*~* HAAHUT viikko 2 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]72oinas[/b] Olen 34 v ja mieheni on saman ikäinen. Meillä on lapset 02/00 ja 12/02. Kolmatta ollaan yritetty 05/06. Viimmein onnistuikin mutta ikävä kyllä päättyi km marraskuun lopulla 7+3. Alku oli lakannut kasvamasta vk.6.
[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]Nannu81[/b] Olen 25 vuotias, mies 39 ja yksi poika vm-04. Aloitimme yrityksen .10.06 toiveena saada pikku sisarus pojalle. Raskaaksi tulin heti, mutta valitettavasti raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11+3.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.
[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.
[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...
[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 27.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007
[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (81)
Tällä kertaa aikaisessa, kun miehelläkin on aamuvuoroa töissä... Nyt kuitenkin vain lyhkäseen testin tuloksesta...
villiina: Alapas hilaamaan sitä peppuas sinne puuhun, sillä nega tuli...
ON: Joo, eli nega tosiaan tuli. Ainoastaan viivan paikka näkyi testi-ikkunassa, mutta ei raskautta... Toisaalta sitähän mä sanoinkin, että tuskinpa plussaa tulee. Vaikka osa oireista vielä onkin, niin rintaoireethan mulla katos täysin jo tossa muutama päivä sitten. Mutta kyllä mä uskon, että olin raskaana. Sen laatuiset ne oireet kuitenkin oli. Onhan mulla tietty tullu ennenkin myöhäsiä plussia, siis vieläkin myöhäsempiä kuin mitä nyt tehty testi, mutta jotenkin en jaksa siihen uskoa. Ne rintaoireet... Ehkä elimistö ei ollu vielä kunnossa, kun ei pidetty yhtään paussia, vaan jatkettiin heti. Jos se kuitenkin sen sitten vaatisi... No, turha on jossitella tätä enää... masennuksen vallassa alkaa sitten tämä viikko... siitä ei mihkään pääse. =(
Voi kun ei ollut plussa :(
Itekkin varmaan turhaa haaveilee että heti tärppäis,vaikka ois muka oireita niin hormoonit on varmaan vielä sekaisin.
Jaksuja.
Mä niinkuin me kaikki oltiin ihan satavarmoja plussasta mutta niin kauan kun ei oo tätiä paikalla on toivoa !!
Ja vielä se kerkiää plussaksikin muuttua ; -)
Lohtuhaleja täältä kovasti laittelen !!
Täällä on viime torstaista asti podettu tautia eikä meinaa yhtään helpottaa, päinvastoin pahenee vaan, olen penisiliiniä syönyt kohta viikon hampitulehdukseen mutta yhtään se auta tähän tautiin.,mutta eipä ne lääkkeet autakkaan viruksiin !!
Kuumetta ei oo mutta olotila on kuin olis maantiejyrän alle jäänyt ja mätää on pää täynnä...
Noh lekurille menen hakee lisää sairaslomaa kun en oikein työkuntoinenkaan ole.
Plussanneille rutkasti onnea ja kaikille mukavaa alkanutta viikkoa,
älkäämme vaipuko synkkyyteen, kevättä ja valoisampia aikoja kohti kuljetaan.! Jaksuhaleja tälle vuoristorata-elämälle !!
Nyt on pakko taas mennä pötköttelemään tuonne punkan pohjalle.
Moikkis !
Isotikru
Isotikru ja visakoivu: Kiitos teille tuestanne!
Mies ei voi täysin ymmärtää miksi näin kovin suren, mutta onneksi täällä saa sitä tukea ja ymmärrystä mitä kaipaa. Tai onhan mieskin surullinen ja halasi ja lohdutti mua kun kerroin tehneeni negatestin, mutta sen kanssa ei voi kuitenkaan jutella ihan näin niinkuin täällä. Onneksi te ja tämä palsta on olemassa!! Varmaan tästäkin taas noustaan... jossain vaiheessa... mutta tällä hetkellä se vain on niin hel****n vaikeeta. =´(
Kylla se todella tuntui jo plussalta; ja ehka me taalla hiukan viela sun toiveita kasattiin harteille, kun niiiin varmalta se tuntui?! Mutta ei viela kaikkea heiteta roskiin, makin tein sen ekanegan kp 26 ja ei vielakaan tatosia. Mitkas sun kp:t on, kun en niista oo pysyny karryilla?!
Mutta nena pystyyn ja eikun uudestaan! Suomi-sisu jyllaa...
Eli oma tilanne, ei oireita, tata viluisuutta lukuunottamatta, joten odottelen nyt ainakin keskiviikkoon kun tulis tuo 32 tayteen. Kp:t 30/ 26-32 ja nipistelee tallakin hetkella nivusia, joten hiukan negamielella sita ollaan taallakin, kunhan kierto ei nyt venyis ihan hirveesti!
Mutta kaikille mukavampaa alkanutta viikkoa
+9 asteesta talla kertaa -levinia-
Voi itku, negaa :-/ Niin varma olin plussastasi, kun sulla oli niitä oireita (enemmän kuin allekirjoittaneelle...). Olisin niin suonut sinulle sen plussan. Vaan pidetään vielä toivoa yllä, että se plussa sieltä tulisi -niin kauan on toivoa, kun ei ole tätiä! Kovasti jaksuja ja haleja!!!! Kysyit muuten, mikä oli mun kp eilen ja se oli 32.
Mulla on tämä viikko aika kiireinen viikko, joten en varmaan ehdi hirveästi kirjoitella. Oma olo on edelleen epätodellinen; välillä tuntuu että menkat alkaa ihan varmasti. Välillä taas kun on ellottava olo, niin tuntuu, että olen raskaana...voi tätä pelkojen määrää :-/
LEVINIALLE kovasti vielä plussatuulia!!!!! Ja muillekin!
-Ultsi-
ULTSI: ONNEA, ONNEA!! Tosi ihanaa, sait plussan. Paljon onnea ja suojelusta 9 kuukauden taipaleelle.
KATRI: pahoittelut negasta. Mutta toivoa on aina niin kauan kuin tätiä ei näy. Ja jos täti tulee, niin sitten noustaan taas uuteen yritykseen. Jaksuhaleja sinulle sylin täydeltä.
Omaan napaan. Täti jätti minut rauhaan viikonloppuna ja nyt on menossa kp 10. Ja tietysti nyt kun alkaa otolliset ajat, niin minulla ja miehellä menee työvuorot pahasti ristiin viikon verran. No onhan klo 00-05 välillä hyvää peliaikaa ja kuka sitä unta nyt niin hirveästi tarvitsee ;)
Eilen illalla iski kauhea masiskohtaus. Itkin varmaan yöllä yhteen, kahteen asti, kun aloin miettiä, että nyt pitäisi jo olla kiva vauvamasu ja tuntea potkuja. Tuli vain niin pahaolo, että ihan rintaan sattui. Ahdistava olo on vellonut taustalla jo monta päivää ja eilen se sitten purkaantui..tai no edelleenkin itkettää. Olo on vaan sellainen, että ei jaksaisi tehdä mitään, nukkua vaan. Eli masentunutta maanantaita..pahoittelen.
Uusille pahoittelut keskenmenosta ja tervetuloa palstalle.
ULTSIlle onnittelut plussasta!! +++++++++++!!!!
Samaan hengenvetoon pahoittelut KATRIlle negasta. Mutta eikös se ollut niin että niin kauan kun tätiä ei näy, on toivoa..??
Omaa napaa, ilmeisesti jos sisälläni jotain on niin se on yhä siellä, kun ei ole tätiä. Mutta raskausoireita ei ole oikeastaan lainkaan. Epäilen tuulimunaa. Varasin ensi viikon tiistaille alkuraskauden ultran yksityiseltä, kun en kestä tätä ahdistusta just nyt yhtään enempää kuin on pakko. Kaiken lisäksi miehen kanssa on kamalat riidat menossa ja aamulla tuli jo naapurikin valittamaan metelistä. Argh.
No, kai tässä täytyy yrittää pitää lippu korkealla. Kun luen omaa tekstiäni, tajuan jotenkin paremmin että kokonaisuus vaikuttaa jonkin sortin masennukselta. Ehkä tämä tästä. Tai siis pakkohan tämän on paremmaksi muuttua, vai onko...
t Joululahja
[b] Ultsi: [/b] Vautsivau! Mielettömän paljon onnea plussasta! Hienoa! Syysvauva... :)
[b] Katri: [/b] Voi hittolainen, ettei tullut selkeää plussaa. *Lohtuhalaa.* Mutta mitäs se viivan paikka testissä teki? Ei hän niissä yleensä ole sellaisia? Mikä testi? Jospa se oli kuitenkin plussa - haamu???
[b] bambiino: [/b] Hyvä, että vuoto loppui ja pääsette taas yrittämään.
[b] levinia: [/b] Plussaonnea
[b] Ida: [/b] Jaksuja toivotan! Toipuminen on välillä tosi rankkaa. Ja just, kun luulee jo olevansa kirkkaammilla vesillä, iskee masennus ja itku tulee vaan. Niinkuin mulla lauantaina. Ajattelin ihan samoja asioita kuin sinä, eli jos kaikki olis mennyt ok, olisin jo yli puolen välin raskaudessa. Olis maha ja potkut tuntuis ja... Mutta kaipa se on vaan ittensä kiduttamista noita miettiä. Pakko puskee eteenpäin.
[b] Joululahja: [/b] Voimahalaus myös sinulle! Jos yhtään lohduttaa, mun esikon odotus oli melko oireeton. Pahoinvointiakin vain vkolla 6-8, sekään ei mitään ylitsepääsemätöntä. Eikä ollut mahanturvotuksia tai hajuherkkyyttä tms.
[b] Oma napa: [/b] Tänään kp 24/n.30. Edelleen nännit kipeät ja rinnat tosi turvonneet, mutta muuten ei oireita suuntaan tai toiseen. Katsellaan.
Katri: Sä tiedät mitä mä ajattelen!! Voimia ja haleja vielä kovasti!!
Tuutikselle kovasti tsemppiä loppukiertoon!!
Ida: Sun tuntemukset on normaaleja ja on hienoa, että purat niitä itkemällä, huutamalla tai ihan miten vaan. Pääasia, että paha olo pääsee ulos, eikä jää sisälle jylläämään. Kokemuksen rintaäänellä sanon, rakas Ida, että kyllä se joskus helpottaa!! Haleja ja jaksamista kovasti.
Mullakin siis kp10.
ON. Töissä jää nyt palstailut tauolle, tai aina ehkä joskus ehdin kurkkii. perehdytän uutta ihmistä. Nyt se meni vessaan ja jonnekin täyttelee papereita... minä heti nettiin...
Heipat, jaksakaa hyvin!!
TUUTUPII ja VM: kiitokset teille tuesta. Tätä tämä on, yhtä vuoristorataa. Juuri kun luulee, että nyt ollaan voiton puolella ja elämä rullaa kivasti, niin eiköhän masa tule kylään ja alkaa miettimään kaikkia asioita..Mutta kyllä täältä tullaan taas ylöspäin, varsinkin teidän rakkaiden haahujen voimin.
Nimittäin KIITOKSET KAIKILLE ONNITTELIJOILLE! Tämä vertaistuki on kyllä mahtavaa :-) Kiitokset siitä teille kaikille! Mä haahuilen täällä vielä jonkin aikaa...
TUUTUPII: lupaavat oireet :-) +++++TUULIA+++++
Nyt mä poistun taas...
-Ultsi-
voima haleja!!
Idalle myös jaksamista. Itselläni on samallaisia tuntemuksia. Just ku luulee et helpottaa niin tulee jokin masennus ilta ja tuntuu et kaikki kaatuu niskaan.
Meillä olis ollu nyt siinä vaiheessa et oltais voitu asiasta kertoa muille ja masu olis jo vähä pyöristyny.( mulla pyöristyy tosi varhaisessa vaiheessa) Mut ku ei niin ei.
Toivotaan että tällä yrityksellä onnistuis. nyt kp.11
Voimia ja haleja kaikille!!
Levinia: Vähän olen kyllä mäkin hukassa tän mun kp:n kanssa, mutta kutakuinkin 40:ssä nyt mennään. En kyllä plussaan enää usko, kun oireetkin vähenemään päin. Ensin hävis rintaoireet ja nyt ei ole ollu pahoinvointiakaan. Tänään ei oikeastaan niin mitään raskausoiretta kun tarkemmin ajattelen. Sulle vielä lähettelelen kovin plussasäteitä. Jos ne vaikka sut tavoittais... ~~~~~~~~
Ultsi: Kiitos sulle toiveista, mutta kuten levinialle jo totesin, niin en usko sen olevan enää mahdollista. Kiitos kuitenkin. Onnea vielä kerran plussastasi! =)
Ida: Kiitos sinullekin jaksuhaleista. Niitä tarvitaan, kun tänäänkin on taas itku tullu tän takia. Mutta eiköhän tästäkin suosta vielä nousta. Jaksuja sullekin masikseen. Hus pois sellanen masis *ajaa sitä masista pois ja yrittää puhaltaa plussatuulia tilalle... " puuhpuuh" . *
Joululahja: Kiito sinullekin. Kaikkea hyvää sulle. Haleja!
Tuutupii: Mä testasin Aconin kympillä. Apteekista ostin ja oli ihan sellanen perus tikkumalli kuten apteekin omat sun muut. Siitä viivan paikasta sitten, että se kyllä oli ihan valkoinen, väriä en nähny vaikka kuinka tihrustin. Plussatuulia myös sulle *puuhpuuh*. =)
vm69: Juu, tiedänhän mä. =) Kiitos sulle vielä voimista ja haleista!! Pakollinen paussi tulossa, mutta vielä ehdin jatkamaan sitä meidän vauva jouluksi 2007 -projektia.
72oinas: Kuten tuossa jo levinialle ja Ultsille totesin, niin en kyllä enää plussaan usko... ainakaan tässä kierrossa. Oireet kun häviää, niin eipä juuri toivoa enää ole. Tsemppiä sulle tähän kiertoon!
ON: Eipä tässä oikein muuta. Kaikki sanottava tuli oikeastaan sanottua jo kun tuossa yllä vastailin... Eiköhän tästä suosta tosiaan taas nousta, mutta tällä hetkellä se vain on melko vaikeaa...
Tarpeeseen tulee. nyt on jotenkin hyvä fiilis päällä. toivottavasti positiivisuus vaikuttais myös ovikseen positiivisesti.
Jään seurailemaan tilannetta.
Älä Katri masennu, jos ei vielä ole teille tarkoitettu vauva tulossa, niin ehkä ensikuussa.
Haleja!
Katri: Olin aivan varma, että sulle pärähtää plussa, mutta voi harmi, ettei sitä tullutkaan, vielä. Uskon ja toivon, että tuo nega muuttuisi vielä plussan puolelle.
ON: Viikonloppuna vuoto loppui jo oikeastaan kokonaan, mutta tänään on taas tullut vuotoa, tosi vähäistä kylläkin, että loppumaan päin se on. Nyt vaan odotellaan, että koska ne menkat sitten alkaa. Hiukan harmittaa, kun ei yhtään tiedä menkkojen alkamisajankohtaa, kun ollaan suunniteltu mieheni kanssa, että lähdettäisiin jonakin viikonloppuna kahdestaan kylpylään rentoutumaan. Mutta se on ihan varma, että jos nyt suunnataan kohti kylpylää, niin eiköhän menkat ala just sillon. Täytyy ehkä odottaa ne ekat menkat, ja sitten heti niiden jälkeen lähteä reissuun. Kävin tänään myös apteekissa ostamassa foolihappo pillereitä, Foliren-nimisiä. Jos ne vaikka auttasivat tuohon raskautumiseen ja siihen, että saataisiin pidettyä vauva menossa mukana ihan loppuun asti. Pari raskaustestiäkin tuli jotenkin " vahingossa" mukaan, jos niille löytyisi jossain vaiheessa vaikka käyttöä;)
Plussasäteitä kaikille!!!!!!!!!
tänään vielä kirjoittelemaan, koska olen kiipeillyt tuolla puissa lähes koko päivän...latva jäi kyllä vielä haaveeksi :( Oikeasti oon todella pahoillani Katrin puolesta! Toivoa pidetään toki vieläkin yllä, koska ikinä ei voi tietää kun ei tätiäkään näy...Olisin niin toivonut sulle plussaa, ja olin siitä ihan varma. Niin varma, että lupasin tosiaan perä edellä mennä puuhun...
Ida: Vuoristorataa tämä elämä on itse kullakin. Välillä olo ihan ok, välillä taas, niinkuin tänään, tekis mieli itkeä. Mulla alkoi koulu tänään ja voitte uskoa, että tuolla yliopiston käytävillä tulee isomahaisia vastaan ja välilläpä siellä vauvojakin näkee, niinkuin tänään. Teki mieli vaan itkeä :`( Ja vaikka ei saisi ajatella, niin mieleen tulee väkisinkin se, että itse olisin nyt isolla masulla, huoh :(
ON: Tätä tulikin tuossa yllä jo vähän eli masaa aistittavissa jälleen. Stressitönnä yritän kuitenkin olla ja nauttia elämästä, niin paljon kuin ilman vauvaa voi :( Tärkeä viikko onpi tämä oviksen suhteen, vähän jänskättää kyllä...
Edelleen täällä pidetään jännääjille ja muillekin peukkuja :) Sitä tuottoisaa tammikuuta syysvauvojen muodossa toivotaan ja rukoillaan nyt oikein olan takaa :)
Mukavaa maanantai-iltaa! -Villiina kp18/35-
Ehdin ekana tälle päivälle :)
Katri: Mikäs on olotila? Kovasti tsemppihaleja täältä sinulle!
Mites muilla jännääjillä menee? Onko kukaan testaillut ;)?
ON: Huomenna pitäis alottaa oviksen bongailu, tänään teki jo mieli testata, mutta maltoin mieleni. Heräsin aamuyöstä siihen, kun vasenta munasarjaa juili mukavasti...Mahtaako munsolu irrota sieltä puolelta tällä kertaa? :o/ Hitsi, kun ei ennen tuulimunaraskautta painanut kierron eri vaiheissa yhtään mieleensä tuntuiko sillon jomotusta tai juilintaa...elän vaan koko ajan toivossa, että kierto palautuisi ennalleen ja tuhrut jäisivät unholaan. Nyt sitten kun on näitä juilintoja, niin oon ihan varma, että edelleen taitaa olla kroppa sekaisin :( Tai sitten, niinkuin gyne sanoi, nyt vasta ovuloin kunnolla pillereiden lopettamisen jälkeen. Sitähän sanotaan, että kropalla kestää pillereiden jälkeen palautua pitkään ja mulla lopetuksesta vasta 8-9kk, jossa välissä keskenmenokin. Toivossa on hyvä elää, sanoi lapamato :)
Touhukasta tiistaita ja halauksia kaikille :) -Villiina kp19/35-
-aamusta siis tein tuon 2. testin; joka kylla nayttaa plussaa...
Rauhallisesti yritan ottaa (tunnetuista syista) mutta paniikki on jo nostamassa paataan!!
Oireita ei sen kummempia ole, viluttaa edelleen alyttomasti.
Nyt kun sais jostain niin paljon vauvaliimaa etta vois huoletta ajatella 12 viikkoa eteenpain, kiitos! Mutta myonnan etten kauhean toiveikas ole, mika lie mut pessimistiksi muuttanut?!
Joten edelleen pysyn riveissa, ex-haahuihinkaan ei mua toistaiseksi kannata ilmoitella; vahemman toita jos sitten kuitenkin...
- levinia -
Ei ne ihme menkat ala vaikka muka liman sekasta pientä tuhra välissä tulee ja jopa yksi veriviiru,missä ne kuppaa,testikin oli nega 3 pv sitte,km on sotkenut kyllä nyt totaalisesti elimistön,onko kellään ollut olemattomia menkkoja km jälkeen,kait se vuoto tulee jos ei le ollut ovista?