Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~Lokahaaveet -07 vko2~~

08.01.2007 |

Hyvää alkanutta viikkoa! Tein nyt aluksi viikkopinon, sen voi sitten vaihtaa päiväpinoksi, jos tulee liian pitkä.

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänne myös kera tädin saapuu hän.. Moi kaikki tutut ja tuntemattomat.

Nyt alkanee sitten yk 18. Tähän kiertoon ei taas voi suuria toiveita laittaa, kun mies lähtee laivaan ja ainoastaan kerran päästään siis laittamaan " tilaus" sisään. Jos ovis tulee edellisten kiertojen mukaan ajoitus voikin onnistua ihan hyvin, mutta sitä kun ei voi ennalta tietää.

Mä oon tilannu myös loppukuuhun gyneajan, saapi nähdä josko hän keksis vielä jotain mitä voitas koittaa clomien ja lugejen lisäks.

Kovasti tärppionnea toivon kaikille lokakuun vauvasta haaveileville!

piipaa kp 1/28 yk 18

Vierailija
42/72 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kaikki entiset sissit ja täällä ihan uudetkin tyypit! Tännehän minä sitten tuun mukaan, ei natsaa ei.

Täti siis kurvasi aamulla paikalle, joten uus kierros kehiin!

En oo yhtään lueskellut juttujanne, mut enköhän pääse viikon alusta kärryille? Oisko täällä päiväpinot mitään? Jos jokua jaksais viitis aina aamusta tehä alotuksen, ni ei noi pinot veny niin hiiiiirmu pitkiks =)

tsemppiä pupuiluun kaikille!! (On varmaan ne hetket meneillään jo osalla? )

Shani@ kp 1/27-29 yk3 *huoh*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti alkuun pahoittelut tädistä uusille!

Eilen illalla näin jo limojen tulevan..oudon aikaisin, eihän mulla oo ees kp:t kuin 14 tänään:0 Normaalisti oviksen pitäis olla vasta joskus kp 17-18 tms.

kun mun kierto on niin pitkä..

Mistä lie johtuu, mut käytettiin sit sekin hyväksemme, eli operaatio miehen kellistys onnistui;)

No, nyt aamukahville ja mies pitää päästää koneelle.

Vierailija
44/72 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Piipaa ja Shani@ meillä on tässä kuussa samat kieropäivät kaikilla, piristi kivasti:)

Vierailija
45/72 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia immeisiä tullut mukaan- tervetuloa!!!!

Täällä vietetään piinaviikkoa. Menkat pitäis alkaa pe:na... Alkuviikosta oli ties mitä oireita, mutta olo jo tasaantunut. Nyt on alkanut alamahaa pakottamaan ja repäisykivut ovat välillä aika mahtavia. Lämmöt ovat pysyneet ylhäällä ja rintoja turvottaa... No, katsellaan mitä tuleman pitää- tuossa kun ei ollut lueteltu mitään sellaista, mikä ei menkkoja ennustaisi =).

Plussatuulia kaikille!!!

Vierailija
46/72 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pepsi-80,piipaa00 ja shani@ tervetuloa mukaan ja samalla kaikille isot halaukset tädeistä,toivotaan että tämä olisi se teidän kuukausi.

Sit omaa napaa: Täällä alkoi sitten jo se piinaviikko jo,kp 18/25 menossa ja testailen sit 20 päivä jolloin jo 15 päivää oviksesta ja kp 24/25,eli pitäisi näkyä jo jotain jos näkyäkseen sitten.

Edelleen nippailee kovin kohtua ja nyt eilisestä asti lievää menkkamaista tunnetta aina välillä,alaselkä särkyä ja rinnat tosi kipeet.Ja edelleen se tunne.. Niin ja väsy sekä aina iltaisin alkaa kamala palelu joka kestää aina aamuun saakka,ihme juttu. No nähtäväksi jää tekeekö mielikuvitus temppujaan vai onko itseensä.

Huomisesta alkaen kait vois ruveta niitä päiväpinoja tekeen kun osalla alkaa jo piina hetket ja toisella osalla ovulaatio käsillä.

Hyvää sunnuntain jatkoa kaikille tasapuolisesti.

Tari kp 18/25 yk 21

Vierailija
47/72 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olipas mukavaa käydä kävelylenkillä kun oli lunta maassa ja kirkas ilma! tosin tuuli oli kyllä aikamoinen.

Tari73: Toi palelu kuulostaa tutulta, silloin ku aloin odottaa esikoista, palelin ihan oletetusta kiinnittymisestä noin vk 12 asti aina iltaisin ja öisin! mulla oli lämmöt silloin kohollaan noin puoli astetta tosi pitkään, melkein puoleen väliin raskautta. eli hyvältä vaikuttais sullakin! toivotaan parasta!

Rimpe: huomasin että ollaan molemmat kanta-hämeestä, ja muutenkin monissa jutuissa tuntuu meillä olevan yhtäläisyyksiä. aika jänskää. sulla vaan taisi olla useampia lapsia? meillä vasta yksi.

onkohan kellään muulla tällaisiä tuntemuksia kuin mulla nyt...? haluan toki todella kovasti toisen lapsen, mutta nyt kun menkat lähenee loppuaan ja kohta ovis käsillä, alkoi pelottaa... keksin tosi monta syytä miksi pitäisi vielä odottaa tän toisen lapsen kans... huoh. ja kuitenkaan en halua yhtään enää odottaa! olen sekaisin!

ajattelin hakea paria työpaikkaa ja se pisti liikkeelle sellasen ajatuksen että voinko mä nyt yrittäkään raskautua jos saisin sen työn? se olis vakituinen ja siinä 4kk koeaika. olis noloa sanoa koeajalla tai just sen jälkeen että olenkin muuten raskaana. vaikka enhän mä voi laittaa muuta elämääni hyllylle vain siks et yritän saada työpaikkaa. ristiriitaisia tunteita.

sit alkoi pelottaa jo kaikki muukin kun ton yhen asian keksin. ihmettelin miten mahdutaan tähän kolmioon, varaa muuttaa ei ole vähään aikaan. tiedän kyllä että oikeesti mahdutaan mut...

kai joku muukin pohtii näitä? vai olenko ainoa sekopää?

onnea nyt kaikille keillä ovis käsillä ja piinaviikko meneillään! ja tietty ihan kaikille muillekin!

sannuska (sekaisin...) kp 5/26-28 yk1

Vierailija
48/72 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti peukuista ja nyt tosiaan jo pikkuisen jännittää kun muillakin olut palelua oireena. Totta tosiaan älä ihmeessä lakkaa yrittämästä vielä,vaik kävisitki siel työpaikka haastattelussa. Eivät ne saa sua potkia sen 4kk koeajan jälkeen pois sillä varjolla et raskaana olisit. Minulla kanssa välillä sekavat ajatukset,välillä tuntuu että ei jaksa enää ja mulle riittää nämä kaksi naperoa hyvin ja olen katsellutkin koulupaikkoja ,mut sit tulee taas, et kyllä se kolmas tehdään vaik mikä olis fiilis.JOten nyt olen ottanut sen kannan, et jos sitä ei nyt sit yritä niin kaduttaa sit myöhemmin.

Höh ,mitähän olin ajatellut kun olen laittanut yk 21 edelliseen viestiin, kun todellisuudessa yk 25 on juuri käynnissä... Näkyy pää pehmenevän tään vauvakuumeen kourissa.

Vierailija
49/72 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivaa kun on maa lumessa..toisaalta ei kiva kun on kylmä:/ totuin jo siihen jatkuvaan syysilmastoon..

mut onhan talvi kuitenki talvi perinteisen lumen kera:)

Sannuskalle,että samoja fiiliksiä on täälläki!ystävä saa hetkenä minä hyvänsä vauvan,ja hänen odotuksen myötä, ja oman epäonnistuneen vauvan yrityksen myötä, on tullu ristiriitasia tunteita tosi paljon viimeaikoina!

Galluppiin liittyen,opiskelen lähihoitajaksi poikkeuksellisesti vielä vuoden,vaikka olisin jo tulevana keväänä voinut valmistua..ja opiskelupaikkakin vaihtu junamatkan päähän..on jotenkin alkanut kutkuttaa ajatus muutosta pääkaupunkiin päin, ja jotenki samalla vauvahaaveet haalistuneet.mutta toisaalta,niin ristiriitasesti, toivoisin olevani raskaana niin kovasti!!!!oon yrittänyt olla ajattelematta liikaa asioita tai ainakaan suunnittelemasta niitä liian pitkälle.kun eihän sitä tiedä kauan tätä yritystä vielä jatkuu..

mutta toiveikkaana odotan kyllä tulevaa,jos vaikka olisi tärpännyt.nyt on kyllä vasen alamaha tosi kipee..ovis/limat oli kyllä jo alkuviikosta.empä sitten tiedä miks juilii..

huomenna eka koulupäivä uudessa paikassa,iik!tuntuu kyllä ihan hienolta alottaa motivoiva opiskelu tähän väliin:)

tätä palstaa on niin kiva kyllä lueskella kun kaikki on niin samassa veneessä..toivotaan nyt että voitais odotuspuolella jatkaa kokemuksien kertomista :)

talvista alkuviikkoa kaikille!..päiväpino olis aika kova sana..

yk.9 kp.17

Vierailija
50/72 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon oli taas uusia tädin yllättämiä, voi pahus ettei pysy poissa tuo paholainen millään. tervetuloa nyt kuitenkin kaikille.

Piipaa: En olisi kyllä enää halunnut sinun juttuja täällä lueskella. Kävin aina välillä kurkkimassa sisseissä uutisia ja jonkin roskishaamunkin olit bongannut. Niin kovasti pidin peukkuja sulle, mutta höh, ei auttanu mun peukutukset. Olen Tosi pahoillani puolestasi.

Eppuliina: tsemppiä piinaviikkoon, se kulukoon nopeasti. Aika lupaavalta kuulostaa lämmöt ja rintojen turvotukset bd

Tari:Piinaviikko sielläkin! bd oikein kovasti, teillekin sen vaavin soisi jo. Lupaavat on oireet ainakin :)

Sannuska: Mietit työnhakemista ja raskautumista. Neuvoni sinulle, haet kympillä töitä ja yrität kympillä raskautua. Jos käy niin onnellisesti että heti raskaudut, elämässäsi onkin uusi tärjeysjärjestys (oma napa), viiv siitä mitä töissä ajatellaan. Lasten saanti on osa elämää ja jos ei työnantaja sitä ymmärrä, niin sitten ei sellaiseen paikkaan kannata töihin jäädäkään.

Jos taasen päätätte nyt lykätä vauvan yritystä ja vakiutat ensi työelämääsi, voikin käydä niin, että sitten saatte yrittää vauvaa iät ja ajat. Tiedän, että vaikeaa on sovittaa yhteen työnaloittamista ja vauvan yrittämistä, mutta näin olen itselleni asian järkeillyt.

Itse meinaan vuosi sitten pohdin näitä asioita ja päätimme jättää ehkäisyn pois. Niin ja siis vielä täällä notkun...

ON: Kävin viikolla UÄ:ssä terveyskeskuslääkärillä. *HUokaus* aivan turhaa hommaa. Niin lohdullisia sanoja kuin lateli tämä lääkäri. Ehkä teillä nyt on ollut vain huonoa tuuria... Yrittäkää nyt raskautua ja jos tärppää, niin sitten heti ultraan ennen kuin menee kesken. Niin sitten nähdään onko siellä mitään!!!! Naamani näytti varmaankin niin järkyttyneeltä, että lisäsi hätäisesti, " toivotaan tietysti, että ei mene kesken" . Passitti uuteen verikokeeseen, jossa testataan keliakian vasta-aineita. Olen aivan ymmälläni, miten keliakia liittyy keskenmenoihin ja voiko keliakia olla oireeton? Onko kenelläkään tietoa asiasta?

Muuten odottelen ovista tulevaksi ja pupuilemme jtp varuiksi...

Tsemppiä kaikille piinailijoille ja oviksen bongailijoille :)

iksu kp16/28-35, yk 7 tai jotain

Vierailija
51/72 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon oli tullut uusia haaveilemaan lokavauvasta, tervetuloa, pahoittelut tädin yllättäneille.

Joku jo aikaisemmin ehdotti, että aloitettais päiväpinot, niin ei tulisi niin montaa sivua tekstiä, samaa mieltä minäkin. Onko tässä pinossa ketään joka on sovittu aloittamaan uudet pinot, vai saako kuka vaan aloittaa? Minä ainakin tämän pinon aloitin, tajusin vasta jälkeenpäin, että toivottavasti ei haitannut ketään. Eipä kai...

Tosi kiva kun on satanut vkonlopun aikana paljon lunta, ainut vaan, että ajokeli on aivan hirveä, kun on niin liukasta.

Tarilla73 alkaa ainakin olla jo jännät paikat, oireetkin kuulostaa lupaavilta. Mä uskon, että sä Tari plussaat tässä kuussa. Mulla ja muillakin varmasti peukut pystyssä!! Sinulla se olisi jo aika vihdoin saada plussa ja lokakuussa vauva syliin. Toivotaan parasta.

(.) Huomenna koittaa taas arki ja koulu. Hyvä toisaalta, jos ei niin tämä kuumeilu veisi kaikkea aikaa ja pystyy ja täytyykin keskittyä taas muihin asioihin. Tenttejäkin ois heti kaks kappaletta ens viikolla. Vuotoa on edelleen, mutta alkaa olla jo vähenemään päin, onneksi, pääsee taas kohta jännäämään. Pelottaa vain, että jos kierto venyy taas pitkäksi, että ovuloinko ollenkaan. No sille ei kai voi sitten mitään. Ovulaatio ajankohtaankin vielä niin pitkä aika.

Nyt täytyy alkaa tytön kanssa iltahommiin ja asettautua sohvalle katsomaan Idolsia, että mua säälittää jotkut osallistujat, vaikka hyvähän se on, että annetaan kaikille mahdollisuus.

Hauskaa illanjatkoa kaikille. Plussaonnea!!

F@iry kp 7/32-49

Vierailija
52/72 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tervehdys tutut Sissukat ja uudetkin kaverit!

Täällä meikäläinenkin sitten oleillee..täti kurvasi reissun vikana päivänä paikalle sitten oikein kunnolla...hmphm...no nyt on jo mieli korkeammalla kuin viime viikolla..mutta kyllä taas melkoisessa pohjamudissa ryvettiin.

Mietin tossa vähän niitä ovistestejä, mikäs hintaisia ne meinaa olla?

Lunta tulee aivan tolkuttomasti, elikkäs talvifiilis alkaa vihdoin valtaamaan tämänkin kaupungin :)

Tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon ja pistäkäähän simot liikkeelle ;)

katarina kp 5/28-30

Vierailija
53/72 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa olla menkat alkamassa, voiskohan olla että mulla ois ollu kemiallinen raskaus, koska kuitenkin kahdella testillä haaleat haamut. Nyt harmittaa todella paljon ja tekis mieli luovuttaa, mutta sillä ei ainakaan vauvaa aikaiseksi saa, että kai se on parempi jatkaa :/ Toivottavasti kierto ei venyisi enää yhtään pidempään ja seuraava olisikin jo normaali.

Tästä kierrosta en meinaa testailla ovista, enkä mittailla lämpöjä (mitä en kyllä ole ennenkään tehnyt), yritetään JTP-tekniikalla, sillä tulee jos on tullakseen. Nyt vajoan taas jonnekkin pohjalle ja tulen myöhemmin taas mukaan.

Tsemppiä kaikille ja PLUSSAT JOKAISELLE ~~~~

F@iry kp 1/32-49 ???

Vierailija
54/72 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi F@iry, toivottavasti homma selkiää pian!

Jostain kumman syystä täti tuli takaisin viikonloppuna pariksi päiväksi. Ikinä ei ole tämmöistä sattunut vaikka tiputtelua mulla on aina ollut ennen kuukautisia. Vaihdevuodetko :-)??? Mulle on vissiin iskenyt ikäkriisi....

Eikös se yleensä mene niin, että jos on keskenmeno, sen jälkeen tulee yleensä yksi kierto ja sen jälkeen vasta on mahdollisuus raskautua uudelleen? Vai olenko ihan hakoteillä? Jos näin on, mulla on aika suuret odotukset tämän kuun lopussa :-)

Mukavaa maanantaipäivän jatkoa!

Ykä kp 9/26 yk 3

Vierailija
55/72 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen palannut ajassa taakseppäin n. 8 vuotta jolloin elätin raskaustestifirmoja =D. Tuolloin oli kova yritys tehdä esikoista ja muistan kuinka sitä oli bongailevinaan jos jonkin näköisiä oireita aina ennen kuukautisia. no..

Lauantaina nousi lämpö 37.5 ja väsytti(tosin aamulämmöt ovat yhä 36.6) Sunnuntaina aloin voida huonosti. Laitoin hajuvettä synttäreille ja ajattelin että oksennan kun haju otti niin kovasti nenään. Niin ja rinnatkin ovat turvonneet ja maha viiltelee... Näihin oireisiin voi olla miljoona selitystä mutta kun ne on niin kiva uskoo raskausoireiksi.. =D. Mä en voi kiertopäiviä pahemmin laskea sillä edellisitsä menkoista on jo 11 viikkoa =D. Meillä ei siis tärppipäiviä ole ihan niin usein kun normaalikierrossa on.

No toivottavasti mopo ei katoa käsistä näittein oireitten kanssa. Ois ikävä taas pettyä liiaksi.

Mitäs muille??

Vierailija
56/72 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen käsittänyt niin, että keskenmenon jälkeen sanotaan, että olisi hyvä pitää yksi kierto taukoa, koska laskettuaika olisi näin helpompi laskea, mutta ei kai muuten sitä tarvitse odottaa yhtä kiertoa. Yritystä voi jatkaa heti kun siltä tuntuu. Olen myös kuullut, että keskenmenon jälkeen heti siitä ekasta kierrosta tulisi " helpommin" raskaaksi, koska hormoonit sekaisin, tiedä sitten miten se on.

Mitähän vuotoa sulta tulee kesken kierron, täällähän on sekavuutta kiertojen kanssa itsekullakin :)

Toivotaan nyt, että kaikki saadaan vuonna 2007 vauvat syliin, siis tänä vuonna :)

Nyt en tiedä onko ne menkat alkamassa vai ei. Aamulla tuli vähän ruskeaa vuotoa, nyt ei ole tullut mitään pariin tuntiin. Kyllä niitten tän päivän aikana luulisi sitten alkavan jos alkaa. Outoa! Oon niin sekasin nyt noista haamuista ja kaikesta, että kyllä sitä taas putoaa korkealta kun menkat alkaa kunnolla. Siihen asti kai sitä toivoa on...?

F@iry

Vierailija
57/72 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä! Mä luulen että sulla on kyllä positiivisempaa odotettavaa kuin menkat ;D. Peukkuja!bdbdbd

Jännään sun puolesta!

Vierailija
58/72 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

F@irylle pahoittelut menkoista ja isot halit. Itse olen nyt kahdessa kierrossa testannut sen haamun ennen menkkoja ja kyllä onkin sit ollut iso rysähdys alas ja korkeelta.

Minulle spontaanin keskenmenon jälkeen heltis heti lupa yrittää uudelleen,kun sitten tuulimunan jälkeen sanottiin että jälkitarkastuksen jälkeen voi aloittaa yrittämisen,tosin sit aloitin heti kun en malttanut odottaa...

Yöllä sit laitettiin simot uiskentelemaan ja katsotaan tuleeko tästä kierrosta mitään, Toivotaan et tulee. Tänään siis vauvan laskurin mukaan olis ovis ja toisen laskurin mukaan huomenna.Kumpaa tässä nyt uskois. No mutta eikös noiden simojen pitäis sinne keskiviikolle hypien keikkuen säilyä tai siis torstaille.

Vierailija
59/72 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittelin joskus viikko tai jotain sitten lokapinoon, ja nyt ajattelin jatkaa..

Ovis oli ilmeisesti eilen, laskujan ja kipujen mukaan ainakin. Kivut tosin huomattavasti vähäisemmät kuin mitä tässä vuoden sisään ollut. En tiedä onko nyt huono vai hyvä merkki :/

Mulla muuttui synnytyksen jälkeen oviskivut ihan erilaisiksi, en ensin meinannut edes tajuta mitä ovat :D

YrjöLunni; kyllä km jälkeen voi tulla samantien raskaaksi kun vaan ovulaatio tulee. Mä tulin aikanani. Km 08/04, ja lokakuussa olin taas raskaana.

Jaahas, lapsukainen tuolta huutaa leikkimään, täytyypä mennä.

Vierailija
60/72 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pikapikaa pinoudun, ollaan mun vanhempien luona, niin pitää vähä salassa kävästä..

Tosiaan tänään illasta vissiin kotiin palataan, niin yritän sitä listaa päivittää..Anteeksi vaan,ku se on kestänyt:(

ON; ei mitään uutta, nyt en tiiä meinaako menkat loppua kuitenkaan, kun tässä jo yks päivä näytti siltä, mut nyt kuitenkin pyyhkiessä tulee jotain epämääräistä vuotoa:( Aattelin jos sen testin kuitenkin tekisi, mulla on epäilys että viime kierrossa oli kiinnittymisyritys, kun ne menkat oli niin oudot, mut tuntuu kuitenkin vähän tyhmältä alkaa testaamaankaan, kun sitä vuotoa on ollut..mitenkähän tekisi?

Milenna kp 8/30-32