*^*^*ELOISAT alkuviikkoon MA-TI*^*^*
Kommentit (81)
Pitkästä aikaa taas sain aikaiseksi ihan kirjautua ja ruveta naputtelemaan:) Viime viikon lopulla kyllä kirjoitin pitkät pätkät mut sit tossa kirjautumishommelissa oli jotain häikkää ja....että silleen!!
Galluppeja muistan tosi nihkeesti mut vastaillaan nyt joihinkin. Tarttis aina kirjottaa ylös mutta kun ei saa aikaseks:/
ParisuhdeGEE: Aika hiljasta on! Mies kun kotiutuu raksalta kasin puol ysin pintaan, sit lapset nukkuun ja sit sohvalle. Kyllä se siihen sitten jää. Ei jaksa, ei! Halut kans aika hakusessa mutta eiköhän se tästä.
HiustenlähtöGEE: Juu lähtee, on lähteny jo varmaan pari kuukautta:/ Vessan lavuaari on karvoilla kuorrutettu mun föönauksen jäljiltä. Mutta onneksi tota haiventa nyt ainakin vielä on riitelly...pitäs leikkauttaakin kun on niin ylikasvanut kun vaan olla ja voi.
Kiinteitä on meillä maisteltu nyt viikko ja menestys ei päätä huimaa. Bataatilla aloittelin ja jos tällä viikolla koittas sit jotain muuta. tyttö vaan tuntuu sylkevän suurimman osan ulos eli en tiedä mitä sinne vatsaan nyt oikeesti sit menee. Mutta tätä tää kai sit on hetken aikaa. Pääsääntöisesti ois tarkoitus kasvisoseet ja lihaisatkin tehdä itse, mutta siinä rinnalla myös purkkia paniikkipäivien varalle. En jaksa stressata tolla asialla liikaa. Iltavelli on hiukan auttanut öihin, joku rytmi taas palannut...ainakin hetkeksi:) Kai sitä kohta vois jo jotain viljavelliäkin kokeilla...
Yks kaveri ilmotti perjantaina olevansa raskaana ja auts, vauvakuume:D Tai siis raskaus/synnytys/pikkuvauvakuume!!! Mutta saa pysyä todellinen tauti kyllä nyt muilla mailla ja tällä parisuhdetahdilla kyllä pysyykin.
Meillä neiti ei pahemmin vieläkään vaivaudu kääntyyn. Sen kerran on taidon väläyttänyt ja that´s it. Hiukka meinaa huolettaa jo, mutta sit olen miettiny, että oiskohan niillä lonkkavaljailla joku mot.kehitystä hidastava vaikutus? Vois kuvitella kun jalat on sidottuina ekat 6vkoa. Ja eiköhän tuo meidänkin neiti tuosta. On pimu niin pulskassa kunnossakin, että taitaa makkaratkin ottaa vastaan. Just lueskelin noita vaippakokoja. Jestas, meillä on varmaan kuukauden käytetty liberon maxeja, yks paketti on viel jemmassa ja sit taidan ostaa jo niitä maxi plussia (vihr. paketti?):D On ne neidin makkarat niin muhkeet että oksat pois. Vinkki muuten vaipoista. Ostin yks päivä dailyn maxeja ja niitä on parin vuoden aikana paranneltu...olivat aikas hyväntuntuisia ja hiukan liberoja edukkaampiakin.
Mutta nyt muihin puuhiin kun viel toi pariskunta koisaa!!!
Vieteri
öttimötiäinen ja puuhapetet; Täällä kans yks ilmoittautuu mukaan laihdutusrinkiin!:) 8 kg pitäis saada kesään mennessä pois. Nyt on tammikuun karkit pannassa sekä saunaoluset, iltasyömisetkin jätin kokonaan ja pienentänyt ruokamääriä. Yritän myös käydä kävelyllä ja jumpata kotosalla useemman kerran viikossa. Tämmöset yritykset täällä, ei uskalla vielä radikaalimpiin ettei maito lopu. Kaippa näistäkin jotain tuloksia syntyy pidemmällä ajalla...Kun sais tän mahan pois, ettei näyttäis edelleen raskaanaolevalta!!
Emppusimppu ja toisia päikkyjä nukkuva Elmeri
Masentava maanatai. En tiedä mikä masentaa, on vain ollut tosi huono päivä tänään. Yö meni hyvin, pari kertaa heräsin tuttia laittamaan ja isompikin nukkui kuuteen asti ja mun vieressä jatkoi unia ysiin asti. No, nyt ei sitten päikkärit pojalle maistu, tunnin makasin vieressä mutta kun ei niin ei. Tämä nyt on tällainen päivä.
Mä tuun mukaan laihdutusrinkiin. Olisi noita kiloja ainakin 10 saatava pois. Enemmänkin sais tippua mutta mutta... Meillä kanssa joulun aikaiset karkit syöty, sipsejä en juurikaan syö mutta vielä olisi pojan 3v synttärit sunnuntaina juhlittava, joten sitten alkaa todellinen arki syönnin suhteen. Joka päivä käyn kävelylenkin heittää, tyttö nukkuu päikkäreitä vaunuissa ja poika seisoo laudalla. Mies kun tulee töistä vasta illtasella niin en silloin enää jaksa lähteä. Kesäksi kuntoon siis!
Tytön vatsa toimi vihdoin lauantai-iltana. Äidin olo keveni ja niin taisi tytönkin. Tänään on taas rutissut peräpää siihen malliin, jotta jotain olisi taas odotettavissa. Ei vaan meinaa millään ottaa duphalcia, kai sen maistaa ruuan läpi.
Tapaamiseen olisi kiva tulla ja teitä tavata mutta nolona myönnän että Helsinki on mulle niin vieras kaupunki etten taida arkana ihmisenä osata linja-autoasemalta minnekään lähteä. Junallakaan en ole koskaan matkustanut, paljastettakoon sekin nyt. Että tällainen ihminen täällä.
Kiva oli kuulla teistä, jotka olette hiljaiseloa palstalla pitäneet.
Jospa menisi takaisin silityspuuhiin, ne kun jäi eilen kesken. Ensin taidan laittaa meiliä kaittiökauppiaalle, kun oli meitä taasen muistanut. Aina jotain muuta, ettei vaan tarvis silittää. Mankelin, kun saisi....
Masentunut Huhti
k.h.p:lle ekaks myöhästyneet onnittelut!! Kaikea muuta eilen jorisin enkä muistanut onnitella, pahoittelen
TAPAAMISG: Johto oli loistopaikka keskustelun kannalta, mutta ei varmasti suurella porukalla toimi. Ehdotan, että tehdään Chicosiin varaus ja laitetaan ilmoittautumislista. Jos tulee vähän väkeä listalle, perutaan varaus ja mennään Johtoon. Käykö? Ja Pubulle jo etukäteen kiitos, kun olet ottanut asian hoitoon!
Oinas: Hyvä kun sytty! Ja nyt tiedän sitten, että teidän kohta on se L, jos oikein hahmotan. Kimppatapaaminen sopisi hyvin! Meillä taitaa olla noi isosisaruksetkin melko samanikäisiä keskenään.
Yritän kelata, oliko eilisessä pinossa vielä jotain, mitä piti muistaa kommentoida...kuuletteko mikä surina ja KLONGKLONG mun päästä kuuluu ja tyhjää vaan lyö...
Ainii, seksikeskustelu. Olivatpa monet innostuneet pitelemään kädessä! Jatketaan samalla eroottisella linjalla ja kysytään, että meneekö teillä usein tanttaseksiksi? Ite naureskelin aikaan, kun Laura Voutilainen ja muut tästä lehdissä kertoivat, mutta kas kumma, niin sitä pakosti pienten lasten kanssa tulee välillä meilläkin harrastettua ja toimiihan se juuri niin kuin kehuivat. Mielummin kyllä otan sen ei-tanttaversion kuin tantan, mutta minkäs teet, jos makkarista kuuluu kesken kaiken byääääh.
Myös minun lähiystäväpiiriin on tulossa kesällä paljon vauvoja, heinäkuussa jopa 3 ja kesäkuussa 1. Muistan keskarin jälkeen vauvakuumeen iskeneen juuri siinä 1-vuotispäivän kynnyksellä, joten saapi nähdä, mitä viimeistään nämä heinävauvat saavat mieleeni pyörimään =) Nyt jo pyörittelen mielessäni kivoja nimiä ja haaveilen, mutta oikea vauvakuume ei ole iskenyt. Eikä ihme kun nyt jo on 3 melko avutonta " vauvaa" kotona.
Sitten SYNTYMÄAJANKOHTA-AJATUKSIA: Luitteko joku aika sitten, että kesästä on tullut entisen kevään sijaan suosituin ajankohta synnyttää. Jopa hormooneja haetaan, että hedelmöitys onnistuisi toivottuna aikana. Kaikki me tiedämme, ttä lapsia ei tehdä tietyksi kuukaudeksi, mutta MITÄ TYKKÄSITTE olla loppuraskaana ja synnyttää kesäaikaan? Minä kun en niin tykännyt ja syys- ja marraskuussa aiemmin synnyttäneenä valitsisin kumman vaan ajankohdan mielummin. Muistan ahdistavan sen älyttömän kuumuuden, joka välillä pakotti olemaan sisätiloissa kokonaan (syksyllä/talvella voi mennä ulos vilvoittelemaan). Tissien ja mahan välissä oli se kamala hikilammikko, joka nolosti kasteli paidan...Kesäriennot jäivät sikseen, siis sellaiset mitä yleensä on tehty. Samoten pelkäsin rintatuehduksen iskevän, kun ei voinut pitää päällä kuin t-paitaa. Plussana koin kyllä sen, että mies oli lomalla ja alussa ei ollut niin paljon kaikkien tenavien pukemista.
VEDESTÄ joku kysyi, minä olen nyt kiinteiden maistelun myötä alkanut hörppäyttää nokkamukista vettä.
Jaahas, gotta go!
Pumpuli ja pikkuväki
Samoin kuin Huhtilla, pikkaisen masennusta pukkaa täälläkin...Nuo ilmatkin ovat niin pepusta kun olla ja saattaa, tulisipa lunta, pakkasta ja auringon pilkahduksia, niin siinäkin olisi hiukan piristystä. Olen hyräillyt koko aamun Pauli Hanhiniemen " Masentava maanantai" kappaletta =)
VIETERI: Meilläkään Leo (melkein 6kk!) ei osoita haluja kääntymiseen selältä mahalleen. Jossain vaiheessa vähän yritteli ja melkein onnistui, mutta sitten homma unohtui. Muuten on oikein virkeä, kääntelee päätään, tarttuu esineisiin ja vaihtaa kädestä toiseen, joten en oikein osaa olla huolissani. Mahalta selälleen osaa " kellahtaa" , jos sattuu huvittamaan.
Kiva kun tapaaminen on tällä kertaa vasta klo 12, niin pitkämatkalaisetkin ehtivät mukavasti mukaan. Eli jos mitään esteitä ei ilmaannu, niin voisimme saapua paikalle, Chicos on paikkana OK kuten myös Johto Cafe.
Menee niin hitosti aikaa aina näiden viestien lukemiseen ettei meinaa jäädä enää aikaa kirjottamaan :D.
Menin nukuttaa Toivoo aiemmin takas unille ja nukahdin itekin. kakkonen ja kolmonen on mummolla joten onnistui sekin herkku multa ;)
Niin JAMSSAlle vielä siitä diettaamisesta, että samaa mieltä kuin villa, ei siitä mitään haittaa ole jos et mitään radikaalia dieettiä ala pitämään ja jos jätät maidon pois niin muistat huolehtia d-vitamiinin ja kalsiumin saannista.
Sitten Toivon kuulumisia. Eka hammas puhkesi uudenvuoden aatonaattona, ilman suurempia kitinöitä. Mahalleen mennään jatkuvasti ja sit kohta alkaa kitinä ellei tajuta kääntyä takas selälleen. Kaikenlaista pärinää ja höpötystä on Toivolta tullu jo reilu 1kk iästä alkaen ja samoin naurunhekotuksia. Lauantaina Toivo naureskeli isoveljen pelleilyille melkein vedet silmissä.
Esineisiin tarttuu vielä hyvin haparoiden. Kaks edellistä yötä on menny yhdellä syötöllä. Iltaunille Toivo käy noin klo 20.0-20.30 ja syö ekan kerran vähän ennen kolmea. Pientä kitinää on 2-6 kertaa yössä ja usein otankin Toivon kainaloon nukkumaan jossa jatkaa uniaan. Toivo heräilee uuteen aamuun 7.30-8.00 pintaan, eli aika kiva rytmi :). Hyvin malttoi tänään odottaa aamun ekaa ateriaa, lähes ½ tuntia siitä kun nousi.
Almiron näyttäisi saavan Toivolle iho-oireita joten ollaan menossa iho- ja allergiasairaalaan almiron altistukseen. Ilman tuota altistusta lääkärin valvonnassa ei Kela maksa Neocatesta korvausta. Rauhassa katellaan ja odotellaan et saadaan Topsukalle sopiva erityiskorvike ja sit vasta aletaan kiinteitä maistelemaan. Aloitetaan varmaan bataatilla ja sen 1½ viikkoa ainakin kokeillaan yhtä ruoka-ainetta ennenkuin uutta otetaan kokeiluun.
Tänään on Topsu ollu kärttysämpi kuin yleensä, toivottavasti ei saa tuota mun tautia (kun ei enää saa rintamaitoakaan suojaksi) tai sit vois ehkä olla tulossa alahampaalle kaveri?
Päiväunet on myös Topsulla alkaneet pidentyä nyt tän kaiken rumban jälkeen, eli kai ne eri ruoka-aineet mitä rintamaidon kautta sai niin aiheuttivat kaikenlaista kutinaa ja muuta vaivaa :(
Nyt alkaa herra taas tosissaan hermostumaan joten en kerkee vastailemaan gallupeihin tms. Palaan jos kerkeen!
Peeveli ja TOivo 2708
Peevelille pikaisia paranemisia, kiva kun kävit linjoilla!
LAIHDUTUSRINKIIN minäkin suuntaan. Ennen joulua sain 4kg pois, mutta vielä on matkaa tavoitteeseen eli ennen kolmea raskautta olevaan vaatenumeroon sellanen 8kg. Mulla on pirun hyvin toimineet noi PV-pisteet, koska siinä nimenomaan oppii syömään ja tekemään ne terveellisemmät valinnat. Ja mikä parasta, mikään ei ole kiellettyä! Kun ei tarvitse kieltäytyä ja saa syödä, pysyn kurissa paremmin. Huono puoli siinä on kirjaaminen, mikä ei kyllä ole pakollista, jos muisti toimii. Mutta mä kun en edes nimeäni aina muista niin joudun kirjaamaan. Keksitäänkö joku motivoiva NIMI ringille, joka voidaan aina laittaa tohon kappaleen alkuun niin sitten ne, jotka eivät välitä kilokamppailuista, voivat heti skipata? Täällähän on erikseen palstakin tälle, mutta helpompi ehkä olla tässä yhdessä pinossa kuitenkin.
Pumpuli taas
Minä täällä taas häiriköimässä...
Kiva kuulla peevelistä ja hannelista ja monista muista! :)
VEDENJUONTI: meidän tytsy on ihastunut nokkamukista juomiseen. KYlmää vettä joisi vaikka kuinka paljon. Todellisuudessa alas kurkusta menee vain pikkutilkkanen, muut syljetään ulos innokkaasti. Osaa jo pidellä kaksikahvaista nokkista ja laittaa sen suuhun. Kallistus on vielä hakusessa.
LAIHDUTUS: joo, olis se kiva saada kiloja pois...
PUMPULI: huomasitko mun riippumattokyselyn? Mitä suosittelisit vajaa 5kk ikäiselle?
Hannelille jaksuja kamaliin öihin.
Jotakin piti vielä, mitähän se oli. No, meni pois mielestä.
Ai niin, huomasitteko että nyt alkaa TELKKAJUMPAT UHREILUkanavalta ensi viikolla. Ohjelman mukaan tulee neljä erilaista jumppaa, ti 13.30, ke 18.00, to 12.30 ja su 9.30. Tiistain jumppa on vanhempi-lapsi-liikuntaa, keskiviikon jumppa lihaskuntoliikkeitä, torstain jumppa ylävartalolle ja sunnuntain jumppa kuntojumppaa.
Nyt pitää mennä
Jamssa
mittää tiijä, kun lähinnä se on sitä pikaseksiä salaa halkopinon takana ;D
Ja tämänhetkinen seksi on kaiten lähinnä tuon ukon tyytyväisenä pitämistä, kun tulee sille tuiskittua vähä liikaaki, nii jollaahan se pittää sitte korvata? ;D
k.h.p:lle unohtuneet synttärionnittelut, sie tulet sitte kymmenen vuotta miun perässä :D
Ja taasen kuuluu huutoa, miellä on tänään eihvyäpäivä!
Eria
meillä päikitkin lyhentyneet se entinen 2h on työn takana jos saa nukkuu,eilen tunnin päästä heräs tillittää. jooh..
meiän esikoinen 6.v on kiinostunut kehonosista,niitä se ukkelinkaa ettii aina netistä :S toinen kiinostus on piraijat :O ihme juttu..
no nyt poistuukin hän,yks natisee taas.. kyllä taas tekis mieli räjähtää totaalisti. tuntuu ettei muuta kerkii tehä kun viihdyttää junioria :(
Tervehdys kaikille! On jäänyt kirjoittelu vähälle, kun mies on ollu 3 vkoa lomalla, niikuin joku muukin (sori en muista kuka) tossa tais mainita, et kirjoitteleen mieluummin silleen et mies ei kyttää selän takana.. lukekoon sitte valmista juttua jos kiinnostaa!
Gallupit on kyllä unohduksissa, mutta siihen kädestäpitelemiseen, nii ei meilläkään kyllä paljo muuta tehä ku kädestä pidellään, jos sitäkään.. eikä kyllä hirveitä himoja vielä oo, johtuu ehkä tästä väsymyksestä, mut eiköhän se siitä pikkuhiljaa..
Poitsu meillä siis edelleenki syö yöllä sen 2-4 kertaa, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Syö tällä hetkellä aamupäivästä jonku peruna-porkkana tms. kasvisjutskan ja sit iltapäivästä hedelmäsosetta, mut pitäs kait lisätä joku iltapuuro kehiin, et nukkuis pitemmän pätkän..tai ainakin yrittää. Ja tosiaan meillä mennään ihan kaupantädin tekemillä purkkieväillä..ei oo pojille mun tekemät sapuskat kelvannu vauvana..miksköhän?
Joo, mutta poitsu kiljuu tuolla mahallaan apua, niin että palailen myöhempänä, jos vain aika antaa myöten..
Katita ja poitsu kohta 5kk
Meillä valvottiin viime yö. Huuto oli melkoista, joten tänään tuli perunaton päivä. Jos huomenna sit taas.
Minä ilmottaudun " rinkiin" myös. Minulla vaan on tuota tavotetta vähän enenmmän...20kg tuntuu toivottomalle, joten otan lähitavoitteeksi 3kg jolloin päästään eri kymmenlukemalla. Onneksi tänään alkaa jumpat taas. Mut mitä noille pukin tuomille suklaille pitäisi tehdä onhan niissä parasta ennen päiväystä heinäkuulle, et jos sinne sit säästäisi.
Minua haluttaisi päästä käymään helsingissä, joten täysin mahdoton tuo tapaaminen ei ole, mutta en osaa luvata mitään varmaa. Tuollainen pitkä pöytä ei kyllä oikein toimi juttelun kannalta, mutta muuten chicos oli ihan kiva paikka. Voisiko pöytiä laittaa hieman toisi ....miettii minä??? Sit ei mahtuisi ehkä rattaita.....
kretukka
...pitihän se taas jotain ruveta raapustamaan, kun opemamma oli taas huhuillut!!! Kyllähän mä aina joskus saan jotain raapustettua vai saanko?!? Viime viikollakin jotai kirjoitin vai luinko vaan?!?! Muisti pätkii ja TUKKA lähtee myös täällä. On jo kuukauden päivät ollut sellainen karvalähtöaika, että kohta saa huolestua. Onneks lähtöpeleissä oli aika paksu tukka eli ei vielä kalju kiillä täällä!
Neiti nukkuu ja isosiskolla pyörii dvd, joten äiti netissä. Kohta pitäis ruoan laittoon alkaa, mitähän sitä tekis, mielikuvitus ei ole parhaimmasta päästä ja lihapulliakaan ei jaksais montaa kertaa viikossa vääntää! No ei nuku neiti enää, tuttia jo piti käydä laittaa!
Lillefi: ei meidänkään neiti kiinteitä näytä oppivan syömään! Jouluaatosta on nyt maisteltu ekaks bataattia sitten perunaa ja nyt korkkasin jo kaupan vadelmapäärynän. Tänään oli eka kerta kun nielaisi eikä yökkinyt, mutta ei millään ottais lusikkaa suuhun. Ei meinaa enää aukaista edes suutaan, kun antaa vitamiinitipat. Ennen tykkäsi ottaa ne ja myös vettä lusikasta.
Papuna, Öttimöttiäinen ja puuhapetet yms., jotka laihdutusrinkiin rupeavat: mä myös mukaan. Noin 5 kg olis tarkoitus saada pois ja vatsa kiinteämmäksi ennen kesäkuun ulkomaan reissua. Ongelma on vaan se, että miten käy imetyksen?!?!? Mulla tuntuu heti maidon määrä vähenevän, kun syö huonommin! Kuntoilun olen aloittanut ja herkutteluakin olen saanut vähennettyä! Esikon aikaan imetys tyssäsi 2 kk jälkeen siihen laihdutukseen! Eli onko kellään hyviä vinkkejä miten laihdutus ja imetys onnistuu molemmat?!?!?
Meillä ei käännytä vieläkään. Välillä oli kova yritys päästä ympäri, nyt neiti ei edes yritä. Taitaa olla liian punkero päästäkseen ympäri. Huomenna saadaan neidin uudet mitat, kun mennään ottaa rotavirusrokotustutkimuksen toinen annos. Sitten voinkin pistää pystyyn gallupin, että mistää löytyy suhteesa lyhyin ja pullein vauva ja musta tuntuu, että se löytyy täältä :)
Että semmosii, täytyy käydä lukasemassa pino loppuun ja sitten sitä ruokaa vääntämään! Eipäs oikein innosta!
T:Teippi ja Iiris huomenna tasan 4 kk
Huomasinhan mä, mutta unohdin, anteeksi!
Googlaa " lasten riippumatto" . Sieltä löytyy ainakin se chicco (meniköhän oikein?). Se sopii 5-kuiselle hyvin, mahtuu poikittain kääntyilemään ja matto kestää 80 kg painoa. Älä enää osta niitä pikkuvauvojen mattoja, niistä ei ole pitkään iloa. Mutta juuri tuo Chicco ja myös Bambina ovat tämän ikäiselle ja vanhemmalle hyviä. Edelleen meillä 2v. Bambinassa. Kysy lisää jos tulee jotain mieleen!
Näitkö muuten, kun perjantaina utelin sulta kokemuksia opiskelun ja 3 lapsen yhdistämisestä. Voisitko kertoa mulle enemmän, tapaamisen jälkeen mulla tuli tuhat kysymystä mieleen. Laita vaikka meiliä kippura @ koti. luukku. com Oot kyllä melkoinen nainen, kun noin ison opintourakan olet aloittanut ja pakertanut!!
PUmpuli
...ei ne kokkauset mene putkeen! Kapusta näyttää vähän sulaneelta kun oli jäänyt tuonne wokkipataan kiuhumaan :)
Nyt pitää mennä hämmentämään!
Teippi
LAIHDUTUSRINKI on loistava idea, mietinkin että kenelle sitä voisi paasasta tästä - mutta teille kanssasiskoille tietysti!! Hienoa;) Mä aloitin kanssa viime torstaina painonvartijoiden pisteet, se on tämmöselle itsekurittomalle ainoo tapa pitää ittensä kurissa - jos päättää syödä pussillisen karkkia, sitte ei paljon muuta sinä päivänä syödäkään. Mutta se niissä just on loistavaa kun mikään ei oo kiellettyä ja oppii syömään oikein - kun tietää, että yksi suklaapala vie jo pisteen pois päivän ruokapisteistä, miettii aika tarkkaan että syökö sen vai ei. Ja sitte liikunnalla voi tienata lisäpisteitä.
Mulla on myös askelmittari ja yritän saada päivittäin nyt sen 10 000 täyteen. Se vaati kyllä sitten jo 5 kilsan lenkin tekoa päivällä - huh. Meinasin myös käydä parissa vauvajumpassa ja jos saliohjelman tekis - se taitaa olla ainoo mikä auttais tuohon säkkimahaan? Mä en oo koskaan oikeen salilla käyny, jotenkin jännittää sinne meno ja tuntee olevansa ihan muukalainen siellä. Jumppa ja lenkit on enemmän mun jutut. Taidan pyytää, että tekevät mulle ohjelman niin sitte ehkä sais opastuksen ja kehtais mennä...
Mulla tavoitteena semmonen 5-7kg pysyvästi ja iiiiso kiinteytysurakka. Sehän tässä on vaikeinta kun pitäis laittaa elämäntapa remonttiin, ei vaan pelkästään lomareissua varten. Olishan se ihanaa kun ei tarttis aina häpeillä tuota masua ja kehtais oikeesti jopa mennä rannalle joskus!! Mulla on vaan ollu niin holtitonta tuo syöminen tämän syksyn - pääsin raskauden jälkeen jo melkein lähtöpisteeseen (jossa kyllä ylikiloja oli silloinkin) mutta sitte tässä kotonaollessa on vaan tullu syötyä.
Pahin on mullakin se ilta kun lapset saa nukkumaan ja pitää palkita itsensä. Nyt olen sitte ostanu sokerittomia karkkeja - joita tosin en kovin uskalla syödä jos kaikki " myrkyt" niistä meneekin äidinmaitoon? Ja sitte dippivihanneksia tulee mussutettua. Ja lakupötkön voi syödä puolella pisteellä! Ja appelsiineja ja kevytpopcorneja. Eniten harmittaa ehkä se syömisestä luopuminen. Mikäs sen ihanampaa kun käpertyä suklaarasian kanssa sohvannurkkaan...Voih.
TAPAAMINEN käy kummassa vaan, mua tietty nyt nälkäisenä houkuttelis se Chicos kun siellä on se ihana plate jossa on kaikkee törkyrasvasta...Jos nyt jo alkais paastoamaan sitä varten;) Meillekin ip on kyllä parempi.
KIINTEISTÄ Meillä syödään jo n. 3 purkkia päivässä ja sitte aina ennen ruokailua tissiä ja yks vellipurkki illalla. Poika söis vaikka kuinka ja kaverin 1,5kk vanhempi syö vasta purkin päivässä kiinteitä vaikkei tissiä syökään. Toivottavasti en anna sitte liikaa...Toisaalta nyt pojan maha toimii melkein joka päivä, joten oli kai kiinteitä vailla.
VETTÄ annan myös nokkamukista minä vähän, josta tosin tulee usein ihan liikaa, kun meillä on ne venttiilit hukassa ja poika pelästyy, mutta muutoin se harjoittelu sujuu hyvin.
No, nyt pitää mennä purkamaan kauppakasseja jotka on pullollaan rasvattomia herkkuja ja hedelmiä. On muuten omenalastujakin nykyään tarjolla joihin ei oo lisätty sokeria. Hauska kokeilu sekin, raportoin myöhemmin onko ne mistään kotosin.
Papuna ja poitsu kohta 5kk!!
PAPUNA, ihan just samoja ajatuksia. Mulla nimenomaan kolahti tuo suklaajuttu. Tulee käytettyä pisteet järkevämmin, kun oppii tekemään valintoja. Siis jo kaupassa. Ja kun kuitenkin tiedän, että saan herkutella, ei ole vaaraa, että myöhemmin kaikki kilot tulee takas, kun repsahtaa. Myös ne morkkikset jää pois, kun tietää kuitenkin toimivan sääntöjen mukaan. PV sopii myös imettäjälle!
Jäin miettimään sitä nimeä. Monet toivovat pääsevänsä rantakuntoon, joten miten olisi IHanaiset RAntakuntoon eli lyhyesti IHRA?
JAMSSALLE, että tosiaan niitä riippuKEINUJA on vähän tarjolla, MATTOJA monta.
Pikkumies taas jo kiukkuaa...
Siitä helmikuun tapaamisesta. Olis kyl kiva jos sinne Johto Cafeeseen mahtuis. Sen keskiosan kun sais jotenkin " vallattua" meille niin jutteleminenkin onnistuis varmaan kivasti muidenkin kuin vieressä istuvien kanssa joka tuolla chicosissa tuppaa tapahtumaan. Ja siihen keskelle vois pistää vauveleita pyörimään vilttien päälle :D. Mut kyl mä sinne chicosiinkin tuun vaikka se paikka jollain lailla onkin musta vähän ahdistava....
Nyt kun TOivo hiljeni kuuntelemaan isomman isosiskon karaokehoilantaa niin voin jatkaa.
Parisuhdegallup: Mitään ihmettä ei " SILLÄ" rintamalla ole vielä tapahtunut... Helmikuussa ollaan menossa hoitamaan parisuhdetta miehen kanssa kahdestaan yöksi (paikka oli salaisuus).
HIUKSET on lähteny täälläkin päästä. Huomenna meen kampaajalle ja katotaan kuin paljo pitää pituudesta poikkasta et tulee jotain eloa tähän pehkoon.
Mulla lähti KILOJA ihan kivasti sen tiukan imetysdieetin aikana, painoin 8 kg vähemmän kuin odotuksen alussa. Mut muutama kilo on tullu jo takas. Meinasin ilmottautua kahteen kansalaisopiston jumppaan, ne kun on tässä lähellä. Lisäksi tuo JAMSSAN vinkki noista urheilukanavan jumpista oli HELMI! Kiitos siitä! Jos sitä joskus näiden lasten keskellä sais jotain tehtyä. Ainakin se keskiviikko ilta ja sunnuntai onnistuu kun ukkokin on silloin kotona.
Onnea kaikille muillekin eloisien isoille sisaruksille jotka äskettäin täyttivät vuosia. Näitä tammikuun alussa 2v täyttäviä taitaa olla aika monta? Ja khp:lle kans myöhästyneet onnittelut!
Nyt ei tule mieleen muita juttuja mistä on ollu puhetta....
Peeveli taas
Tehän olette kansallishenkisiä, kun perisuomalaisella halkopinolla lemmitte =)
Kokeilkaa ens kerralla sitä kiviaitaa, jolla se akateemikko ampui niitä raketteja. Huutelette vaan, jos joku ihmettelee, että tämä näytti niin hyvältä (köyhänmiehen) rakettienampumispaikalta.
Mies aina vitsailee, että meidän esikoinen sai alkunsa köyhänmiehen raketeista. Poika sai alkunsa uudenvuodenaaton aikaan ja mies silloin vielä täyspäiväisesti opiskeli.
Venla nukahti päikkäreille joten aikaa hieman olla koneella.
puuhapetet77 joo perustetaan laihdutusporukka. Kaikki muutkin vaan mukaan.
Mulla mies on myös mukana tässä laihduttamisessa. Yksin ois niin vaikee laihduttaa jos toinen kantaa itselleen kaikkia herkkuja kotiin.
Meillä oli perjantaina Venlan 4 kk neuvola ja neiidn mitat olivat 7050g ja pituutta 63,3cm ja pipo 41,1cm.
Hitsi kun ulkona on tosi synkkä ilma koko ajan. Itselläni koko ajan sellainen olo että mikään ei huvita ja mitään ei saa aikaiseksi. Ois kiva jos tulis lunta. Vois vaikka hiihtämään mennä ja koiran kanssa ois kivempi lenkillä käydä.
Nyt Veetille ruokaa laittamaa.
Öttis