Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua lääkäriä paikalla!! Oon juonnu joka päivä joulusta asti ja sydämmestä ottaa. Oon 27 vuotias.

Vierailija
04.01.2024 |

Pulssi on kokoajan kova ja pelottaa, että kuolen.

Join lisää ku toivoin et helpottais ja autto vähän mut ei kunnol.

Onko tää menoa?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko live tosijjaan?

Vierailija
42/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikku hiljaa vähentely auttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ääää onko paltamon kkona ukko alkanu vauvapalstailemmaa

eekkait se oo ö mops

Vierailija
44/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pahat tilantteet?

Vierailija
45/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sitten luulit että tapahtuu? 

Elät noilla elintavoilla terveenä seuraavat 40v?

Harvalla niin hyvät geenit on. Suurin osa juopoista kuolee kauan ennen sitä alkoholismista johtuvaan syöpään, sydänkohtaukseen tai aivoverenvuotoon. 

Tilastoihin niitä ei tietenkään merkitä.

Alkoholikuolemiksi merkitään vain maksakirroosi ja haimatulehdus

Vierailija
46/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ö ö oisko se ö tosijja

Vierailija
47/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalia os on krapula tai kova känni. Lopeta juominen niin oireet menevät ohitse parissa päivässä. T: Lääkäri

Tuskin olet lääkäri kun käsket lopettaa putken seinään? 

Aika lyhyt on viikon kuuri on ollut joten sen voi lopettaa samantien. Toki voi ottaa muutaman loiventavan jos kokee että  siitä on apua. Delirium riski kasvaa jos on juonut kuukauden tai puolen vuoden ajan.

Onko määrillä väliä jos on juonut kuukausia?

?

Vierailija
48/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko onko onko krapula onko? 

Vierailija
49/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konn korner ukko tosijjaa millon striimii

Vierailija
50/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene päivystykseen tai soita jopa ambulanssi, mieluummin vähän liian herkästi kuin yhtään liian myöhään!!

Krapula ja juopottelun normaalit jälkioireet eivät ole syy kuormittaa hätäkeskusjärjestelmää, päivystyksiä tai sairaankuljetusra.

Sydänoireet, riippumatta taustatekijöistä, on todellakin syy kuormittaa terveydenhuoltoa, ja siellä päivystysavussa tai hätäkeskuksessa joku palstaurpoa perehtyneempi voi arvioida millä kiireellisyysluokalla. 

Vierailija
51/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alkoholisti.

Vierailija
52/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisessa terveydenhoitoahdingossa ei minun mielestäni juoppoja ja narkkeja pitäisi auttaa lainakaan. Jos itse hommaa ongelmansa, niistä kärsikööt myös.

Vierailija
53/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisessa terveydenhoitoahdingossa ei minun mielestäni juoppoja ja narkkeja pitäisi auttaa lainakaan. Jos itse hommaa ongelmansa, niistä kärsikööt myös.

Onneksi terveydenhuollossa ajatellaan pääsääntöisesti toisin. Julkinen terveydenhuolto ja tietysti myös akuuttihoito kuuluu juopoille, narkeille, lihaville, laskettelurinteessä itsensä teloneille, tupakoiville, itsensä sydärin partaalle stressaneille, kesärenkailla kolaroineille, tahallaan paksuksi hankkiutuneille, lomaripulin hankkineille ja jälleen kerran puolisolta turpiin saaneille. Riippumatta siitä mitä mieltä sinä olet. 

Vierailija
54/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi terveydenhuollossa ajatellaan pääsääntöisesti toisin. Julkinen terveydenhuolto ja tietysti myös akuuttihoito kuuluu juopoille, narkeille, lihaville, laskettelurinteessä itsensä teloneille, tupakoiville, itsensä sydärin partaalle stressaneille, kesärenkailla kolaroineille, tahallaan paksuksi hankkiutuneille, lomaripulin hankkineille ja jälleen kerran puolisolta turpiin saaneille. Riippumatta siitä mitä mieltä sinä olet. 

Ja nettiriippuvaisille.

Vierailija
55/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulssi nyt on kova jo tuon juomisen takia. Jos rinnasta ottaa juurikin vasemmalta, niin voi olla kovemman luokan närästystä. Itsekin ollut sairaalassa tutkimuksissa tuon takia ja alkoholilla oli osuutta asiaan. M50

Vierailija
56/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko live päälle tossaja

Vierailija
57/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi teitä nuoria. Itse olen kohta 50. Olen erehtynyt olemaan sängyssä niin latino shemalen kanssa kuin myös thai horonkin. Olen nähnyt baarit, kauniit naiset, seurakunnan tytöt, vaimot ja jälkikasvun. Olen nähnyt rikkauden ja köyhyyden. Voi että sentään, kun jotain miestä nyt ryyppyputken jälkeen ahdistaa paniikkikohtauksen aikaansaama sydämen tykytys. Kasvakaa pellet aikuisiksi ja lopettakaa nysvääminen.

En haluaisi saada sydänkohtausta ja sinä olisit pelastajana. Normaalisti hälytyskeskus sanoisi; "aloittakaa elvytys." 

Sulle ne varmaa sanois; "aloittakaa jaaritus". 

Vierailija
58/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko, ap olet hakeutunut hoitoon?

Vierailija
59/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle , varmin tapa saada sydänongelmia, eteisvärinää ym pahoja rytmihäiriöitä mm, ja sen jälkeen aivo-tai sydäninfarkti on juoda alkoholia, niinkuin olet tehnytkin. Siinä ei lääkäristä ole paljon apua. Ihan itse päätät ,mitä haluat.

Vierailija
60/67 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi ei kuulu päivittäiseen ravintoon, joten lopeta sen läträäminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kaksi