~3-kuumeilija~ vko2
Ajattelinpas kerrankin olla eka ja alotella uutta pinoa, kun sitä ei vielä tälle aamulle näytästänyt olevan:)
+plussatuuli+
Kommentit (71)
Ja heipat muille: ))
Tsirppana; jospa se ovis oli kuitenkin viime viikonloppuna, niinkuin se tikku silloin näytti (haaleasti)...Kuka tietää, pupuilittekos te silloin??Tai jospa se sitten on ovuloimaton kierto....hope so not!!Mutta älä toivoa vielä menetä..
).( Itsekin valmistaudun viikonlopun viettoon ja palaudun taas maanantaina asiaan...on aika huonoa mieheni aikana tuo netittely; ))Hän kun ei oikein ymmärrä tällaista hömppää: )) Ja minulle suoranaista terapiaa ja tukea koko touhu.Olossa ei mitään ihmeitä, vasenta puolta " joku" nipistelee sisältäpäin...olisiko joku oviksen jälkeinen nippailu ja selkää särkee.No hauskaa viikonloppua kaikille ja ilmoittakaa runsaasti plussia!!!
-Happy kp18/25-28 yk4
Ajattelin että kun pino tuota vauhtia kasvoi viikon että tarttee viikonlopuksi uuden pinon, mutta eipä tuota kai tartte..
( . ) Tänään shoppailureissulla alkoi kovat mahakivut, hetken aikaa repi/viilsi/pisti/supisti alamahaa, hetkeen en pystynyt kävelemään ja piti pysähtyä. Meni sitten kuitenkin muutaman minuutin kuluttua ohi. Tuntui ihan, että menkat alkaa sillon heti, mutta ei ainakaan vielä ole alkanut:o En tiiä mitä ihmettä tässä minun kehossa nyt oikein tapahtuu, mutta ei auta kun sitä tätiä vaan ootella:(
mami kp 29/26-28 yk4
Joo mäki oon huomannut et loppuviikosta täällä hiljenee, mutta niin se on että vkl on aikaa olla perheenkesken! =)
Mami0203: Hitsit miten jännät paikat sul, millon meinasit testata? *usuttaa* Paljon + säteitä!
ON: Ei mitään muutosta, tässäpä tätiä oottelen, kun jotenkin ei tunnu raskautuneelta niin ei tunnu. En osaa edes ajatella vaihtoehtoa oireeton raskaus kahden hyvinkin oireellisen raskauden jälkeen.
Mutta seurataan tilannetta!
Shani@ kp 28/27-29 yk 2
Mami: Tuliko menkat vai voisitko kuitenkin olla pieniin päin?
Peukut pystyssä ettei täti tulisikaan. =)
Shani@: Toivotaan että olisi toisenlainen raskaus kyseessä ja ettei täti löydäkkään perille. =)
Peukut pystyssä myös sulle. =)
Itse odottelen yhä ovista. Turhauttavaa.
Eilen tuli kyllä limaa ja hieman sen ansiosta löytyi toivon kipinä, että ehkä tässä lähipäivinä tulisi kaksi viivaa tikkuun.
Noh katsellaan.
Tsirppana yk3 / kp 15 / 29-31
Äkkiä kerron ( . ) eli ei oo menkat vielä alkanu:o Täytyy miettiä millon testais, kun tuntuu että rahat menee ihan hukkaan, koska en tunne olevani raskautunut..
Nyt on kiire ulos, pidemmät luritukset sitten illalla:)
mami 30/26-28 yk 4
Täällähän käy kova jännitys ja eiköhän tässä lähipäivinä testaajia oo aika monta ;) Toivotaan nyt paljon plussia!
Tsirppanalle tsemiä oviksen löytymiseen!Jospa se on tulollaan nyt ku kp on 15 eli intoa vaan peittojen pöllyttelyyn ;)
ON: Edelleen samat oireet on eli selkää särkee, väsyttää, holahtava olo ja rinnat vähän arat. En uskalla elätellä liikoja toiveita ku tasaseen tahtiin on pilvilinnoista tiputtu. Eilen yhen Breezerin jälkeen tuli tosi huono olo ja bussissaki on tullu tyhjällä mahalla ihan mälsä olo. Mies heti sano et älä nyt odota liikoja, eli ah miten kannustavaa :( Enpä ees tiiä millon uskaltais testata jos on mitään testattavaa. Millon Äiti1972 aiot testata? Onkos mitään fiiliksiä mihinkään suuntaan?
Tarald yk5 kp26/28
Kiva herätys, samantien täti kurvas paikalle... =(
No eihän tässä auta kun ootella sen poistumista takavasemmalle ja sitten taas tikut kehiin...
En varmaan täs nyt pariin päivään jaksa palstailla... Koitan kerätä itteni kasaan henkisesti.
Mutta siis vain pari päivää, =) älkääs vaan kuvitelko että haaveestani luovun! Mehän saadaan se pikkukolmosen, varmasti jonain kauniina päivänä!
++++ kaikille yhetisesti!
Shani@ kp1/27-29 yk3
Toivotaan vielä kerran lisää plussia kolmosille, vaikka täällä hiljasta on viikonlopun ollutkin, niin toivottavasti huominen on taas vilkkaampi pvä ja kaikki muutkin tulis kertomaan oman napansa:)
ON: Ei mitään kummallista, edelleen tätiä odottelen, missä lie se kuppaa kun ei tuu, eikä testitkään plussaa oo näyttäny:/ Inhottavaa tämä odottaminen, kun ei yhtään tiiä mistä on kyse..
mami kp 31/26-28 yk 4
Mami0203: Ehkä plussa pärähtää testiin hiukan myöhemmin. Aika pitkä kp jo kuitenkin jos on aikaisemmin lähes täsmällinen täti.
Toivotaan edelleen parasta. =)
Minä menetän toivoni jo aivan tyystin. Nyt jo kp 16, mutta ovistikut ei sano mitään. Epäilen jo että niissä on vikaa tai että teen jotakin väärin.
Tämä jää kyllä ainoaksi kierroksi kun niiden kanssa plärään.
Ja kuten joku joskus sanoi että ihmiset on innokkaimpia ensimmäiset kaksi kiertoa ja sitten into laskee. No nyt rupee mulla into laskemaan ja tulee tunne ettei tästä tulee mitään ja saa melkeen unohtaa koko vauva haaveen. No jos vielä pari päivää jaksaisi sinnillä odottaa sitä kahta viivaa ovis testiin.
Tsirppan yk3 / kp 16/29-31
Kun sain kaverilta noi ovis tikut niin siinä oli englannin kieliset ohjeet. Ja mä oon onneton kielissä, hyvä kun joten kuten puhun suomea joka on äidinkieli. Niin pyysin sitten miestä tulkkaamaan ne mulle.
No nyt sitten epätoivoisena käskin lukemaan ne huolella uudestaan.
Just joo. Elikkä ekan kerran tulkkas et aamupissasta tehdään. Ja nyt sitten että juu ei aamupissasta. Ja mähän oon tehny sen joka aamu aamupissasta!
Voi että ottaa päähän. Yhden pienen asian pyytää tekemään niin ei. Vilkas ekalla kerralla paperit äkkiä läpi ja selittää omiaan.
Nyt kyllä ketuttaa ja pahasti. Ovis on voinut mennä ohi kokonaan. Ja meillä ei oo edes sekstailtu kovin ahkeraan kun ajateltiin että sitten kun ovis. Ja nyt tais mennä pyllylleen.
Aaaaargh. Nyt ketuttaa, masentaa ja tuntuu tosiaan siltä että meille ei enempää lapsia tehdä jos se kerta voi olla näin ärsyttävää puuhaa.
Kaksi lasta meille on suotu pyytämättä niin ehkä ei ole edes tarkoitus meille enempää tulla vaikka haluisikin. Kaikki menee niin pieleen että se on varmaan merkki ettei meidän kuulu hommata lapsia yhtään enempää.
;(
Tsirppana nyyh
Noo, toivottavasti kaikki ymmärtää että en tässä vaan itteäni tarkottanu, vaan myös teitä muita rakkaat kanssa sisareni:)
ON: Tänä aamuna ihan mielenkiinnosta testasin raskaustestin, ja yllätys, se näytti negaa:( Meni viimenenkin pieni toivon kipinä siinä samalla roskiin, kun tuo yksi viivainen testikin. Elikkä ei muuta kun tätiä odottelemaan ja seuraavalle kierrolle:/
Joskus ottaa niin paljon tämä homma pattiin, että tekis mieli vaan luovuttaa ja antaa asian olla. Mutta toisaalta ei yhtäkään kiertoa kannata " hukkaan" heittää, koska se voi olla juuri se minun kierto..
Täällä tosi matalat fiilikset:/
Mites muiden maanantai on lähteny käyntiin? Joko on plussia tälle aamua?
kp 25/26-28
Plussatuulia puhaltelen täältä!
ON: Keskiviikkona onkin itsellä ihana etappi edessä, nimittäin rakenneultra. Toivottavasti kaikki on hyvin ja odotan kyllä innolla tietoa siitä onko kolmas tyttö tulossa. Luulen kyllä että on :)
AIHA Rv 19+6 tai 20+3
Täällä jännäillään, että alkaako kuukautiset tässä lähipäivinä, vai pitääkö lähteä testin ostoon. Tosiaan eka yrityskierto menossa ja en nyt ihan usko, että heti tärppäis, mutta onhan sekin mahdollista. Onko kenelläkään tärpänny ekalla kierrolla? Meillä esikoinen ilmoitti tulostaan heti kun mahdollisuus annettiin, tokassa meni vähän kauemmin.
Toivottavasti nyt alkaneella viikolla saadaan PALJON +++ ja porukkaa tuonne odotuspuolelle!
Nezzie, kp28/28-32
Täällä heräillään vasta - silmät edelleen ristissä. Kävin lukemassa viime viikon loput jutut, mutten enää muista mitä kukin kirjoitti... tällä oottelen vain menkkojen loppumista ja sitä että tulis auringonpaistetta, kun on niin vetelä olo. Esikoinenkin oksenteli eilen illalla ja on edelleen kuumeessa, että vähän tylsä päivä tulossa.
Mami 0203: Ei kai ihan vielä pidä luopua toivosta, sillä olihan se testaus melko aikasta (vai oliko sulla jokin herkkä testi, jonka olisi pitänyt jo näyttää?).
Kaikki piinailijat: Käykääs ahkerasti kirjoittelemassa, jotta on meille alkukierrossa oleville jotain ajankulua ;-) !!!! Tällä halutaan kuulla paljon plussauutisia.
Luhtavilla yk 2 kp 3/30
Käsittämätön juttu.
Mulla on nuo ovunow tiku.
Ja kahtena aamuna on tullu ns. haamu. Ja tänään ei mitään.
Miten on voinu tulla haamuja jos ne loppuu ilman että tulee vahvaa viivaa?
Lämmöt on noussu kuitenkin. Eilen aamuna 37,2 ja tänään 37,9.
Höh pitikin alkaa tikuttelemaan harmiahan niistä vaan koituu.
Tsirppana yk3 /kp 10 /29-31
Hurjan pitkäksi oli viime viikon pino paisunut: ) Tervetuloa vain muutamalle uudellekin ja yksi loppuviikon plussannutkin siellä taisi olla: Hurjasti vain onnea sinulle: ) Ihana kuulla noita plussa uutisia, antaa itsellekin toivoa...
AIHA tulehan kertomaan sitten rakenneultran kuulumiset...Onpas raskautesi jo pitkällä: )
Mami0203; eikös sitä sanota, että niin kauan on toivoa kunhan tätsykkä vain älyää pysyä poissa vierailulta, älähän vielä menetä toivoasi.
Tsirppana: sait ilmeisesti tikkuun viikonloppuna vahvan viivan, mites muut oireet???Täälläkin otettiin kuitenkin ne tikut käyttöön, kun kerran niitä kaapissa oli; )
Tädin yllättämille suuret pahoittelut (nim.itsekin monta kertaa yllättänyt).Piinaajille suuret +++++++++++tuulet ja muille muuten vain onnea.
ON; tänään pongattu vahva ovisplussa ja " töitä" tehtävä sen eteen: ))
-Happy kp14/25-28 yk4
olit kirjoitellut samaan aikaan kanssani.yritinhän varoittaa tikkujen vaaroista; )) Mutta itselläni ei ole kyseisitä tikuista kokemusta, mutta itselläni käytössä advanced tikut ja niissä ensin haamu ja seuraavana päivänä vahva plussa...ja plussa päivänä vatsakipu.Aika aikaisin sinulla oli ovis jos se olisi ollut jo kp8-9....Mites limat tms.?
-Happy
Elikkäs testasin Early Detection testikasetilla, vastannee acon10..koska aconin testihän tuokin periaatteessa on.
Toivoa ei pitäsi menettää juu, mutta en vaan tiiä miks mulla ei tälle kiertoa ole tuo toivo oikein " lähteny käyntiin" . Ollu oikeestaan koko ajan niin epäuskoinen olo:/
Vitsi mulla unohtu TAAS ne nimimerkit..
Mutta oikein paljon peittojen pöllytys voimia ovislaisille, +piinaa piinailijoille ja stressitöntä oviksen odotusta alkukiertolaisille:)
-mami-
Heippa!
Siis ei oo kyl viel limoja näkyny. Eikä ollu vahva viiva. Kyllä se viiva erottu, mutta ei ollu läheskään yhtä vahva kuin kontrolli viiva. Ja tänään tosiaan ei sitten mitään.
No täytyy jatkaa tikuttelua ja toivoa että vielä jonain päivänä tulisi kaksi vahvaa viivaa.
Kyllä nuo tikut on ihan yhtä ahdistavia kuin ei tikkuja ollenkaan. =)
Tsirppana
Jännää kun olen huomannut, että kun uusi viikko alkaa niin täällä käy kamala kuhina ja sivuja kertyy 5-7 ja sitten kun viikonloppu on alkamaisillaan niin tahti hidastuu kummasti. =)
Eipä tässä kyllä mitään asian tynkää ole kun ei se ovulaatio tunnu meille saapuvan niin on aika hiljaista vauva juttujen kanssa.
Tuleekohan se ovis ollenkaan. =(
Tulkaapa nyt viikonloppuna ilmoittamaan niitä plussa uutisia kun on niin hyvä tahti päällä plussien suhteen.
Tsirppana yk 3 / kp14 / 29-31