Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~Lokahaaveet -07 vko2~~

08.01.2007 |

Hyvää alkanutta viikkoa! Tein nyt aluksi viikkopinon, sen voi sitten vaihtaa päiväpinoksi, jos tulee liian pitkä.

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtavassa myrskyssä aamusella töihin taaperrettiin tukka putkella. Onneksi myrskyn on luvattu laantuvan iltaan mennessä niin saattaa ehkä viitsiä lähteä lenkillekin.

Eilen laitettiin simppoja kellumaan (mies meinasi kuolla nauruun kun kerroin tämän vertauksen, anteeksi :-)) kuten olemme tehneet tässä muutaman kuukauden ajan yhä enenevässä määrin. Mies on ainakin mielissään ;-)

TupakkaG: poltin ennen esikoista, lopetin heti kun plussasin. Esikoisen syntymän jälkeen aloin jälleen polttaa satunnaisesti ja n. puoli vuotta sitten lopetin kokonaan. Nykyisin polttelen vain kun käyn viihteellä, jota tapahtuu aika harvakseltaan.

Kaikille sairastelijoille pikaista paranemista! Itse olin viime viikon ihan kamalassa räkätaudissa, onneksi on jo talttunut.

Ykä kp 11/26 yk 3

Vierailija
2/72 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

F@iry; Ekaks pahoittelut tädistä, mulle tuli kans sama pettymys kun täti tunki tänne:(

Mulla on kans sama juttu, kirjotukset unohtuu heti ku avaa kirjotusikkunan..Teen joskus silleen, et avaan nää sivut kahteen kertaan, ja sit voi toisesta kattoo kirjotuksia ja toiseen kirjottaa.

TupakkaG;

Poltan, esikon plussan jälkeen lopetin mut sit piti tyhmänä aloittaa uudelleen:( Ois kannattanu lopettaa lopullisesti.

Sit kun/jos se plussa napsahtaa,nii on lopetus eessä.

Eipä meille muuta, tosi talvisia ilmoja on pidelly, vettä vaan sataa:(

kp 10/30-32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrsky on siis hellittänyt ja nyt on upea ilma.

Kp 11/30 (hui! oviksen pitäis olla lähellä) Vielä ei ole edes orastavia oireita, mutta peitot on heilunut varmuuden varalta.

Tupakasta: En polta. Poltin ennen esikoisen syntymää, lopetin plussaan. Imetän vielä, joten se on hyvä syy olla polttamatta. =)

Siitä tulikin mieleen, onko täällä Lokahaaveissa muita, jotka vielä imettävät edellistä lasta?

Mukavia touhupäiviä kaikille! ;-) Ja jaksuja niille, jotka vielä painivat tädin kanssa.

-Savanna- ja tyttö 8/05

Vierailija
4/72 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin kun odotin esikoista n.rv25 paikkeilla ja siitä tulee nyt huhtikuun eka päivä kuluneeksi 9 vuotta savuttomuutta ja kohta takana 2 vuotta viinatonta elämääkin. Kaikille ihmettelijöille en vain pidä humala tilasta :o)

Istun illat mieluummin kotona hyvässä seurassa.

niiloakseli kp5/29-39

ihanaa illalla alkaa bodystepp tunnit taas!!!!!!!!!!

Vierailija
5/72 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuisista tipuin, mutta ajattelin samantien kivuta tänne lokakuisiin =) Polkaisen kuudennen yrityskierron käyntiin ja huristelen eteenpäin!

Tupakkakyselyn huomasin... En ole ikinä elämässäni (26v) polttanut yhtäkään tupakkaa, ja tuskin kannataa enää aloittaakaan =)

Terveisin Nippara kp1/29 yk6

Vierailija
6/72 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hurja keli on ollut täälläkin tänään! Tuuli on vinkunut nurkissa oikein urakalla. Ulkona en ole tänään juuri nenääni näyttänyt, mutta ipanat viihtyivät yllättävän hyvin koulun jälkeen ulkona.

G: tupakoinut olen aivan liian monta vuotta. raskaus/imetys aikana olen ollut kokolailla polttamatta. Hermosauhut silloin tällöin on tullut vetäistyä ja niistä aina kamala orkkis jälkikäteen ollut. Lopettaa aion taas kunhan testi kahta viivaa vilauttaa.

(.) Tänään jo mieli vähän korkeammalla. Lähestyvä ovis lisää peittojen pöllyttely intoa... :) tosin minähän en ihan varma ole siitä O-hetkestä, mutta nippailut ja limat kyllä antavat mukavasti vinkkiä. Jotenkin tuo tyhjän sylin tuntu, minkä km syksyllä jätti, on viime päivinä lisääntynyt valtavasti. Johtunee siitä että kaksi kaveria on alkumetreillä raskaana ja heidän iloaan yritän aidosti jakaa.

-Rimpe- kp10/n.26

Vierailija
7/72 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sit nuorentanut itteni 10 vuodella =D

Eli tuossa tupakkakohdassa piti tietty olla et 36v eikä 26...

Nippara

Vierailija
8/72 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

f@iry: saat avattua uuden ikkunan, kun klikkaat hiiren oikeaa puolta vastaa linkin kohdalla. Sieltä avautuu valikko, jossa lukeepi avaa uudessa ikkunassa.

Yrjölunni: Meilläkin viljellään simppahuumoria, ei tätä muten jaksa (yk 7 tj menossa). Rojut ränniin, satsit sisään jne. Millaisia sanontoja muut harrastavat?

Aika moni on jo pöllytellyt peittoja urakalla. Niin varmaan meilläkin pitäisi, mutta nyt on ollut niin väsynyt (esikoista vieroitamme tutista ja nukuttamiseen menee nykyään tunnista kahteen), ettei kertakaikkisesti ole jaksanut.

Onnea kaikille muille kuitenkin oviksen metsästykseen ja peittojen tuulettamiseen.

ON: Huomenna on ultra, joten josko siellä selviäisi missä vaiheessa mennään. Onko ovis jo ovella... Eipä muuta juuri. Ai niin ja gallupiin: en polta enkä ole koskaan polttanut, paitsi pari kertaa kännissä.

iksu kp 12/28-35

Vierailija
9/72 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjoitellut muutamaan päivään. Olen tässä odotellut ovista jo viime perjantaista (kp 10) jolloin aloitin tikuttelun ensimmäistä kertaa. Aloin jo lannistua, kun mitään ei näy eikä ovisoireita tunnu. Nyt on menossa siis eka kierto pillerien lopettamisen jälkeen. Ennen pillereitä kierto oli 26-28 pv joten odotivan ovista 12-14kp. Ehkä tämä keirto on pidempi. Tänään (kp 15) sain ensimmäistä kertaa näkymään kaksi viivaa tikkuun. Testiviiva näkyy selkeästi (on haamua vahvempi), mutta on haaleampi kuin kontrolliviiva. Ilmeisesti LH-hormonimäärä on nyt nousussa? Pitäisköhän huomenna tehdä varmuuden vuoksi kaksi testiä aamulla ja illalla ettei huippu jää havaitsematta? Jännityksellä huomista testitulosta odottaen...

Vierailija
10/72 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakka galluppiin ensimmäiseksi.Eli tupakoinnin lopetin -99 joulukuussa muuten vain,rupesi maistumaan pahalle ja sen jälkeen en ole tupakoinnut ollenkaan. Välillä toki on pari tiukkaa paikkaa ollut,mutta olen onnistunut pääsemään niistä yli.

Tänään nippaillut ja menkkamaista jomotusta kans,selkään ottaa myös ja vetää lonkkiin asti,valkovuoto lisääntynyt huomattavasti. Minullahan se ovis oli melko aikaisessa vaiheessa jo kp 7-9 välisenä aikana. Nyt ei voi olla ovista kun kohdunsuu tiukasti kiinni. Minulla edelleen tunne et tästä kierrosta plussataan,yleensä tulee oviksen jälkeen et nyt ei kyllä plussaa tullut eikä ole tullut,mut nyt ihan eri fiilikset. Saas nyt sit nähdä.

Paljon peukkuja kaikille ovistelijoille ja toivotaan et tulis monta plussaa.Ja halaukset ja tervetulo toivotukset tädin yllättämille.

Vierailija
11/72 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot näköjään samassa tilanteessa kuin minäkin. Kirjoittelen täällä tänään ekaa kertaa, enkä edes uskaltanut mennä syyskuun pinoon. Tiedän että menkat alkaa just :( Mutta vielä mä elättelen toiveita että oireet oliskin jotain muuta.

Kerro miten sulle kävi!

Vierailija
12/72 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelli; Kun minä lopetin pilsut niin mulla oli eka kierto jotain 40pv, normisti n.30, ja oireitakin oli siinä ekassa kierrossa vaikka muille jakaa. Joten voi hyvinkin olla et sullakin eka kierto on pidempi kuin normaalisti.

Tari; ja muutkin kohdunnipukasta tietävät:

Miten kokeilette sitä? Miltä se tuntuu missäkin vaiheessa kiertoa?

Oon monesta paikasta lukenut että se on välillä kiinni,välillä auki,ylempänä ja alempana..Mut voisko joku vähän valaista asiaa?

Voipi olla tyhmänkuuloinen kysymys..

Anteeks siitä:)

Öitä kaikille!

Vierailija
13/72 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kiinnostuin tosta kohdunnapukka jutusta!!?eli mites se homma pelittää?

lokakuussa taitaa syntyä monta monta vauvaa kun kaikki me plussataan näitten oviksien jälkeen,eikös??:D

mä täällä just kärvistelen järkyttävissä oviskivuissa:( ihan kun menkat alkais..tai ainakin melkeen..kp.13 on tänään että johan se on aikakin sieltä tipahtaa:) peitot heilu onneks eilen,tänään niiiin väsy kun en saanut nukutuksi viime yönä kun muutaman tunnin aamuyöstä:/ grr..tuuli vaan vinku ja rätisytti ikkunaa.

mutta maanantaina alkaa uusi koulu ja uudet kujeet, mikä kyllä piristää mieltä hirrrrmusti:)

ainiin,se tupakkiG.oon semmonen seuratössyttelijä.että jos on viihteellä/äidillä käymässä/polttavalla kaverilla kylässä niin sillon maistuu,mutta en kyllä askia/kahta enempää varmaan kuukaudessa kuluta.oon vähän miettiny et mitenköhän tuon miehen polttaminen vaikuttaa simppoihin..ei varmaan kovin hyvin!?

polttaako teijän miehet paljon?ootteko yrittäny kannustaa lopettamaan ilman tulosta?

meillä ei varmaan simpat sitten ui nikotiinihöyryissään,kun kestää ja kestää tämä yritys ;)

mutta nyt kyllä käyn nukkuun etten huomenna oo ihan torvi päässä..

öitä kaikille:)

kp13 yk.9

Vierailija
14/72 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milenna ja hyntty kyseli tuosta kohdunnipukasta,eli minä kokeilen ihan vain tuolta alakautta sormilla. Oviksen aikaan yleensä tuntuu pehmeältä ja kun kokeilet niin tuntuu selvästi et se on avoin ja voi nousta joskus niin korkealle että sormet ei yllä sit millään. Sitten oviksen jälkeen kovenee ja aukko menee kiinni ja jos menkat alkaa niin minulla kahta päivää ennen taas hivenen pehmenee ja aukeaa jotta vuoto pääsee sieltä pois. Jokaisella voi käyttäytyä omalla tavallaan tuo, mut yleensä se on avoin vain oviksen aikaan ja menkkojen aikaan.Itse tosiaan olen melko varmasti löytänyt tuota nipukkaa tarkastelemalla oviksen ja limoja,kahdesti tullut jo raskaaksi,mut valitettavasti menneet kesken.

Menossa on jo kp 15/25 ja eilen oli illalla taas ihan sika kovia nippailuja tuolla kohdussa,jos erehdyin vauhdin kanssa istumaankin niin näkyi varmaan tähtiä silmissä.

Sit miehen tupakointiin,täällä ainakin ukolla palaa L&M vähän liiankin tiuhaan tahtiin aina välillä.Olen siitä huomautellutkin aina välillä ,mut sen olen oppinut et ei kukko käskien laula.

Nyt jokaiselle paljon peukkuja oviksen pongaamiseen. Täällä alkaa kohta jo piinaviikko huih.

Vierailija
15/72 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti tuntuu ovis olevan lähellä monella lokakuisella! Hienoa, että meitä on näin monta jakamassa tätä jännitystä/piinaa/haavetta!

Tuo tupakka asia taisi saada " jatko-osan" kun joku (anteeksi laho pääni) kyseli miehen tupruttelusta. Täällä lopetettiin siis loppukesästä yhteis tuumin tupakointi kun raskauduin, mutta jo ennen km mies oli langennut takaisin polttamaan ja minäkin repesin kun ultrassa olin käynyt.

Nyt on ollut puhetta että isäntä taas yrittäisi plussan tultua lopettaa minun kanssani.

Laitetaanpas lisää kysymyksiä: teitkö uuden vuoden lupauksia? Jos tämä on jo ollut täällä niin kertokaahan toki.

(.) Alaselkää jomottelee jo lupaavasti ja eilen oli vatsa ihmeen kipeä. Tuo eilinen kipuilu ei kyllä kuulu minulla normaalisti ovikseen, joten se lienee ollut jotain muuta. Ovis kun yleensä minulla tuntuu lähinnä munasarjojen kohdalla jomotuksena ja selän puolella paineena/jomotuksena.

Siivous odottaa ja jospa uloskin lähtisi kun vimeinkin satelee lunta!

-Rimpe- kp11/ n.26

Vierailija
16/72 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tipuin mäkin sitten tuolta sisseistä. Tänään alkoin rusehtava valkovuoto, joka tietää sitä, että huomenna on hanat taas auki.

Saanen siis liittyä joukkoonne.

Eli lyhyt kertomus itsestäni. Eli mä olen 31-vuotias ja mies 30 vuotta. Esikoispoika syntynyt 01/06. Nyt siis toista lasta yritetään.

Gallup: En polta, enkä ole koskaan polttanutkaan. Myöskään mies ei polta.

Uudenvuoden lupauksia en tehnyt kun en niitä kuitenkaan saa pidettyä.

Terveisin: Pikkupapu

Vierailija
17/72 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tari kiltti laittaa sitten plussajunan liikkeelle ja ottaa meidät muut kyytiin jookos? :)

Josko nuo sinun eiliset nippailut/vihlonnat olisi olleet niitä kiinnittymis kipuja? Etkös kertonut että ovis oli jo kp9:n tietämillä?

-Rimpe-

Vierailija
18/72 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa vierähtänyt sisseistä pudottua, kp:t on 15/28-32...oviksesta en oo yhtään varma. Tää on yk 7 ja melkein joka kierrossa sama homma että parikin ovisvaihtoehtoa (toisella tulee limat ja nippailut, ovistesti näyttää -jos testaan- " melkein plussaa" ja toisena kertana n.kp18 ovistesti tasavahvaa viivaa ja lämpö nousee...mutta ei mitään limoja ym.) En ole mitannut lämpöjä tai tikuttanut tässä kierrossa, pari kertaa pupuiltu. Ei siis suurempia toiveita, mutta toivottavasti saan mukananne roikkua ;)

Plussaonnea!

Vierailija
19/72 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin juuri syyskuun sissit taakse, kun menkat alkoi. Ikävä tavata täällä muitakin sissejä :/ Olin jo hetken aikaa " varmasti raskaana" ja odotin jo syysvauvaa, mutta... *surullinen huokaus*.

Mutta häntä pystyyn jne.

Nyt vaan peukut kaikille pystyyn, että saadaan lokakuun vauvat!

Laitan esittelyni tuohon esittelypinoon.

Tirlittan kp 1/28 (yk 2)

Vierailija
20/72 |
11.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielelläni avaisin sen plussa tilin viimeinkin 2v1kk yrittämisen jälkeen.Ja fiilikset ovat hyvät,joo kp 9 ilmeisesti ovis oli kun silloin oli limat ja kivut. Kyllähän vois olla vaik kiinnittyminenkin mahdollista ja niin haluan kovasti luulla. Nyt elellään vaan sit kauheessa jännityksessä loppu aika.Ja sinulle myös paljon peukkuja tähän kiertoon,toivottavasti päästään kaikki tuonne odottajiin pian.