Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terhojen maanantai

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen oli mun oma ennustus synnytyspäivälle ja mies on tätä päivää veikannu,mutta tais mennä mehtään ennustukset.

Äityli mä sitä mietiskelin sitä synnytykseen lähtöä.. tosiaan jos nää ennokoivat supparit kovasti etukäteen paikkoja avaa niin ei varmaan kovin kauaa uskalla ootella lähtöä,vaikka ei ookkaan ku vajaan tunnin matka..

Eilisen päivän supisteli kivasti,ei edelleenkään kipeästi,mutta ei kivuttomastikkaan,eli tuntuvia supistuksia.. pari tuntia kellottelin ja sit ne loppukin kun seinään.

Supistuksia toivon kaikille ja peukkua nostan teille jo yli 40 viikolla meneville,mä tuun varmaan hulluks jos joudun niin kauan odottamaan..

Neuvolaan pitäs lähteä käymään kohta puoliin,josko siellä selviis jotain..

Niin zatu mulla on kans käynnistetty eka synnytys tableteilla,kohdunsuulle laitettuna. Tabletit ei ainakaan mun mielestä aiheuttanu mitenkään erilaisia supistuksia,tippa saattaa kuulemma joillekin aiheuttaa vähän ärhäkämpiä.. mulle tosiaan noita tabletteja laitettiin sen verran että kohdun suuta saatiin aukeamaan ja katoamaan,että päästiin kalvot puhkasemaan ja sitten se synnytys alkokin kunnolla. (kesti reilu 6 tuntia)

Nyt valmistautumaan neuvolaa varten.

T:Isa ja masukki 38+1

Vierailija
22/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi moni tuntuu olevan lähtömetreillä. Itekin tulee malttamattomaksi vaikkei vielä pitäis olla mitään aihetta.

Söin äsken salaa suklaavanukasta ja 5-vuotias tyttöni tuli viereen letit heiluen ja sanoi, hei ÄITI, sä et saa syödä sokeria!!!! Nyt sua supistaa siellä kampaajalla! (ollaan just lähössä lasten kampaajalle). Sitten hän juoksi kertomaan uutisen pikkusiskolle että äiti vetää sokeria. Mä en meinaa millään pystyä olemaan syömättä jotain makeeta ja sit taas valitan kun on huono olo,,, tyhmä mä!

Palaan asioihin myöhemmin, nyt sinne kampaajalle. Oman pehkon saatan kuntoon vasta perjantaina kun on lapsille hoitajakin silloin, niin saa väriäkin. Olen blondi ja tukka on tummunut ihan hirveesti raskausaikana. Aiemminkin kävi niin ja sit synnytyksen jälkeen alkoi VAALEE juurikasvu!

Heinä 36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun heti Onnittelut vauvautuneille ja supistuksia kaikille niitä tahtoville!

Lauantaina jo kotiuduttiin, mutta vasta ehdin koneen avata. Aika kuluu niin hujauksessa. Tyttö viihtyy rinnalla, etenkin öisin. On nyt nukkunu kolmatta tuntia, tosin tällä hetkellä käsivarrella, joten kirjoittaminen on hiukan hankalaa.

Synnytys sujui omasta mielestä ainakin pitkän kaavan mukaan, kun synnärillä oltiin puol yhdeksän illalla ja aamuyhdeksältä tyttö oli maailmassa. Sain synnytttää alakautta, ponnistusvaihe kesti 26min ja eppari tehtiin. Se on nyt pirun kivulias, mutta kai toimeen tullaan. Kirjoittelen sit tarkemmin synnytyskertomuksen sinne sivuille ku ehdin. Vaavelin sokrut oli alhaiset, joten niitä seurattiin ja jouduin sairaalassa syöttämään kahden tunnin välein+lisämaitoa tytttö sai.

Mutta nyt siis onnellisena kotona. Esikoinenkin rupeaa jo leppymään äidille. Oli ollu mummon hoidossa todella surullinen, välillä vihainen ja ei syönyt kunnolla sillä aikaa kun olin synnärillä. Eilen maito nousi kunnolla ja nyt toisesta rinnasta melkein suihkuaa maitoa joten imetyksen kesto kerralla on vähenemään päin.

No niin romaani valmis. Yritän tulla lueskelemaan teitinkin juttuja vielä, mutta taitaa olla edessä siirtyminen vauvapuolelle. Vointeja kaikille!

Noopu ja tyttö 4vrk (jo!)

Vierailija
24/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuin säheltämään joten piiitkä viesti katos bittiavaruuteen!

Täällä kansa yks vihree pallomaha..kaikkesa on täälläkii yritetty että pallo hävviis..ässät kokkeiltu(sitä siivoomista lukuunottamatta,isäntä on meil se huushollaaja...laiska minä..)on se varmaan näky ku kävelylenkeil punaseen pipaan ja takkiin pukkeutunu valas vetää hirveetä kyytiä eteenpäin työnnellen raskaan näkösiä leveitä rattaita..;)

tännää pittäis hipsiä kaheks neuvolaan..miul ja eukol on kummallakii samaan aikaan,eukko saa 1 wee piikin kun ei sillon oikeella aikaa sitä saanu ku ol antibiootin vaikutus päällä sillon.

pääsispä jo synnyttämään..haluu oman kropan takas..neiti 1 ween hoito on jo aika tukalaa tän masun kaa..selkä katkii ja kunto loppuu..ois ees suppari hyötyä mut ei ees sitäkään..

T:musta_kissa 37+2

Vierailija
25/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimittäin varmaan tunnin ähräsin kuvien kans et oisin saanu ne kamerasta ladattua koneelle ja sit kun luulin onnistuneeni et ollukaan tullu ku puolet kuvista. eli en saakaan nyt muutamaan päivään vielä kuvia laitettua sinne blogiin, mutta eipähän tää mun pallo oo vielä pariin viikkoon ainakaan tästä mihinkään katoamas, joten ehdin vielä kuvia laittaa.

niin ja sit sain sen ajan perjantaille klo 12.15 eli sillon sit vaan sinne taysiin käännöstä kokeileen. pahin jännitys ehkä nyt helpotti kun on tarkka aika millon asialle ainakin tehdään jotain.

Heinälle piti laittaa tsemppisäteitä kun on varmasti tosi raivostuttavaa taistella syömisten kans, varsinkin jos kultainen keskitie ei tunnu millään löytyvän.

elinalle kans tsemppiä, kyllä synnytys varmaan lähellä on kun noi lupaavasti supistelee. ja mellumille kans jaksuja yliajan kans taistelemiseen, mulal kans meni ihan totaalisesti hermot kahdella edellisella kerralla kun molemmista meni yli ja reilusti. onneksi ei kuitenkaan tarvinnut kumpaakaan käynnistellä, vaikka varmasti parempi sekin kuin tulla höperöksi viimeisten viikkojen aikan kun mahaasa roudaa paikasta toiseen. se on vaan kumma juttu miten sen 40 viikkoa jaksaa suht hyvin, mut sit ne viimeiset viikot/päivät tuntuu aivan sietämättömiltä. mullakin ainoo ilo tästä perätilasta on se, että tätä ei sit todellakaan päästetä hirveästi yliaikaiseksi jos meinaan saada sen alakautta synnyttään kun herran mitat on jo nyt silleen ihan hyvät. sit onkin eri ääni kellossa jos se saadaan perjantaina kääntymään oikein päin, niin sit saan taas helmikuun puoles välis odotella viimeisenä et herra suvaitsee tulla pois mun mahasta. sillon voi olla sit hieman kiukkunen emäntä tässäkin torpassa!!!!!!

mut nyt pitä mennä kattoon mitä muksut touhuaa, aikamoinen hulina nimittäin kuuluu lastenhuoneesta..

sapa

Vierailija
26/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vähän pikaseen kirjoittelis, kun tyttäret nukkuvat. Kohta kuitenkin pikkinen herää taas evästämään. Meillä on ihan samanlainen tapaus kuin noopulla, eli sylissä nukkuis tuntikaupalla. :) Onhan se tieten turvallinen ja lämmin paikka ja varsinkin, jos saa nukkua pää rintaa vasten, niin se se vasta mukavaa onkin, kun tuttu ja turvallinen syke jumpsuttaa korvassa. :) Maitoa riittää ja maistuu, posket senkun pyöristyy meidän pikkuisella. Torstaina meillä on kontrollipunnitus, toivottavasti painoa tulee edelleen hyvin.

Käynnistyksestä: miulla on pelkästään kokemusta käynnistyksistä, kun molemmat kerrat on käynnistetty. Kun lopulta synnytys lähti käyntiin, niin, kummallakin kerralla avautuminen viidestä sentistä täysin auki -tilaan on mennyt puolessa tunnissa ja supistukset on sillä aikaa tullut ihan taukoamatta ja tosi kipeinä. Kätilöt ja lääkäritkin ovat ihmetelleet tuota nopeutta, kun oisivat laittaneet puudutusta, muttei kerennyt. Ekalla kerralla vedet meni kahdelta yöllä ja lapsi syntyi ennen puolta päivää. Tässä toisessa kalvot puhkaistiin kymmenen jälkeen aamupäivällä ja lapsi syntyi ennen neljää. Molemmat aloitettiin cytotec-murusilla ja sit salissa tehostettiin oksitosiinilla. Pitäskii varmaan jossain vaiheessa kirjoitella synnytystarina tuonne synnytyspuolelle.

Tsemppiä kaikille suppareiden kanssa kärvisteleville. Toivottavasti pääsette pian synnyttämään! bd bd

Pitihän tää pikkinen hakea pois pedistä kitisemästä ja nyt se nukkua tuhisee rintaa vasten. Aivan ihana otus! :)

T: Monttu

Vierailija
27/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä istunukkaan täs ku " hetken" ..

No, ny lyhkääsesti. Maikkoolle tieroksi, jotta sulta lorahti viime yönä lapsivesi. Kiirehen vilikkaa palstallakin asiasta tiarootit ennen ku lähärit Seksiin. Ja näin mun unes, koska täälä sä vielä keikut. Toivotahan sulle pikaasta helepotusta vaivoohin, ny ainaki nostat kintut kohti kattua, ku oot sielä taas viikonlopun touhannu ja passannu vierahia!

ONNEA OIKIASTI MATKAAN LÄHTEVILLE!

Emmä ny kuollaksenikaan muista mitä kauhian tärkiää mä kirijoottelin. Mutta kovaa oli asiaaki taas.

( . ) Liitokset veisas negrospirituaalia koko eilisen illan, kun seisoskelin tavallista enemmän. Makoilin soffalla naisellisesti käsi nivusissa puoli iltaa..Vauva taitaa olla taas notkahtanut piirun verran enemmän asemiinsa, koska liitokset: todellakin, ne voivat olla vieläkin kipiämmät..Vauva vielä raapii lantionpohjaa käsillään. Levottomat jalat on onneksi rauhoittuneet pariksi yöksi Panadolilla, jotta nukuttuakin on tullu.

Kuuluuko kenenkään muun lantiosta " pauketta" ? Kuulostaa ihan niin kuin kalvot natisis ja paukkuis. Vai mahtaako olla vauvan nivelet, mitkä paukkuu?!

Vaivatonta viikon alkua!

L

Vierailija
28/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikkelis vaan !

Oon tosiaan täällä prenalla starttailtavana =)

Viime perjantaina tulin ja lauvantaina annettiin eka satsi käynnistyspilleritä. Suppareita kyllä tuli, mutta kivuttomia semmosia joten ei vielä tositoimia. Välipäivän jälkeen tänään sain taas uuden satsin pillereitä, joista juuri nappasin kolmannen. Neljäs tulee kuuden maissa iltapäivällä. Tai puolikkaitahan ne oikeesti ovat =)

Vähän on kivuttomia suppareita edelleen, mutta kyllä tuolla taitaa kohdunsuulla jotain kipujakin jo olla, lieneekö laajentumis/lyhentymiskipuja, tiedä sitten. Yhtäkkiä näin ensisynnyttäjän vankkumattomalla kokemuksella tuntuu siltä, että ei se vielä tästä lähde ;-)

*hih* sitten illalla kumminksi tai yöllä punnataan jo mukeloa maailmaan (no se on se rivine väliin kirjoitettu harras toive tietysti)..

Tulin uutena vuotena flunssaankin: kurku kipeä, kuumetta ja sitten vielä poskiontelotulehdus. Onneksi ovat nyt takanapäin, eikä oo enää kuin vähän yskitystä, varsinkin jos puhelee pitkään. Ääni meinaa sitten taas toisaalta lähteä pitkän puhumattomuuden jälkeen...

Eli tässä sitä nyt tosiaan ollaan enemmän ja vähemmän tosi toimissa, kuulemma laitokselta kotiin pääsen seuraavan kerran vaavin kanssa 8-o

Koitan tulla kertoon vähän välikuulumisia tästä käytävä-nettipäätteeltä, mikäli oon siinä kunnossa... Olen kyllä valitettavasti teidän muiden kuulumisista hieman pihalla, kun en oo tosiaan ehtiny lukea pinoja... Mutta onhan tässä tietysti hyvä syykin siihen !!!

Mary 39+5

Vierailija
29/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se nyt on niin, että Oliko se Mellum vai kuka jolla on 41vk jo, sen tarttis ensin aloittaa synnyttäminen ja sit minä!!!! Törkeää etuilua ;o)

Ei no oikeesti onnea matkaan vain kaikille suppaileville, mulla ei valitettavasti supistele kun muutamia kertoja päivässä. Eilen kokeiltiin ne 3 ässääkin, tuloksetta....

Käynnistyksestä: Mulla käynnistettiin eka raskaus 41+5 viikolla lievän raskausmyrkytyksen vuoksi. Cytotec-muruilla kohdunsuulle aloitettiin 4h välein, 2 riitti. Täytyy sanoa että oli tosi rajut lähes tauottomat supparit heti alusta. Kohtupa siinä väsyi, niin että 12h jälkeen synnytys pysähtyi pariksi tunniksi (kohdunsuu 8cm auki silloin, epiduraalista huolimatta) vaikka supparit jatkui. Sit nousi kuume ja vaavin sydänäänet rupes heikkenemään-> kiireellinen keisarileikkaus. Tämän raskauden synnytystapa-arviossa lekuri kertoi, että tohon käynnistykseen sisältyy noita riskejä: rajut supparit, toimenpiteiden lisääntymisriski ja sektioriski kasvaa jne. Siksipä en toivoisi käynnistystä enää, vaan normaalia alkua. Kahdella ystävällä samantyyppiset kokemukset tosta käynnistyksestä ekassa raskaudessa.

Viikon tässä kärsivällisenä odottelen, mutta kaitpa siihen käynnistykseenkin on pakko lähteä, jos ei 2vk yliajan ala tulla...

Onnea kaikille matkaan!

G 40+6

Vierailija
30/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vaan tulla kysäisemään, josko jollakin ois kokemusta JUOMASTA, jolla saattais saada synnytystä käynnistymään? Mä olen jollakin, muistaakseni ruotsalaisella, sivustolla törmännyt synnytysjuoman reseptiin, nyt en googlettamalla sitä löydä! Muistaakseni juomaan laitettiin ainakin inkivääriä ja ananasta ja se oli jonkun kätilön suosittelema. Jos jollakin tämä resepti on, niin mielelläni sen kuulisin!!

Ananasta tuossa purkin vetäsiin naamaani, senkin olen kuullut laittavan vauhtia jos on paikat " jo siinä kunnossa" .

Että näin epätoivoista menoa täällä :)

/A

Vierailija
31/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sua täällä huhuiltukin, notta mihinkä soot hävinny :O Mutta sielä soot ny jo tosi toimis. Toivomma, jotta sullon pian vauva sylis bd Tuu sitte kertomahan uutiset :)

Vierailija
32/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon koko vk:n lopun repinyt seiniä alas täällä meidän huushollissa. Jos remppa valmistuu yhdessä päässä sitä jatketaan toisessa. Ajateltiin vähän järkevöittää neliöitä meidän huoneessa. Ehkä me saadaa se valmiiksi kunnes baby syntyy. Mies ottaa vapaata jo ens ma lähtien niin sillä on 4pv aikaa saada täällä valmiiksi ennen vauvan tuloa.

( . ) olin sitten babyn paino kontrollissa tänään. Painoa on tullut lisää babylle n 200g, nyt arvio on n 2400g. Sitten kun se syntyy 10pv kuluttua arvio on n 2600g, ei siis koola pilattu. Utelin sitten taas kerran sukupuolta ja lekuri oli sitä mieltä että tyttö on :D olishan se kiva poikien jälkeen, mutta kyllä pojat on vaan niin ihania.

Neuvola mulla on taas keskiviikkona, olisin voinut kyllä skipata sen, kun tänään olin ä-polilla.

Huomenna mulla on hemmottelu päivä. Enstex mulla on kampaaja ja aion leikauttaa ja laittaa raidat. Sitten kulmat muotoilaan ja värjätään ja ripset värjätään. Ja ihan vikaks mulla on jalkahoito, saan jopa lakkaa varpaisiin ;D on sitten jotain piristettä siellä laitoksella.

ONNEE kaikille vauvautuneille ja urakkaa pasta aikaa tekeville.

-MM- ja baby 37+3

Vierailija
33/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitan: Nyt tulee vaan omaa napaa:

Eilen illasta jostain 23 asti supistellut n.15min välein ja yö klo 2 asti 10min välein napakoita supistuksia. En saanut nukutuksi yhtään silmäystä vaik otin panadolia ja kaurapussia lämmittelin. Käytiin tarkastuksella 5.30 äitipolilla. Auki olin 1-2 sormelle mut kaulaa jäljellä viel n.3-4cm, et se niistä supistuksista. Kotiinhan nuo laittoivat. Aamu 10 oltiin kotona ja 12 asti nukuin kun sit piti hakee lapset koulusta. Nyt olen koko päivän makoillut. Supistukset jatkuu kyl samanlaisina, ei ehkä ihan niin kipeinä. Saa nähdä kuinka pitkälle täällä mennään. Väsymys on kova, mut miehel varmaan viel kovempi kun ei nukkunut juuri yhtään sen enempää kun minäkään ja meni iltaan töihin.

Tsemppiä kaikille supistusten kanssa painiville, yritetään saada nää kaverit ulos!!!

birgit ja pörrö 37+4

Vierailija
34/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pohdin tässä luettuani käynnistyskokemuksianne, että monilla käynnistys on ollut ok ja joillakin hankalaa. Varmaan eri sairaaloissa käynnistetään eri syistä. Minusta vauvan hyvinvointi on tärkein, mutta jos äiti voi heikosti, voiko vauvakaan voida kovin hyvin.

Oon menossa huomenna painoarvioon ja jännittää sikäli, että haluisin et he päätyis käynnistykseen ennen laskettua aikaa sokerisotkujeni takia. En millään haluis enää jännittää joka yö, riittääkö aamuun asti energia vai onko syötävä keskellä yötä ettei tuu joku sokerivajesokki. Aamupäivät menee etovassa tunnelmassa ja syöminen ja sen miettiminen on päivän päätehtävä jos haluaa pysyä tolpillaan. Maha ei näytä eikä tunnu niin isolta kuin jättiläis-kuopuksestani ja " kauhuskenaarioni" onkin että tää päästetään yliaikaiseksi kuten edellisetkin lapseni eli jäljellä ois pahimmillaan vielä kuusi viikkoa. KÄÄÄK! Eikä sitä tiedä kuinka siinä lyhyessä lääkäriajassa ehtii perustella asiaa kunnolla. Yritän kuitenkin. Nää supistuksetkin on varmaan aika tehottomia, niitä tulee joka päivä mutta ei taida vaikuttaa mihinkään.

