*~* HAAHUT viikko 2 *~*
[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]
[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[color=blue][size=1][b]72oinas[/b] Olen 34 v ja mieheni on saman ikäinen. Meillä on lapset 02/00 ja 12/02. Kolmatta ollaan yritetty 05/06. Viimmein onnistuikin mutta ikävä kyllä päättyi km marraskuun lopulla 7+3. Alku oli lakannut kasvamasta vk.6.
[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.
[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).
[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.
[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.
[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..
[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.
[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.
[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.
Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.
[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.
[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.
[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.
[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.
[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.
[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.
[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.
[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...
[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.
[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.
[b]Nannu81[/b] Olen 25 vuotias, mies 39 ja yksi poika vm-04. Aloitimme yrityksen .10.06 toiveena saada pikku sisarus pojalle. Raskaaksi tulin heti, mutta valitettavasti raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11+3.
[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.
[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.
[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.
[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.
[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...
[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.
[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.
[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]
[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]
[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?
[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007
[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007
[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007
[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007
[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007
[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007
[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007
[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?
[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007
[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007
[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007
[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007
[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007
[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007
[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?
[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 27.7.2007
[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007
[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007
[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007
[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007
[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007
[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?
[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]
[b]Nimimerkki:[/b]
[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]
[b]Ongelmakohdat:[/b]
[b]Keinot:[/b]
[b]Tavoite:[/b]
[/quote]
Kommentit (81)
Onnea, onnea ja paljon vauvaliimaa masuun!!! :)
Kuinka nopeasti tulit raskaaksi tuulimunan jälkeen? Mulla nyt reilu viikko tuulimunasta ja olen ihan epätietonen, koska sitä mahtas alkaa yrittää?!
-Nannu-
Mitä näenkään... Tuutis plussannu?? Mahtavaa! Suuren suuret onnittelut ja paljon vauvaliimaa ja tarrasukkia matkaan!!
Tuosta tulikin mieleeni, että kertokaahan raskautuneet sitten kun haluatte että teidät lisätään plussanneisiin. Ja samalla siihen kun saisi sitten sen plussauspäivän ja la:n , jos on tiedossa.
Kaupasta vasta hiljattain kotiuduttu, joten nyt ei ole enempiä aikaa kommentoida.
Hyvää illan jatkoa kaikille ja kivaa viikonloppua!!
Nannu: Mulla tuli kahdet kuukautiset tuulimunan (lääkkeelisen tyhjennyksen) jälkeen. Nyt kolmansia ei sitten tarvikaan odotella. :)
Katri: Mut voi laittaa plussanneisiin, la 23.9. Ajattelin ajatella positiivisesti tyyliin " tämä raskaus kestää loppuun asti" .
Aamulla heräsin pahaan oloon. Kyllä hymyilytti... :)
Paljon Onnea Tuutikselle!!
Hieno asenne, tottakai se menee hyvin loppuun asti. Suojelusenkeli matkaan!!!
vm69
Mielettömän paljon onnea plussasta!!!! Kovasti vauvaliimaa, tarrasukkia ja enkeleitä masuasukillesi!
KATRI: peukutan vielä sinulle! Kyllä sie sissi oot, kun näin kauan jaksat odotella testaamatta... Hei, minut voit myös lisätä plussanneisiin eli plussa 7.1.07 ja la 13.9.07. Pakko minunkin on ajatella, että kaikki menee hyvin :-)
-Ultsi + Lahja-
Tuutupii: Onnea ihan älyttömästi plussan johdosta:)
ON: Pientä tuhruvuotoa tulee edelleenkin täällä suunnalla, mutta eipä se haittaa tahtia. Tänä aamuna tein ihan testailun huviksi raskaustestin. Halusin nähdä, että vieläkö tuota raskaushormonia on elimistössä, ja haalea plussa sieltä vieläkin tuli. Oli ehkä virhe tehdä tuo testi, koska nyt sitä alkoi jo miettimään, että josko sittenkin olen jo uudelleen raskaana, kun noita oireitakin on hiukan ollut. Mutta sitten järki sanoo, että ei se voi olla mahdollista. Lääkkeellisestä tyhjennyksestä on nyt kolme viikkoa, että kaipa sitä hcg:tä on vaan vielä jäljellä sen verran, että plussaa näyttää. Koittakaa te nyt takoa järkeä mun päähän, tuo mielikuvitus kun laukkaa pikkasen liian lujaa!
Katri: Onko sulla menkat vielä alkanut? Jos ei, niin koska aiot taas testailla? Uskon nimittäin edelleen sun plussaamiseen!
Ultsi: Laitoin tietosi, kiitos infosta. =) Ja testaamisesta sitten, niin liian aikaisin tehdyt testit opettaa... ;) Näitten vuosien aikana on tullu niin monia negoja testailtua kun on hätäilly testien kanssa. Ja mullakaan kun ei ole mikään kellontarkka kierto vaan päivät heittelee. Mutta jos kierto olisi aina sama, niin en mä silloin näin odotteliskaan..
bambiino: Ei ole menkat alkaneet vieläkään. Mulla näytti testi negaa pari viikkoa km:n jälkeen nyt viimeksi. Viikon päästä oli vielä plussa. Kyselit vielä koska aion testailla... no, tuossa viikon päästä viikonloppuna meinasin. Ja kiva kun sulla ja muilla on vielä uskoa mun plussaamiseen, itse olen aika epätietoinen kun nää oireetkin niin vaihtelee eli välillä melkein kaikki pois ja sitten niitä tulee takaisin...
ON: Kotona taas. Käytiin miehen kanssa kirpparilla. Vähän lukemista ostin, en muuta. Olishan siellä tosin aivan ihania vauvan vaatteitakin ollu, mutta enpä niitä tarvi... ainakaan vielä.
Oireita on taas ollu niin eilisiltana kuin tänäkin aamuna. Eilen käytiin kaupassa ja siellä alkoi yököttää maustekurkkujen ja punajuurien haju. Sitten kylmyys otti rintoihin ja niitä alkoi vihloa. Ja sitten kun rintsikoita laitto, niin huomasinkin että ovat kasvaneet, koska pursuili vähän sivusta... Tänä aamuna sitten oli taas huono olo herätessä, mutta ei kuitenkaan niin huono, jotta olisin oksentanut. Sellasta kuvotusta " vain" .
Sitten mun mielestä täällä meillä kotona on ollu jo muutaman viikon ajan tosi huono ilma. Haisee tunkkaselle, vaikka kuinka tuulettais. Mies ei taas mitään huomaa. En tiiä voiko tää nyt mitenkään liittyä näihin oireisiin, jos se on vain mun nenä kun sen haistaa... Ai niin, samoin on nenän limakalvot nyt tullu uudestaan kuiviksi ja herkiksi. Ei paljoa tarvi, kun tulee jo verta nenästä.
Appelsiinit himottaa edelleen tosi paljon... =D
Mutta eipä taas muuta. Oikein mukavaa talvista lauantaita kaikille!!
Ensiksi ONNITTELUT TUUTIKSELLE!! :D Hieno juttu, enkeleitä matkalle!
Muillekin nyt tästä ilouutisesta intautuneena kovasti pupuiluintoa ja kestoplussia ;)
ON: Ei mitään uutta auringon alla. Hedelmöittymisen suhteen on nyt tehty kaikki mahdollinen, joten ei auta kuin odotella. Minäkin pysyn nyt varmaan pois täältä hetken, jotta oireiden tarkkailu ei menisi taas ihan mahdottomaksi... Voi luoja, antaisin mitä vaan, jos vauvan saisin
:`( , mutta ei auta kun odotella, huoh... viime kierrossa oviksen aikaan oli ihan hirvittävät kivut jostain syystä, mutta tässä kierrossa ei ole ollut ollenkaan, joten toivon että keltarauhashormonit on balanssissa vihdoin ja tuhrut jää unholaan :) toivossa on hyvä elää...:(
Hyvää viikonloppua kaikille! -V kp23/35-
Paljon onnea tuutis! Onpas ihanaa, kun saa viikottain lukea plussauutisia. Onnellista vauvan odotusta toivottelen ja suojelusenkeleitä lähettelen.
Tsemppiä myös muille, jatketaan plussa-aaltoa, KATRI heti ensimmäisenä, jookos?
Kun kyselit aiemmin viikolla, kuinka aikaisin oireet voi alkaa. No mulla kyllä alkoi r-oireet jo jossain kp 20/30-32 tienoilla. Ensin tuli nännien aristus, sitten rintojen kasvu ja nipistelyt alavatsalla. Finnejäkin alkoi pukata ja sitten se maidon tihkuminen kp 26. Eli tosi aikaisin. Samoin ällöoloa oli kp 27 ja 28, tänään kp 29 kurkin jo vessanpönttöön, josko pitäisi oksentaa, mutta meni sitten parin minuutin huilimisen jälkeen ohi.
Täällä siis aina vaan, ei malta pysyä poissa :D
Kp 24/35 eli jännäpäivät alkaneet... Pitäkäähän peukkuloisia pystyssä, vaikka tädin tulo onkin jo melkein varma juttu :(
VILLIINA: Älä vielä luovuta. Pidän sulle kovasti peukkuja ja toivottelen plussaisia tuulia.
Ovis taitaa olla juuri meneillään ja mies on kaukana kaukana muualla eli toiveita ei juuri ole tähän kiertoon :(
Parempaa onnea teille muille!
uusi haahu täällä,miten mukaan pääsee?
Heippa!
Tervetuloa vaan joukkoomme. Yleensä tämä on alkanut niin, että ensin laitetaan lyhyt esittely itsestä. Mallia voit vaikka katsoa ensimmäisen sivun listasta. Ja siitähän se juttu sitten jatkuu...
Pahoitteluni vielä sinulle!
Ihanaa kun olet plussannut, tuhannesti onnea vain sinulle!
Ja muille haleja :)
DreamOne rv 12+4
olen kohta 30v, ensimmäinen raskaus jouduttiin keskeyttämään marraskuussa rv19+3, vauva oli menehtynyt kohtuun. uusi vauva haaveissa...jos rohkenisi vielä yrittää:(
fairytales: Kiitos tiedoista. Huomisessa uudessa listassa näkyy.
Nyt öitä!
Tervetuloa fairytales joukkoon ja pahoittelut kokemastasi! Täällä jaetaan ilot ja surut ja tsempataan vuorotellen toisiamme etiäpäin
Raskaustesti näytti PLUSSAA!!!
Piti tehdä se vasta huomenaamulla, mutta mies joutuukin töihin huomenna ja halusin, että se on paikalla, kun testaan. Mutta tosiaan, plussa sieltä tuli jo tänään! :) Kp 28/30-32, eli aika ajoissa olin liikenteessä. Plussa oli selkeä ja oireitakin on ollut enenevissä määrin. Voi, mä oon niin onnellinen! Toisaalta persiissä puristaa pelko, että mitenköhän tässä käy, tuulimuna on liian hyvässä muistissa... Mutta yritän nyt nauttia tästä enkä panikoida turhaan. LA näillä näkymin 23.9. :)
Mä oon nyt niin sekaisin, etten muista, mitä piti kellekin kommentoida...
Tuutupii rv 3+5 (niin vähän, mutta tästä se lähtee...) :)