Millaisia korealaiset naiset ovat?
Olen ollut koko ikäni sinkku, mutta nyt haluaisin vaimon ja lapsia. Onko kellään kokemuksia parisuhteesta korealaisten naisten kanssa? Kuinka korealaiset naiset eroaa suomalaisista naisista?
Kommentit (153)
Vierailija kirjoitti:
Voi heh:D Mua jaksaa aina naurattaa, kun miehiä joko neuvotaan hakemaan tai vaihtoehtoisesti he itse uhoavat hakevansa naisen joko Aasiasta tai vaikkapa jostain Itä-Euroopan maasta. Mulla on isovanhempia kaikilta noilta alueilta ja voin sanoa ihan suoraan, että laskeutukaa alas pilvilinnoistanne. Ette te sieltä mitään tahdotonta piikaa löydä:D
Älä nyt, löysihän palstaspesiaali koppeloukkokin.
Korealaiset naiset vaikuttavat fiksuilta ja arvonsa tietäviltä. 4B movement on myös oma valintani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi heh:D Mua jaksaa aina naurattaa, kun miehiä joko neuvotaan hakemaan tai vaihtoehtoisesti he itse uhoavat hakevansa naisen joko Aasiasta tai vaikkapa jostain Itä-Euroopan maasta. Mulla on isovanhempia kaikilta noilta alueilta ja voin sanoa ihan suoraan, että laskeutukaa alas pilvilinnoistanne. Ette te sieltä mitään tahdotonta piikaa löydä:D
Eihän kukaan ole piikaa hakemassakaan, paitsi ehkä palstamammojen mielikuvituksessa. Palstan miehet katsovat aasialaisia naisia ihan muiden seikkojen kuin piikomistarpeiden vuoksi.
Hear, hear!
Antaa palstanaisten ulista. Nuoret miehet ei enää tyydy suominaisiin.
Pohjois-Korealaiset naiset ovat hoikkia, kurinalaisia ja uskollisia.
Suosittelen.
Vierailija kirjoitti:
Tulkaa sit pojat kertomaan kuinka vaimonhakumatkalla kävi :D
Kiitos kysymästä, hyvin on mennyt. Yhdessä onnellisesti jo 25 vuotta.
Kunnianhimoisia ja nopeita, ei sovi sosialisti Suomeen.
Kasvottomia perser@ikiä. Apinoita.
Vierailija kirjoitti:
Kasvottomia perser@ikiä. Apinoita.
Poikaseni, ei ole fiksua esittää jotain toista ihmistä pelkästään siksi että pääsisi häntä haukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, hyvin on mennyt. Yhdessä onnellisesti jo 25 vuotta.
Rikasaasialaisvaimohullu bongattu :D
Tälläkin ukolla on olevinaan ihana aasialaisvaimo ja silti jälleen kerran me palstamammat viemme voiton!
Halpoja. Tosi halpoja. Tyhjäpäitä.
M28! :D Miksi et vastaa! :D Me tiedetään, että mennyt Japaniin! :D
Olet PASKAA, PASKAA, PASKAA! :D Ja et ikinä saa naista! :D
Korea on ehkä maailman kilpailuhenkisin yhteiskunta, jossa kilpailu alkaa jo päiväkodissa ja kouluiässä päivät onkin sitten jo 12-tuntisia jos mielii menestyä. Ei taida suomalainen peräkamarinpoika paljon kiinnostaa. Thaimaa Philippiinit tai Vietnam olisivat sinulle parempia vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Pohjois-Korealaiset naiset ovat hoikkia, kurinalaisia ja uskollisia.
Suosittelen.
Mistä tiedät? Siihen maahan aika harva pääsee vierailemaan, ja vielä harvempi paikallinen sieltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Jopas on ketjussa katkeria naisia oikein UHOAMASSA, että suomalainen mies ei voi saada aasialaista vaimoa. :D
Peilaavat vain omaa surkeuttaan tänne.
Vierailija kirjoitti:
Korea on ehkä maailman kilpailuhenkisin yhteiskunta, jossa kilpailu alkaa jo päiväkodissa ja kouluiässä päivät onkin sitten jo 12-tuntisia jos mielii menestyä. Ei taida suomalainen peräkamarinpoika paljon kiinnostaa. Thaimaa Philippiinit tai Vietnam olisivat sinulle parempia vaihtoehtoja.
Kiinnostaapas.
Vaikuttavat muka hyväsydämmisiltä ja välittömiltä ihmisiltä mutta ovat tosiasiassa vaativia, turhamaisia ja pinnallisia.
Vierailija kirjoitti:
Halpoja. Tosi halpoja. Tyhjäpäitä.
Miksi puhut nuin rumasti korealaisista naisista? Miksi miehet yleensä puhuvat tuntemattomista naisista nuin inhottavasti?
Niitä aasialaisia naisia näkee usein. Eivät ole ylipainoisia. Jotenkin totista porukkaa.En tiedä ovatko koreasta.