*Apua* hajuveden hankintaan (tumpelomies)!
Hei, ajattelin ostaa vaimolle joululahjaksi hajuvettä. Olisiko teillä joitain hyviä ehdotuksia? Vaimo tykkää " miedoista" tuoksuista (kuten minäkin :)).
Laitan tähän listan, mitä löytyy tällä hetkellä kaapista. Samoin laitan listan, että mitä vaimo on ostanut minulle lahjaksi aikojen saatossa. Toivottavasti pystytte niiden perusteella suosittelemaan minulle jotain.
Vaimo:
Gabriela Sabatini
Pavarotti - Donna
Laura by Laura Biagiotti
Chambagne - YvesSaintLaurent
Tocade
Minä:
Hugo Boss
Tsar de Van Cleef&Arpes
Voin sitten joulun jälkeen käydä kommentoimassa, että mikä oli vaimon (ja tietenkin minun :)) mielipide hajuvedestä.
Etukäteen kiittäen M30
Kommentit (6)
Laitoin ilmoituksen myös toisen lehden keskustelupalstalle ja sain seuraavat tuoksut hyvin lyhyessä ajassa. Nyt on pää sekaisin, että mihinkähän tarttuis seuraavaksi.
Ainut joka on saanut kaksi ääntä on Bossin Woman-tuoksu.
KaksPlus
Lancomen Hypnose -
Sarah Jessica Parkerin Lovely-tuoksusta.
Escada-Magnetism(siis vaimolle)
Hugo Boss deep red
Eternity
britney spears - fantasy
puma - jamaica
Versacen " Woman
CK 1
CELINE DION parfyymi!
Salvador Dalin Laguna
Vauva-lehti
Vercage, Bright crystal
Hugo Boss, Woman (2 ääntä)
Ralph Lauren, Romance
Stella McCartney
Gucci - Envy Me
Kenzon Flower tai L´eau
T. ap
kaupassa! Ettei sitten käy niin että ostat jonkun tosi mausteisen tuoksun vaikka vaimo pitäisi raikkaista hedelmäisistä tuoksuista.
Ne osaa suositella tosi hyvin, kun vain ensiksi kuvailet haluamaasi tuoksua. Esim. raikas, nuorekas, kevyt... Siitä vaan tuoksuttelemaan ja valkkaamaan.
Ajattelin kaahata heti aamulla Stockalle tuon listan kanssa - eiköhän se sieltä löydy...
Otan mukaan myös noita suosituksia, ni saa nuuhkia niitä...
t. ap
On mieto ja käy myös sellaiselle jolla on taipumusta päänsärkyyn.