Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kehtaako mennä kauppaan sellaisella paksulla talvitakilla, jota tekee minusta jättikokoisen näköisen?

Vierailija
03.01.2024 |

Olen L-kokoa eli en ihan pieni muutenkaan. En ole ihan lyhyt, joten en näytä tankilta sentään. Mutta tuo yksi H&M:n iso musta talvitakki, joka ulottuu takapuolen alle, saa minut näyttämään jättikokoiselta. Pitäisi näillä pakkasilla mennä lähikauppaan ostamaan ruokaa. 

Häpeilenkö turhaan? Kerran se vaan kirpaisee?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän mitä tarkoitat. Sovitin Cittarissa Joutsenen untuvatakkia joka oli kyllä suloinen lämpöpallo mutta näytin siinä...siltä että pääni on tosi pieni 😁 Tekisi mieli ostaa muhkea ja lämmin takki mutta olen myös kokorajotteinen tasapaksu 44

Vierailija
22/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän untuvatakissa ja toppahousuissa. Ei voisi enää vähempää kiinnostaa mitä joku jossain ajattelee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopas sinulla miehellä on oudot ongelmat. Hommaa pilkkihaalarit, kavereillasikin todennäköisesti on. Eikä siinä mitään, kauppaan voi mennä kukin kuinka haluaa.

Vierailija
24/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei voi vastata kukaan muu kuin sinä.

Vierailija
25/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku siitä onnea saa, että toljottaa sään mukaan pukeutuvaa, niin se hänelle sallittakoon.

Häpeän siis sitä, miten ison näköiseksi se takki minut tekee. Se on lämmin kuitenkin. Jos joku XS- tai S-kokoinen sellaista käyttäisi, niin se on ihan eri näköistä.

Ap

Vierailija
26/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehtaa. Mä ainakin menisin. Pääasia että lämmittää.

Vierailija
27/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin tänä talvena oikein pullean mustan pitkän toppatakin. On aivan ihana, niin lämmin! Nuorena ei kehdannut kun piti palella ohkaisessa takissa ettei vahingossakaan näytä liian läskiltä. Ja reisiä pisteli kun takki oli lyhyt eikä farkkujen alle voinut laittaa kalsareita ettei jalat näytä läskiltä. 

Ennemmin mä tuijottelisin (jos ketään tuijottelisin) aikuista ihmistä, joka pukeutuu keskellä kovia pakkasia syystakkiin. Miettisin, eikö sillä ole varaa ostaa kunnon takkia vai onko se jäänyt teinin tasolle. 

Vierailija
28/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai voitko mennä kauppaan samanlaisessa takissa, mitä kaikki muut käyttää myös tällä hetkellä, koska muuta ei ole kaupoissa tarjolla? Ehdottomasti ei, parempi että istut kotona nälissäsi ja tilaat joskus kotiinkuljetuksella kallista ravintolaruokaa. 

Vierailija
29/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa valtaosa ihmisistä on isokokoisia. Siis pituudeltaan verrattuna maailman muuhun populaan, mutta myös ylipainoa on monilla. Et siis erotu joukosa mitenkään. Ja takkimuodille sinä et oikein voi mitään. Ehkä joskus palataan takaisin vähän vähemmän muhkumallisiin lämmikkeisiin, mutta näitä pallotakkeja meille nyt kaupataan vielä toistaiseksi.

Vierailija
30/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pistin toppahousut ja pitkän toppatakin tänään. Ja meinaan mennä huomennakin Helsingin keskustaan niissä. Ei huvita palella.

Mutta et ole isokokoinen? Eivätkä ne vaatteet saa sinua näyttämään monin kerroin isommalta? 

Katsele vähän ympärillesi ulkona, huomaat että Suomi on täynnä kaiken kokoisia ihmisiä. Kukaan ei katso sinua. 

Vierailija
31/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään voi mennä kauppaan tuollaisessa takissa. Laita joku vartalon myötäinen lyhyt pleiseri. Kukaan ei katso, että oletpa jättikokoinen, mutta kaikki katsoo, että ootko järjissäsi tai muuten avun tarpeessa. 

Vierailija
32/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni on  pitkä untuva talvi-takki. Peilistä näytän kuin pällä isot miscelinen renkaat.Viis siitä , menen sillä kaupaan.kuin metroon ymm.

Eilen oli täällä -31, pistin tietenkin vaatetta päälle, olen siis noin 50 kiloinen, mutta kyllä kun lämmintä pistää olo oli kuin Michelin ukolla eikä taipunut yhtään. En miettinyt mitä muut ajattelee, mutta ei palellut hiki tuli.

Vierailija
33/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku siitä onnea saa, että toljottaa sään mukaan pukeutuvaa, niin se hänelle sallittakoon.

Häpeän siis sitä, miten ison näköiseksi se takki minut tekee. Se on lämmin kuitenkin. Jos joku XS- tai S-kokoinen sellaista käyttäisi, niin se on ihan eri näköistä.

Ap

No ap, kuvaile meille 3 vierasta ihmistä jotka näit vaikka viime viikon kauppareissullasi. Valitse ne hullunkurisimman näköiset ja kuvaile ne.

Vierailija
34/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

on siellä muillakin paksut talvivaatteet

Vierailija
35/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän mitä tarkoitat. Sovitin Cittarissa Joutsenen untuvatakkia joka oli kyllä suloinen lämpöpallo mutta näytin siinä...siltä että pääni on tosi pieni 😁 Tekisi mieli ostaa muhkea ja lämmin takki mutta olen myös kokorajotteinen tasapaksu 44

Voisit kompensoida ja ostaa todella ison pipon. Sitten pääkin näyttää isolta

Vierailija
36/52 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on sellanen takki. Käytän sitä. Toivoisin vaan että se oisi pitempi.

Vierailija
37/52 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt lähden sinne kauppaan ja laitan sen lämpimän takin. Pakkasta on noin - 30 C :( 

Ap

Vierailija
38/52 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kehdannut. Tosin olen kokoa M mutta tietysti kehtaisin.

Vierailija
39/52 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin erotut kävelevien makuupussien seasta.

Vierailija
40/52 |
05.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi tyhmän näkönen korvaläppäpipo. Tottakai käytän, enemmän mua kiinnostaa se, etten jäädy kuin jonkun ohimenevän ihmisen ajatukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan