perheen whatsapp-ryhmässä kukaan ei vastaa eikä reagoi viestiini! ylireagoinko?
uskomatonta, että kirjoitan tällaista tälle palstalle. perheellä tarkoitan siis tyyliin vanhempaani sekä sisaruksia puolisoineen. aina ennen on huomioitu toisten viestit, ja jos joku vaikka kertoo lähtevänsä lomalle, niin edes joku perheestä on toivottanut hyvää lomaa tms. nyt kukaan ei ole vastannut eikä reagoinut viestiini. sen sijaan täysin toisesta aiheesta alettu puhua, ja viestini ignoorattu täysin. tuntuu pahalta. mitä tekisitte?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Mitä asiaa viestisi koski?
lomakuulumisia. viestiryhmämme ei ole kovin aktiivinen, ehkä maksimissaan kerran viikossa joku laittaa jonkun viestin.
ap
Niillä on joku burnout tai eivät muuten jaksa kuormitukseltaan reagoida?
Törkeää! Ei tuollaisten kanssa kannata olla missään tekemisissä. Eroa heti ainakin ryhmästä oman hyvinvointisi tähden.
Särähti korvaan nuo puolisot. Oma puolisosi voi olla perheesi hylkiö, puhuvat pahaa selän takana lomastanne?
Vierailija kirjoitti:
Niillä on joku burnout tai eivät muuten jaksa kuormitukseltaan reagoida?
Eivät jaksa sekunnin ajan painaa nappia ja reagoida vaikkapa tykkäämällä viestistä? Sen sijaan alkoivat puhua vaan jostain täysin eri asiasta, siihen riittää voimia?
Vierailija kirjoitti:
Törkeää! Ei tuollaisten kanssa kannata olla missään tekemisissä. Eroa heti ainakin ryhmästä oman hyvinvointisi tähden.
Vitsailetko?
Tiedän tunteen. Tulee kyllä vähätelty olo kun tietää, että sisarukset kyllä viestittelevät puhelimella muutoin.
Vierailija kirjoitti:
Särähti korvaan nuo puolisot. Oma puolisosi voi olla perheesi hylkiö, puhuvat pahaa selän takana lomastanne?
Täh? Minulla ei ole puolisoa.
ap
Niin tavallista. Facebookissa kavereinani on ainoastaan perhe, suku ja ystävät. Noin 20 henkilöä. Kukaan ei reagoi mihinkään postauksiin enää. Samaa sanoo veljeni. Oisko someväsymystä, mikään ei enää kiinnosta, ainoastaan jotkut teemaryhmät siellä.
Vierailija kirjoitti:
Niin tavallista. Facebookissa kavereinani on ainoastaan perhe, suku ja ystävät. Noin 20 henkilöä. Kukaan ei reagoi mihinkään postauksiin enää. Samaa sanoo veljeni. Oisko someväsymystä, mikään ei enää kiinnosta, ainoastaan jotkut teemaryhmät siellä.
Kyse ei ole somefiidistä vaan perheen whatsapp-ryhmästä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsailetko?
No en. Jos ei viesteihin edes peukkua pistä, on kyllä outoa. Luultavasti puhuvat sinusta selkäsi takana pahaa, eikä kukaan siksi reagoi sinun viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Minulla ei ole puolisoa.
ap
Mistäs me sinun random-ihmisen asemaasi tiedetään? Itse sinkkumiehenä tiedän että olen n.s. 2. luokan kansalainen mitä tulee kutsuihin tai yleensä reagointeihin. SIksi olen jo vuosia sitten lakannut odottamasta että viestejäni kuitataan. Viestin lähetän, tieto toimitettu ja jos ei kiinnosta, niin kuule se on sitten kyynel siitä. Tämä jyrkkä asenteeni ei vain saata, vaan todennäköisesti on, se dominoiva syy naisettomuuteeni. Onko sinulla jokin asennevika?
Kyllä sinä nyt vähän ylireagoit, jos tosiaan on kyse tuosta mitä sanot, että yhteen viestiin ei ole reagoitu. Jos aiemmin on reagoitu kivasti sinun viesteihin eikä mikään ole huonosti, niin se nyt vaan jäi syistä tai toisista väliin tällä kertaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinä nyt vähän ylireagoit, jos tosiaan on kyse tuosta mitä sanot, että yhteen viestiin ei ole reagoitu. Jos aiemmin on reagoitu kivasti sinun viesteihin eikä mikään ole huonosti, niin se nyt vaan jäi syistä tai toisista väliin tällä kertaa.
Jäi 4 ihmiseltä väliin? Olen vaan sellainen, etten unohda tällaisia. Esimerkiksi seuraavan kerran kun näemme, ja jos joku sattumalta kysyy aiheesta x jotain (viestini koski asiaa x), niin saatan vastata, että "ai, luulin että aihe ei kiinnosta teitä, kun ette vastanneet ettekä reagoineet viestiini?"
ap
Ehkä se toinen asia oli tärkeämpi ? Ota niin että kukin kertoo asioistaan mitä haluaa ja ne ovat lähinnä informatiivisia. Näin omien sisarusten kohdalla. Tavatessa sitten voidaan paneutua yksityiskohtiin.
Itse en sisaruksilleni kerro ulkomaan matkoista, en halua brassailla kun he eivät syystään voi matkustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäi 4 ihmiseltä väliin? Olen vaan sellainen, etten unohda tällaisia. Esimerkiksi seuraavan kerran kun näemme, ja jos joku sattumalta kysyy aiheesta x jotain (viestini koski asiaa x), niin saatan vastata, että "ai, luulin että aihe ei kiinnosta teitä, kun ette vastanneet ettekä reagoineet viestiini?"
ap
Siinäpä sen kirjoitit. Osa jengistä tulkitsee tuollaisen pitkävihaisen töksäyttelyn ylimielisyydeksi. Mutta helpommalla pääset tuon luonteesi kanssa kun et tosiaan odotakaan kuittauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ehkä olet hieman päälle käyvä henkilö, aattepa ite !
Ei kuulosta vakavalle. Ei minunkaan perheeni aina reagoi kaikkiin viesteihini.
Mitä asiaa viestisi koski?