Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko sähköyhtiö tai valtio puuttua näihin tuhlaileviin määräaikaisiin!?!?!?!

Vierailija
04.01.2024 |

Tämäkin palsta on täynnä sikailijoita jotka sanovat että huomenna saunotaan, paistellaan pitsaa 24/7 jne jne.

Kai nyt sentään sopparissa on joku kohtuullisuuslauseke???

Näitten takia katkeaa vielä sähköt kaikilta.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määräaikaset kuluttaa huomenna minkä kerkiää, mutta maksaa se teillelkin. Taannoin pörssiläisille sähkö oli miinushintaista. 

No silloin säästitte, luulis nyt että on sen silloisen säästön ansiosta nyt varaa. Mutta ei, iltapulussa itketään kun pitää ottaa sulakkeet irti ja mennä äidin helmoihin... Salli mun nauraa.

-8,3 snt/kWh-

Vierailija
62/65 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ihmiset eivät vapaaehtoisesti osallistu kulutusjoustoihin energiaviraston ja viranomaisten pyytäessä , on selvää että se osoittaa ettei vapaaehtoinen kulutusjousto toimi. 

tulevaisuusessa voi olla että meillä on vain kulutukseen perustuvia sähkönmyyntisopimuksia ja pörssisähkösopimuksia. 

Ja siirtosopimuksissa mennään tehomaksuihin eli jo yli 3x63A:lla maksat tehon mukaan. 

siihen ollaan menossa koska vapaaehtoisuus ei toimi. Suomalaista ei kiinnosta yhteinen hyvä. 

sen vielä ymmärrän jos joku ei halua sähköä nyt säästää, mutta niitä en pysty ymmärtää jotka ilmoittaa tahallaan käyttävänsä nyt paljon sähköä. Sähkö ei ole itsestäänselvyys. Ja vikatilanteissa korjaus vaatii ihan oikeita ihmisiä sinne niitä vikoja korjaamaan

Mene moralisoimaan niitä,

Fingridin suositus oli ettei huippukäytön aikoihin saunottaisi, käytettäisi uunia, tiski- tai pyykkikonetta... Ei mitään mainintaa talon lämmittämisestä. En mä ainakaan koe ettenkö tuohon millään ilveellä voisi parina päivänä suostua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänsin lisää potkua lattialämmitykseen.

Vierailija
64/65 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko valtio puuttua holtittomiin lapsilisiin, jotka päätyvät kuitenkin johonkin Mäkkiin, kaiken maailman turhiin Kela-tukiin ja veroetuuksiin, jotka me työssä käyvät köyhät joudumme maksamaan omasta selkänahastamme?

Vierailija
65/65 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekaksi, minulla on määräaikainen sopimus jonka puitteissa elän ja pyrin muutenkin kaikessa taloudenpidossa välttämään kaikkea tuhlailua eli en siis nytkään hussaa sähköä yhtään pakollista enempää.Tokaksi niin on mielestäni lapsellista täällä irvailla pörssisähköläisille ,ovat varmasti oman elämänsä parhaita asiantuntijoita joten lopetetaanpa se heille vituilu.Kolmanneksi niin se että valtio alkaisi määrätä ihmisten sähkön käytöstä,sitä sanotaan kommunismiksi enkä ainakaan minä muutaman pakkaspäivän tähden vaihtaisi Samariinin ideologiaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi