Lue keskustelun säännöt.
Miten pika-selviytys??
02.01.2007 |
Olen tässä illan mittaan ottanut tähteet eilisestä ja nyt pitäisi pää selvittää, sormet jo työnsin kurkkuun ja oksensin ja vettä vedin litran, mitä muuta voi tehdä?? Mun nimittäin aamulla lähetettävä kouluun vanhin enkäö voi ola humalassa/krapulassa.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aspiriini kun menet nukkumaan ja taas litra vettä sen kyytipojaksi. Ja Syö jotain ennen nukkumista.