ja soitin konservatoriossa 10 vuotta. Jääkööt kertomatta, mikä oli instrumentti. Harrastan monipuolisesti liikuntaa ja kulttuuria sekä luen paljon sekä sivistän itseäni opiskelemalla verkossa. Olen utelias luonne ja innostun monenlaisista asioista ja vietän aktiivista sosiaalista elämää. Ja viimeiseksi, olen pitkässä kumppaniani kunnioittavassa parisuhteessa enkä siis hae seuraa. Ajattelin vain kartoittaa markkina-arvoni palstalla - se kun tuntuu olevan nykyisin niin trendikästä.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää käyvän toisilla tunteisiin. Jokainen kohta listassani on faktaa eli se siitä patologisesta valehtelusta. Ulkonäkö on toki subjektiivista, mutta jos body countini on yli 100 ikähaarukassa 18-30 niin susirumakaan tuskin olen. Joukossa ei ainuttakaan synnyttänyttä naista, koska en ole perheenrikkoja. En oikein ymmärrä tuota kommenttiasi äidinkielen käytöstä kirjoituksessani, kopioinhan ilmiselvästi aloittajan muotoilua ihan noin tyyliseikkana kaikkine kielioppivirheineen. Pari lapsusta siihen toki pääsi tämän kännykän näpyttelyn vuoksi, mutta luettavuuteen nämä virheet (Tekla - po. Tesla; kämmin - po. lämmin) eivät kuitenkaan vaikuttaneet. Ylioppilaskirjoituksista kirjoitin äidinkielessä laudaturin eli se siitä väitteestä.
Eihän tähän voi koko cv:tä kirjoittaa mutta en siis ole poliitikko enkä kilpaurheilijakaan. Musikaalinen olen toki ja soitin konservatoriossa 10 vuotta. Jääkööt kertomatta, mikä oli instrumentti. Harrasta
Itse pyrkimys kartoittaa markkina-arvoa laskee tätä yrittävän markkina-arvoa rajusti
Vierailija kirjoitti:
-pituus 180cm
-timmissä kunnossa
-intohimoni on m
Sinua ei ole olemassa, tai sitten vaan olet se tinder swindler?
Too good to be true.
Naisena ottaisin mielummin aapeen.
Aapee,
Jos istuttaisiin baarissa ja tulisit juttelemaan. Saisit minut rentoutumaan ja nauramaan niin voisin hyvinkin lähteä luoksesi yömyssylle.
Olen kesällä eronnut 53 v nainen. Suhde kesti 33 vuotta. En ole vielä tutustunut dating äppeihin jotenka en ole perehtynyt tasoteoriaan.
Pidän peukkuja että löydän sen omani Matti Meikäläisen vaikka mielummin tulevan kotini yhteisestä pesutuvasta kun netiltä.
Tai ihan vaan kävelylenkiltä.
No meikäläinen ON RIKKI , mut silti käy.
Vihdoinkin yksittäinen järjen ääni tässä keskustelussa.
Pisteet tälle ylemmän tason naiselle siitä!
Terveisin tasolle 9 leikkimielisessä kaveriporukan vertaisarvioinnissa kohotettu mies.