Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna taas menee lampaat heti aamusta skrabaamaan auton ikkunoita kovaan pakkaseen :D

Vierailija
04.01.2024 |

Itse nukun pitkään ja keittelen kahvia kaikessa rauhassa jonka jälkeen itseopiskelen. Lihaskuntoreeniä iltapäivästä. Lammashan ei tähän pysty raskaiden töiden jälkeen 😂

Elämä on täynnä valintoja.

Kommentit (159)

Vierailija
81/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä te olette sitten itkemässä illat kun tuet ei riitä siihen mitä haluaisitte  :D

saan nautintoa siitä kun tiedän et tuki pelle asuu kerrostalossa ei venettä ei moottoripyörää niinku mulla.

ei ole kato rahaa mihinkään.tottakai vakuuttelee ettei kiinosta.

Vierailija
82/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja täällä te olette sitten itkemässä illat kun tuet ei riitä siihen mitä haluaisitte  :D

saan nautintoa siitä kun tiedän et tuki pelle asuu kerrostalossa ei venettä ei moottoripyörää niinku mulla.

Usko tai älä mutta kaikki eivät ole yhtä materialistisia kuin sinä. Teidät lampaat on toki aivopesty ajattelemaan, että materia tuo onnellisuutta ja sen takia te jaksatte (hädin tuskin) pyöriä siellä oravanpyörässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Usko tai älä mutta kaikki eivät ole yhtä materialistisia kuin sinä. Teidät lampaat on toki aivopesty ajattelemaan, että materia tuo onnellisuutta ja sen takia te jaksatte (hädin tuskin) pyöriä siellä oravanpyörässä.

uskon uskon et on kiva olla perseauki.me kaikki uskotaan ja se kerrostalo luukku ai että.mikä sun pointti on voin ottaa lopputilin vaik kohta jos haluan .

Vierailija
84/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti moni kahdeksankymmentä luvun teini on myös kateellinen menneisyydessä siitä että sulla on mopo ja niillä ei ole.

Mopot oli joskus tosi kova juttu. Varsinkin jos niistä lähti kova ääni ja pienet linnutkin säikähti niitä parvilennoillaan.

Se että sulla on vielä vene, niin voi pojat. Joku meriaiheinen vanha ukko repisi merimieshousunsa ratki kateuksissaan. Takulla sulla on myös muuta aiheeseen liittyvää roinaa kuten mopokypärät ja vaatteet siihen. Merimiesaiheinen lakki ja onget ja muuta paskaa jonka takia oot parhaat vuotes heittäny töihin.

Voi olla että niin kauheesti et ole merelle päässytkään, kun töitä pukkaa... Mut tärkeintä on kerätä mahdollisimman paljon romua elämänsä aikana.

Vierailija
85/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap itkee nälissää kerrostalo luukussa kun tukia leikataan ja yrittää vakuuttaa meitä työtä tekeviä että hyvin menee.

Vierailija
86/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti moni kahdeksankymmentä luvun teini on myös kateellinen menneisyydessä siitä että sulla on mopo ja niillä ei ole.

Mopot oli joskus tosi kova juttu. Varsinkin jos niistä lähti kova ääni ja pienet linnutkin säikähti niitä parvilennoillaan.

Se että sulla on vielä vene, niin voi pojat. Joku meriaiheinen vanha ukko repisi merimieshousunsa ratki kateuksissaan. Takulla sulla on myös muuta aiheeseen liittyvää roinaa kuten mopokypärät ja vaatteet siihen. Merimiesaiheinen lakki ja onget ja muuta paskaa jonka

heh tyhjä taskuu vituttaa.ajattele et saa koskaan tollasta venettä mikä mulla makso 29 000e. nii mikä se pointti on et täällä jankutat kui kivaa olla työttömänä ja perseauki kaikki meista pääsee työttömäks jos halutaan .duunissa käynti on vapaaehtoista

Vierailija
87/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks leikkaukset jatkuu tuissa.niin näkee jo kaupassaki kuka tuki reppana kuka töissä

Vierailija
88/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te ääliöt aina lähdette mukaan näihin? Ootteko te ihan hul luja. Ohittakaa apn kalstaisten persusaastaääliöitten väitteet. Voi luoja miten viŧun tyhmää sakkia te olette. 

Vierailija
89/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, mä en ottanut keikkoja tälle viikolle. Pirtistä tarvitsee poistua vasta maanantaina, ja silloin on jo lauhaa.

Vierailija
90/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mulla kyl kummosesti menny kun työtön olin.aikaa oli mutta ei rahaa tehdä mitään.

ja naisetkin kierti kaukaa

Vierailija
91/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko joku vetäny kela penaa kuivana kakkosee muutakin kuin valtio leikkausten muodossa

Vierailija
92/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

heh tyhjä taskuu vituttaa.ajattele et saa koskaan tollasta venettä mikä mulla makso 29 000e. nii mikä se pointti on et täällä jankutat kui kivaa olla työttömänä ja perseauki kaikki meista pääsee työttömäks jos halutaan .duunissa käynti on vapaaehtoista

oliko järkevä investointi?

Varmasti hauskaa pitää tilaa vievää romua takapihalla tai jossain hallilla ja maksaa siitä vuokraa :D

Pääsee kerran tai korkeintaan kolmesti vuodessa vesille. Tosi kannattavaa. Eikä kukaan suostu ostamaan romua. Mun isällä on sama ongelma. Pihalla kasvaa sammalta myös asuntoautoo. Ei ollut aikaa käydä töiden lomassa ajelemassa ja karavaanaamassa, eikä veneellä seilaamassa pohjoismaisia vesistöjä. Ikä tuli lopulta vastaan.

Vierailija
93/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta. Ennen kuutta pitää jo huhkia auton ympärillä. Pääsisipä edes viikoksi Turkkiin tänä vuonna.😔😪

Vierailija
94/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että sulla on vielä vene, niin voi pojat. Joku meriaiheinen vanha ukko repisi merimieshousunsa ratki kateuksissaan. Takulla sulla on myös muuta aiheeseen liittyvää roinaa kuten mopokypärät ja vaatteet siihen. M

pitäiskö myydä ja alkaa työttömäks kattelis kerrostalon ikkunast ulos

Vierailija
95/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei mulla kyl kummosesti menny kun työtön olin.aikaa oli mutta ei rahaa tehdä mitään.

Tämäkö saa sinut jaksamaan töissä? Hyvät sulle! :)

Vierailija
96/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oliko järkevä investointi?

Varmasti hauskaa pitää tilaa vievää romua takapihalla tai jossain hallilla ja maksaa siitä vuokraa :D

Pääsee kerran tai korkeintaan kolmesti vuodessa vesille. Tosi kannattavaa. Eikä kukaan suostu ostamaan romua. Mun isällä on sama ongelma. Pihalla kasvaa sammalta myös asuntoautoo. Ei ollut aikaa käydä töiden lomassa ajelemassa ja karavaanaamassa, eikä veneellä seilaamassa pohjoismaisia vesistöjä. Ikä tuli lopulta vastaan.

jauhat täyttä paskaa täällä kolmesti vuodessa vesille.käytii viimekesänä melkei joka vkl vesillä välil kakski kertaa viikonlopussa plus mullaoli 5vk kesälomaa.höriset täyttä paskaa oletko vammane vai narkki.töissäkäyvillä on lomia pekkasii yn muita.

Vierailija
97/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En skrabaa, koska teen etätöitä. Ansiotaso on sellainen, että mielelläni etätöihin siirryn. Työttömänä ei olisi vara mm. laadukkaaseen ruokaan, laadukkaisiin vaatteisiin, laadukkaaseen autoon tai matkoihin paratiisisaarille.

Vierailija
98/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämäkö saa sinut jaksamaan töissä? Hyvät sulle! :)

kyllä mut voinhan irtisanoutuu huomenna ei töissäkäynti pakollista ole .ne tuki hilut tulee mun tilille yhtä kun sun.

Vierailija
99/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En skrabaa, koska teen etätöitä. Ansiotaso on sellainen, että mielelläni etätöihin siirryn. Työttömänä ei olisi vara mm. laadukkaaseen ruokaan, laadukkaisiin vaatteisiin, laadukkaaseen autoon tai matkoihin paratiisisaarille.

ei kela narkki ymmärrä älä turhaa selitä.luulee et töissä käynti pakollista ja työttömänä siistii ja sinne vaikee päästä

Vierailija
100/159 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks leikkauset tukiin jatkuu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän viisi