Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~3-kuumeilija~ vko2

08.01.2007 |

Ajattelinpas kerrankin olla eka ja alotella uutta pinoa, kun sitä ei vielä tälle aamulle näytästänyt olevan:)

+plussatuuli+

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän toi otsikko kerro kaiken.

Puhdas nega.

En ole kaikkea toivoa vielä heittänyt roskiin, mut tosi

pettynyt olo on.

Nezzie:Älä menetä sinäkään vielä toivoasi.

-oikku- yk1 kp30/30-

Vierailija
62/71 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikku: Harmitus negastasi, mutta kuten kaikki sitä sanovat toivoa niin kauan kunnes täti saapuu. Ja toivottavasti jättää saapumatta!!

ON: Ei mitään ihmeellistä, tätin odottelua vain. Mutta toivottavasti ei löytäiskään perille, vaikka monta kyselyä tätiltä on tullu missä päin olen:D

Flunssan kourissa ollaan, ikävä tunne kun kipeenä on. Tuntuu että ei aika kulu millään, kun sisällä sairaana sairaiden lasten kanssa on. Väsymys on niin kovaa että ei jaksa ryhtyä edes mitään tekemään..

Varmaan pisimmät piina päivät tähän mennessä:/

Toivotaan auringon paistetta risukasoihinkin!!

mami kp 26/26-28

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu olevan vähän huonoja fiiliksiä monella, niin päätinpä kirjoitella jotakin positiivista. Eli kun en kerran ollut raskaana niin ajattelin siirtää ajatuksia hetkeksi myös toiseen projektiin eli nyt lähtee liikakilot. Tämän päätöksen ja aloituksen jälkeen on ollut tosi mukava olo.

Mp73: Sulla kun on samaa projektia niin laitapa siltäkin taholta ainavälillä kuulumisia. Itselläni tilanne se, että pudotin varsinaiset raskausaikoina tulleet kilot (10 kg) kuopuksen imetyksen loputtua viime kesään mennessä. Nyt joulun aikaan tuli muutama kilo takaisin ja ne nyt on vähintään saatava pois ja mielellään sais mennä vielä vaikka 10 kg, kolme kiloo kyllä riittäs niin saisin sanoa itseäni normaalipainoseks. Jos tulen raskaaksi niin sitten tuo tavoite siirtyy. Toivotaan että laihdutus saa meidät raskaaksi ennen kuin huomaammekaan. Toivottavasti simpat ovat osuneet maalinsa ja olet pian raskaana!

Oikku69: Toivottavasti olit vain aikaisessa!

Tarald, Mami0203 ja Tsirppana: Älkäähän masentuko, kyllä kolmas vielä suodaan niin teille kuin meillekin. Meidän 3-kuumeilijoiden etuhan on se, että kun on jo kaksi saanut niin ei mitään voi kovasti " pielessä" olla, joten malttia vaan ja niin hän se on, ettei kahta ilman kolmatta! ++++++tuulia teille.

Happy: Neljäskierto toden sanoo, tämän on mun edelliset raskautumiset näyttäneet. Jospa sulla nyt tärppäis! Olisipa hauskaa jos odottaisit siskon kanssa suht samoihin aikoihin. Mun siskolla on puoli vuotias ja musta on tosi kivaa, kun poitsu pääseen varmasti vielä mukaan samoihin leikkeihin mun lasten kanssa ja kyllä sinnekin toista suunnitellaan, josko mekin saatais samanvuotiset.

Luhtavilla yk2 kp 4/30 (onneks täti on jo lähdössä)

Vierailija
64/71 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikku69 ja Nezzie: harmi teillä negat, voi kun olisi vielä ollut vain aikaista testailla.

Tarald kyseli jo aiemmin onko vauva koko ajan mielessä ja kyllä se nyt taas alkaa olla. Koko ajan toivoo olevansa raskaana ja samalla miettii kuitenkin jo seuraavan kierron tärkeitä päiviä eli elämä jatkuu vaikka ei toiveet toteutuisikaan. Minäkin ehdin odottaa yrityksen alkamista niin kauan, että tuntuu siltä kuin oikeata yritystä olisi jo paljon enemmän takana=/.

Me varattiin torstaiksi miniristeily Turusta, niin saa ainakin hetkeksi muuta miettimistä. Tuntuu, että lapsillakin on niin tylsää kun ulkona on kokoajan pimeetä ja märkää. Onpahan kaikille vaihtelua.

Plussatuulia kaikille!

Äiti1972 yk2 kp22/~28

Vierailija
65/71 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivotaan todella, että tämä kierto tuottaisi toivotun tuloksen...Ja saisimme yhdessä sisareni kanssa elellä odotus aikoja: ) Tuohon painon pudotus operaatioon aloin minäkin jo heti 1.1.-07, viime keväänä pudotin vauvakilot -10 ja pikkuhiljaa viime kesän Bulgarian matkan jälkeen ne ovat hiipineet takaisin+ kiitos ihanan suklaan. Nyt siis operaatio pudotus tuottanut tulosta -1,5kg: )

Äiti1972; meilläkin on risteily tiedossa loppukuusta, mutta vain kahden mieheni kanssa: ) Silloin kyllä pitäisi olla jo selvillä ollaanko raskaana vai eletäänkö jo alkukiertoa.Onnea muuten piinailuun: )

-Happy

Vierailija
66/71 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa vaan, itsellä alkaa olla hedelmällisin vaihe lopuillaan eli odottelu alkaa pian. Jos ei kuun loppuun mennessä tätiä kuulu niin sitten testaan. Ollaan nyt viimeisen 8 päivän aikana pupuiltu 7 kertaa! Huomenna vielä ehtii ja sitten toi mies suuntaa neljäksi päiväksi reissuun. Rupee jo vähän työltä tuntumaan, mutta koska ei tikutella niin pitää tarkasti hyödyntää koko hedelmällisin aika! Koko aika tulee itsekin seurailtua ruumistaan ja mahdollisia muutoksia. Nyt se pahin tarkkailun aika vasta alkaakin...

yk2, kp 18

Vierailija
67/71 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas ahkerasti kirjoiteltu parissa päivässä, kun pino on niin pitkä! Hyvä niin, on paljon lukemista =)

Pahoittelut Oikku96:lle =( Toivottavasti testailit liian aikaisin... Toivoa on vielä!

Mami0203: Jaksuja lentsun kanssa! Koittakaas nyt lepäillä vaan, niin tervehdytte!

Laittakaas te muutkin painonpudottajat väliaikatietoja, kiva kuulla miten muilla on mennyt. Tsemppiä meille kaikille kilojemme pois-saamiseksi!

Hyvää matkaa Äiti1972, nauttikaa koko perhe täysin siemauksin! Kiva olis matkustella kun on näin synkkää ilmaa. Taitaa monella toi apeus johtua osittain pimeydestä ja lumettomuudesta! Hymyä joka päivään kuitenkin!!

Adel11: Kova tahti teillä ollut!! =) Ahkeruus palkitaan!!! Nyt vaan odottelemaan testailuja.

On: eipäs mitään ihmeellistä eilisen jälkeen. Alaselkä on reistaillut jonkin aikaa, taitaa johtua liikunnan puutteesta ja ylipainosta. No nyt olen aloittanut lähes päivittäisen liikkumisen. Josko se auttais tohon selkäänkin. Piinaviikko alkaa vasta ensi viikolla, joten ainainen odotus jatkuu =)

Aurinkoista päivän jatkoa kaikille!!!!

mp73 yk3, kp 19/n.30~

Vierailija
68/71 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli vauvan liikkeistä ja nukkumisesta. Uni kyllä maittais, mutta nukkuminen ei ole enää kovin helppoa. Asentoa saa hakea ja yölliset pissallakäyntireissut herättävät. Näinhän se aina. Vaavi liikkuu jo kovasti ja potkut tuntee hyvin. Ihanaa :)

Hip hei! Kävin siellä rakenneultrassa aamulla.

Mulla siis piti olla rakenneultra+kontrolli noiden suppareiden takia, mut ei ollut kuin kätilö paikalla eikä tiennyt mitään mun supisteluista yms. Siis eikö koneelta näe kaikki noita papereita?!

Eli katsoi vauvan rakenteet ja ultrasi kohdunkanavan tilanteen.

Vauvalla oli kaikki hyvin! Laskettua aikaa ei muuttanut, koska vain jos heittoa 5pv tai enemmän muuttavat ajan.

Ja sitten sukupuolesta: eipä ollut varmaa. Näytti että olis ollut selkeät 2 viivaa kuten tytöillä, mutta sivukuvassa näkyi " tappi" , josta kätilö ei ollenkaan osannut sanoa oisko kuitenkin poika, kun varpaat oli mutkalla ja napanuora meni jonnekin. Eli jännityksessä vielä ellei jossain ultrassa selviä. Plääh. Tyttöä kyllä veikkaan edelleen.

AIHA ja virallisesti nyt sitten rv 20+1

Vierailija
69/71 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä tässä pikku risteilylle tekiskin mieli lähteä. Paha vaan kun asutaan niin kaukana että matkat kestää niin kauan. Lapset sairastaa ja työt painaa... eikä niitä perhanan kuukautisiakaan näy eikä kuulu. Odotan vaan että alkaisivat, että pääsis uuteen kiertoon yrittämään. Jotenkin se eilinen nega vei kaiken toivon, en usko että plussaksi muuttuu.

oikku69: Milloin meinaat testata uudestaan? Millä testillä muuten testasit? Mulla oli se rfsu:n testi, en tiedä miten herkkä se on. Mulla mahassa tuntuu siltä, että menkat alkaa hetkenä minä hyvänsä, mut vuotoa ei vaan näy.

Mukavaa myrskyisää päivää, nautitaan kuumaa kaakaota sohvalla ja otetaan rennosti!

T. vapaapäivää viettävä Nezzie, kp30

Vierailija
70/71 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIHA: hienoa että on kaikki kunnossa. Jääpähän jännitystä kun ei heti selvinnyt kumpi tulee:)

Nezzie: Toivotaan edelleen sinulle plussaa, kun täti ei kerran ole saapunut:) Vielä siihen on hyvinkin mahdollisuus, älä menetä toivoasi.

ON: Ei oikeestaan mitään erikoista, räkästä oloa edelleen, ja väsymystä.

Täti ei ainakaan eilen saapunut vaikka aikalailla pelkäsinkin. Olen tässä miettiny myös että mahtaako mun kierto olla taas sekasin, kun sillon aiemmin se ovistesti näytti sitä " plussaa" ja kun tein parin päivän kuluttua uuden testin, ihan vaan kokeilu mielessä, se näytti ihan puhdasta negaa(siis ovistesti). Joten en tiedä mistä moinen voisi johtua:o Jos tosiaan tuossa oli juuri ovis mennyt, niin luulempa että ei keretty mukaan tälle kierrolle..

Huono juttu mulla on se että täti saapuu aina vasta myöhään illalla, joutuu päivän aina mietiskelemään ja " odottamaan" iltaa:/

++++Toivotaan edelleenkin paljon, paljon plussia tälle tammikuulle++++

Vierailija
71/71 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on niin sen kun osais järkevästi kertoa, kun en oikein itsekkään ymmärrä oloani.

Väsymys painaa, eilen aamulla oksetti aamukahvin jälkeen.

Ja illalla ku riisuin rinnat oli todella piukeet ja kipeät. En muista onko ennen menkkoja ollut noin kipeät?

Nyt sama, laittelin pyykkiä ja alkoi oksettaan.

Mitään en saa oiken aikaseksi, mun piti kans niin kovasti laihdutella noita ylimääräisiä kiloja. Pari päivää meni ja pah, siihen se jäi.

Onkos kukaan muu huomannut et kun on raskaana et hajuaisti paranee? En tiedä mut mulla on edellisistä hajuaisti parantunut.

Joopa joo taidan olla outolintu.

Täällä muuten paistelee aurinko kauniisti, josko se vähän piristäis.

Aamulla ja eilen illalla oli tosi mukava ilma, oli siin mukava koiran kanssa lenkkeillä.

En ole muuten itsestäni ja perheestäni kertoillut muuta kun et mulla on pojat 5 ja 10 vuotiaat.

Olen itse 37 ja mies 38.

Miehelläni ei ole omia lapsia.

Perheeseeni kuuluu myös kisulit 2 ja 17v ja hännänhuippuna 7kk rottispoika. Ja tähän sekameteliin sitä kolmatta yritellään.

Nezzie: Testailin B-sure testillä. Ja jos ei tätsky tule käymäseen, teen testin lauantai-aamuna vaikka mies toppuuttelee etten taas pettyis.

-oikku69- yk1 kp31/30-