Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~3-kuumeilija~ vko2

08.01.2007 |

Ajattelinpas kerrankin olla eka ja alotella uutta pinoa, kun sitä ei vielä tälle aamulle näytästänyt olevan:)

+plussatuuli+

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullla kummatkin pojat ovat ilmoitelleet tulosta heti eli

ekalla on tarttunut kiinni.

Nyt myös menos yk1 ja kp29/30-

Testi on kaapis mut en ole uskaltanut vielä tehdä.

Eilen saunas huomasin et rinnat oli arat,

mut en uskalla vielä nuolasta ennenkuin tipahtaa.

Tuntuu et seuraa tuntemuksiaan koko ajan ku haukka ja

ajettelin et kehittelen itselleni jotain valeraskautta :D

Vierailija
42/71 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatka tikuttelua vain, sullahan on aika säännöllinen kierto.Eli luultavimmin ovis on tulossa loppuviikosta jos kerran kp10 on nyt menossa.Mulla tikut ovat aina näyttäneet oviksen ja säännöllisesti ollut kp13 tai kp 14...mutta mutta, raskauttahan ei siltikään ole saavutettu tikuilla.Mene ja tiedä, edelliset lapsoset saivat alkunsa ilman tikkuja ja limoja; ), kuka tuosta kropastaan koskaan tietää...

-happy

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt sitä vaan miettii, että miks ei enää ole samanlaista " tuuria" ..

Vierailija
44/71 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt onkin jännät ajat menossa.

Mami0203: Tosiaan niin kauan on toivoa, kun täti pysyy pois...

AIHA: olet menossa rakenneultraan ja kuulet varmistuksen onko tulossa kolmas tyttö. Onko samanlainen raskaus kuin edelliset vai mistä päättelet, että kolmaskin olisi tyttö? Ja tosiaan raskautesi on jo pitkällä, että äkkiä se aika menee. Muistan kun " juuri" plussasit ja nyt viikkoja on jo noin paljon.

Nezzie: Sulla on jännät paikat, piinailuintoa!!! Koska meinaat testata?

Luhtavilla: Plussatuulia tähän kiertoon!!!

Tsirppana: Toivottavasti pongaat oviksen. Pupuiluintoa!!!

Happy: Pupuiluintoa!!!!

ON: Nyt vihdoin tarkistin ne viikot ja olin laskenut viikon liikaa, eli nyt vasta ollaan kuudennella viikolla. Mulla olikin koko ajan jotenkin tunne, ettei viikkoja ole niin paljon. Nyt siis rv 5+2. Onko muita jotka ei uskalla uskoa kaiken olevan hyvin ennen kuin on käynyt varhaisessa ultrassa tai kuullut sydänäänet neuvolassa? Mä kuulun niihin, jotka " pelkää" ettei kaikki ole hyvin ennen kuin saa varmistuksen asiaan ja tarpeeksi viikkoja!!

Varovaisen onnellinen Bastilli rv 5+2

Vierailija
45/71 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa alkuviikkoa kaikille tilanteesta riippumatta.

Mami0203: toivoa on aina kunnes täti tulee. Toivottavasti oli vain aikaista testata. (Mielenkiinnolla odotan muutenkin, on sama testi kaapissa odottamassa.)

Musta tuntuu, että toinen odotus sujui ihan siinä sivussa esikoisen kasvua seuratessa. Esikoinen täytti juuri vuoden ja lopetti imetyksen kun tulin heti ensimmäisestä kierrosta raskaaksi. Ensi hämmästyksestä toivuttua asiat tuntuivat sujuvan ihan itsestään.

Onko teillä ollut eroa poika- ja tyttöraskauksissa? Mulla molemmat poikia ja pahoinvointia on ollut vain nimeksi, iho ja hiukset olleet normaalia kuivemmat, vatsa melko pieni ja suoraan edessä. Tytöt kuulemma vie äidin kauneuden. Onkohan perää?

Täällä piinailut alkamassa. Erityisajatus muille samassa tilanteessa oleville.

Äiti1972 yk2 kp21/~28

Vierailija
46/71 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttö/poika raskauksista.

Mulla oli melko samanlaisia kummatkin raskaudet.

Maha oli vaan erillainen. Poikaa odottaessa ei tullut kuin pieni pömppä, mut poikahan syntyi jo rv34.

Ja tyttöä odottaessa tuli ihan mahdoton maha. Rv35 oli jo semmonen massu että oli vaikea hengittää. Kasvoi varmaan nopeesti kun juurihan esikoinen oli kohdun venyttänyt valmiiksi.

Tyttöä odottaessa lähti hiuksia tukottain päästä.

Kummassakaan ei ollut aamupahoinvointia. Tosin joitakin hajuja piti välttää kun tuli etova olo.

Enpä ainakaan kolmannessa osaa arvata kumpi olisi tulossa kun oli niin samanlaisia kummatkin raskaudet.

Sunnuntainahan meidän tyttö täytää 2vuotta. =)

Ja neljän viikon päästä poika 3vuotta. =)

Tsirppana

Vierailija
47/71 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänhän käy oikeen kunnon kuhina :)

Mami0203: Onhan vielä toivoa eli älä vielä anna periks. Jos ei täti tuu ni testaa parin päivän kuluttuu uudestaan.

Aiha on tosiaan jo puolessa välissä raskautta, vau! Taisit muuten just plussata ku tulin tänne pinoon kirjottelee. Monennestako teillä tärppäskään?

ON: Eilen iski flunssanen olo ja tänään on ollu jotenki veto poissa. Lisäks alko särkee selkää ja tuli sellanen tädin tulo-jomotus...toivottavasti se täti ei saavu ollenkaan. Alan olla jo vähän epätoivonen ku tuntuu et mä vaan hengaan tääl kuukaudesta toiseen ja porukka ympärillä vaihtuu. Vähän niin ku mami0203 kirjotti et välil tekis mieli jo luovuttaa muttei voi ku vauvakuume on niin kova ;) Kai se onni taas itelleki joskus suodaan....kamala ku alan käydä malttamattomaks :(

Kaikille mukavaa viikonalkua!

Toivottaa Tarald yk5 kp21/28 ja toivoo samalla et täti tajuu vihdoinki pysyy poissa ja pitkään...

Vierailija
48/71 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin jos alkaa tuntumaan epätoivoiselta.

Itsellä on vasta kolmas yk menossa ja nyt jo tuntuu välillä että ei tästä tuu mitään ja tuskin me koskaan saadaan kolmatta lasta.

Aluksi sitä oli niin intoa täynnä ja luottavainen. Mutta nyt pikku hiljaa into ja luottamus vaihtuu pakkomielteeseen ja epätoivon tunteisiin.

Ja parempi olisi kun vaan ei ajattelisi asiaa ollenkaan vaan antaisi mennä asioiden niin kun menee. Mutta eihän se onnistu mitenkään.

Itse en kyllä välitä raskaudesta ollenkaan mutta vauvan haluan.

Tuntuu ikävältä kun ajattelee että raskauden yrityksessä menee pitkä aika ja sitten on vielä se julmettuman pitkä raskaus aika tuskineen päivineen ennen kun vauvan saa.

Tsemiä ja voimia Tarald. Toivotaan että plussa pakauhtaa pian sulle ja ettei täti hirviö tule kylään pitkään aikaan. =)

Tsirppana

Vierailija
49/71 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikku69:Milloinkas meinaat testailla? Mä en huomaa rinnoissa mitään muutoksia. Ekassa raskaudessa(poika)rinnat kipeytyi heti alussa, mutta toisessa(tyttö)vasta joskus 15rv:n kieppeillä.

Oli pakko käydä ostamassa testi kauppareissulla. Tuolla se nyt polttelee kaapissa. Meinasin malttaa odottaa loppuviikkoon, mutta en tiedä onko pakko käyttää testeistä toinen jo huomisaamuna. Mitään kuukautisoireita ei tunnu..

Onko kokemuksia rfsu-testeistä? Hinta ei ainakaan päätä huimannut, kun kahden testin paketti maksoi 3,90.

Vierailija
50/71 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joo tärppäs kolmannesta kierrosta. Yks kemiallinen raskaus oli siinä välissä, koska sain plussan, mut menkat alkoi muistaakseni 3pv myöhässä.

Eli kolmatta tyttöä ennustelen. Kyl näissä kaikissa raskauksissa on ollut niin yhteneväisyyksiä kuin erojakin, mutta miehen puolelta kun näitä tyttöjä on sukuun siunaantunut, ei vielä poikia. Suurimmat erot edellisiin raskauksiin on se, että jalkojani paleltaa, ruokahalu on ihan onneton, seksihaluja ei yhtään, pahoinvointi oli lähinnä kuvotusta. Mut jos se vaikka keskiviikkona sitten selviäis. Niin se aika tosiaan äkkiä menee! Just plussa, nyt puoliväli :)

Toivotaan, että moni teistä pääsis piakkoin nauttimaan tästä masun kasvatuksesta!

AIHA

Vierailija
51/71 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo pakkomielle on kyllä tullut tutuksi minullekin erittäin hyvin.

En koskaan tiennyt vauvakuumeen tuntuvan tältä, joinakin aikoina tämä on jopa epämukavaa!!

Tänä päivänä on ollu niin menkkamaiset kivut, ja erittäin kovat sellaset:/ Kyllä taas kysyy kanttia että saa tsempattua ittesä uuteen kiertoon..

Ja minusta on tuntunu ihan samalle että porukka mun ympärillä vaihtuu mutta minä olla möllöttelen vaan paikoillani.

No täytyy meidän vaan toivoa että se täti pysyy raskauden takia poissa, seuravavat 10kk:)

-mami-

Vierailija
52/71 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nezzie: Mä juuri sanoin miehelleni, et en kestä tätä jännitystä ja teen aamulla testin.

Teen sen sit uudestaan jos näyttää miinusta eikä menkat ala.

Pidetään peukkuja.

Mami0203: Älä masennu vielä, mulla toista poikaa odottessa tein kaverini kehoituksesta testin kun välillä meinasin ihan nukkua pystyyn, miinustahan se näytti.

Pari päivää myöhemmin jouduin verikokeisiin nivusiin tulleen patin takia ja tulokset oli et mitään vikaa ei löytynyt mut raskaana olin.

Oli pitkä aika ku ei oikein voinut kenellekkään vielä kertoa ku menkkojen ei olis vielä pitänyt alkaa moneen päivään.

-oikku-

Vierailija
53/71 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään avattu pinkka ja näin pitkällä jo! Oiskohan joo ne päiväpinot parempi juttu, niin ei venyis niin huisin pitkiksi noi pinot?? =) Tai mä kun pääsen yleensä vasta illalla koneelle.

NEZZIE: Kyselit miten on noi edelliset raskaudet alkaneet... meillä tärppäsi esikoinen heti silloin kun jätin pillerit pois. Pikkukakkonen sitten tokasta yrittämästä. meillä siis kävi todella hyvä tuuri kun ei ole tarvinnut sen enempää yritellä. Paitsi nyt sitten tämä kolmonen... Yritystä on ilman ehkäisyä takana jo oikeesti se 8kk... Ei vaan olla aina oikeesti pupuilta ja niin kuin yrittämällä yrittäneet osua siihen ovulaation aikoihin peittojen alle. siis muuten kuin nyt näissä kahdessa kierroksessa. =) Edellisessä tosin ovis saattoi olla myöhemmin kuin olen luullut, koska en silloin vielä tikutellut. nyt sitten olen tikutellut sekä Aconeilla, että Owunoweilla ja ollaan sitten pupuiltu ennen ja jälkeen viivojen... Eli nähtäväksi tosiaan jää.

Mulla on ollut outoja nippailuita vatsassa ja jotenkin tyhmä olo. sellanen ähky. (?) Outoa... Ja siis pää on kipeä, mut ei oikeen muuta. Noi voi tosiaan kaikki viitata kammoksitun tädin tuloon, mutta voipi hyvinkin olla raskausoireita. Ja silloin kp 19 oli aivan hirveä vatsakipu kestoltaan n. ½vrk... Mutta kuten sanottu... ei voi tietää...

Mulla ei oo mitään testejä ees varastossa, päätin etten stressaa itteäni turhaan testaamalla llian ajoissa. Koitan sitten jos täti viipyy... Eli ensiviikolla ma tai ti...

Mutta muistakaa tytöt kuitenkin, että niin kauan on toivoa, kun tätiä ei näy! *PYSYKÖÖN POISSA*

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tässä perinteinen plussarivi kaikille, ja plussaa myös kaikkien mielialoille, ei lannistuta!!

Shani@ kp23/27-29 ja dpo 8-9 eiku 9-10...en muista kääk! =)

ja yk2

Vierailija
54/71 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas meitä paljon! Millään ei muista kaikkien nikkejä, vaikka haluaisi! Vaihtuvuuskin on täällä aikamoinen, mikä on tietysti hyvä asia :)

oikku69: onnea testaukseen, lupaavalta kuulostaa! Ei kahta ilman kolmatta, eikö?? Tule sit kertomaan, miten kävi!

Bastilli: Paljon onnea plussasta!!!

Tarald, Mami0203 ja muutkin yritykseen turhautumisesta kirjoittaneet... Itsellä on samansuuntainen olo. Mä olen niin pitkään harkinnut ja odottanut tätä raskauden yritystä, että NYT enää en jaksaisi odottaa YHTÄÄN. Hassua, koska ei meillä esikoinenkaan mitenkään nopeasti itsestään ilmoittanut, luulis että tässä iän karttuessa olisi jo jotain oppinut?

Tyttö/poikaoireista. Minulla on siis kaksi poikaa. Molemmissa raskauksissa oli pahoinvointia ja oksentelua ja vatsa ihan kauhean iso (mahtaisko ehkä olla kiinni odottajan ruumiinrakenteesta ;). Ei siis todellakaan mitään tyypillistä kiinteää pientä poika-masua. Onnellinen olin mutta kauneus tais kyllä mennä, vaikkei tyttöjä tullutkaan ;) Jos nyt tyttöä alkais odottaa, niin en tiiä uskaltaisko enää peiliin katsoa :DD

).( Kp 26 menossa ja valehtelematta elämäni pisimmältä tuntuva yrityskierto lähenee vihdoin viimein ihme kyllä loppuaan. Masussa on ollut erikoista juilimista mutta sitä nyt en lukisi yhtään miksikään. Joten mikäs tässä odotellessa (!!!). Kaipa se tääkin kierto joskus päättyy...

Vierailija
55/71 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä ollut aktiivista porukkaa, tosi mukavaa!

Mami0203: Voi raato, harmittaa sun puolesta :( Mutta yhdyn edellisiin puhujiin ja tsemppaan! Kyllä se vielä aurinko meihin risukasoihinkin paistaa :)

Nezzie: Hirrrrrveästi peukutuksia huomisaamulle! Muista tulla sitten heti kertomaan meille uteliaille testin tuloksesta. Kyselit meidän muiden yrityskierroista ennen raskauksia. Mulla kaksi lasta, jotka molemmat saaneet alkunsa toisesta raskautumisyrityskierrosta. Lisäksi yksi keskenmeno, joka sai myös alkunsa toisesta kierrosta. Ja nyt meillä on taas menossa toinen yrityskierto, joten arvaappa mitkä toiveet raskautumisesta!!! Ihan pelottaa etukäteen se pettymys, jos nyt ei tärppääkään. Tosin viime kierrossa eli ensimmäisessä yrityskierrossa mulla oli keskenmeno/kemiallinen raskaus. Toisaalta olemme siinä onnellisessa asemassa, että raskautumisessa ei ole juurikaan ongelmia ollut.

Oikku69: Sulle myös kolmekymmentä kottikärryllistä peukutuksia huomisaamulle :)

äiti1972 ja muut piinailijat saavat täältä pitkiä hermoja piinaviikolle...

ON: Jostain syystä on ollut helkkarin p...ka fiilis eilisestä asti, ei tietoa miksi... Vaikka meillä on vasta toinen yrityskierto menossa, on jotenkin semmoinen fiilis, että reisille menee. Ja kaiken kukkuraksi kun sitä pitää ihmisen näköjään käyttäytyäkin niin tollosti; meillähän on menetelmänä tämä jtp-meininki pupuiluissa ja sitten eilen illalla olisi ollut niinkuin se " jokatoinen" niin mies halusikin nukkua. Ja mun piti tietysti vetäistä siitä herne nenään *niisk*. Olin sitten aamulla tosi pahalla päällä, siis itselleni lapsellisesta käytöksestä ja mies luuli, että olen sille vihainen, kun ei alkanut pupuileen. Ja täys rähinähän siitä oli heti päällä... Voi kurjuuden kurjuus!

Anteeksi tämä vuodatus, mutta on vaan tunne, että täältä löytyy ymmärrystä olotilalleni, vai?!

Tirrukka kp 15/~30 yk 2

Vierailija
56/71 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nää aamut on niin pimeitä ja tuntuu ettei päivä ala ollenkaan? Mulla on vähän veto poissa flunssan takii ja väsyttää jatkuvasti. Jos sitä lunta tulis ni ehkä täs piristyis.

Kiva ku muillaki on samanlaisia ajatuksia raskautumisen suhteen eli ku on monta pettymystä ni alkaa jo toivo mennä! Eipä tarvi yksin näitäkään asioita mietiskellä ku voi " ääneen sanoo" tällä palstalla. Onneks nää huonot fiilikset ei kestä montaa päivää ja tulee taas toiveikkaampi olo et jospa meilläki se pikkunen alkas pian masussa kasvamaan :)

Hyvät huomenet kaikille ja voimahaleja jokaiselle meistä!

Tarald yk5 kp22/28

Vierailija
57/71 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hätäisenä ihmisenä menin sitten ja testasin aamulla ja puhdas negahan se oli. Mahassa tuntuu vähän inhottavaa jomotusta, enteilee kuukautisia. Olishan se ollutkin uskomatonta, jos ekasta yrityskierrosta olis tärpännyt. No jaa, mitään ei ole vielä menetetty, ennenkuin menkat alkaa. Muistan ekassa raskaudessakin olleen ihan koviakin menkkakipuja ihan alussa. Mut olishan sen testin pitäny näyttää... Kieltämättä on vähän pettynyt olo:(

oikku69: Mitäs sun aamuun kuuluu? Toivottavasti ++++oikein vahvasti!!

Olikos täällä muita tänäaamuna/lähipäivinä testaavia? Onko oirieta ilmassa? Itselleni ehdin jo kuvitella eilen pahoinvointia, mut se taisikin olla psyykkistä.

Taustoistani vielä sen verran, että multa on leikattu endometrioosin takia toinen munasarja pois, joten mahikset raskautua on jonkin verran pienemmät kuin normaalisti. Joka kierrolla ei munasolu irtoa ja ne kierrot tuppaa venymään sitten vähän pidemmiksi. Vois kokeilla noita ovistestejä tietysti, mut meneekö se sitten ihan kello kädessä hommailuksi. Haluaisin antaa homman mennä omalla painolla, mut kun tämä kuumeilu menee ihan mahdottomaksi kun tämän aloittaa=)

Kiva kun voi tämän jännityksen jakaa täällä, kun ei kavereillekaan viitsi tässä vaiheessa mitään kertoilla.

Nezzie kp29/28-32 yk1

Vierailija
58/71 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu aika ajoin olevan aika masentavat fiilikset päällä koko porukalla, mutta onneksi vain ajoitellen.Kummasti sieltä " suosta" noustaan ja pusketaan läpi seuraavan kierron: ))

Nezzie; voi harmin paikka negastasi, mutta niinkuin itsekin tsemppasit itseäsi; niin kauan on toivoa...... Kyllä se plussa sieltä vielä voi tulla+++++++++++++

Jokos oikku69 on testannut? tulehan kertomaan hyviä uutisia: )

Ainakin taraldille ja äiti1972 paljon onnea tulevaan viikkoon....koittakaahan napata ne plussat sieltä!

On: ovis oli eilen ja viiva himmeni tänään, kaikki voitava on taas tehty...*huokaus* varmistella tietysti tänään vielä voi. Eilen oma sisareni ilmoitti plussanneensa ja ensimmäisestä kierrosta, olen kyllä tosi onnellinen heidän puolestaan....mutta silti. Itsellä tämä kolmas raskautuminen tuntuu aivan mahdottomuudelta, juuri katselin kalenteria kuopuksen ajoilta ja tärppi oli käynyt samantien kun viimeisen pillerin olin popsinut napaani ja nyt mennään jo neljättä yk:ta.

-Happy kp15/25-28 yk4

Vierailija
59/71 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvatkaas, kirjotin melkein puol tuntia ja sit tekstit häipy!!! Alotan uusiksi eli

En ole ehtinyt koneen ääreen pitkään aikaan kun aloitin työt uudessa työpaikassa vuoden alussa ja olen ollut iltaisin ihan poikki! Pari kertaa olen käynyt vilkaisemassa kanssasisarien kirjoituksia pikaisesti. Uusiakin oli kirjautunut mukavasti, tervetuloa!!! Ja plussaa tuli myös, Onnea!!!!

Mami0203: Niin kauan on toivoa kun täti ei kurvaa paikalle! Testasitkohan liian aikaisin?? Jos ja kun täti ei tule, testaa uudelleen!

Aiha: Sinulla ne viikot vaan lisääntyy! Aika menee hurjaa vauhtia vaikka piinaillessa ei siltä tunnu. Tsemiä odotusaikaan sinulle!!! Joko vauva kovasti potkii? Saatkos nukuttua hyvin?

Shani@: Piinailuja! Minulla oli raskausoireena pääkipu, toivottavasti se on sinullakin sitä! No, piinailuja ja plussasäteitä!!!!

Nezzie: Sinullahan on jänskät päivät meneillään! Kerrohan testaus-tulokset sitten meillekin! ++++++++ toivotuksia!

Luhtavilla: Jokos täti jo pakkailee kamojaan? Ovis-odotteluja sinulle! Noi on turhauttavia päiviä odotella!

Tsirppana: Ovisbongailua ja innostusta ja potkua peittojen pöllyytykseen!! Synttärionnea muksuille!

Happy: Aikas samoilla päivillä mennään! Pupuilu-intoa meille!!! Mulla on vaan ehkä pitempi kierto tai ainakin viimeksi oli yli 50. No, jos nyt siirryttäis odotus-puolelle samaan aikaan, jookos?!

Oikku69: Jokos testailit? Hyvältä kuulostaa noi sun oireet. Plussa-säteitä sinulle ja roppakaupalla!

Bastilli: Tutulta kuulostaa toi " pelko" . Minä pelkään jo nyt vaikkei raskaudesta ole tietoakaan. Sitä vaan jotenkin aina ajattelee, että voisiko jotain olla, Minulla taitaa jo toi ikä vaikuttaa pelkoon kun kaksi lasta ovat jo niin isoja (murkkuikäisiä).

Äiti1972: Jaksuja piinailuun!!! Milloin testaat? ++++++++++++ Sinulle! Ilmoittelehan sitten kun olet testaillut!

Tarald: Nyt saa täti luvan pysyä pois luotasi, sinullakin on jo noita yk:ja monta! Minusta tuntuu välillä samalta vaikkei ole kun kolmas kierto meneillään. Tää on vaan niin ihmeellistä tää kuumeilu, ajatukset laukkaa sataa ja hermot meinaa mennä kun ei heti tärppää. No, tsemiä sinulle ja paljon +++++++++ Siirryhän tässä kuussa kotiloihin!

Eppu2: Toivon sinulle tooosi pitkää kiertoa, vauvan kera!!!! Eikös ole ihmeellistä kun kierrot tuntuu tosi pitkältä ajalta! Vauvakuumeella taitaa olla osuutta asiaan, minulla ainakin! =) Vauvasädetystä sinulle!!!

Tirrukka: Hih, minulle kävi samalla tavalla viime kierrossa eli otin herneen nenään! Tosissani olin silloin, mutta nyt hymyilyttää koko asia. Vauvakuume on kova " tauti" sitä elää jotenkin niin täysillä sen kanssa. No, nyt sitten oikein oikein kunnolla peittoja heiluttelemaan tänään!!

On: Alavatsa kipuja ollut jo pari päivää, oliskohan ovis-kipuja. Limaa tullut vähän. No pupuiltu ollan 2-4pv:n välein, täytyy tänä iltana viritellä miestä taas....=) Eipä oikeen muuta kerrottavaa ole. Päivä kerrallaan mennään eteenpäin. Ai niin, aloitin painonpudotuksen vuodenvaihteessa, kun tuota ylipainoa on liikaa, nyt on pari kiloa jo tippunut, täytyy vaan olla kovana. Laihduttaminenkin kuulemma auttaa raskautumiseen.

Piinailuja, ovisbongailuja ja paljon plussatuulia kaikille!!!!!

mp73 yk3, kp 18/n.30~

Vierailija
60/71 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit ehtinyt kirjoitella jo tuloksen, kun itse vielä kirjoittelin. No voi höhlä! Mutta ainahan on toivoa niin kauan kun täti pysyy poissa ja jos se pirulainen nyt kuitenkin ilmaantuu, niin ei muuta kun kovemmalla ponnistuksella seuraavaan kiertoon!

mp73 yk3, kp18/n.30~