Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoittakaa tänne rukousvastauksia, joita olette saaneet

Vierailija
03.01.2024 |

?

Kommentit (223)

Vierailija
161/223 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoilu on syntiä sillä se on jumalan tahdon kyseenalaistamista.

Jeesus kehottaa meitä rukoilemaan. Rukoilu ei ole syntiä. 

Jeesus siis kehotti syntiin.

Ei kehottanut. Voidaan rukoilla hyvinkin tarkkaan määriteltyjä asioita, mutta tosiaan se turvallisin tapa rukoilla on "tapahtukoon Sinun tahtosi". Tätä rukoilen kaikkien palstalaisten ja muidenkin puolesta. 

Jaa, tarvitseeko jumala sinulta hyväksynnän tahtoonsa?

Tämäpä hyvä kysymys tässä

ketjussa, koska Kolmiyhteinen Jumala ei tietenkään tarvitse mitään hyväksyntää kenelt

Kaikkitietävä ja kaikkivaltias ei voi toimia kuten tahtoo ellei ole tarpeeksi lappuja kupissa???

Onko hullumpaa kuultu!!

Vierailija
162/223 |
25.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjussa ei kukaan ole vielä kertonut tätä yksinkertaista asiaa: Kun kaksi uskovaa rukoilee samaa niin se toteutuu varmasti, sillä lailla on Jumala itse luvannut. Varmaan uskovia on joskus ollut kaksikin koolla rukoilemassa mutta mitä ihmettä oikein olette rukoilleet kun edelleen on köyhyyttä, sotia, vainoja, sairauksia. Koettakaapa vähän skarpata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/223 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ketjussa ei kukaan ole vielä kertonut tätä yksinkertaista asiaa: Kun kaksi uskovaa rukoilee samaa niin se toteutuu varmasti, sillä lailla on Jumala itse luvannut. Varmaan uskovia on joskus ollut kaksikin koolla rukoilemassa mutta mitä ihmettä oikein olette rukoilleet kun edelleen on köyhyyttä, sotia, vainoja, sairauksia. Koettakaapa vähän skarpata!

Tässä on sekin, että Jumala ei tahallaan viivyttele. Ehkä vastaamattomuuteen on syynsä. Tuo kahden rukoilijan pyyntörukous ei ole ainut tapa, vaan voi rukoilla ihan yksin tai isommallakin joukolla.

Vierailija
164/223 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskeluaikana olin todella kipeä taudissa jota lääketiede ei voi parantaa mutta paranee itsekseen, hyvin harvoin on kuolemaksi varsinkaan nuorilla. Rukoilin mielessäni lyhyesti, että paranna Jeesus tämä tauti. Samantien tunsin kun ikäänkuin kädet olisivat tulleet ulkopuolelta sisälleni ja parantaneet minut. Samalla lämmin rakkaudellinen aalto meni päästä varpaisiin. Paranin siinä hetkessä sekunneissa aivan täysin. Olo oli mahtava. Muistan sen edelleen joka päivä.

Vierailija
165/223 |
26.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä mutta aina ne, jotka on tehnyt elämästäni vaikeampaa, niille on itselleen tullut joku syöpä tms ikävää. Kosto on Jumalan.

No nyt tuli tosi kristitty linjoille. Eli sinua on kohdeltu kaltoin, olet rukoillut jumalalta kostoa ja syöpähän siitä tuli. Tämä on oikein malliesimerkki siitä mikä minua nyppii uskovaisissa. 

Tällaisia rukouksia ei Jumala kuule! 

Vierailija
166/223 |
27.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on vajaan tunnin pituinen saarna rukouksesta (https://www.youtube.com/watch?v=GRExCX37Jsk). Käsittelee useampia ketjussa esitettyjä kysymyksiä, ei toki anna kaikkiin vastauksia, vaan ne on haettava itse vaikkapa psalmeista.

Tämän vuoden puolella oli eräällä henkilöllä etäpesäke nopeasti tappavassa paikassa. Pesäke oli ilmaantunut yllättäen aiemmin puhtaaseen, kokonaan toisaalla olevaan sisäelimeen, oli n.s. rutiinitarkastus tyyliin "katsotaan nyt malliksi vaikka ei siellä enää mitään etäpesiä ole". Näin minulle kerrottiin. Se oli kuitenkin kadonnut sekä röntgen- että magneettikuvissa, kun sitä kartoitettiin sädetykitystä varten. Sitä ei siis oltu tykitetty, mutta toki muualla ollutta pääpesäkettä oli useita kuukausia aikaisemmmin tykitetty ja lääkitty kunnolla. Ymmärsin ettei kyseinen sytostaatti, eikä etenkään säteilytys (säteily ei saa sirota kohteen ulkopuolelle) olisi voinut etäpesäkettä tuhota. Ainakaan ei voida poissulkea että kysymyksessä on rukousvastaus. Ilmeisesti näiden syöpätapausten kohdalla rukoileminen on sikäli voimaperäistä, usko siten vahvaa ja esirukoukset runsaat, että rukousvastaus toteutuu näin.

Vierailija
167/223 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on vajaan tunnin pituinen saarna rukouksesta (https://www.youtube.com/watch?v=GRExCX37Jsk). Käsittelee useampia ketjussa esitettyjä kysymyksiä, ei toki anna kaikkiin vastauksia, vaan ne on haettava itse vaikkapa psalmeista.

Tämän vuoden puolella oli eräällä henkilöllä etäpesäke nopeasti tappavassa paikassa. Pesäke oli ilmaantunut yllättäen aiemmin puhtaaseen, kokonaan toisaalla olevaan sisäelimeen, oli n.s. rutiinitarkastus tyyliin "katsotaan nyt malliksi vaikka ei siellä enää mitään etäpesiä ole". Näin minulle kerrottiin. Se oli kuitenkin kadonnut sekä röntgen- että magneettikuvissa, kun sitä kartoitettiin sädetykitystä varten. Sitä ei siis oltu tykitetty, mutta toki muualla ollutta pääpesäkettä oli useita kuukausia aikaisemmmin tykitetty ja lääkitty kunnolla. Ymmärsin ettei kyseinen sytostaatti, eikä etenkään säteilytys (säteily ei saa sirota kohteen ulkopuolelle) olisi voinut etäpesäkettä tuhota. Ainakaan ei voida po

Jonkun Irmelin syöpää jumala muka parantelee kun rukoillaan, mutta nälähädille, sodille, tulville ja maanjäristyksille ei tee mitään. Rukoileeko Irmeli oikein ja muut väärin?

Vierailija
168/223 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjasin tähän kaikki puolueettomasti todistetut rukousvastaukset kautta aikojen: 0

Vierailija
169/223 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

rukoilen tänään että huomenna olen miljardööri, ja huomenna tulee vastaus heti aamulla klo 06

jos mitään tapahdukaan heti niin jatkan sossun rahoilla

Vierailija
170/223 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä on sekin, että Jumala ei tahallaan viivyttele. Ehkä vastaamattomuuteen on syynsä. Tuo kahden rukoilijan pyyntörukous ei ole ainut tapa, vaan voi rukoilla ihan yksin tai isommallakin joukolla.

Kahden tai useamman rukous toteutuu varmasti. Siihen voi sisällyttää toivomuksen että toteutuu ilman viivettä. Silloin se toteutuu heti.

Vierailija
171/223 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskovat rukoilee? Raamattussahan sanotaa että hiuskaan ei putoa päästä ilman että jumala tietää. Eli jumalalla on joku valmis suunnitelma ihmiselle ja kunhan riittävän pontevasti rukoilee, niin jumala muuttaa mieltään. Tai sitten ei muuta.

Vai miten tämä pitää ymmärtää?

Minä kirjoitin tämän ja heti tuli alapeukkua. Voisiko joku asiaan vihkiytynyt ihan oikeasti selittää tämän minulle? Kysyn ihan vakavissani miks rukoilette jos jumalalla on suunnitelma. 

Saat alapeukkua, koska kysymyksesi nostaa esiin pahan ristiriidan heidän uskossaan ja saa heidät ainakin hetkellisesti epäilemään koko asiaa. Ja se (ajattelu) on väärin - siispä alapeukkua!

Tässä on suurin virhe, jonka te uskoa vailla olevat teette. Kuvittelette omahyväisyydessänne, että joku esittämänne kysymys saa uskovan edes hetken epäilemään uskoaan. Tööt väärin! Juuri teidän katkera pilkkaaminen vahvistaa ainakin minun uskoani ja kiitollisuutta olla Jumalan oma rakas lapsi. Me, jotka olemme saaneet Pyhän Hengen avuksemme olemme  vielä enemmän kiitollisia suuresta lahjasta, jonka Jumala meille antoi.

Miksi luulette, että kristityt ovat valmiita ennemmin kuolemaan uskonsa tähden kuin kääntymään pois siitä ja palvomaan epäjumalia. Kristittyjen kirkkoja on räjäytetty ihmisten ollessa sisällä jumalanpalveluksessa ja koteja tuhottu. Silti heidän uskonsa ei horju. Se on tosiuskoa se ja suuri todistus hyvän ja rakastavan Jumalan olemassa olosta.

Jeesuksen sanoin Markuksen evankeliumissa: Älkää heitä pelätkö, jotka tappavat ruumiin vaan pelätkää sitä, joka tuhoaa ruumiin ja sielun (=  saatana). Kiitos Jeesus!

Vierailija
172/223 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rukoilin isompaa asuntoa mutta sainkin pienemmän asunnon mutta hyvältä paikalta eli ei mennyt ihan niin ku strömsöössä

Rukoilin hyvää vaimoa mutta sain huonon ja aivan vääränlaisen joten erohan siitä tuli

Jatkoin vaimon rukoilua ja olin parisuhteessa muutaman naisen kanssa eikä yksikään näistä johtanut avioliittoon asti vaan erinäisistä syistä suhteet aina päättyivät.

Jatkan rukoilua mutta en uskalla odottaa että vastausta tulee kun ei ole tähänkään mennessä tullut. Siksi toimin, yritän, epäonnistun ja yritän uudestaan. Rukous onkin jo nyt vähän jäänyt. Oma tekeminen on se juttu.

Vierailija
173/223 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi uskovat rukoilee? Raamattussahan sanotaa että hiuskaan ei putoa päästä ilman että jumala tietää. Eli jumalalla on joku valmis suunnitelma ihmiselle ja kunhan riittävän pontevasti rukoilee, niin jumala muuttaa mieltään. Tai sitten ei muuta.

Vai miten tämä pitää ymmärtää?

Minä kirjoitin tämän ja heti tuli alapeukkua. Voisiko joku asiaan vihkiytynyt ihan oikeasti selittää tämän minulle? Kysyn ihan vakavissani miks rukoilette jos jumalalla on suunnitelma. 

Saat alapeukkua, koska kysymyksesi nostaa esiin pahan ristiriidan heidän uskossaan ja saa heidät ainakin hetkellisesti epäilemään koko asiaa. Ja se (ajattelu) on väärin - siispä alapeukkua!

Tässä on suurin virhe, jonka te uskoa vailla olevat teette. Kuv

Niinhän se on että järjestä luopumista ei voi järjellä perustella eikä järjen edessä puolustuskyvyttömiä uskovia kuuluisi kiusata. Joskus vain on niin ratkiriemuisan hauskaa kuulla noita järjen vastaisia sellityksiä ettei voi vastustaa kiusausta vähän houkutella niitä esiin. Se hinta uskovaisuudesta on maksettava.

Vierailija
174/223 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen on mahdollista olla jatkuvassa rukouksen tilassa.Se on positiivisuus eli uskoa hyvään.Odottaa että kaikki mitä tapahtuu on hyväksi, vaikka se ei siltä ihmisen vaistoilla näyttäisikään, uskoo silti sen kääntyvän hyväksi.Tietää, että kaikki on hyvin aina.Sillä  onhan Jumala olemassa ja Jumala on hyvä.

Asenne ratkaisee.Siitä on todisteita jatkuvasti ihmisillä.Tämä toimii vain omaan elämään.

Kuten joku tuolla ihmetteli, miksi nälkää on ym vaikka heidän puolestaan rukoillaan.Heidän( nälkää näkevän )täytyy itsekin rukoilla, muiden rukoukset eivät auta toisten elämään.Kenelläkään ei ole valtaa toisen elämää muuttaa.

Poikkeuksena oma perhe ,jos rukous on vastoin toisen tahtoa,se ei toimi.

Vierailija
175/223 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on että järjestä luopumista ei voi järjellä perustella eikä järjen edessä puolustuskyvyttömiä uskovia kuuluisi kiusata. Joskus vain on niin ratkiriemuisan hauskaa kuulla noita järjen vastaisia sellityksiä ettei voi vastustaa kiusausta vähän houkutella niitä esiin. Se hinta uskovaisuudesta on maksettava.

Voi sinua ressukkaa. Mielestäsi siis kiusaaminen on oikein, kunhan se kohdistuu mielestäsi oikeaan ryhmään. Taatusti olit myös koulukiusaaja, koska joillakin oli jotain enemmän kuin sinulla. Varmaan riemuitset jokaisesta rajusta kiusaamisuutisestakin. Tämä herättääkin, kuka on elämäsi herra? Kuka houkuttelee sinua kiusaamaan uskovia? Sitä ei ainakaan minun tarvitse kauan miettiä. Olet sielunvihollisen vallassa ja vielä nautit siitä.

Minä olen jo ilman sinua maksanut hinnan uskostasi ilomielin. Minulla on jotain hyvin arvokasta, jota sinulla ei ole eikä tule, mikäli jatkat samalla linjalla. Sitten, kun elämä lyö sinut polvillesi suurien vaikeuksien tähden, kenen puoleen käännyt. Aivan oikein, ei sinulla ole kukaan auttamassa ja helpottamassa oloasi. Onnea kulkemallasi tiellä suoraan kadotukseen. Vai haluatko tehdä parannuksen synneistäsi ja kääntyä Jumalan puoleen? Ei taida ylpeys antaa periksi.

Vierailija
176/223 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti voi rukoilla yksin mutta kahden tai useamman rukoillessa yhdessä vastaus on taattu ja on juuri se mitä rukoiltiin, niin Jumala on itse sanonut.

Vierailija
177/223 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmisen on mahdollista olla jatkuvassa rukouksen tilassa.Se on positiivisuus eli uskoa hyvään.Odottaa että kaikki mitä tapahtuu on hyväksi, vaikka se ei siltä ihmisen vaistoilla näyttäisikään, uskoo silti sen kääntyvän hyväksi.Tietää, että kaikki on hyvin aina.Sillä  onhan Jumala olemassa ja Jumala on hyvä.

Asenne ratkaisee.Siitä on todisteita jatkuvasti ihmisillä.Tämä toimii vain omaan elämään.

Kuten joku tuolla ihmetteli, miksi nälkää on ym vaikka heidän puolestaan rukoillaan.Heidän( nälkää näkevän )täytyy itsekin rukoilla, muiden rukoukset eivät auta toisten elämään.Kenelläkään ei ole valtaa toisen elämää muuttaa.

Jos rukous ei vaikuta muihin niin mitä järkeä on esirukouksissa?

Vierailija
178/223 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hehee, sitä kaikenlaisia selittelyjä kehitellään, ettei tarvitse todeta, että jumala ei joko piittaa tai ei ole olemassa. Uskovaisen aivot kykenevät verrattomaan akrobatiaan. Ihan sirkuskelpoista.

Vierailija
179/223 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hehee, sitä kaikenlaisia selittelyjä kehitellään, ettei tarvitse todeta, että jumala ei joko piittaa tai ei ole olemassa. Uskovaisen ai

Harakka tervatulla sillalla: kun nokka pääsi irti niin pyrstö tarttui, ja toisin päin. Ja kun uskova yhden asian selittää niin toinen jo kiikastaa.

Vierailija
180/223 |
09.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyit, mitä järkeä on esirukouksissa?

Minulla oli onni saada esirukoilevat isovanhemmat ja omat vanhemmat. Samaa toivoisin muillekin lapsille. Esirukoukset kuullaan Taivaassa ja sen myötä sain itsekin aikuisena ilolla vastaanottaa Pyhän Hengen ja kokea Jumalan suuren rakkauden elämäni vaikeimmassa paikassa. Toki olin uskossa sitä ennen, mutta minulta puuttui Pyhä Henki.

Monista tiukoista ja vaarallisista tilanteista suht vilkkaana lapsena ja nuorena säilyin hengissä ja vahingoittumattomana. Tilanteita on niin lukuisia, ettei kukaan jaksaisi lukea, jos kertoisin niistä. Kaikki kaverini eivät olleet yhtä onnekkaita, valitettavasti. Kiitos Jeesus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yksi