Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua lääkäriä paikalla!! Oon juonnu joka päivä joulusta asti ja sydämmestä ottaa. Oon 27 vuotias.

Vierailija
04.01.2024 |

Pulssi on kokoajan kova ja pelottaa, että kuolen.

Join lisää ku toivoin et helpottais ja autto vähän mut ei kunnol.

Onko tää menoa?

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo lisää

Vierailija
2/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene katkaisuhoitoon, vieroitusoireita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,7 suomiviina kolmella huikalla korjaa olon.

tk-lääkäri, porvoo.

Vierailija
4/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene päivystykseen tai soita jopa ambulanssi, mieluummin vähän liian herkästi kuin yhtään liian myöhään!!

Vierailija
5/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaista juoppoa ottaa joskus sydämmestä.

Älä leiki juoppoa jos pelottaa.

Minuakin on ottanut pumpusta monta kertaa, mutta kyllä se jossain kohtaa on loppunut.

Rapajuoppo.

Vierailija
6/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa iässä ei pari viikkoa tunnu vielä missään.

Vierailija
7/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta fanatisoiminen. Pidä kymmenen päivän tauko dokaamisesta ja punnertele sinä aikana. Ole Mies äläkä ruikuta. Lopeta nysvääminen. Jos kuolet niin sitten kuolet. Pidä huoli että suhteesi Jumalaan on kunnossa. 

Vierailija
8/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina on vanhimpia lääkkeitä. Kyllä se sydänvaivat korjaa, kun vain juot tarpeeksi.

Vierailija
9/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kopsua tasaa tilanteen!

Vierailija
10/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa ambulanssi ja osastolla miettiä olisko järkeä jättää se viina. Maksatulehdus kun tulee et voi ottaa enää yhtäkään paukkua.

Vierailija
11/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja monta annosta olet päivässä juonut? Jos alle 30 päivässä niin ei tuota voi edes juomiseksi kutsua 😭

Vierailija
12/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaista juoppoa ottaa joskus sydämmestä.

Älä leiki juoppoa jos pelottaa.

Minuakin on ottanut pumpusta monta kertaa, mutta kyllä se jossain kohtaa on loppunut.

Rapajuoppo.

Ehkä sua ei oikeesti oo sydämestä ottanut jos oot hengissä. Ollu varmaa paniikkikohtauksii tms ahistusta.

Vierailija
13/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmenkympin jälkeen alkoi krapulassa usein tuntua joskus että kuolee oikeasti. Neljänkympin jälkeen se paheni entisestään ja usein olen ollut jopa aivan varma että kohta pumppu pettää, etenkin jos on tullut törpöteltyä useampi päivä putkeen. Ei ole pettänyt vielä.

Vierailija
14/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita jollekin joka osaa auttaa, esimerkiksi terveyskeskukseen. Oikeasti. Kerrot tilanteesi niin täsmällisesti ja rehellisesti kun osaat. Ne neuvoo mitä tehdä.

Vierailija
15/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene päivystykseen tai soita jopa ambulanssi, mieluummin vähän liian herkästi kuin yhtään liian myöhään!!

Krapula ja juopottelun normaalit jälkioireet eivät ole syy kuormittaa hätäkeskusjärjestelmää, päivystyksiä tai sairaankuljetusra.

Vierailija
16/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Voit soittaa päivystykseen ja kysyä ohjeita. Ikävää että voit huonosti, mutta tämä on merkki keholtasi, että on tärkeä alkaa huomioimaan kehoa. Se ei kestä loputtomasti. Eli tämä on parhaassa tapauksessa nyt pysähdys sinulle ja uuden alku. Kaikkea hyvää sinulle! Olet vielä nuori ja voit valita toisin. Tarvittaessa ole yhteydessä päihdehoitajaan myös että saat juomisen katkaistua nyt. 

Vierailija
17/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä nuoria. Itse olen kohta 50. Olen erehtynyt olemaan sängyssä niin latino shemalen kanssa kuin myös thai horonkin. Olen nähnyt baarit, kauniit naiset, seurakunnan tytöt, vaimot ja jälkikasvun. Olen nähnyt rikkauden ja köyhyyden. Voi että sentään, kun jotain miestä nyt ryyppyputken jälkeen ahdistaa paniikkikohtauksen aikaansaama sydämen tykytys. Kasvakaa pellet aikuisiksi ja lopettakaa nysvääminen.

Vierailija
18/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa, että makaat tajuttomana lattialla siinä kohtaa, kun tosi kyseessä.

Sydänoireilut on normaalia kovan juomisen jälkeen.

Vierailija
19/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jim Morrisonin, Kurt Cobainin ja Amy Winehousen kohtalo on käsillä. RIP.

Vierailija
20/67 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soita jollekin joka osaa auttaa, esimerkiksi terveyskeskukseen. Oikeasti. Kerrot tilanteesi niin täsmällisesti ja rehellisesti kun osaat. Ne neuvoo mitä tehdä.

Ei terveyskeskukseen, kun soita sairaalaan. Arvauskeskukset on jo kiinni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi