Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia korealaiset naiset ovat?

Vierailija
04.01.2024 |

Olen ollut koko ikäni sinkku, mutta nyt haluaisin vaimon ja lapsia. Onko kellään kokemuksia parisuhteesta korealaisten naisten kanssa? Kuinka korealaiset naiset eroaa suomalaisista naisista?

Kommentit (153)

Vierailija
41/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei AP ota lentoa Souliin ja selvitä asiaa itse? Miksi pitää kysellä tyhmiä palstalla?

Vierailija
42/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M28, sun pitäisi nyt muistaa aikaero, kun palstailet sieltä Japanista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen sankarimies menee vain hengailemaan johonkin näistä kaukoidän maista, joissa on maailman alhaisin syntyvyys - ja kohta jo sorjat ja isohinkkiset, rikkaat nukkewaifut suorastaan hyökkäävät kilvoittelemaan valiouroksesta. Voittaja puskee tsiljoona vauvaa maailmaan ja elättää ne ja mieslapsen, joista viimeksimainittua myös palvoo. Sen pituinen se.

Vierailija
44/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas on ketjussa katkeria naisia oikein UHOAMASSA, että suomalainen mies ei voi saada aasialaista vaimoa. :D Poikaiseni, aasialaisuus ei ole pelkkää mongoliutta, eiväthän kaikki eurooppalaisetkaan ole ehdottomasti saamelaisen tai baskin näköisiä. Esimerkiksi Andamaanien hiilipölykummituksen näköinen tuijottava negriittokin voisi olla aasialaisvaimo

Vierailija
45/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä niin paras, että ukot täällä ulvoo kuorossa kuinka heillä on vientiä aasialaisten naisten keskuudessa ja silti valitsevat palstamammojen kanssa vauvalla pyörimisen :D

Vierailija
46/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja nämä miesten voimaannuttavat siittämisfantasiat :)

Vierailija
47/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M28 elää rent-free palstanaisten päissä, kun jokainen aasialaisista naisista pitävä mies on M28. :D :D :D

Vierailija
48/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M28 elää rent-free palstanaisten päissä, kun jokainen aasialaisista naisista pitävä mies on M28. :D :D :D

Ei niitä maneereja niin montaa ole. :)

Vierailija
49/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He varmaan puhuvat koreaa. Se on yksi maailman vaikeimmista kielistä. Jos haluat tehdä vaikutuksen korealaiseen naiseen, yksi tapa on opetella puhumaan sitä oikein hyvin. 

Vierailija
50/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskoja nämä miesten voimaannuttavat siittämisfantasiat :)

Myös moni nainen mehustelee mielellään breeding-jutuilla. Oma genrensä tuokin. Antaa kaikkien kukkien kukkia!

Vierailija
51/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun lentoa Souliin ja sitten katsomaan että moniko kaunokainen siellä pottunokasta innostuu! 😀

Vai lieköhän näillä varaa siihen... Ei nimittäin ihan halvin kaupunki! Siellä kyllä todella herkullista ruokaa, että jo pelkästään sen vuoksi suosittelen käymistä. Työn puolesta olen 4 kertaa siellä piipahtanut. 

Vierailija
52/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M28 ON ANIMERUNKKARI JA PEDOFIILI JA SE EI OLE MENNYT JAPANIIN VAAN SE ISTUU KOTONAAN! TEHDÄÄN YHDESSÄ SIITÄ RIKOSILMOITUS!!!

Vierailija
53/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi heh:D Mua jaksaa aina naurattaa, kun miehiä joko neuvotaan hakemaan tai vaihtoehtoisesti he itse uhoavat hakevansa naisen joko Aasiasta tai vaikkapa jostain Itä-Euroopan maasta. Mulla on isovanhempia kaikilta noilta alueilta ja voin sanoa ihan suoraan, että laskeutukaa alas pilvilinnoistanne. Ette te sieltä mitään tahdotonta piikaa löydä:D

Vierailija
54/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koreassa on samaa vikaa kuin Suomessa, naiset ovat niin korkeasti koulutettuja ja itsekseen hyvin toimeen tulevia että eivät enää tarvi miestä. 

Vierailija
55/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolme kiloo nuudeleit ahmii?

Vierailija
56/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi heh:D Mua jaksaa aina naurattaa, kun miehiä joko neuvotaan hakemaan tai vaihtoehtoisesti he itse uhoavat hakevansa naisen joko Aasiasta tai vaikkapa jostain Itä-Euroopan maasta. Mulla on isovanhempia kaikilta noilta alueilta ja voin sanoa ihan suoraan, että laskeutukaa alas pilvilinnoistanne. Ette te sieltä mitään tahdotonta piikaa löydä:D

Eihän kukaan ole piikaa hakemassakaan, paitsi ehkä palstamammojen mielikuvituksessa. Palstan miehet katsovat aasialaisia naisia ihan muiden seikkojen kuin piikomistarpeiden vuoksi. 

Vierailija
57/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas on ketjussa katkeria naisia oikein UHOAMASSA, että suomalainen mies ei voi saada aasialaista vaimoa. :D

Ennemminkin huolissamme että ei tule suuria pettymyksiä. Jotain realiteettejä, hei! 

Vierailija
58/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jopas on ketjussa katkeria naisia oikein UHOAMASSA, että suomalainen mies ei voi saada aasialaista vaimoa. :D

Moi M28! Et sitten lähtenytkään Japaniin 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
59/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M28 ON ANIMERUNKKARI JA PEDOFIILI JA SE EI OLE MENNYT JAPANIIN VAAN SE ISTUU KOTONAAN! TEHDÄÄN YHDESSÄ SIITÄ RIKOSILMOITUS!!!

En olisi yhtään yllättynyt, jos sillä olisi seksinukke. Ja se ei ole mennyt Japaniin. Incelit ei harrasta matkustelua tai irtoseksiä japanilaisten kanssa.

Vierailija
60/153 |
04.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

M28 ei sitten lähtenytkään Japaniin. Arvasin. Olin taas oikeassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä seitsemän