Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Krisse Salminen ja Jori Kopponen eroavat

Vierailija
08.01.2007 |


Netti-Iltiksessä:





" Koomikko Krisse Salminen, 30, ja taikuri Jori A. Kopponen, 31, eroavat. Pariskunnan yli neljä vuotta jatkunut avoliitto ja pari vuotta kestänyt kihlaus ovat nyt ohi.



- Eroon päädyttiin yhteistuumin pitkän harkinnan jälkeen. Eroamme hyvissä väleissä, Krisse Salminen ilmoittaa.



- Olemme tehneet järkevän päätöksen ja välimme ovat nyt paremmat kuin pitkään aikaan. Jatkamme lapsen hoitoa edelleen yhdessä, mutta eri osoitteista, Jori A. Kopponen vahvistaa.



Pariskunnalla on toukokuussa kaksi vuotta täyttävä poika Eelis. Krisse Salmisen mukaan eroon ei liity minkäänlaista dramatiikkaa.



- Eikä muita osapuolia. Erollamme ei ole mitään tekemistä väitetyn juhlimiseni kanssa, Jori jatkaa.



- Emme halua puida julkisesti eron syitä. Kyseessä ovat yksityisasiat, jotka eivät kuulu muille, Krisse lisää.



Krissen ja Jorin kovaääninen välienselvittely joulupäivänä Krissen vanhempien luona Lahdessa ei jäänyt huomaamatta. Molemmat sanovat, ettei riidalla ole yhteyttä eroon.



- Ratkaisu erosta oli jo siinä vaiheessa tehty, omaa asuntoa etsivä Jori perustelee."

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse oli kouluaikoina erittäin ujo ja sisäänpäin kääntynyt! ja jostain ihmeen syystä hän on nyt sitten voittanut ujoutensa ja pelkonsa ja vetää omaa ohjelmaa!

Vierailija
2/14 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte tuntea tämän Kopposen lähemminkin kun Krissen syyksi olette vierittämässä eron syytä...taas Av-mammat jo aamutuimaan hämmentää kauhoillaan toisten soppakattiloita.



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies ryyppäisi, huorittelisi ja juoksis vieraissa



tai av-mammahan kestää mitä vaan, kunhan lapset saa pitää isin...

Vierailija
4/14 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


jos mies ryyppäisi, huorittelisi ja juoksis vieraissa

tai av-mammahan kestää mitä vaan, kunhan lapset saa pitää isin...

Vierailija
5/14 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


eroon ei liity minkäänlaista dramatiikkaa.

- Eikä muita osapuolia. Erollamme ei ole mitään tekemistä väitetyn juhlimiseni kanssa, Jori jatkaa.

Vierailija
6/14 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiväkivalta kyseessä.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:


Täyttääkö se niiden lapsi oikeasti jo kaksi vuotta? Luulin, että syntyi viime vuonna?

Vierailija
8/14 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jorin juhlimisesta yms. Omilla silmilläni en ole mitään nähnyt, ja kaikki mitä lehdissä sanotaan ei varmasti pidä paikkaansa, mutta ei savua ilman tulta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkee jo naamasta.

Vierailija
10/14 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiilis vain tuli, että Jori ei oo maailman mukavin puoliso.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kunnollisesta perhekeskeisestä miehestä ei revitä samanlaisia otsikkoja.

Vierailija
12/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa oikeesti ihan fiksulta tyypiltä sen roolinsa takana.

Tsemppiä Krisse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tullut viimeinen niitti siinä vaiheessa.

Jossain lehdessä luki että niitä ei ole koskaan nähty yhdessä Helsingin yöelämässä.

Jori viilettää yksinään baarista toiseen.

Kuka sellasta jaksaa...

Vierailija
14/14 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krisse on rauhallinen ja kiltin oloinen nainen ja se blondisekoilu on hänen roolinsa. Työtä se on sekin :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä