***Syyssäteet tiistaina***
Kommentit (21)
Mallariina, onnea odotukseen. On aina ihanaa ja jännittävää nähdä uusi mönkijäinen sisällään, onneksi kaikki näytti olevan hyvin.
Juuri jouluna tutkailimme veljeni vaimon ultrasta otettua videota ja kaikki bongasimme jalkojen ojentelujen välistä pienet vehkeet, joten poikaserkkua lapsemme odottelevat. 5 vuotias poikammekin totesi kun näytimme missä on pää, selkä ja jalat, että tuo on varmaan pippeli.
Netissä olen aamun lueskellut kaikenlaista ja kummasti into uuteen kiertoon on kasvanut, vaikka tädin tulo oli tosi iso pettymys. Kotitöitä tarttis tehdä, mutta kun kaksi lapsista on muualla, vetää nuo ladut puoleensa. Kolme viikkoa kestäneen flunssan takia en ole vielä päässyt hiihtämään kertaakaan, mutta jos tänään.
Palaillaan...
En eilen ennättänyt koneelle ja tänään kun luin eilisen pinkan niin mitä minun silmäni näkivätkään...???
KATHY!!! Mahottomasti onnea ja rutistuksia ja kaikkea! Tarrasukkia ja vauvaliimaa asukille masuun!
IHANAA!!!
Tämä mami käy viä kurkkaan odotuspuolen ja menee sit levolle!
-S-
[color=green]Mua väsyttää ihan simona! Nukkuisin vaan koko ajan. Eilenkin nukahdin sohvalle jo seiskan jälkeen ja otin puolen tunnin tirsat. Tänä aamuna en millään meinannut saada silmiä auki ja ihan on vetämätön olo.
Menkkamaisia kipuja on ollut ja vähä pelottaa, että mitä ne on. Huomenna aamulla käyn neuvola tädin pakeilla ja jos sillä on aikaa kysyn noista kivuista. Viim yönä veti niin pirusti alavatsasta, että meinasi taju lähteä. Tietääkö kukaan näistä mitään?
Nyt ei irtoo muuta kun oon ihan kukkuu-maassa. Sori kun tuli omanapainen juttu, mutta KAIKILLE hirmusti plussasäteitä ja kivaa ke-päivää!
-Taelsa-[/color]
Ensiksi Mallariinalle onnittelut hyvin menneestä ultrasta! Kuulostaa ihanalta!
Toiseksi olen selvittänyt, että miksi niitä plussia nyt niin vauhdilla tulee: Ollaan varmaan huomaamattamme houkuteltu juuri syysvauvoja, ehkä tuo syyssäteiden merkitys ei ole mennyt ihan perille tuonne jonnekin. Eikö vaan? =D Ja tämähän tietenkin tarkoittaa sitä, että kaikki syyssäteet saavat syysvauvan, joten ihan kohta tärppää!!!
Ja kolmanneksi unohdin raportoida minun uudenvuodentinasta. Siitä tuli ihan selkeästi ihmishahmo, jolla oli iso vatsa! Jopa kaveri (joka ei tiedä vauvahaaveista mitään) totesi, että sinä tulet raskaaksi! Jee! =) =) =) Olen mitä vähimmässä määrin taikauskoinen, mutta kyllä se hetkeksi veti hiljaiseksi. Joten sellaista mystiikkaa.
No sitten ihan arkipäivän kuulumisia. Tuo ovistestailu ei taidakaan oikein sopia minulle. Eilen iski jotenkin puun takaa kammottava ajatus, että mitä jos en ovuloikaan ollenkaan. Heräsin yöllä varmaan kymmenen kertaa odottamaan aamua ja seuraavaa ovistestiä. =/ Nyt todella tuntuu siltä, että saan varmaan kauhean stressin viimeistään viikonloppuna, jollei sitä kahta viivaa näy (tänään kp14).
Joten nyt ensimmäisen kerran tuntuu siltä, ettei tämä vauvakuumeilu aina niin hauskaa, hilpeää ja ihanaa olekaan. Ja ehkä noista ovistesteistä tuli sellainen olo, että jos ovis bongataan ja sitten yritetään, niin on PAKKO tärpätä. Vähän samanlainen fiilis kun aikoinaan tupakointia lopettaessa: kun vihdoin myönnyin ottamaan nikotiinipurukumit avuksi, tuntui siltä, että nyt on aivan pakko onnistua tai ei ikinä. No onnistuihan se. Mutta kun kaikki keinot ovat käytössä, pelottaa epäonnistuminen ihan toisella tavalla. Huoh.
Eli kuten viestistä havaita saattaa, kyllä tässä mennään aika vuoristorataa. Ja nyt vaan kerätään vauhtia pohjalta... Ja metsästellään Kathyn lähettämiä säteitä!
Pyryttäjä
Heippatirallaa.. Missäs kaikki säteet luuraa..hu huu...
Aamulla tehty uusinta testi ja kyllä silläkin plussaa tuli että kai se on vaan alettava uskoa. Tosin viivat ei ollu tosi paksut mutta siinä luki ettei vahvuutta pitäisi verrata, viiva tarkoittaa raskautta. Se oli tuo Tallinasta ostamani Biocard hcg. Huomenna jos soittais neuvolaan ja kyselis hieman matkaa varten vinkkejä.
Mallariinalle -> ihana oli lukea että ultrassa kaikki hyvin ja että vielä näkyi niin hyvin, veikeä kaveri siellä masussa ;)
Taelsa...täällä on kans sellainen väsymys päällä ettei tosikaan, tuntuu ettei millään pysyis hereillä...toivottavasti menee ohitse ja pian! Vatsassa kans nippailee ajoittain ja rintoja särkee ja ne on turvonnut , iha hirveetä : /
Pyrtsi, toivotaan että ne kaksi viivaa siihen testiin tulee ja sitten simpat uisi oikeaan paikkaan bd bd bd *peukut ja sormet pystyssä* Tahtoo sut mukaan odotus puolelle, kuten kaikki muutkin! Ja hyvä teoria ;) Sulla on taas ollut luppo aikaa töissä ;)
Jep, mun työpäivä ollut vauhdikas. Kehityskeskustelu pomon kanssa, josta puoli tuntia puhuttu siitä että voi kuinka ihanaa se olis jos meillä tärppäis ja kaikkia vinkkejä tuli yms. Kyllä teki tiukkaa päästellä valkoisia valheita :) Ois se niin ihana jollekin paljastaa kun tuo mies ei niin jaksa aiheesta tunteja jutella ;) No ylihuomenna äidille kerron, se varmaan on niin iloinen... tosin tätyy kyllä se realitykin kertoa että ei ihan pilviin lennä. Jotenkin tuntuu että pitää olla varovainen... ei osaa iloita vielä..
Mutta nyt hetken levolle... ja sit anoppilaan hakee lapsipuolia yökylään ... jee...
Mukavata seksiviikkoa...eiku keskiviikkoa .. he hehe...
Hiljainen päivä vuorostaan.. ?
Pyry, on vähän samanlaiset fiilikset noiden ovistestien suhteen.. Tai siis.. tää on vähän monimutkaista selostaa... :D Ne on nyt toista kiertoa meillä käytössä ja mulla ne paineet lähinnä on sitä, että milloin ovis on vai onko sitä ollenkaan?!?! Vielä ei ainakaan viime kierrossa paineita tullut siitä, että niiden avulla pitäisi onnistua varmemmin.. tai siis no, ehkä vähn, mutta ei kuitenkaan varsinaisesti tullut sellaista oloa.
Siinä varaslähtökierrossa, jossa ei " varsinaisesti" yritetty, bongasin selkeesti limat ja muut, mutta sitten viime kierrossa en. Tikut näytti kahta (tosin epäilen yhä että se toinen viiva ei kuitenkaa ollu tasavahva) viivaa, mutta..mutta.. Siinäpä se mutta. Mitään tuntemuksia ei kyllä ollu.
Noh. Nyt on kp 14 niinkuin Pyrylläkin ja tänään vihlonu toista puolta alamasua PLUS tullut sellainen ällö lima... :O (sori..) Luin jostain, että ennen ovista tulis sellainen " limatulppa" -hmm.. MIKSI IHMISEN PITÄÄKIN MIETTIÄ TÄMMÖISIÄ!?!?!! -niinpä!
Mutta aamulla ei tikut näyttäny kissanpieruakaan, pah! eli PAKKO kai se on yrittää saada jotain miehestä irti vielä tänäänkin (sitä ihmetteleville vielä tiedoksi, että meillä YRITETÄÄN toistaiseksi tällä epätoivoisella tyttötekniikalla, eli vain ennen ovista, ei sen aikaan.. huom!Yritetään..), voi eiiiiiiiiiii... :P Johan tässä loppuu kunto kummaltakin kohta! :D Mut ei tässä vaiheessa voi vielä antaa periksi... ;) enkä halua jättää eilisen varaan, JOS vaikka huomenna näyttäiskin kahta viivaa... *ketä kiinnostaa*
Aamulla jo oli aika p*ka olo. Mulla siis ne paineet tällä hetkellä ton oviksen ilmaantumiseen.. mut varmalla sitten 2 viikon päästä on uudet paineet, tikuista johtuen tai ilmankii, toinen kierto menossa ja kärsimättömyys kasvaa! No, kai tässä vielä periaatteessa muutama päivä on mahdollista että se ovis ois.....*toivoo*
Ei tässä kyllä oo MITÄÄN järkeä... :D
Tänään yksi kaveri (tietää yrityksestä) kertoi nähneensä unta, että minä olin tullu ison mahan kaa ja olin sanonu että meidän vauva syntyy marraskuussa.... :) ja :/ -mieluummin nimittäin jo syyskuussa, kiitos. tai edes lokakuussa........ :D
No, kyllä sekin kelpaa jos muuta ei ole tarjolla ;)
Tosiaan, tuo Pyryn teoria kuulostaa lupaavalta... :D
Voi voi. Kylläpäs menee nyt ihan pelkäksi omaksi navaksi,sori. :/ EI minusta nyt oikein muuta irtoa. *poistuu potkimaan lattialla lojuvia leluja*
palaillaan taas... :)
kehitin tässä yhden teorian.... :D (sulkekaa silmänne, eihän näitä häirikön juttuja KUKAAN kestä.. ei edes häirikkö itse!)
Kun mietin, että miksei niitä limoja ole nyt huomannu enempää (paitsi tänään sen klöntin....)! Jos niitä nyt eees on tullu. Mutta kuitenkin. Mietin, että VOISKO vaikuttaa sellanen seikka, että nyt tässä on ahkeroitu tuolla vällyjen välissä kovasti usein.. ja silloin kun niitä vielä bongasin, ei niinkään ahkerasti, ja silloin oli kumiukkelit mukana... siis eli... öh, kuka tästä nyt mitään tajuaa... mutta VOISKO ne limat nyt olla hukkunu jonnekin tonne (nyt alkaa jo hävettää nää spekulaatiot...) syövereihin tai sekoittua miehen tuotoksiin...??
J *pyörittelee silmiään*
onpas tänään ollut niin ihana päivä... eka tappelin opettajan kans siitä menikö mun tentti läpi vai ei. Menihän se ja täysin pistein... :) Se ei ollu vaan ottanu huomioon, että saman asian voi tehdä monella eri tavalla.
Sitten iltapäivällä kerroin ystävälle, että saatiin aika tutkimuksiin. Se oli niin ihanan kannustava, että... :D Ja kohta lähden toisen ystävän kans lenkille...
Joku on varmaan ruiskuttanu muhun jotain positiivisuussäteitä... Nimittäin olen yleensä tädin aikana tosi kärttyinen... Mutta nyt en. :) Varmaan johtuu tuosta tutkimuksiin ja mahdollisesti hoitoon pääsystä.
Tuleepa taas niin omaa napaa että... Mutta on tosiaan ihana lukea noita teidän kuulumisia pitkästä aikaa! Plussailkaa, niin minäkin aion vielä tänä keväänä tehdä! ;)
terveisin, ylipirteä-Hippis
... eli minä jatkan siitä, mihin Jedelede jäi. =D Ja tosiaan, ne, joita eivät limat kiinnosta, voivat hypätä yli, heh.
Siis mikä limatulppa? En ole tuollaisesta kuullutkaan. Mielenkiintoista¿ Ja mikä sen tarkoitus/syy on?
Täällä on myös limaongelmia (ja nyt¿ pahoittelut kaunistelemattomasta ja rahvaanomaisesta tekstistä). Ensin tuli jo vähän niitä kanamunalimoja kp10-11. Sitten alkoi sänkypuuhat. Sen jälkeen on tullut silloin tällöin ¿ovislimoja¿ ja silloin tällöin taas ei mitään erityistä limarintamalla. Olenkin miettinyt, että ovatkohan ne minun ovislimat sittenkin miehen tavaraa¿ ja kauanko se lima oikein pysyy mukana meikäläisen kyydissä?!? Toinen teoria on tietenkin tuo Jedeleden arvailu, että ovat oikeat ovislimat jääneet johonkin uumeniin¿ Aargh. Ja hyvä oli kuulla tuokin, että testiin tuli kaksi viivaa ihan ilman oireitakin.
Minulla tätä haittaa vielä se, että kierron pituus toistaiseksi ollut 27-37 päivää, joten ei voi ennustaa, milloin tällä kertaa ovis olisi. Joten ihan tikkujen varassa ollaan, kun ei kumminkaan jakseta kahta viikkoa sängyssä puhista. Ja Jedelede: täällä myös nyt se paniikki, että milloin tulee ja tuleeko ollenkaan. Ja jos tulee, niin sitten vasta paineet siirtyvät siihen raskaustestiin¿ Mutta teillähän ekstratarkkuutta vaatii tuo tyttötekniikka, joten ei kuulosta helpolta sielläkään. Meillä ei nyt taideta ¿urheillla¿, ennen kuin testiin molemmat viivat paukahtavat.
Näistä syistä tänään jo siirsin osan ajatuksista vuoden päähän, että jos sitten silloin viimeistään tärppäisi. Eikä se nyt IHAN katastrofi olisi, jos sinne asti menisi¿ Tuntuu vaan, että jos sen suurperheen haluaisi (siis jos, ei voi tietää), niin kyllä ensimmäinen napero saisi jo tulla, kun mittarissakin on jo 27.
Äh. Onpa negatiiviset tunnelmat. Onneksi Hippiksellä oli pirteämpää postia, joten ei masennuta muutkaan!
Pyry
Sellaista vielä tulin kysymään, että eikös tuo alapään " turvotus" (ei nyt löydy pääkopasta parempaakaan sanaa) myös kuulunut ovisajan merkkeihin? Täällä on aika pullean tuntuista...
Jep. Nyt on sitten viimeinenkin rima alitettu juttujen tasossa. =D
Pyry
*repeää* jopas on kiva, että joku muukin harrastaa näitä pohdintoja tälläisistä.... :D :D Pyry!! Onkohan tää kuumeilu sekoittanut meidän päät jotenkin.... *hämmästyneenä* Ei kai... :D
Hmm.. tuosta limatulpasta löysin jutun metku.net/pesu (sori en saa sitä linkkiä nyt kaivettua tähän) sivuilta.. (jotnai tuonne päin kuitnekin).. siis semmonen isompi lima, mikä tulee kerralla. :O tiedä näistä sitten... :D
Ja eikös se niin mene, että halut pitäisi periaatteeessa (luonnostaan) olla huipussaan juuri otollisilla hetkillä, niin eikös se " turpoaminen" sitten sopisi siihen...? :D
Voi meitä.. :) Tää " tyttötekniikka" (joo.. ja jos sillä jotain saadaan aikaseks, niin TUSKIN tyttöä kuitekaan... :D) on kyllä nyt vähän ressannu. Ku ei ovista näy ei kuulu, vaikka säännöllinen kierto, niin joutuu joka hemmetin ilta varmistelemaan.. kun ei voi jättää siihen varaan että edellisiltainen riittäis tai että seuraavana vielä ehtis.. *tekee elämästään vaikeaa* ÄH sanon minä! Eikä kyllä kiinnostais tai siis EI JAKSAIS AJATELLAKAAN SEKSIÄ... :/ vaikka kyllä ne halut sieltä kuitneki (miks mä aina näppäilen noin kun pitäis kirjottaa KUITENKIN) sit herää, mutta etukäteen ajateltuna niin EVVK! Kai se " pakko" siellä kaihertaa taka-alalla.
Ja mikäs pakko tässä.. No kun MINÄ HALUAN SEN VAUVAN" ! :D Eihän jääny kellekään taas epäselväksi..... *katoaa maan alle..*
jatketaan.. IHAN VARMASTI :D
nyt alkaa jo hävettää... :P
Se piti vielä lisätä.. että JOS lähipäivinä saan ne 2 viivaa noihin hemmetin ovistikkuihin niin voitte olla varmoja, että housut pysyy jalassa seuraavat 3 viikkoa ainakin.... :D
PYRY, tässä
http://metku.net/~pesu/ovulaationtunnistaminen.html
löytyy siitä limatulpasta mainintaa kohdassa Billingsin menetelmä eli kun menet sivua alaspäin...
-Jede, joka on taas eksynyt surffailemaan------- *huoh*
Mä kanssa joskus luin netistä noita limajuttuja ja pongasin ton paksumman limatulpan. Ymmärsin, että kun se irtoaa on ovis lähellä ja simpoilla helpompi kulkea kohdunkaulan läpi. Sen jälkeen niitä limoja on turha bongailla, koska sekoittuu spermaan, jota voi valua vielä päivänkin päästä. Skipatkaa tääkin yli jos ällöttää. Eli siskot, älkää masentuko, jos ette niistä saa selvää, varsinkin jos pupuilette JOKA päivä.
Meillä tehtiin yhteinen uudenvuodenlupaus, eli ei osteta karkkia kuin kerran viikossa. Itse syön hirveästi ja salaa, mutta lapsetkin on kuin se kuuluisi asiaan joka kauppareissulla ja joka päivä. Lisäksi aloitin taas kuntoilun, joka hiipui syksyn mittaan tulehduksiin ja flunssaan. Olen kuitenkin aktiivisesti kuntoillut 4-5 kertaa viikossa, joten olo on ollut aika plösö ja vetämätön. Kummasti farkutkin kiristää. Eli tärppiä odottaessa aion mennä täysillä. Tänään hiihdin tunnin verran yksin luonnon keskellä ja olo oli todella upea. Jaksoin jopa kotona venytellä.
Eipä ihmeitä, joten palaillaan huomenna.
en oo enää pirteä... Olen katkera kamala ämmä - kaveri kertoi oottavansa! Just joo... Toiset yrittää vuoden, toiset kaks ja toisilla tärppää heti! Pikkusen on tasan taas onnen lahjat! Onneksi meillä alkaa ne tutkimukset. Ihanahan se on että toiset saa vauvoja, mutta miks mun koko lähipiiri kerralla just nyt!!! Noh, jospa taas huomenna oltais pirteitä!
Sori nyt pelkkä purnaus-viesti... Mutta pakko oli jollekki tilittää ku mieskää ei oo kotona!
t. ei enää ylipirteä-Hippis
[color=indianred]Täällähän on suorastaan kaikkien limakeskustelujen äiti menossa.. :D Mäkin haluan bongailemaan niitä! Siis voi tsiisus tätä kuumetta, on nostanut päätään ihan todella *huoh*
Mallariina, ihanalta kuulosti ultrakuulumiset!! 1/4 osa raskautta jo takana.. Kaikkea hyvää loppuodotukseesikin!
Gringo, mukavaa että flunssa on hellittänyt ja olet päässyt ladullekin. Itsekin juttelin työkaverin kanssa pari päivää sitten, että pitäisikö oikein sukset hommata... No ehkei vielä kuitenkaan. Mutta yritän itsekin päästä säännölliseen liikuntaan taas kiinni.
Taelsalle ja Kathylle piristyssäteitä! Masukki se siellä imee äidin energiaa itteensä :) Ihanaa!
Pyry, se tina on ihan selvä enne! bdbdbd JA tsempitykset sulle niitten tikkujen ja kaiken muunkin kanssa... On varmasti paineet katossa, voin vain kuvitella! Ja jedelle samat sanat, koitahan jaksaa! Kyllä se vielä tärppää!
kathy, hillitön toi sun kehityskeskustelu!! :D Oli varmaan pokassa pitelemistä :)
Hippis, ihanaa kun olet noin pirteänä!
Sitten vielä LEENU taustalta, tervetuloa mukaan keskusteluihin!! Bongasin tietosi esittelypinosta.
Pari päivää vapaata olis edessä, saas nähä mitä keksii.. Mies on vielä tän viikon pohjoisessa töissä, joten on aika hiljaista täällä kotona. Eli eikun ulos vaan!
Nyt tiskaamaan ennen OC:ta! MOIIII ja paljon plussasäteitä kaikille!!! Onkos kellään piinapäivit just nyt??
Riika
höh, ei mee tosiaan tasan onnenlahjat.. Tsemppiä sulle!
[color=blue]Eli ei ehkä yhtä kovaa vaahtoamista luvassa... :D
Jep, jos nyt pystyis jotain muutakin kuin omaa napaa... ;)
Hippis, voi eiiii... ((((halaa)))) on kyllä aika kohtuutonta tuo. Vaikeahan siinä on iloita toisten puolesta, jos itsekin tahtoisi olla siinä tilassa. :/ voimia sinulle!
Gringo: voii.. milloinhan minä olen viimeksi HIIHTÄNYT..?? [color=green]*kateellinen*[/color] :) Tsemppiä ryhdistäytymisliikkeeseen! ;) Mun pitäis tehä sama suklaan kanssa.. esikoinen (3,5v) on oppinu kans että suunnilleen joka kerta ostetaan kaupasta suklaata, ei sitä onneks muista kotona enää, joten saan piilotettua ne kaappiin... Ja aina yllättää mut mässyttämästä suklaatia. Karkkia meillä ei onneksi pahemmin kulu, eikä lapset ole sitä vielä saaneetkaan. *vielä*
ja thänks tuosta valaisusta sen limatulpan suhteen, jotain tuollaista arvelinkin... :)
Riika: vai jo se alkaa kuumottaa?!?! ;) hih, tervetuloa vaan mukaan limakeskusteluihin... :D saahan niitä tutkiskella! ;D
Mallariina: ihania kuulla aina nuo ultrakuulumiset!!! Hienoa että kaikki oli hyvin! Ja eikun sitten seuraavaa etappia oottelemaan! ;) [color=green]*kateellinen*[/color]
Joo.. no jokuhan tästä varmasti vielä unohtui, mutta suokaa se anteeksi tälle lahopää-limavauhkoojalle :DDDD
jatketaan taaas... (eihän tämä nyt voi vielä tähänkään loppua, kun kerran on aloittanut... )
-Jedelede *yrittää hankkia elämän*^
Kone taas reistaa kotona, joten osa kirjaimista ei toimi... =D Viestit vaan paranee!
Kiitos *rin*olle kiitokset limainfosta ja Jedeledelle linkista! Asia taas valaistui. Ja todellakin taitaa olla niin, ett ovat omat ja ukon limat menneet sekaisin... No uomenna taas tsekataan tilanne testilla!
Ei vitsit, ei tule kirjoittamisesta mitaan, koska myoskaan tuo backspace ei toimi, joten vaarikirjoittaessa joutuu maalaamaan ja deletoimaan, aar** ja mur!
Plussasateita vaan!
T. Va*ajarkiselta vaikuttava Pyry
Mutta nyt onkin kiire päästä kertomaan mukavia uutisia!
Ultraterveisiä!
Aamulla siis käytiin katsomassa masulaista ja miten ihanaa olikaan nähdä hänet! <3 Siellä se reippaana möyrysi ja kaikki oli kunnossa, löytyi sykkivä sydän ja muut rakenteet ok, jopa kaikki sormet hän meille esitteli. Ja pitkät sääret. :) Niskaturvotus oli olematon, eikä täti meinannut saada sitä mitattua, mutta sitten sai 0,4mm. Seerumiseulaan emme halunneet osallistua. Pituutta (pää-perä) kaverilla oli 6,63cm. Peukku eksyi suuhun useamman kerran poseerauksen aikana. :D
Ultran mukaan viikkoja 12+3, kätilö sanoi kuukautisista laskettuna 12+2, aiemmin laskettu 12+1... Mutta joka tapauksessa, vastasi masulainen viikkoja.
Nyt ei päähän mahdu muuta kun tuo ihanuus! Sori omanapaisuus... :(
Onnesta soikeena,
mallariina ja masulainen rv 12+1