Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~~Lokahaaveet -07 vko2~~

08.01.2007 |

Hyvää alkanutta viikkoa! Tein nyt aluksi viikkopinon, sen voi sitten vaihtaa päiväpinoksi, jos tulee liian pitkä.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja eiköhän sada vettä :o( odotan jo kesää vaikkei talvestakaan juuri ole tietoa ollut.

).( täällä täti jyllää täysillä ja loppu viikosta pitäisi lähteä jotakuta muuta kiusaamaan ovistikut odottaa jo ja minä sekä mies innolla uutta yritystä.

Yllättävää etten ole yhtään kipeä mistään,outoa tavallisesti olen kamalan kipeä koko viikon kun täti on kylässä mutta ehkä se on johtunut lääkksetä jota olen vuotoihin syönyt mutta jospa näm nyt luomuna alkaisi pelittää :o)

Niiloakseli kp 3/ 29-39

Vierailija
62/72 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku muukin odotteli kesän tuloa, niin minäkin!Tykkään kyllä talvesta, mutta ei vesisateen kera...Ovis on pongattuna tälle päivää, ja iltasella pitäisi pitää simojen kilpajuoksut; )) Ja huomenna varmistella maaliinpääsyä.Onnea kaikille pupuilijoille, pongaajille, piinailijoille....eiköhän tammikuussa ole toivoa.

-Happy kp14/25-28 yk4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että en nyt enää hetkeen kirjoittele, kun sisseistä tiputtiin oikein ryminällä. Tässä on sen verran kiireinen kevätkin, että taitaa yritykset väkisinkin jäädä. Katsotaan nyt mitä tuleman pitää.

Täti on vielä kylässä. Ensin oli vuotoa 36 tuntia, sitten ei mitään 24 tuntiin, kunnes taas jatkui. Viime yökin meni pelkällä pikkuhousunsuojalla. Ärsyttävää, kun on tuossa vuodossa aina tuollaisia taukoja. Sais vuotaa ihan kunnolla pari päivää ja loppuis sitten eikä aina jatkuisi pikkutaukojen jälkeen. Pari kertaa on ollut edellämainitut unelmamenkat, kun on vuotanut 36 tuntia ja sitten loppunut kokonaan.

Kp:tä en ole nyt edes laskenut varmaan jotain 4-6/~25.

Kiva seurata ainakin muiden yritystä, vaikka se itsellä taitaa nyt hetkeksi jäädä.

Unikonkukka

Vierailija
64/72 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikillle tasapuolisesti!

Pyhien jälkeinen arki iski viime viikolla päin naamaa oikein urakalla. Tämä ikuinen kiire ja jatkuva harmaus vetää voimat kyllä yllättävän vähiin. Mitään ei oikein jaksa tehdä ja mihinkään ei tekisi mieli mennä. Nyt on vielä ruvennut selkä ja kädet vaivaamaan kiireisen syksyn tuloksena, niin mieli tahtoo väkisin mennä maihin. Tulisi jo kevät! Tai edes sitä lunta niin olisi edes vähän valoisampaa.

(.) Täti on häädetty taas lopullisesti ja nyt oviksen bongaus voi alkaa. Limoja havaitsin tänään ensimmäisen kerran, mutta tästä menee vielä useampi päivä ennen kuin ovis on käsillä. Tai niin ainakin luulen. Koskaan en ole tikuttanut enkä meinaa vielä tässäkään kierrossa aloittaa.

Toivon että kierto olisi viimein km:n jälkeen palautunut normaaliksi ja nyt säästyisin niiltä ikäviltä välivuodoilta.

kaamosväsymyksestä kärsivä -Rimpe- kp 8/n.26

Vierailija
65/72 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän kaikilla peitot heiluu,ovis on jo ovella siis:D

taidan pikkuhiljaa lukeutua samaan porukkaan,sen verran on massu vihlonut tänään ja limatki lisääntyny.ja eiku siis hommiin!;)

mulla oli kans viime kierron tätipäivät melkeen täysin oireettomat,kun joku ihmetteli samaa..ollaankohan nyt jotenki tosi hedelmällisempiä?;)sopii toivoa...

on tää sää kyllä ihan käsittämätön,oikeesti!tammikuu eikä lunta missään..masentavaa kyllä..:/

mä lähren nyt hakeen ukkelia töistä,palataan astialle..

yk.9 kp.11/27-29

Vierailija
66/72 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kp 15 eikä testit näytä plussaa ovikselle. Laskureiden/karttojen mukaan ois ehkä vasta loppuviikosta...

Voi vitja. Tulis nyt se ovis vaikkei tästä kierrosta tärppäiskään, alkais ees kierto palautumaan normaalimmaksi lokakuisen keskenmenon jäljiltä!

7. yrityskierto menossa ja turhauttaa niin vietävästi. Toiset ympärillä pamahtelee paksuksi tuosta vaan. Höh.

Vierailija
67/72 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka se ovis tuntuukin niin kaukauselta asialta nyt kun kp:t on vasta 4.

äkkiähän se aika kuitenki sitte menee eikö?

Täällä täti on koetellut kunnolla eikä välillä pääse vessasta pois kun vuodan kuin seula :o(

Miten sitä aina tädin saapumisen jälkeen toivo nousee kuitenki parin päivän päästä ja alkaa uskoa että tämä on just se kierto jossa plussaa.

Se olis niin hienoa vaikkei tässä jäniksen selässä suinkaan olla :o) Tulee sitten kuin sen aika on,teemme sen eteen kuitenkin kaikkemme :o)

näyttää olevan alkukuuhun painottunutta nämä lokahaaveet. Plussia kaikille!!

Niiloakseli kp 4/29-39

Vierailija
68/72 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ollaan ja olen nyt päätynyt siihen et se ovis tosiaan oli jo kp 9 seutuvilla kun silloin oli ne kivutkin ja limat. Nyt sit vain odotellaan ja toivotaan et asia näin olisi ollut.Eilen sit imuroidessa vihlaisi ihan kunnolla pari kertaa tuolta oikealta puolelta kohtua ja tänäänkin nippailuja tuntunut tasaisesti koko päivän,mitähän toikin nyt sit on...

Lämmöt ovat koholla myös. Niin ja olen varma et ovis on mennyt kun kohdunnippukka on sulkeutunut. Joten eikun odotellaan taas...

Vierailija
69/72 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän monella alkaa olla ovis tuloillaan ja joillain jo tullutkin, kohta kaikki jännittää miten käy. Toivottavasti monelle se plussa tulee tässä kuussa tuplana. :)

Aivan järkyttävä ilma ulkona. Todella talvinen ilma, mä uskon kyllä että kyllä ne kunnon pakkaset sieltä vielä tulee.

(.) Hirveä flunssa pamahti eilen, tänään kävin lääkärissä ja yllätys yllätys angiinahan se taas. Onneksi nyt sain lääkkeet ajoissa, ettei pääse kovin kipeäksi.

Vatsakin on aivan tajuttoman arka, tuntuu kuin joku olisi hakannut sitä oikeen kunnolla, vuotokin on ollut aamusta saakka todella runsasta. Aamulla meinasin pyörtyä, en tiedä johtuiko veren tulosta vai tästä flunssasta. Kierto vasta aluillaan ja jo stressaan, että miten pitkäksi tämä kierto venyy kun viimeisin oli kuitenkin 49 päivää. Ja jotenkin ne haamut testeissä pyörii jatkuvasti mielessä, olinko oikeasti raskaana ja sitten meni kesken vai mitä se oikein oli. Tänään kun tuli se dokumentti klo 20, niin tuli jotenkin todella surullinen olo ja itkin miehen kainalossa. Sekavaa tekstiä.

Nyt menen nukkumaan. Hyvää yötä kaikille!

F@iry kp2/32-49

Vierailija
70/72 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen jo hieman kurkkaamaan että ketäs tämän kuun alta löytyykään. Tulen siirtymään tänne sitten viikonloppuna tuolta syyskuun puolelta koska täti tulee silloin olen varma. Mutta menen vielä hetkeksi sinne elättämään olemattomia toiveita ja säälimään itseäni. Olisi niin kiva olla jo samassa kun te eli puolessa välissä kiertoa ovista odottamassa kun 2vko tuntuu ikuisuudelta mutta pitää odottaa ensin sitä tätiä. Onnea kaikille

Pepsi-80 Kp 26/28 dpo 12 yk 10

Vierailija
71/72 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

F@iry: tosi ikävää et sulle kävi noin =(. Mut tsemppiä taas tähän kiertoon jos se plussa pärähtäisi sieltä vähän vahvempana loppukuusta!

Itselläni oli oviksen jälkeisenä päivänä maha kipeä ja etoi hirveästi. Oli jo että JES, mutta tuo mokoma osottautui ihan vaan mahataudiksi =(. Onneksi ei mennyt oksentamisen puolelle ja eilen jo pöpö poistui. Nyt olo on aika seesteinen, enkä oo bongannu mitään oireita. Nukkunut tosin olen, jopa iltapäivällä (olen syönyt unilääkkeitä vuoden ja lopetin ne jouluna, joten tää spontaani nukkuminen on mulle ihan outoa=)). No katsotaan mitä tuleman pitää... Ehkä tää oireettomuuskin on hyvästä, ei tule jatkuvasti kytättyä joka nipistelyä =)

Nalle Puhia lainaten: Pysykää sisällä, koksa on tuulispäivä!

Vierailija
72/72 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kerta kun alan kirjoittamaan tekstiä, unohdan kaiken mitä muut oli kirjoittanut. Tietääkö joku, miten sai vastatessa ne aikasemmat tekstit näkyviin? Tai et pysty selaamaan niitä samalla, kun kirjoittaa viestiä? Hyvin sekavasti taas selitetty... :)

Ulkona aivan hirveä tuuli, ajattelin, että oltais lähdetty tytön kanssa ulos, mutta siellähän lähtee lentoon, toivottavasti kohta tyyntyis. Tämä viikko lomaa, niin ei viittis sitä ihan neljän seinän sisällä kuluttaa.

Eppuliina: Onneksi mahatauti meni jo pois, se on mun mielestä kaikkein hirvein tauti mitä voi olla, onneksi yleensä lyhytkestoinen. Koskas meinasit testailla?

Ajattelin pistää pienen gallupin: Kuinka moni täällä polttaa tupakkaa?

Itse poltan vielä, ja tiedän, että se vaikuttaa hedelmällisyyteen, lopetan, sitten kun plussa pärähtää tikkuun. Vaikeata se tulee olemaan, mutta kyllä se kasvava vauva mahassa riittää ja on paras mahdollinen syy lopettamiseen.

(.)Tänä aamuna ei vatsa ole ollut yhtään niin kipeä kuin eilen, mutta vuoto silti todella runsasta, mutta sitä se on ollut joka kerta pillereiden lopettamisen jälkeen. Toivottavasti ei kestäisi kauaa. Flunssakaan ei ole mikään pahin mahdollinen, vaikka olo onkin kipeä. Eli tää aamu on alkanut aika hyvin :)

Hauskaa päivänjatkoa kaikille!!

F@iry kp3/32-49