Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pika-selviytys??

Vierailija
02.01.2007 |

Olen tässä illan mittaan ottanut tähteet eilisestä ja nyt pitäisi pää selvittää, sormet jo työnsin kurkkuun ja oksensin ja vettä vedin litran, mitä muuta voi tehdä?? Mun nimittäin aamulla lähetettävä kouluun vanhin enkäö voi ola humalassa/krapulassa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

aspiriini kun menet nukkumaan ja taas litra vettä sen kyytipojaksi. Ja Syö jotain ennen nukkumista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän