Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna taas menee lampaat heti aamusta skrabaamaan auton ikkunoita kovaan pakkaseen :D

Vierailija
04.01.2024 |

Itse nukun pitkään ja keittelen kahvia kaikessa rauhassa jonka jälkeen itseopiskelen. Lihaskuntoreeniä iltapäivästä. Lammashan ei tähän pysty raskaiden töiden jälkeen 😂

Elämä on täynnä valintoja.

Kommentit (159)

Vierailija
121/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kylmää ja kuivaa, ettei tarvitse raapata. Pieni sisätilan lämppäri ei kyllä pysty lämmittämään autoa kahdessa tunnissa edes plus asteiden puolelle. 

Vierailija
122/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itseopiskelua" vauvapalstalla ja Ylilaudalla. Itsekin opiskelen ja työskentelen etänä. Herään aamulla, kun herään. Yleensä siinä 7.30. Keitän kahvit ja otan ne läppärin ääreen. Ruokisliukumalla voin ottaa vaikka päikkärit tai katsoa sarjaa. Työt voin lopettaa vaikka klo 13, mutta yleensä jatkan klo 16-17, koska pidän työstäni kovasti eikä matkoihin mene aikaa. Kerran kuussa tilille kilahtaa summa, jota sinä et saa tuilla moneen kuukauteen :) Hyvin jää aikaa ja energiaa muuhunkin. Kesäisin viikonloput mökillä, sielläkin voi etänä tehdä. Olen kokenut myös työttömyyden ja tämä voittaa ehdottomasti sen. 

en usko ap sano ettei työtä tekevä pääse veneilemäänkään kun kerran tai 3 vuodessa

Kun ei ole työelämässä ollut niin voi olla kummallisia ennakkoluuloja. Itsellä vielä käytössä saldovapaat eli täydet lomat plus halutessa saldovapaita. Ja ehtiihän sitä veneillä vaikka ruokatunnilla halutessaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

älkää kiusatko reppanaa ryssäki oli tyytyväine kun sai 2 ämpärii kaalia ja vihanneksia palkkioks kun tuli ukrainan sodasta jalat poikki

Vierailija
124/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Itseopiskelua" vauvapalstalla ja Ylilaudalla. Itsekin opiskelen ja työskentelen etänä. Herään aamulla, kun herään. Yleensä siinä 7.30. Keitän kahvit ja otan ne läppärin ääreen. Ruokisliukumalla voin ottaa vaikka päikkärit tai katsoa sarjaa. Työt voin lopettaa vaikka klo 13, mutta yleensä jatkan klo 16-17, koska pidän työstäni kovasti eikä matkoihin mene aikaa. Kerran kuussa tilille kilahtaa summa, jota sinä et saa tuilla moneen kuukauteen :) Hyvin jää aikaa ja energiaa muuhunkin. Kesäisin viikonloput mökillä, sielläkin voi etänä tehdä. Olen kokenut myös työttömyyden ja tämä voittaa ehdottomasti sen. 

en usko ap sano ettei työtä tekevä pääse veneilemäänkään kun kerran tai 3 vuodessa

Kun ei ole työelämässä ollut niin voi olla ku

no eikai kaikki työttömät noin tyhmiä ole et luulee työtä tekevät joka päivä töissä

Vierailija
125/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin nukun pitkään ja juon aamukahvit rauhassa. Iltapäivällä lähden töihin. Kaikki joilla oikeasti on auto tietää, että ei näillä ilmoilla ole mitään skarappavaa. Ja vaikka olisi niin mieluummin se kuin aina vaan tuollaista maksamista. Miksi edes opiskella jos elämän suurin onni on olla tekemättä mitään?

Vierailija
126/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto Thaikkuihin, niin ei koskaan tarvitse skrabata auton ikkunoita. Bonuksena myös aivan eri luokkaa olevaa naiskauneutta katukuvassa Suomeen verrattuna. Siellä naiset hoikkia ja naisellisia. Suomessa läskejä, plösähtäneitä ja tatuoituja.

Vierailija
127/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutto Thaikkuihin, niin ei koskaan tarvitse skrabata auton ikkunoita. Bonuksena myös aivan eri luokkaa olevaa naiskauneutta katukuvassa Suomeen verrattuna. Siellä naiset hoikkia ja naisellisia. Suomessa läskejä, plösähtäneitä ja tatuoituja.

kyllä asiaa puhut.ja vielä elätät näitä kela apinoita

Vierailija
128/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naisena kierrän kaukaa tuki luuserit.

Oi miten tärkeä tieto. Olet siis ihan oikea nainen?? Siis wau!! Sulla on tissit ja pimppi?? Uskomatonta! Ja kierrät kaukaa tuki_luuserit?? Ihanan voimaannuttavaa 🥰 Toivottavasti Suomi täyttyy sinun kaltaisistasi rohkeista naisista! Pidä lippu korkealla!! Oih anteeksi! Tämä taisi olla toksisen maskuliininen lausahdus. Ethän leikkaa kiveksiäni irti tai känselöi minua, jooko? 🥺

Vierailija
129/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oi miten tärkeä tieto. Olet siis ihan oikea nainen?? Siis wau!! Sulla on tissit ja pimppi?? Uskomatonta! Ja kierrät kaukaa tuki_luuserit?? Ihanan voimaannuttavaa 🥰 Toivottavasti Suomi täyttyy sinun kaltaisistasi rohkeista naisista! Pidä lippu korkealla!! Oih anteeksi! Tämä taisi olla toksisen maskuliininen lausahdus. Ethän leikkaa kiveksiäni irti tai känselöi minua, jooko? 🥺

Ei sinun kaltaisillasi tukiloisilla mitään kiveksiä ole.

Vierailija
130/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista ap:n kaltaista menoa se sitten on kun äiti on lapsena ja nuorena passannut kaiken valmiina eteen. Mitään ei osata eikä haluta tehdä koska "ei mun tarvii" ja "ei oo pakko jos ei haluu". Pitäkää te pienten lasten vanhemmat mielessänne että ette kasvata lapsistanne tuollaisia munattomia luusereita.

Vierailija
131/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vihjaat, että olen pillueläin 😅 en taatusti ole. Harmittaako oma naiseus noin kovasti? Voihan sitä nykyään mennä leikkaukseen ja uskotella olevansa vaikka toista sukupuolta.

Vierailija
132/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista ap:n kaltaista menoa se sitten on kun äiti on lapsena ja nuorena passannut kaiken valmiina eteen. Mitään ei osata eikä haluta tehdä koska "ei mun tarvii" ja "ei oo pakko jos ei haluu". Pitäkää te pienten lasten vanhemmat mielessänne että ette kasvata lapsistanne tuollaisia munattomia luusereita.

Bää bää pidä tuottelias työpäivä huomenna vit un lammas :D

Vierailija
133/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli vihjaat, että olen pillueläin 😅 en taatusti ole. Harmittaako oma naiseus noin kovasti? Voihan sitä nykyään mennä leikkaukseen ja uskotella olevansa vaikka toista sukupuolta.

Minä en vihjaile mitään. Minä sanon ihan suoraan että kaltaisesi selkärangaton vätys on sellainen jolla on pallien tilalla kaksi onnetonta rusinaa. Varmasti olet miessukupuolta mutta mikään oikea mies sinä et ole. Pelkkä onneton ruikuttaja.

Vierailija
134/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoitko noin äidillesi kun se meni tienaamaan leipää että sinä saat haista paskalta kotisohvalla kun jätit koulut kesken?

Vierailija
135/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa kehuskella olevansa loinen.

Vierailija
136/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en vihjaile mitään. Minä sanon ihan suoraan että kaltaisesi selkärangaton vätys on sellainen jolla on pallien tilalla kaksi onnetonta rusinaa. Varmasti olet miessukupuolta mutta mikään oikea mies sinä et ole. Pelkkä onneton ruikuttaja.

Harmittaako noin kovasti kun kaltaisesi aivottomat idiootit maksavat lorvimiseni? :D muakin itkettäisi 😅 pidä tuottelias työpäivä huomenna 😘

Vierailija
137/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna heraan siina 7:00 aikaa, nautin parvekkeella aamiaisen. Sen jalkeen lahden koiran kanssa kavelylle rannalle. Lammin ja aurinkoinen paiva on tulossa.

Vierailija
138/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika noloa kehuskella olevansa mädäntyneen länsimaisen yhteiskunnan mahdollistaja. Muistahan, että niitä sukupuolia on nykyään yli kuusi sataa ja että mieskin voi synnyttää. Tämän ideologian vuoksi sinä käyt töissä. Ainiin otithan vähintään kolme paskapiikkiä meeminuhaan? Ethän halua olla rokottamaton terroristi? Ai et ottanut? No okei, otetaan sinulta ihmisoikeudet pois.

Vierailija
139/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taisit tuntea piston sydämessäsi kun noin pisti kiukuttamaan.

Vierailija
140/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika noloa kehuskella olevansa mädäntyneen länsimaisen yhteiskunnan mahdollistaja. Muistahan, että niitä sukupuolia on nykyään yli kuusi sataa ja että mieskin voi synnyttää. Tämän ideologian vuoksi sinä käyt töissä. Ainiin otithan vähintään kolme paskapiikkiä meeminuhaan? Ethän halua olla rokottamaton terroristi? Ai et ottanut? No okei, otetaan sinulta ihmisoikeudet pois.

Otithan sinä rysyhomo anolta tänään suihin? Otithan?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi