Onko totta, että ihastunut mies muistaa kaiken mikä liittyy ihastuksen kohteeseen?
Toisesta ketjusta bongattua; siellä joku mies mainitsi, että ihastunut mies muistaa ihastuksen kohteestaan kaikki pienet yksityiskohdatkin ja ohimennen kuulleet tai kerrotut asiat? Onko näin? Mikäli on niin sittenhän minulla on toivoa yhden tyypin suhteen...
Kommentit (58)
Ei kaikkea mutta melko paljon. Kertomuksia koulu ja opuskeluajoilta, musiikkimausta, elokuvamausta, varsinkin kaikki vähän nolommat inhimilliset paljastukset jää jostain syystä mieleen.
Mistä kuulit? 🤭
Mihinkään ei valehdella niin paljon kuin naisen korvaan.
Vierailija kirjoitti:
Mistä kuulit? 🤭
Mihinkään ei valehdella niin paljon kuin naisen korvaan.
Ja surkeimmat valheet kertoo itselleen. Niin kauan kun on elämää on toivoa. Mikään ei ole niin totta kuin kliseet.
No ainaski Ensitreffit Alttarilla ohjelmas Aleksi rupes pelailee fribaa ihan vaan siitä syystä koska ihastuksensa Riia pelaili fribaa.
Tottahan tuo noi yleisesti, mutta toisaalta joillakin on hyvä muisti ja muistavat kaikkien asiat. Välillä ihmiset selkeästi testaavat sitä, että muistaako heistä jonkin asian ja pitääkin miettiä että mitä vastaa
Tunsin miehen, joka muisti minusta KAIKEN, pieniäkin yksityiskohtia. Olin ihan häkeltynyt, että nytkö olen löytänyt unelmieni miehen, joka ei olekaan ihan perus putkiaivo, vaan jopa kuuntelee, mitä hänelle kerron.
No, olikin mieleltään vakavasti sairas, joten se siitä. Sittemmin olen tyytynyt mieheen, jolle pitää toistaa samoja asioita monesti ja joka itsekin kertoo samoja juttuja kuin ne olisivat uusia, mutta joka on kuitenkin tasainen, turvallinen ja luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin miehen, joka muisti minusta KAIKEN, pieniäkin yksityiskohtia. Olin ihan häkeltynyt, että nytkö olen löytänyt unelmieni miehen, joka ei olekaan ihan perus putkiaivo, vaan jopa kuuntelee, mitä hänelle kerron.
No, olikin mieleltään vakavasti sairas, joten se siitä. Sittemmin olen tyytynyt mieheen, jolle pitää toistaa samoja asioita monesti ja joka itsekin kertoo samoja juttuja kuin ne olisivat uusia, mutta joka on kuitenkin tasainen, turvallinen ja luotettava.
Juoksisin karkuun, jos mies muistaisi kaiken minusta.
Nainenkin. Ihastuksen pituus, paino ja puhelinnumero 25 vuoden takaa ei ole mikään ongelma.
Muistaa minkä tuntuinen pimppi, millaiset tissit ja suihinottotaito.
No ei muista. Kaikkea sinäkin uskot.
Ome kokemukseni on että mikäli toinen muistaa paljon yksityiskohtia niin ei henkilö käy ihan täysillä, se on nimittäin todella creepyä toimintaa. Yksi lyhytaikainen tapailu oli nimittäin sellaista, ja mies kyseli samoja asioita useaan kertaan, kun siitä toiminnasta kysyin hän maireasti sanoi että "testailee" minua. Se suhde päättyi siihen, minä en sellaisia leikkejä jaksa ja jatkuvaa kuulustelua, ei kiitos.
Olen mies, erityisen hyvällä muistilla. Muistan jokaisen tyttöystäväni liikkeet, ensimmäiset sanat, kasvot, ilmeet, katseet, hiukset, kun tapasimme ensimmäisiä kertoja. Jokaisessa tytössä/naisessa näin jotain aivan erityistä ja olin heistä tosi kiinnostunut. Jos olen kiinnostunut jostain, muistan asiat erityisen hyvin. Tottakai ihastunut mies tarkkailee naista hyvin tarkasti. Jos miehelle on hyvä muisti, hän on todennäköisesti myös älykäs. Ei kannata juosta karkuun vaan voit saada elämäsi rakkauden.
On totta ja sinänsä hassua vielä että seurustelusta on reippaat 30 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Mies on siis mielistelijä.
Ei, mielistelijä ei muistaisi asioita ja yksityiskohtia. Ihastunut mies kyllä, koska olet tärkeä hänelle
Juu, varsinkin sen miltä hän tuntuu kullin ympärillä.
Muistaako ihminen ylipäätään paljon yksityiskohtia ja juttuja asiasta, joka on hänelle prioriteetti ja tärkeä? Aivan! Minä muistan, ja _haluan_ muistaa kaiken mahdollisen itselleni tärkeästä ihmisestä, tämähän on itsestäänselvyys! Tiedän myös, että homma ei tule toimimaan jos toinen ei muista. Kyse ei nimittäin ole muistista, vaan mielenkiinnosta ja kertomuksieni mieleen painamisesta. Siitä, kuinka tärkeä olen.
Joku mies ei ole = kaikki miehet