Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

*~* HAAHUT viikko 2 *~*

08.01.2007 |

[b][size=3][color=purple]Haahuilijat [/color][/size][/b]

[b][color=blue] Haahuilijat on keskenmenon kokeneiden kuumeilijoiden oma ryhmä. [/color][/b]

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[color=blue][size=1][b]72oinas[/b] Olen 34 v ja mieheni on saman ikäinen. Meillä on lapset 02/00 ja 12/02. Kolmatta ollaan yritetty 05/06. Viimmein onnistuikin mutta ikävä kyllä päättyi km marraskuun lopulla 7+3. Alku oli lakannut kasvamasta vk.6.

[b]Adette[/b] Minä 27 ja mies 27 ja esikoisen yritys aloitettu 9/05. Terolutit ja clomit avuksi 4/06. Alkuraskauden keskenmeno 8/06.

[b]bambiino[/b] 25 v. mies 27 v. Meillä on tyttö 04/05, ja keskenmeno 12/06 (rv 11+5).

[b]carpel[/b] Itse olen 27-vuotias, mies 32. Lapsia ei ole ja sen ensimmäisen yritys aloitettu 06/06. Keskenmeno 07/06 rv 7+2.

[b]Elisabeth72[/b] Olen 33-vee ja mieheni on 29. Meillä on kaksi tyttöä 03/03 & 08/04. Asumme ruotsissa....Elämäni ensimmäisen ja toivottavasti viimeisen keskenmenon sain joulukuussa -05. Kemiallinen raskaus 07/06.

[b]-Ida-[/b] itse 27/mies 28. Esikoispoika vm 04/04. Toinen raskaus alkoi 09/06 ja keskeytyi 11/06 rv:lla 11. Asutaan pääkaupunkiseudulla. Yritys jatkuu..

[b]-Idaliini-[/b] Kaksi km takana ensimmäinen 12/05 (rv 5) ja toinen 2/06 (rv 8 ja lääkkeellinen tyhjennys) Minä kohta 20 v ja mies pari vuotta vanhempi ja oulun seudulla asustellaan. Vauva ois todella tervetullut.

[b]Irmeli72[/b] Ikä 34 ja mies 38. Lapsia kaksi 99 ja 02. Kolmatta kuumeillaan. Raskaudet alkaneet clomifenilla joka käytössä myös nyt. Kaksi tuulimuna raskautta 96 ja 08/06.

[b]Isotikru[/b] olen 37-v lähihoitsu pääkaupunkiseudulta ja mies on kahta vuotta vanhempi.

Lapsia on 4, poika vm-93, tytär-vm-96 ja kaksostytöt vm-00.

[b]Jellonamami[/b] Ikää 40. Neljä km välillä tammikuu - marraskuu 2006 (viikoilla 2 - 8). Onneksi lohtunani on 2,5 vuotias pieni prinsessamme. Häntä ennen ei yhtään km, joten tämä on ihan uusi tilanne.

[b]Joululahja[/b] Minä 32v mies 39v, poika synt 12/04, keskeytynyt km 05/06 rv 12. Yritystä marras-joulukuusta 06.

[b]katri72[/b] Minä 34-v, mies kanssa 34. Lisäksi koira. Asutaan Helsingissä ja ensimmäistä lasta toivotaan. Yritys alkoi 02/03. Km:t 07/05, 12/05, 7/06 ja 11/06.

[b]Leijonanhymy[/b] Olen 24-vuotta ja mies samoin, pohjoisemmassa Suomessa asutaan. Itselleni on tullut kaksi km tänä vuonna. Ensimmäinen riipaisi kesäkuussa, rv 12 uä:ssä todettiin alkio kuolleeksi rv8 eli keskeytynyt km ja kaavintaan siitä sitten.

[b]levinia[/b] ite oon 37, mies 40, ollaan asuttu taalla n. hmmm italian leveysasteilla pian jo 15 vuotta! Tytot ovat 14 .10 .7 ja 3-vuotiaita. Viidennen yrityksia aloitettiin 2/06 kierukan poistosta ja siina sitten tasaisin valiajoin noita ' ongelmia' ; eli tm 3/06; ja kaks' kaavintaa 6/06 ja 10/06.

[b]Liliane[/b] Minä ja mies molemmat 24-vuotiaita ja asumme Lounais-Suomessa. Toiveissa oleva pienokainen olisi mulle toinen (tyttö 5/01) ja miehelle eka. Spontaani keskenmeno 01/2006 rv 7+2, odotin ilmeisesti kaksosia.

[b]lumipyry70[/b] Olen 26 vuotias ja marraskuussa keskenmenon saanut 1,5 vuotiaan neitin äiti. Edellinenkin raskaus päättyi onnettomasti vuosi sitten uutena vuonna.

[b]Menier[/b] eka km rv5-6 1/06. Uutta yritystä ekojen kuukautisten jälkeen, plussa 6/06 joka meni kesken nyt 10/06 rv 19+6. Luultavasti yritystä jatketaan...

[b]miukkeli75[/b] Olen 31-vuotias ja ensimmäistä lasta odottamassa yhdessä miehensä kanssa. Koin keskenmenon 12/2006.

[b]Moila[/b] Olen 26-vuotias, mies 28. Meillä on 1,5-vuotias poika. Toukokuussa annoimme toiselle luvan tulla. Heinäkuussa sain plussa. Viime tiistaina kävin yksityisellä rv9+0. Sikiön todettiin kuolleen rv8+4. Torstaina mulla oli kaavinta. Putosin kovaa ja korkealta, vaikka osasin olla varuillani.

[b]Nannu81[/b] Olen 25 vuotias, mies 39 ja yksi poika vm-04. Aloitimme yrityksen .10.06 toiveena saada pikku sisarus pojalle. Raskaaksi tulin heti, mutta valitettavasti raskaus todettiin tuulimunaksi rv 11+3.

[b]puhbear[/b] oma ikä 25v, mies pari vuotta nuorempi. Ensimmäistä toivotaan kovin hartaasti. Yritys alkoi 12/05. km 04/06.

[b]Rouvavauva[/b] 2.11.2006 rv. 7+0 alkuraskauden ultrassa löytyi kaksi sikiöpussia, mahdollinen tuulimunaepäily. Uusi käynti 9.11.2006 rv. 8+0 oli selkeää kehitystä tapahtunut sikiöpusseissa ja sikiöissä ja kaksi viikkoa myöhäisempi hedelmöitymisaika nähtiin myös vahvaksi mahdollisuudeksi. Kolmas ultra määrättiin 23.11.2006 ja siellä tuli tuomio, sikiö(ide)n kehitys on pysähtynyt, lähete naistentautien poliklinikalle. 24.11.2006 rv 10+1 tehtiin kaavinta.

[b]Tari[/b] Eli itse olen (2kk päästä) 34 vuotias ja mies on 36. Kolmatta lasta kuumeillaan kovasti poika 6/03 ja tyttö 8/04, yritys ollaan aloitettu 1/05 ja takana keskenmeno epäily keväällä 05, spontaani keskenmeno rv9 10/05 ja keskeytynyt keskenmeno/tuulimuna rv 9 8/06.

[b]Tuutupii[/b] Olen 28 v kuumeilija, mieheni 31 v. Asumme Itä-Suomessa ja meillä on 1,5 v poika. Toisen lapsen yritys alkoi loppukesällä 06. Minulla todettiin tuulimunaraskaus vkolla 8+5 erinäisten ultrien jälkeen ja lääkkeellinen tyhjennys tehtiin tasan 2 vkoa sitten viikoilla 9+1.

[b]Ultsi75[/b] Ikä: minä 31, mies 32. Montako lasta: 2, -01 ja -03. Km: 01/03 vk 10+ ja 12/06 vk 6+. Yritys: lähtee käyntiin heti kun vuoto loppuu...

[b]villiina83[/b] Aviomieheni kanssa olemme molemmat 23-vuotiaita, ja esikoista kovasti haaveillaan. Yritys alkoi 06/06, mutta ensimmäinen raskaus oli tuulimuna, joka keskeytettiin 08/06. Uutta raskautta nyt yritellään paremmalla onnella.

[b]vm69[/b] Minä -69, mies -65. Kolme lasta ja keskenmenot 03/2006 vk 20+5 ja 11/2006 vk 8+2.

[color=fuchsia]~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ *~*~*~*~*~*~*~ [/color]

[size=2][color=red]ex-haahut eli jo plussanneet!! [/color][/size]

[b]Pirpula[/b] plussa ?, la ?

[b]maria80[/b] plussa 8.5.2006, la 20.1.2007

[b]memmuli24[/b] plussa 25.5.2006, la 1.2.2007

[b]Hannele-81[/b] plussa 14.6.2006, la 18.2.2007

[b]Enni-Maija[/b] plussa 22.6.2006, la 28.2.2007

[b]eka-vekara[/b] plussa 7.7.2006, la 18.3.2007

[b]titi75[/b] plussa 10.7.2006, la 16.3.2007

[b]Lizie[/b] plussa 14.7.2006, la 16.3.2007

[b]porkkana05[/b] plussa 17.7.2006, la ?

[b]limetti1[/b] plussa 25.8.2006, la 1.5.2007

[b]Pirpaliina[/b] plussa 8.9.2006, la 17.5.2007

[b]Juuliar74[/b] plussa 6.10.2006, la 12.6.2007

[b]ÄIPPÄ_80[/b] plussa ?, la 17.6.2007

[b]sani-74[/b] plussa 17.10.2006, la 26.6.2007

[b]Koala-72[/b] plussa 19.10.2006, la 28.6.2007

[b]Pikkutiikeri76[/b] plussa ?, la ?

[b]DreamOne[/b] plussa 13.11.2006, la 27.7.2007

[b]Moment[/b] plussa 20.11.2006, la 29.7.2007

[b]pumpsu[/b] plussa 1.12.2006, la 3.8.2007

[b]Helga76[/b] plussa 2.12.2006, la 13.8.2007

[b]kaisuli79[/b] plussa 5.12.2006, la 13.8.2007

[b]77mm[/b] plussa 10.12.2006, la 24.8.2007

[b]nipsu-79[/b] plussa 11.12.2006, la ?

[b][color=purple]Laihduttavat haahuilijat [/color][/b]

[b]Nimimerkki:[/b]

[b]Pituus ja lähtöpaino, BMI:[/b]

[b]Ongelmakohdat:[/b]

[b]Keinot:[/b]

[b]Tavoite:[/b]

[/quote]

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea tuhannesti plussasta!!!!! Vauvaliimaa ja tarrasukkia toivottelen.

Varovaisesti itsekin täällä elelen, tosin usko ja toivo on kova, että loppuun saakka mennään :-) Lievää ällötystä on ilmassa ja väsyttää...

-Ultsi-

Vierailija
62/81 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaavaliimaa, tarrasukkia ja enkelitä vierellesi kulkemaan syyskuulle asti !

Jospa se oireettomuus olisikin hyvän merkki, että kaikki menee tällä kertaa hyvin !!

Täällä alkaa tauti olemaan voiton puolella ja pikkuhiljaa palaudun " elävien kirjoihin " ..ainoa negatiivinen juttu taitaa olla että sain kun sainkin siitä penisiliinikuurista hiivatulehduksen enkä tiedä miten sen kanssa eläisin?? Noh pitää koittaa kotikonsteja ihan ekaks jos vaikka niillä helpottais ja huomenna aamullahan se penisiliinikuurikin loppuu...

Oikein paljon plussapöllyä piinailijoille, tsemppiä oviksenmetsästäjille sekä onnellista ja turvallista odotusta jo raskautuneille !!

Vuoristorataahan tämä elo on ja kyllä taas äsken kirpaisi kun hain pimut päiväkodilta ja kuulin siellä yhden oman hoitajan saaneen vauvan toissapäivänä ja toisen saavan kesällä !! Noh tasan ei käy onnen lahjat sanoi aina mummovainaa ja hyvää kannattaa odottaa..

Jospa jonainpäivänä joskus...

Nyt on pakko mennä taas tekee kotihommia, mökki on kuin olis pommi pudonnut vaikka mies on viikon ollutkin kotihengettärenä kun mamma on sairastanut..

Isotikru

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ultrassa (taas jälleen kerran) käyty ja vauvalla on kaikki oikein hyvin. Kovasti pyöriskeli ja liikutteli jäseniään. Niskaturvotusta ei ollut ja kaikki elimetkin löytyivät. Kohdussa ollut verihyytymä on vuotanut melkein kokonaan pois, onneksi! Eli kaikki hyvin vaikka ei aina päivä ole risukasaan paistanutkaan. Niinkuin ei kenelläkään haahulla.

Katri: Lopullinen LA on nyt sitten 25.7, eli jos viitsit vielä kerran korjata. Kiitos :)

Paljon haleja teille ihanille haahuille ja levinialle tuhannesti onnea plussauksen johdosta!

Toivottelee ex-haahu DreamOne ja nappula rv 11+6

Vierailija
64/81 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... onnea tuhat kiloa, LEVINIA :) !!!!! Ja muut tarroilla perään.

DREAMONE hauska kuulla hyvät uutiset!!!

ON: eipä ihmeitä. Väsyttää. Epäuskoa, ei tätä voi jatkua. Miehestä mietin lähinnä eroa. Höh. Näinkö kiittämätön olen suurin piirtein koko maailmaan kohtaan, kun vihdoin onni potkaisee?? Vai muuten vain masentunut hormonihirviö, tai jotain. Yritän odottaa rauhassa ensi tiistaita jolloin menen alkuraskauden ultraan (silloin olisi rv 7+3). Kääk. Perjantaina pitäisi bluffata yksi iltatilaisuus " tipattomalla tammikuulla" . Siinäpä ne isoimmat.

Kaikille hyvää loppuviikkoa ja jaksamista, tilanteesta riippumatta. Totta tosiaan, näihin kasoihin ei ole aina aurinko paistanut mutta ehkä tämä tästä, meille jokaiselle :)

t Joululahja

Vierailija
65/81 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinia: Oikein paljon onnea plussasta! Tosi ihanaa! Paljon vauvaliimaa jne. matkaan, jotta pikkuinen pysyy kyydissä loppuun asti.

DreamOne: Onnea hyvistä ultrakuulumisista. Päivitin nuo tietosi kuten pyysit.

Sitten pikaisesti omaan napaan, niin kauan kuin pystyy vielä kirjottamaan jotain..

Eli migreenistä olen kärsiny eilisillasta lähtien. Se alkoi joskus vähän illemmalla. Tai ensin sitä oli oikein kunnon oksetus päällä ja sitten tuli tuo sen jälkeen. Sitten palelin ja sen jälkeen tuli pömppökin takaisin kosketusarkoine rintoineen. Joo' o, oireita on siis tullu takaisin vaikka tiedä nyt enää mitä tarkoittavat. No, siinä sitten tuli näköhäiriöitäkin vähäksi aikaa, mutta meni sitten pois.

Tänään sitten on tuota näköhäiriötä ollu taas kerran. Yöunet jäi vähiin tän migreenin takia, joten siksi on palstailukin vähän jäänyt. Aamupäivän nukuin ja samoin nyt iltapäivällä nukuin jonkin aikaa. Ainakaan silloin ei ole tarvinnu kärsiä näistä oireista ja päästä.

Mutta nyt tuntuu tuo päänsärky taas yltyvän, joten pakko lopettaa. Parempaa vointia muille.

Illanjatkoja kaikille!

Vierailija
66/81 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nyt ihan varma että et ole raskaana?? Tsemppiä joka tapauksessa migreenin kanssa!

t Joululahja

Vierailija
67/81 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyselit tuolla exissä, että onko Aconissa viivanpaikkaa. Minä en ikinä ole saanut Aconiin viivanpaikkaa, vaan nega on ollut pelkkä tyhjä lokero. Ja noitakin testejä on tuhlailtu yksi jos toinenkin :)

Tsempityksiä!

DreamOne

Vierailija
68/81 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta kun nyt tuntuu siltä, että sä taidat niistä negatesteistä huolimatta olla pieniin päin ; -)

Eihän se tätikään ole sun luoksesi tullut ???

Múllakin toi migreeni on oikein " aktivoitunut" ihan alkuraskaudessa ja lekurilta kysyessäni asiasta se sanoi että se on yleinen vaiva kun hormonitoiminta muuttuu,,,

Mitäs jos kuitenkin vielä kerran testailet uudelleen ja jostain mä olen näiltä palstoilta lukenut että valmistaja on vastannut, ettei Aconeissa ole viivan paikkaa !!

Jaksuja haleilla!!

Isotikru

Vierailija
69/81 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämän kevät, jos tässä sittenkin olis vielä raskaana. Kiitos Isotikru ja muutkin, jotka vastailitte.

Mulla ei tosiaankaan ole menkat vielä alkanu, ei edes ole siihen viittaavia oireita.

Isotikru: Vai että sulla sitten oikein aktivoitui se migreeni alkuraskaudessa? Mullahan on kanssa ollu joka kerta tässä pää kipeenä, mutta ihan näin paha ei ole ollu vuosiin. Nyt onneksi jo hieman parempi...

Näinköhän tosiaan on, että kandeis vielä testailla.... Mietin vain, että kannattaako jo nyt tulevana viikonloppuna vai odottaisko vielä viikon... No, pitää varmaan seurata näitä oireitakin...

Nyt pitää lopettaa, mies tuli kotiin...

Vierailija
70/81 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katri ihmeessä vielä! Ei voi olla tuommosia oireita ilman raskautta, ei hitsi vieköön vain voi! Peukutuksia :)

Sitten kyssäri. Laitoin tän jo tuonne kysymyksiä ovulaatiosta-osioon, mutta kertokaapa te mielipiteitänne. Tämä on nyt suoraan kysymykseni sieltä toisesta osiosta:

Voisiko joku ystävällisesti valaista minulle seuraavanlaisen asian, eli onko itse ovulaatio silloin kun testiin tulee ne kaksi viivaa, vai kertooko LH:n nousu oviksen olevan 2-3vrk:n kuluessa?

Sain keskenmenon elokuussa (tuulimunaraskaus) ja sen jälkeen kierto on kyllä tasoittunut 35vuorokauteen, mutta tuhrut tulevat peliin mukaan kp 32-33. Oviksen olen tikuttanut kp22, mutta mietin jääkö tuo luteaalivaihe liian lyhyeksi tuhrujen vuoksi? Eli laskenko luteaalivaiheen siitä kp22:sta, kun LH-huippu on havaittavissa, vai vasta siitä pari päivää eteenpäin?

Alkavatko ovisoireet oviksen aikana vai vasta jälkeen? Varmaan tosi yksilöllistä, mutta itsellä kp24 nännit tulevat kipeiksi ja kipuilua kestää melkein menkkojen alkuun saakka.

Jos tästä sekavasta selostuksesta saa joku ihminen selvää, niin kiitos jo kovasti vastauksesta :)

Kiitos teille, jos jaksatte ottaa kantaa :) -Villiina-

Vierailija
71/81 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Levinialle täälläkin puolella!!!

Katri: Sitähän minäkin olen ajatellut... migreeni...raskaus... Vieläköhän nostettaisi peukut pystyyt sulle kuitenkin!!

Isotikru: Mullekin iski hiiva kun oli se antibioottikuuri siihen poskiontelotulehdukseen. Toiveekkaana ajattelin, että jospa raskaana vaikka olisin, kun silloin on usein myös hiiva iskenyt. Juu en ollu...

Illan jatkoja

vm69

Vierailija
72/81 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kirjoitetellut tänne aikoihin...!

Tosta Aconista oli vaan pakko tulla kommentoimaan, että en minäkään siihen ole koskaan saanut edes viivan paikkaa ja testejä on tullut pissailtua ;-) Eli toivo elää siellä minun mielestäni.

Itsestäni sen verran, että olen tällä hetkellä 20. rv:lla ehkä disperiinin ansiosta... Tämä on 7. raskaus ja ennestään on yksi lapsi. Jännitystä ja toivoa piisaa, sen verran piinaavat on ollut tämä(kin) raskaus.

Mutta hyvää jatkoa teille kaikille ja mukavan myrskyistä iltaa :-)

Vierailija
73/81 |
09.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Levinia hurjasti onnea plussasta! Tarrasukkia ja vauvaliimaa tonni kaupalla että pieni jaksaa nyt sen yhdeksän kuukautta.

Katri tuntuu olevan kyllä pieniin päin... Mutta mehän ollaan manattu täti muualle sinun luotasi jo ajat sitten. Toivottavasti on uskonut ettei täti vaan joudu kunnon porukan hivutukseen ;) Migreeni on tosi kelju kaveri, itselläni on kanssa samaa vaivaa. Ja tosiaan tässä vastaaikoihin iski niin pahasti päälle että lääkärille jouduin. Uusinta testiäsi odotellen ja uskoa luoden...

Kertokaahan nyt ihmeessä ystävät että missä vaiheessa teillä raskausoireet on alkaneet...? vaikkei tämä ensimmäinen raskaus olekaan, en mitenkään muista missä vaiheessa oireet aiemmin alkoivat. Tuntuu että taas vain itse olotilani keksin kun vielä tätipäiviin on jonkin verran matkaa (kp 20/27-mitälie...)

Silti on pömppis, etovaa oloa päivään asti, päänsärkyjä... Neiti tuntuu lopettavan imemisen (liekö jo aikakin kun on yli 1½ vuotias, mutta kun se on niin ihanaa...;)) rintojen arkuutta eli siis kaikkea! Mutta kun tuo pää tuntuu tekevän tepposia aina vain.

Kyllä tämä nyt on hullua, ihan toivottomalta tuntuu ja voi kun niin sen pienen haluaisin. ihan sekalaista tekstiä... toivottavsti saatte selkoa ;)

Kaikille plussatuulia, tarvitseville ässää ja plussanneille tarrasukkia viltin alta lämpimästä toivotellen

lumipyry

Vierailija
74/81 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen,olin päättänyt että en tressaa raskautumista,mutta olen aivan hermo,mullakin on oireita jotakin mutta lämmöt ei esim.ole korkealla,kait kierto ja elimistö on sekasi km jälkeen,ei edes uskalla salaa toivoa että oiskin raskaana,hoh hoi.

kylläpä katrin tilanne menee tukalaksi,toivottavasti ois silti plussa,mulle sanottiin että viivan paikassa ei ole mitään väriä,haamussahan on väriä juuri ja juuri ehkä näkyvissä?

Jos ja kun menkat tulee tulis ne sitte ajallaan nyt vikonloppuna,sais aloittaa tavallaan puhtaalta pöydältä,paikat varmaan kunnossa.

Toivotaan että vauvat pysyy naisilla mukana,tulee mieleen että tottakait muut onnistuu mutta minä tipun aina vaan kyydistä :(

Tapaa ja keskustelee hyvien ihmisten kanssa ja sitte yhtä aikaa plussataan ja toinen jatkaa vaan ja itse tipautetaan tylysti pois kyydistä,sitte ei haulua,pysty juuri ennä hänen,heidän kanssa juttelemaan.

Minäkin olen ollut muilla palstoilla välillä,no täällä täytyy pysyä meni sitte miten vaan.

Vierailija
75/81 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen en päässytkään palstailemaan, tuli jo teitä ikävä. :)

levinia: ONNEA, ONNEA PLUSSASTA! Aivan upeeta! Pistin sulle just vauvapostilla tulemaan tarrasukkia...

DreamOne: Ihania ultrakuulumisia sinulla! Onnea jatkoon! Sullahan on jo yli neljännes raskaudesta takana. :)

Katri: Mä olen ihan samaa mieltä kuin muuta kanssasiskot, että toivoa vielä on! Sulla on niin paljon raskausoireita, ettei tosikaan. Toi migreenihommakin tosi usein liittyy alkuraskauteen. Mulla ei varsinaista migreeniä ole kuin pari kertaa vuodessa, mutta päänsärkyjä sitäkin useammin. Kun aloin esikkoa odottaa, pelkäsin koko ajan, että miten mä selviän niistä päänsäryistäni pelkällä Panadolilla.

Ja siksi myös kyselin sulta maanantaina testimerkkiä yms, kun mun mielestä niissä ei ole viivanpaikkoja. Eikä ainakaan Aconissa! Mä olen kyllä lähinnä käyttänyt niitä netistä tilattavia liuskatestejä, mutta myös yhden apteekista ostetun ja ei niissä ole ikinä mitään viivanpaikkaa ollut. Tsemppiä kovasti! Mä ainakin pidän sulle vielä peukkuja! Testaile pian uudelleen.

lumipyry: Kyselit raskausoireiden alkamisesta. Esikon kanssa ei ollut mitään ennen plussatestiä. Tuulimunaraskaudessa heräsin testipäivänä yökötysoloon (kp30, ei ennen sitä mitään). Nuo kai on niin yksilöllisiä juttuja, mutta olen kuullut hyvinkin varhaisista oireista - tyyliin oviksesta lähtien.

ON: Mua jänskättää nyt oikein kunnolla! Mulla tulee nimittäin rinnoista maitoa... (Esikkoraskaudessa alkoi tulla joskus rv 20 paikkeilla.) Ei mulla kyllä koskaan esim. menkkojen takia ole tullut. Nännit edelleen tosi kipeet, rinnat turpeet ja aristavat, alavatsalla painon tunne. Janottaa koko ajan, finnejä pukkaa...

Voi, kun tämä nyt olis sitä itseään. *Pliis, pliis, pliis...* Lauantaina kp29 teen testin, siihen asti kärvistelen (oletuksella, että menkat ei ala).

Vierailija
76/81 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Margariini: Kiitos sinullekin kommentistasi. Jännäksihän tämä alkaa mennä... Kaikkea hyvää loppuraskauteesi.

Tuutupii ja muut: Kiitos teillekin! =) Pieni toivonkipinä alkoi taas herätä kun vastauksianne luin. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta. Tosin tänä aamuna ei ole kyllä yhtään raskautunu olo...

Kukas se kyselikään raskausoireiden alkamisesta... Mulla on näinä joka kertana ekat oireet alkaneet viikko oviksen jälkeen ja lähinnä väsymys ja alavatsan nipistely ovat olleet ensi oireet. Sitten aika pian myös sellanen pieni kuvotuksen tunne, joka on sitten päivien kuluessa vain voimistunut.

ON: Tänään taas parempi mieli. =) Syy siinäkin, että tällä hetkellä ei särje päätä. Eilen illalla se jo loppui ja sain yönkin nukuttua hyvin.

Kuten tossa yllä sanoin, niin ei oikein raskautunu olo ole tällä hetkellä. Tai no, jos oikein oireita alkaa etsiä, niin nännit on arat, siis käsinkosketusarat, ei muuten. Sitten voileivän päällä ollut rasvan maku yökötti, vaikka sitä on tosi ohuelti... Siinäpä ne oireet mitä nyt on ollu eli ei kovin paljoa...

Menkoista ei kuitenkaan tietoa, joten kait tässä vois viikon päästä testailla uudestaan, mikäli eivät ole siihenkään mennessä alkaneet.

Tuutupiille vielä oikein paljon plussasäteitä!!! Toivotaan, että se plussa sieltä tulee. bdbdbdbd

Vierailija
77/81 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuutikselle minultakin hermoja piinailuun ja paljon plussasädettä.

Toivotaan, että viikonloppuna on sun vuoro ilmoittaa plussasta!!

Katri: Hienoa, että pääkipu helpottanut. Yleinen mielipide täällä taitaa olla, että vielä olisi toivoa raskaudesta. Siihen ajatukseen yhdyn minäkin. Ja kun menkkoja ei kuitenkaan ole tullut niin mitä muuta voi...

Kiireesti taas töiden kimppuun..

vm69

Vierailija
78/81 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä edelleenkin kirjoittelen, mutta ei kait haittaa? Ehkä jossain vaiheessa uskaltaudun jo tonne toiselle puolelle :-)

KATRI: pidän vielä peukut pystyssä, että plussa tulee! Kuten muutkin on kirjoitelleet, niin oireet kyllä viittaa siihen :-) Tosi paljon tsemppiä näille piinapäiville!

TUUTUPII: lupaavalta kuulostaa edelleen :-) Toivotaan, että se plussa tulee siihen testiin, olikos se perjantaina?

MASAN kourissa oleville tosi paljon haleja ja jaksuja! Samassa suossa olen minäkin rämpinyt ja jostain ihmeestä sieltä noussut :-)

PLUSSATUULIA kaikille tasapuolisesti!

Oma napa: pelko tietty taka-alalla, mutta jotenkin olen luottavainen nyt tähän raskauteen :-) Tää alkuraskaus on vaan niin sellaista odottamista ja odottamista...ja sitten niitä pelkotiloja, että jos kaikki ei olekaan hyvin...pakko vaan uskoa ja toivoa ja luottaa. Menen varmaan vasta np-ultraan ja skippaan alkuraskauden ultrat kokonaan. Tai kattoo nyt...

-Ultsi 4+6 *hitaasti, mutta varmasti...*

Vierailija
79/81 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

LEVINIA: Onnea sinulle plussasta! Todella ihanaa. Suojelusta teille molemmille ja paljon vauvaliimaa!

KATRI: Kyllä toi sun olotila viittaa raskauteen ja kiertosikin on jo aika huimilla lukemilla. Milloin meinaatkaan testata seuraavan kerran? Plussatuulia yhtä paljon kuin ulkona tuuli myrskyää, viuuhhh :)

ULTSI: Hyvää raskauden jatkoa ja hyvä, että olet luottavaisin mielin.

LUMIPYRY: Itselläni oireet ovat alkaneet aika pian oviksesta. Eli ihan tajuton väsymys, lämpöily ja olo on ollut kuin jyrän alle jäänyt. Mutta tottakai se on hyvin yksilöllistä. Pahoinvointi on alkanut vasta plussaamisen jälkeen ja rintojen aristus plussaamisen paikkeilla tai muutama päivä sen jälkeen.

VISAKOIVUlle tsemppiä. Kyllä me taidetaan kaikki enemmän tai vähemmän stressata tätä raskautumista, mutta eiköhän meillä ole syymme. Tietysti hyvä, jos pystyy ottamaan rennosti..itse en taida kuulua siihen ryhmään.

TUUTUPII: Puuh, puuh+++++++ Paljon plussaisia tuulia siihen suuntaan. Jännät paikat. Pidän peukkuja sulle!

Omassa navassa ei muuta kuin oviksen odottelua, nyt siis kp 12 ja ovis on suunniilleen siinä kp 16-17. Täytyy siis ahkerasti pöllytellä peittoja :) ja toivoa että tärppää.

Vierailija
80/81 |
10.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille vastauksista, olo helpottu hieman kun ehkä voi ajatella ettei pää tekisi tepposia ja oireet olisivatkin oireita!

Piristy päivä ihan tonnilla!

Nyt on hyvä lähteä jatkamaan kotihommia, kiitos vielä kerran!!!