Millä viikoilla teillä on ollut närästys pahimmillaan? Mulla on nyt yltynyt närästys kun joudun väkisin syömään just ennen nukkumaanmenoa tai vaihtoehtona on joka aamuöinen syömisreissu. Jos syö just 10-11 aikaan, saattaa pärjätä aamuun asti. Mutta vastalahjana närästää ekat puoli yötä. Ostin Gavisconia tänään, onkohan se tehokkaampaa kuin Rennie? Nousee nimittäin satsit aina suuhun... Valivali...

Mutta kiva lukea kuinka moni on jo lähtöhetkillä. Itellä selviää huomenna hieman enemmän, onko supparit tehneet mitään ja mikä on lääkärien kanta mahdollisesta yliaikaisuudesta. Yliaikaisuushan on ok jos olo on siedettävä äidillä sekä vauvalla, mutta kuka tietää miten vauvani voi kun mulla heittelee aineenvaihdunta niin kovasti. Mulla olo on ollut samasta syystä koko raskauden ajan yököttävä ja tottuuhan siihen, mutta loppumetreillä toivois ettei tarpeettomasti tarvis enää kärvistellä jos vauvakin jo pärjäis kivasti sylissäni.

Heinä rv 36

Vierailija
35/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen meni paiva veljen vaimon perheessa. Aiti kotiutui eilen, veimme sinne ruokaa ja jaimme sitten sinne melkein iltaan asti. Lupasin leipoa pullia sinne hautajaisiin ja en jaksa alkaa kaivamaan sita kreemipullan ohjetta tai sita kreemin ohjetta, pullat kylla osaan teha ja samanlaisia pullia olen tehnyt ilman sita kreemia, mutta se kuulosti niin hyvalta, etta haluan kokeilla, laittaisko asianomainen ohjeen viela tahan, kiitos.

Jokohan elina ja taneli ovat vauva kainalossa?

hermoinine: eihan sulla oo edes paivays mennyt¿.kummia kavereita, kun hermoilevat. mulla ei oo ikina oolut mitaan limaisia vuotoja ennen synnytysta, en edes tieda, mika on limatulppa, sanoo 3 lasta synnyttanyt.

Zatu: meilla pikkuinen aina leikkii nukkuvaa autossa, jotta iska kantaa sisalle¿ja iskahan aina kantaa lellipentunsa. Ja silla nimella pikkuinen itseansa kutsuu myos. Taas tanaan kuului aamulla huuto: peitto paalle!. Pikkuinen vaan sykkyrassa oottaa, ett isa kay laittaan peiton paalle. ja tana aamuna ma kavin laittaan ja kohta uudelleen: peitto paalle! ja ma menin katsoon ja pikkuinen kysyi, etta olitko askenkin ja sanoin, etta joo, ja han, etta miksi sitten laitoit peitot vaarin! ensin pitaa laittaa prinsessa fleece peitto ja sitten normaali, heh!

mellum ja nasu, koittakaahan jaksaa viela.

nyt lopetan, kun on niin nalka, pitaa lahta aamupalalle, jai tuo pinon lukeminenkin kesken. tosiasiassa aivan alkuunsahan se jai, mutta pitaa katsoa jos ehdin myohemmin viela.

Muuten, ponsa on meillapain kuontalo, ja siita ei kylla saa mitaan ihmeen varistyksia, kuten ponsasta¿

Leperus

Vierailija
36/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kainalossa, tosin ikää sillä jo 1v6kk =)

Masua on kiristelly, mutta suppareita ei oo kuulunu. Eikä kyllä ihan tarviskaan. Mies on hermona, ku huomenna pitää olla koko päivä kotona, kun meille tehdään rakennusten lopputarkastus rahotusten takia, ettei vaan tulis lähtöä... Joten yritetään ottaa ihan rauhallisesti. Eikä noitten viikkojenkaan puolesta tosiaankaan oo kiire!

Synnytysjuomasta en tiedä, mutta oon lukenu jostain palstoilta, että piimäkuuri vois auttaa. En sitte tiiä miten kokonaisvaltasta sen pitäis olla, eli että saako sitte syödä paljon mitään =/

Nyt jatkaan riisipuuron hämmennystä.

Vierailija
37/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittivat vasta äitipolilta. Sain nyt torstaiaamulle yliaikaiskontrolliajan. Sielläpä sitten pähkäilevät mitä tehdään, käynnistetäänkö vaiko eikö... Toivon totisesti, että tää kaveri tajuais ulostautua ennen tuota torstaita jo! Aika näyttää...

Nyt en ehdi enempää kirjotella, ruoka tulossa... Jos en vartioi, tulee lohikastikkeesta varmaan jotain ihme mönjää :)

Jaksamista kaikille!! Viime metreillä ollaan joka sorkka!

Nasu

Vierailija
38/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=104E8B][b]Fable sai pojan, 5.1 klo 2:57 rv 38+6

Mittaa Pojalla oli: 4220g 52cm ja pipo 39cm

[color=4876FF][size=4]Onnea Fablelle Prinssistä!

Vierailija
39/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että semmoosia uutisia Fablelta :DD

[color=#A52A2A][b]Mary:[/b] Vai soot siällä mäjellä nyt!! voi ku tua Lyytin uni toteutuus tänä yänä,niin tulisin sinne sun kaveriksi :)) Pistä tiatua tulemaha niin usee ku saat [b]Ja onnia matkaha rutkasti!!![/b]

[color=27408B][b]Voi Lyyti sun unias ;)[/b] menis nyn pian totehe,on nii raihnaanen olo.. mulla kuule taitaa kaans se issias olla vaivana vai mikä lie kun lähtöö semmoonen isku tualta ihan alhaalta selkärangan viärestä ja päättyy toisee persposkehe ja silloo ku iskee,niin jalka ei meinaa totella/tai ei pysty laittaa painua sillen.. ??!!

[color=8B0A50]jassoo,nyn tuli hommia,palaan taas myähemmin..

Vierailija
40/68 |
08.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olemas joku nimikin? kuullosti oikein hyvältä meinaan..

mun th/kätilö sano että ainoo keino millä sitä voi edesauttaa sitä käynnistymistä on se sama millä se on alkunsakin saanu,eli seksi.. mut eipä siitä tunnu täällä ainakaan paljoa apua olevan.

Neuvolassa siis kävin tänään,ei mitään uutta.. verenpaineet vähän koholla,valkkari yhellä plussalla,joo paino oli noussu =) 900g kuudessa päivässä! aika hauska. Vauva meni doppleria kovasti karkuun,se inhoo sitä ihan tosissaan :)perjantaina pääsis uudestaan ja maanantaina vielä lääkäriin jos ei mitään oo tapahtunu,mut toivottavasti nyt ois..

Onnea prinssin saaneelle,olikohan se Fable.. mul on ihan surkee nimimuisti..

Näin viime yönä ekan kerran kunnon unen vauvasta,niin että näin sen oikein kunnolla,tosin sukupuoli jäi hämärän peittoon kun ensin se oli tyttö ja myöhemmin kun mieheltä kysyin unessa että kummankos synnytin niin se oli poika :)

Lapset on tosi kärsimättömiä jo kun vauva ei synny ikinä,ne haluaa että äitikin olis jo normaali :)

Leperukselle edelleen kovasti voimia auttamistyöhön ja jaksamiseen..

Nyt ruokajuttuja..

T:Isa