Kehtaako mennä kauppaan sellaisella paksulla talvitakilla, jota tekee minusta jättikokoisen näköisen?
Olen L-kokoa eli en ihan pieni muutenkaan. En ole ihan lyhyt, joten en näytä tankilta sentään. Mutta tuo yksi H&M:n iso musta talvitakki, joka ulottuu takapuolen alle, saa minut näyttämään jättikokoiselta. Pitäisi näillä pakkasilla mennä lähikauppaan ostamaan ruokaa.
Häpeilenkö turhaan? Kerran se vaan kirpaisee?
Kommentit (52)
Kehdata vai palella, minun ei tarvitsisi kyllä tällaista kysellä. Itse en juuri kiinnitä huomiota muiden pukeutumiseen. Mielestäni henkilökohtainen ja säästä riippuva asia.
Kukaan ei tällaisilla keleillä katso toisten talvitakkeja. Hyvä kun itse kukin pääsee kauppaan asti jäätymättä matkalla.
Miksi ihmeessä ei kehtaisi?
En ymmärrä kysymystä ollenkaan.
Voisiko ihmisellä enää turhempaa huolta olla?
Joo. Mun lämpimin talvitakki on jotain 5-6 vuotta vanha ja ostettu kun painoin 40kg enemmän kuin nykyään. Aika telttahan se nykyisin mulle on, mutta ihan hyvin silti näillä pakkasilla ajanut asiansa. Ei ainakaan kiristä vaikka laittaisi vähän reilumminkin välikerrosta alle :-D
Jättikokoisia naisia on kaupat täynnä kesät talvet.
Ei muuta kuin sekaan vaan.
Kehtaako? Mistä muiden se pitäisi tietää? Sinä joko kehtaat tai et kehtaa. Kyllä kaikki huomaa kokosi oli vaatteita tai ei.
Jos oikeasti järkyttyneitä katseita haluat kerätä, laita napapaita.
Isoja takkeja katsotaan kadehtien, jos ei itsellä satu olemaan sellaista yllä.
aina voi tilata nettikaupasta ja hautautua kotiin loppuelämäksi
Minä menen.Mutta siskoni mielummin palelee ,ei hanki talveen takkeja jossa näytää isolta.Aivan nauretavaa.
Et koska kaikilla muilla on sellainen.
Ei kehtaa ja parempi näin, tulee pitkä kylmä talvi ja kevään koettessa olet hoikempi kun et ole saanut niin paljon syötävää.