Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Tinderistä?

Vierailija
06.10.2024 |

Kannattaako kokeilla? Olen asunut yksikseni jo kohta viis vuotta. Kaverit sitä käyttää ja kuulemma hyvä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla, sitten sen näkee. Tiedän useita, jotka ovat löytäneet sieltä ihan vakavan parisuhteen tai halutessaan vain lyhytaikaista seuraa. Pääseehän sieltä pois, jos ei nappaa.

Vierailija
2/10 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistoon Tinder ja aloitus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty saamaan sieltä yhtään mitään, en koskaan pääse edes treffeille saakka (yrittänyt jo 5 vuotta), mutta tunnen henkilökohtaisesti useita ihmisiä, jotka löysivät kumppaninsa Tinderistä. Eli joillekin se toimii, ja joillekin ei. 

Vierailija
4/10 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin sieltä rakkauden. Ja hän löysi minut. Mitä sulla on hävittävää?

Vierailija
5/10 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuuripeliä löytääkö ketään. Ihan kuten elämässä yleensäkin.

Vierailija
6/10 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavan pinnalliselta lihatiskiltä/karjamarkkinoilta kuulostaa, siksi en ole moista edes harkinnut. Ihmiskunta on muuttunut todella pinnalliseksi ja kylmäksi. Jos en törmää johonkin mielenkiintoiseen ihmiseen livenä, olen törmäämättä. Ei parisuhde ole mikään itseisarvo ja välttämättömyys, yksinkin pärjää.

Vierailija
7/10 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottavan pinnalliselta lihatiskiltä/karjamarkkinoilta kuulostaa, siksi en ole moista edes harkinnut. Ihmiskunta on muuttunut todella pinnalliseksi ja kylmäksi. Jos en törmää johonkin mielenkiintoiseen ihmiseen livenä, olen törmäämättä. Ei parisuhde ole mikään itseisarvo ja välttämättömyys, yksinkin pärjää.

Ok. Jotkut kuitenkin haluaa maksimoida mahdollisuutensa. Et sä ole yhtään sen parempi ihminen sen takia että hyvesignaloit ettet käytä jotain Tinderiä..

Vierailija
8/10 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Jotkut kuitenkin haluaa maksimoida mahdollisuutensa. Et sä ole yhtään sen parempi ihminen sen takia että hyvesignaloit ettet käytä jotain Tinderiä..

Tämä. Mä en halua elää elämääni yksin, vaan haluan aviomiehen ja perheen. Tinder on yksi monista kanavista, joiden kautta etsin sitä omaa kultaani. En käytä Tinderiä siksi että erityisesti nauttisin siitä, vaan sen takia että minulla on tavoite jota kohti työskentelen. 

Vierailija
9/10 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikein osaa aloittaa keskustelua ulkonäkö edellä. Mieluummin sokkona.

Vierailija
10/10 |
06.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en oikein osaa aloittaa keskustelua ulkonäkö edellä. Mieluummin sokkona.

En usko että sinä olet ikinä aloittanut Tinderissä sokkona keskustelua kenenkään kanssa. Etköhän sinä valitse ne viestittelykumppanit ulkonäön perusteella, ihan niin kuin kaikki muutkin tekevät. Et ole uniikki lumihiutale. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän